تحول و جهش در کسب‌وکار از نظر برایان تریسی

زمان مطالعه :20 دقیقه

چکیده این مطلب : تحول کسب‌وکار امروزه یکی از مهم ترین نیاز صاحبان مشاغل به شمار می آید. تحول در کسب‌وکار از راه و جنبه های گوناگونی اتفاق میوفتد. از نظر برایان تریسی فقط چهار روش است که می تواند تحول کسب‌وکار شما را رقم بزند. اگر شما هم به فکر تحول در کسب‌وکار خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.

 

 

تحول و جهش در کسب‌وکار از نظر برایان تریسی

 

 

 

  • آیا شما هم به فکر تحول در کسب‌وکار خود هستید؟

  • برای رسیدن به اهداف‌تان چه مهارت‌ها و قابلیت‌هایی باید داشته باشید؟

 

تحول کسب‌وکار امروزه یکی از مهم ترین نیاز صاحبان مشاغل به شمار می آید. تحول در کسب‌وکار از راه و جنبه های گوناگونی اتفاق میوفتد. از نظر برایان تریسی فقط چهار روش است که می تواند تحول کسب‌وکار شما را رقم بزند. اگر شما هم به فکر تحول در کسب‌وکار خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.

 

1) تحول کسب‌وکار از طریق تمرکز.

همیشه چه در کسب‌وکار و چه در زندگی شخصی و روزمره خود، سعی کنید توانایی اولویت‌بندی کارها (کلیک کنید)، را به خوبی داشته باشید. از صرف زمان برای کارهای کم اهمیت بپرهیزید و در عوض زمان بیشتری برای کارهای مهم خود اختصاص دهید.

شاید بپرسید چه کارهایی را بیشتر باید انجام داد؟ آن کارهایی که بهترین نتایج را برای شما به همراه می آورد. کارهایی که موفقیت شما را بیشتر می کند. کارهایی که برای شما سودآوری دارند و قابل پیش بینی نیز هستند. خیلی از افراد همین اصل مهم و ساده را نادیده می گیرند. شما با کمی تلاش می توانید این کارها را در خود پیدا و تقویت کنید.

 

2) تحول کسب‌وکار با توقف.

کارهایی که نتایج کمتری برای شما به همراه دارد را کمتر انجام دهید. قانون ۸۰/۲۰ می گوید: ۸۰ درصد محصولات و خدمات فقط ۲۰ درصد فروش و سودآوری دارند. خیلی از  شرکت‌های موفق سیاست های خاصی دارند که هر سال تولید ۱۰ تا ۲۰ درصد محصولات را متوقف می‌کنند و همزمان هدفی برای خود تعیین می‌کنند که هر ساله ۲۰ درصد فروششان مربوط به محصولات و خدمات جدید باشد.

یک راه تغییر زندگی و کار این است که یکسری از فعالیت های خاص خود را به طور کامل متوقف کنید. اگر یک مروری به مجموعه فعالیت های خود بیندازید متوجه می شوید که کارهای زیادی وجود دارند که زمان و پول‌تان را صرف آن‌ها کرده اید و البته شاید در یک بازه زمانی ارزشمند بوده‌اند،‌ اما دیگر ارزشمند نیستند.

افراد زیادی هستند که در گوشه امنشان نشسته‌اند و زمان زیادی را صرف انجام کارهایی می‌کنند که اصلا لازم نیست انجام شود. سعی کنید “تفکر از صفر” را تمرین کنید. از خود بپرسید آیا اگر کار فعلی که انجام می دهم منقرض شود با دانش فعلی می‌توانم برای خود کاری کنم؟ آیا دانش یا محصول یا خدمتی وجود دارد که اگر آن را از صفر شروع کنم به نتیجه ی بهتری برسم؟ آیا شغل و حرفه من متناسب با بازار آینده و امروز هست یا نه؟ با پرسیدن این سؤالات ذهن شما آمادگی بیشتری برای یک تحول کسب‌وکار پیدا می‌کند. یادتان باشد اسیر شدن در کارهای قدیمی و بی‌حاصل، فقط انرژی شما را برای ارائه محصولات و خدمات جدید و متناسب با بازار امروز و کشف راه‌های جدید می‌کاهد.


3) تحول با شروع کاری جدید و متفاوت.

شما باید در فروش و بازاریابی خود خلاق باشید و به گوشه امن پناه نبرید. به راهی نروید که کمترین موانع را دارد و همیشه همان کارهایی را انجام ندهید که در گذشته انجام می‌داده اید. به دنبال راه‌هایی جدیدتر، بهتر، سریع‌تر، ارزان‌تر، ساده‌تر، مناسب‌تر و کم‌هزینه‌تر برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات باشید.

این یکی از ضعف‌های بزرگ در بازاریابی و فروش است: آنقدر شرکت‌ها محصولات و خدمات فعلی خود را دوست دارند که سایر محصولات و خدماتی که شاید با کسب‌وکار فعلی‌شان متناسب باشد را پس می‌زنند. همین موضوع باعث سقوط آن‌ها می‌شود.

شاید شروع کاری جدید بسیار دشوار باشد و اولین قدم همیشه سخت ترین، اما شدنی است.به گفته ی پراهالاد شما باید هموراه “پنج سال آینده را پیش‌بینی کرده و برای تسلط بر بازار در آن زمان تلاش کنید”. همیشه این را در نظر بگیرید که هر کاری که امروز انجام می‌دهید با تغییر بازارها، یک رقابتی سخت‌تر و شاید منسوخ شده را تجربه کنید. پس به جای نگاه کردن، پذیرای تغییرات باشید. هر وقت ایده‌ای به ذهن‌تان رسید فوراً و قبل از دیگران دست بکار شوید.

 

کسب و کار

 

4) تحول کسب‌وکار با نگاه به آینده.

از خودتان این سؤال را پرسید «امروز چه کاری را آغاز کنم که تا ۵ سال دیگر راحت بتوانم کسب‌وکار خود را مدیریت کنم؟». چه محصولات یا خدماتی نیاز دارید؟ برای رسیدن به هدف‌تان چه مهارت ها و قابلیت‌هایی دارید؟ چگونه و با انجام چه کاری می توانم تا چند سال آینده الگوی بازار خود شوم؟

 

 مایکل کامی، برنامه‌ریز استراتژیک جمله معروفی دارد که می‌گوید:

«آن‌هایی که برای آینده برنامه‌ریزی نمی‌کنند، آینده‌ای ندارند»

 

شما برای رسیدن به چیزی که قبلاً هرگز نداشته اید، باید یک کاری انجام بدهید که قبلاً هرگز انجام نداده‌اید. شما باید یکسری از مهارت‌هایی را در خود پرورش دهید که قبلاً نداشته‌اید. به صورت کلی باید فردی متفاوت از گذشته خود شوید. تا بتوانید طعم موفقیت را دائم بچشید.

(برای خلق و دستیابی به اهداف و خواسته‌های‌تان، "متود سیلوا" از "ویشن لاکیانی" (کلیک کنید)، که توسط تیم رویال‌مایند ترجمه و تهیه شده است، را به شما پیشنهاد می‌کنیم. متود سیلوا به شما کمک می کند رسالت و اهداف‌تان را در زندگی کشف کنید. متوجه دلیل و هدف حقیقی حضورتان در این سیاره می‌شوید و در مسیری قدم بر می‌دارید که هر ثانیه، هر روز و هر لحظه شما را به این هدف نزدیک‌تر می‌کند. پس این اثر فوق‌العاده را از دست ندهید).


ایجاد جهش در کسب‌وکار از زبان برایان تریسی:

انسان چگونه می تواند کارهای خارق‌العاده انجام دهد؟ نقش قانون در زندگی بشر، بر اساس قانون علت و معلول بنا شده است. این قانون پولادین سرنوشت انسان است. بر اساس قانون علت و معلول، برای هر معلولی علتی وجود دارد. بر اساس این قانون اگر بخواهید معلول خاصی را به دست آورید می توانید کسی را که قبلاً دارای این ویژگی‌ها بوده را در نظر گرفته و کارهایی را که انجام داده را ثبت کنید. و با انجام آن کارها با همان ترتیب و تناسب می توانید دقیقاً همان ویژگی را به دست آورید.

ما نام این موضوع را شباهت زندگی به گاوصندوق گذاشتم. فرض کنید شخصی به شما بگوید اینجا گاوصندوقی هست که در آن قفل است. اگر بتوانی آن را باز کنید هرچه در آن است برای خودت می‌شود. این صندوق دارای تمام چیزهایی است که در زندگی می‌خواهید داشته باشید اعم از سلامتی، خوشحالی، پول و سرمایه، خانه و ماشین خوب، روابط خوب، احترام و … .

حالا تصور کنید که من این صندوق را به شما بدهم. اولین سؤال شما چه خواهد بود؟ و چه عکس‌العملی نشان خواهید داد؟ بله، درست است! از من می‌پرسید که رمز گاوصندوق چیست؟ بسیاری از مردم تنها صندوق را می‌گیرند، تشکر می‌کنند و به مسیر خود ادامه می دهند. آن‌ها تمام عمر، زمان خود را صرف گشتن به دنبال رمز گاوصندوق می‌کنند.

تماشا کردن تلویزیون، خیابان گردی و بی‌هدف گشتن در شبکه‌های اجتماعی و … چرخاندن همان شماره‌های گاوصندوق هستند. اما بعضی افراد پس از مدتی به خودشان می‌آیند و متوجه می‌شوند که جایی از کارشان غلط است و همین نکته می تواند آغاز راه جدیدی برای این افراد باشد.

قانون 2080: بر اساس این قانون مدت زمانی که برای یافتن راه حل کاری صرف می کنیم حدود 20 درصد از زمان کل این فرآیند است. اما نکته قابل توجه اینجاست که این 20 درصد، ارزشی به اندازه 80 درصد باقی مانده دارد. اکثر مردم قبل از اینکه رمز را پیدا کنند بی مقدمه سراغ فرآیند می‌روند. کاری که ما در طی سال‌ها مطالعه انجام دادیم پیدا کردن رمز بوده و به جرئت می‌توانم به شما بگویم این 10 اصل برای جهش در شغل و تجارت، که در ادامه برای‌تان خواهم گفت می‌تواند زندگی شما را به طور کامل تغییر داده و بهبود ببخشد. اگر تمام این اصول با نظم و دقت انجام شوند تا اندازه‌ای تأثیرگذار هستند که باورشان سخت است. و این‌ها همان دلایلی هستند که باعث می شود برخی افراد کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهند.

نکاتی هست که می‌تواند موجب شتاب دادن پیشرفت فردی شما در شغل‌تان شود. اگر زندگی را به شکل نموداری نشان بدهیم می‌توانیم نمودار زندگی را به شکلی در نظر بگیریم که در آن محور عمودی درآمد، محور افقی زمان و مبدأ نیز نقطه صفر باشد. پس روی محور افقی هفته ها، ماه‌ها و سال‌ها را داریم و روی محور عمودی می‌توانیم نقطه‌ای را به عنوان حداکثر درآمد اسمی که شما می‌توانید در زندگی به آن برسید، در نظر بگیریم.

به نظر شما نمودار زندگی اکثر مردم چه شکلی است؟ زندگی اکثر مردم اینگونه است که از جایی درآمد آن‌ها شروع می‌شود و در طول زمان بالا و پایین می‌رود، گاهی تجربه و مقداری هم چاشنی شانس باعث می‌شود تا به انتها یا همان حداکثر برسند. بعضی اوقات نیز بیکار می‌شوند و در نمودار درآمد به صفر می‌رسد. ولی به طور کلی در زندگی به سطحی از درآمد خواهند رسید. راستی نمودار درآمد شما هم به این شکل است؟ مسلماً خیر!

این یک زندگی شخصی است که کاملاً شانسی و اتفاقی انتخاب شده است. پس نمودار دارای فراز و نشیب بسیاری است، وظیفه شما این است که نمودار زندگی را به صورت پیوسته و صعودی در بیاورید و بالاتر از افراد معمولی باشید و این که شما بتوانید طی سال‌های مشخص خیلی بیشتر از افراد معمولی کسب درآمد کنید.

مجموع کارهایی که در زندگی انجام می‌دهید یا انجام نمی‌دهید، می‌تواند شکل نمودار زندگی‌تان را مشخص کند و وظیفه شما افزایش شیب نمودار زندگی خودتان است. بله درست است! وظیفه‌ی شما افزایش این شیب است. به عبارتی به این معنی که خیلی سریع‌تر و بیشتر از افراد معمولی رشد و پیشرفت داشته باشید.

 

حال به شرح این اصول می‌پردازیم، با ما همراه باشید:


اصل اول ) آموزش

برای به دست آوردن چیزهایی که تاکنون تجربه نکردهایم باید چیزهایی را یاد بگیریم و تمرین کنیم که قبلاً آن‌ها را بلد نبوده و تمرین نکرده‌ایم. ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بر پایه علم استوار است. به عبارت ساده‌تر، کسانی درآمد بیشتری دارند که بیشتر می‌دانند.

یادگیری منظم و پیوسته می‌تواند برای شما معادل درس خواندن در مدرسه یا دانشگاه باشد. اتفاقی که می‌افتد این است که درآمد شما بالا و بالاتر می‌رود. پس به این نکته توجه کنید که یادگیری پیوسته و آموزش، کلید موفقیت در آینده است. شما می‌توانید در همان جایی که هستید متوقف شوید و این پایان پیشرفت شماست. نگران نباشید! همین که در حال خواندن این مطلب هستید نشان می‌دهد که جزء این دسته از افراد نیستید.


اصل دوم ) مهارت

مهارت یک اصل بسیار مهم است. امروزه اگر کسی بخواهد جزو 10 درصد افراد موفق شاخه کاری خود باشد، باید در آن حرفه مهارت کافی داشته باشد. اگر در کسب‌وکار خود خوب و حرفه‌ای نباشید چگونه می‌خواهید پیشرفت کنید و پاداش‌های عالی بگیرید؟ پس مهارت یعنی سطح توانایی شما در زمینه‌ی کاری خودتان که مشخص کننده کیفیت و کمیت نتیجه تلاش‌های شماست. هرگز نمی‌توانید بیش از آن چیزی که در درون خودتان دارید، از محیط بیرون و جامعه چیزی به دست آورید.

بسیاری از افراد با وجود ارائه کارهای بی‌کیفیت، انتظار دارند نتایج عالی ببینند و درآمدهای بالا به دست آورند. بازار فقط به کارهای عالی، پاداش‌های عالی می‌دهد. پاداش‌های معمولی به کارهای معمولی داده می شود، بیکاری و عدم تضمین شغلی برای کارهایی پایین‌تر از حد معمول است.

پس وظیفه ی شما این است که خود را به 10 درصد بهترین‌های حرفه خود برسانید. اصلاً مهم نیست که این هدف چقدر طولانی باشد. چون اگر شما در مسیر درستی قرار بگیرید و هر روز بهتر از روز قبل شوید، اصلاً اهمیت ندارد که این موضوع یک سال، دو سال و یا چند سال به طول انجامد. چون با هر قدمی که به سوی هدف خود برمی‌دارید احساس شادی و خوشحالی فراوانی می کنید. خوشحالی یعنی همین حرکت پله به پله در مسیر پیشرفت به سوی هدف. پس وقتی در کارتان بهتر و قوی‌تر می‌شوید همواره احساس خوشحالی خواهید کرد.

مثل یک چشم بر هم زدن می‌بینید که چند سال گذشته و شما یکی از بهترین‌ها و پردرآمدترین‌های کسب‌وکار خودتان در کشور شده اید، و به تمام خواسته‌های خود رسیده اید. شما برای رسیدن به این جایگاه قبلاً تصمیم گرفتید که در زمینه‌ی خوبی حرکت کنید.

یه نکته بسیار مهم این است که هر وقت هدفی را برای خود تعیین می‌کنید، باید آن را به یک موضوع آموزشی ارتباط دهید. موضوع آموزش مهارتی است که باید برای رسیدن به آن هدف به دست آورید. این یک کیفیت؛ مهارت یا مشخصه‌ای است که باید در خودتان پرورش دهید تا رسیدن به آن هدف ممکن شود. پس وقتی کسی هدفی را تجسم می‌کند و می‌خواهد در زندگی به آن دست یابد، باید در آن زمینه مهارت‌های لازم را کسب نماید تا بتواند به هدف موردنظر خود رسیده و موفق شود.


پیشنهاد ما برای شما: اکهارت تل به عنوان یکی از الهام‌بخش‌ترین رهبران معنوی دنیای امروز شناخته می‌شود. "اکهارت تل" در "دوره آفرینش رؤیاها" (کلیک کنید)، به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان با تغییر حالت آگاهی، شرایط بیرونی را تغییر داد. یاد می‌گیرید که چطور از اعماق وجودتان و با قدرتی نشأت گرفته از هوش خلاق کائنات، اهداف و خواسته‌های‌تان را خلق کنید.


 


کسب و کار

 

اصل سوم ) ارتباطات

نحوه برقراری ارتباط با مردم امری بسیار مهم است. چون در حقیقت مردم همه چیز شما به حساب می‌آیند و موفقیت و رشد شما در میان مردم است که معنا پیدا می‌کند. چارلی جانز جمله جالبی در رابطه با این موضوع دارد: «تنها تفاوت شما با پنج سال آینده در این است که شما در آینده با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و کتاب‌های جدیدی می‌خوانید». البته باید فایل‌هایی را که گوش می‌کنید و سمینارهایی که شرکت می‌کنید، نیز به این جمله اضافه شود.

این جمله اهمیت مردم را به ما گوشزد می‌کند. موفقیت یا عدم موفقیت شما در گروی نظرات و دیدگاه‌های افرادی است که ذهنیت خوبی از شما دارند. هرچه تعداد طرفداران و افرادی که شما را دوست دارند افزایش یابد، شما موفق‌تر خواهید شد. مطمئناً اگر کسی بین مردم به خوبی شناخته شده باشد، می‌تواند مسیر موفقیت را حتی تا رسیدن به مقام ریاست جمهوری طی کند. برعکس آن اگر فردی با وجود نبوغ سرشار و هوش خارق‌العاده میان مردم شناخته شده نباشد و ارتباطات با دیگران ضعیفی داشته باشد مسلماً نمی‌تواند موفق شود و زندگی خود را باید مانند سایر افراد معمولی با درآمدی کم سپری کند.

پس برای رشد و پیشرفت در هر کاری باید همیشه در حال گسترده‌تر کردن شبکه ارتباطی خود با دیگران باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم دائم به دیدار دیگران بروید، بیشتر ما از معرفی کردن خود به دیگران خجالت می‌کشیم. پس خجالت را کنار گذاشته و با اعتماد به نفس خودتان را به افراد تازه معرفی کنید. در مورد شغل و مهارت‌های یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازید.

برای معرفی و شروع ارتباط می‌توانید از جملات زیر استفاده کنید: می‌تونم اسم شما رو بپرسم آقا/خانم؟ کسب‌وکار شما چیه؟ چه جوری می‌تونم مشتری‌ها رو به شما معرفی کنم؟ شما به چه شکلی خدمات خودتون رو به مشتریان ارائه می‌دید؟ و … این سؤالات بسیار مثبت، قدرتمند و حساب شده برای گسترش شبکه ارتباطی شما هستند. چون همه مردم دوست دارند که در مورد کار خود حرف بزنند و از این که به مشتریان جدید معرفی بشوند، لذت می‌برند. کافی است از این روش‌ها استفاده کنید و خواهید دید تا چه اندازه از تأثیرات فوق‌العاده‌ی آن شگفت‌زده خواهید شد. همین حالا تصمیم بگیرید که در دو روز آینده خودتان را به حداقل 50 نفر جدید معرفی کنید و برای ارتباط از همین سؤالات استفاده کنید.


اصل چهارم) پس‌انداز پول

یکی دیگر از عوامل اصلی برای گشوده شدن درهای موفقیت به روی شما «پول» است. پول باعث می‌شود آزادی عمل بیشتری داشته باشید و به شما قدرت می‌دهد تا از فرصت‌ها بهره‌برداری بیشتری کنید. هیچ چیزی ناراحت کننده از فردی نیست که وقتی شانس به او رو کرد، در موقعیت نباشد که بتواند از آن استفاده کند. چون تمام سرمایه خود را بابت خرید لوازم خانه، غذا، لباس، سیستم صوتی ماشین و … خرج کرده است. به اندازه‌ای که اگر بخواهد وسیله‌ی دیگری خریداری کند باید وسیله‌های قبلی را دور بیندازد. این افراد با حسرت به گذر شانس از در خانه خود نگاه می‌کنند و همیشه در همان جایگاه و موقعیت ثابت خواهند ماند.

این افراد در طول زندگی خود نتوانسته‌اند نظم و انضباط مالی داشته باشند تا همیشه برای خود در بانک پس‌اندازی کنار گذاشته باشند تا زمانی که فرصتی طلایی برایشان پیش آمد بتوانند از آن برای پیشرفت در کار و تجارت خود استفاده کنند. اگر نتوانید برای خود پولی پس‌انداز کنید، در زندگی و تجارت خود فردی موفق نخواهید بود. پس یکی از مهم‌ترین مواردی که باید آن را یاد بگیریم این است که چگونه پول پس‌انداز کنیم. سعی کنید در طول زمان مقدار پس‌انداز خود را افزایش دهید و اینگونه است که می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید افراد بی‌شماری از مردم توانسته‌اند کل زندگی خود را تغییر بدهند فقط به این علت که برای خود پس‌انداز کافی کنار گذاشته‌اند و در فرصت مناسب توانسته‌اند بهترین بهره را از شانس خود ببرند. از اهمیت سرمایه و پول نقد غافل نشوید که در مورد آن هرچه بگویم بازهم کم است.


پیشنهاد ما برای شما: پکیج مدار ثروت (کلیک کنید)، برای آموزش دادن مغز شما طراحی شده است تا کاری کند که در مدار ثروتمندان قرار بگیرید! حالا شما یک برنامه انقلابی در دست دارید که با استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین تکنولوژی‌های ثابت شده‌‌ی علمی و توسط دو تن از اساتید بزرگ این حوزه به شما کمک می‌کند، مجموعه‌ای از باورها و عادت‌های جدیدی را در خودتان ایجاد کنید تا به کمکشان به ‌سادگی پول بیشتری به دست آورید.



اصل پنجم) عادات کاری خوب

اگر عادات کاری نادرست داشته باشید، همین مشخصه بد می‌تواند زندگی کاری و تجارت شما را نابود کند. بازدهی به معنی انجام درست و بهینه‌ی کارها و مؤثر بودن به معنی انجام کار درست است. این نکته مهم را بدانید که:

 

اعتبار افراد ارتباط مستقیمی به سخت کوشی آن ها،

انجام دقیق و درست وظایف و انجام سریع کارها دارد.

 

افرادی که در بالا هستند دائم در حال بالا کشیدن افراد پایین هستند، البته افرادی را با خود بالا می‌برند که وظیفه‌شناس هستند و به دقت و درستی کارها را انجام می‌دهند. افراد موفق و طراز اول همیشه در حال نگاه کردن به سایر افراد هستند. آن‌ها با دقت به همه نگاه می‌کنند انگار همه چیز و همه کس را زیر ذره‌بین دارند به همین دلیل می‌توانند به خوبی تشخیص دهند که چه کسانی پرکار و سخت‌کوش هستند.

هیچ وقت این فکر را به ذهن‌تان راه ندهید، حتی یکی از کارهایی که انجام می‌دهید را هیچ کس به جز شما بلد نیست. پس در محیط کاری شما همه خیلی خوب می‌دانند که چه کسی سخت‌کوش و پرکار است و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

پس همه می‌توانند درک کنند که شما تا چه اندازه در کارتان مصمم و فعال، ریزبین و نکته‌سنج و همچنین صادق و روراست هستید. پس تا جایی که می‌توانید اعتبار خود را افزایش دهید تا جایی که ایمان پیدا کنید مردم هرچه بیشتر در مورد شما بدانند این به منفعت شما خواهد بود.


پیشنهاد ما برای شما: اگر به دنبال تغییر رفتار و عادت‌‌های‌ خود هستید، "دوره‌ عادت‌های اتمی" اثر "جیمز کلیر" (کلیک کنید)، که در سایت رویال‌مایند در اختیار شما قرار داده شده است، را از دست ندهید. در این دوره‌ی شگفت‌انگیز راه‌های ساده‌ای به شما آموزش داده خواهند شد، تا روتین روزانه‌تان را تغییر داده و به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.


وقتی شما مؤثرترین و فعال‌ترین فرد شرکت باشید، همیشه قبل از دیگران کار خود را شروع کنید و بعد از همکاران‌تان از شرکت خارج شوید، کارها را جدی‌تر از همه دنبال کنید و بیشتر از هرکسی کار مفید انجام دهید، به شما اطمینان خواهم داد این روند باعث می‌شود که شما فردی ارزشمند شوید و در کار خود نظیر و همتا نداشته باشید به گونه‌ای که هرگز جایگزینی برای شما وجود نداشته باشد.

در این صورت مدیران شرکت خیلی بیشتر از قبل از شما حمایت خواهند کرد و به خاطر وجود فرد لایق و شایسته‌ای چون شما به خود می‌بالند، و به پاس این اعتبار و شایستگی، حقوق و مزایای شما را افزایش خواهند داد. همواره از خود بپرسید ارزشمندترین کاری که می‌توانم انجام دهم چه کاری است؟ پس همیشه تلاش کنید بر اساس جواب این سؤال کار کنید. در هرلحظه از کارتان تصور کنید که رئیس و کارفرمای شما در حال امتیاز دادن به شماست. پس همانطوری کارکنید که خوب و شایسته است.


برایمان بنویسید چه راهکارهای دیگری سراغ دارید، که سبب تحول و جهش در کسب‌وکارتان خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

 

 

تحول و جهش در کسب‌وکار از نظر برایان تریسی

 

 

 

  • آیا شما هم به فکر تحول در کسب‌وکار خود هستید؟

  • برای رسیدن به اهداف‌تان چه مهارت‌ها و قابلیت‌هایی باید داشته باشید؟

 

تحول کسب‌وکار امروزه یکی از مهم ترین نیاز صاحبان مشاغل به شمار می آید. تحول در کسب‌وکار از راه و جنبه های گوناگونی اتفاق میوفتد. از نظر برایان تریسی فقط چهار روش است که می تواند تحول کسب‌وکار شما را رقم بزند. اگر شما هم به فکر تحول در کسب‌وکار خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.

 

1) تحول کسب‌وکار از طریق تمرکز.

همیشه چه در کسب‌وکار و چه در زندگی شخصی و روزمره خود، سعی کنید توانایی اولویت‌بندی کارها (کلیک کنید)، را به خوبی داشته باشید. از صرف زمان برای کارهای کم اهمیت بپرهیزید و در عوض زمان بیشتری برای کارهای مهم خود اختصاص دهید.

شاید بپرسید چه کارهایی را بیشتر باید انجام داد؟ آن کارهایی که بهترین نتایج را برای شما به همراه می آورد. کارهایی که موفقیت شما را بیشتر می کند. کارهایی که برای شما سودآوری دارند و قابل پیش بینی نیز هستند. خیلی از افراد همین اصل مهم و ساده را نادیده می گیرند. شما با کمی تلاش می توانید این کارها را در خود پیدا و تقویت کنید.

 

2) تحول کسب‌وکار با توقف.

کارهایی که نتایج کمتری برای شما به همراه دارد را کمتر انجام دهید. قانون ۸۰/۲۰ می گوید: ۸۰ درصد محصولات و خدمات فقط ۲۰ درصد فروش و سودآوری دارند. خیلی از  شرکت‌های موفق سیاست های خاصی دارند که هر سال تولید ۱۰ تا ۲۰ درصد محصولات را متوقف می‌کنند و همزمان هدفی برای خود تعیین می‌کنند که هر ساله ۲۰ درصد فروششان مربوط به محصولات و خدمات جدید باشد.

یک راه تغییر زندگی و کار این است که یکسری از فعالیت های خاص خود را به طور کامل متوقف کنید. اگر یک مروری به مجموعه فعالیت های خود بیندازید متوجه می شوید که کارهای زیادی وجود دارند که زمان و پول‌تان را صرف آن‌ها کرده اید و البته شاید در یک بازه زمانی ارزشمند بوده‌اند،‌ اما دیگر ارزشمند نیستند.

افراد زیادی هستند که در گوشه امنشان نشسته‌اند و زمان زیادی را صرف انجام کارهایی می‌کنند که اصلا لازم نیست انجام شود. سعی کنید “تفکر از صفر” را تمرین کنید. از خود بپرسید آیا اگر کار فعلی که انجام می دهم منقرض شود با دانش فعلی می‌توانم برای خود کاری کنم؟ آیا دانش یا محصول یا خدمتی وجود دارد که اگر آن را از صفر شروع کنم به نتیجه ی بهتری برسم؟ آیا شغل و حرفه من متناسب با بازار آینده و امروز هست یا نه؟ با پرسیدن این سؤالات ذهن شما آمادگی بیشتری برای یک تحول کسب‌وکار پیدا می‌کند. یادتان باشد اسیر شدن در کارهای قدیمی و بی‌حاصل، فقط انرژی شما را برای ارائه محصولات و خدمات جدید و متناسب با بازار امروز و کشف راه‌های جدید می‌کاهد.


3) تحول با شروع کاری جدید و متفاوت.

شما باید در فروش و بازاریابی خود خلاق باشید و به گوشه امن پناه نبرید. به راهی نروید که کمترین موانع را دارد و همیشه همان کارهایی را انجام ندهید که در گذشته انجام می‌داده اید. به دنبال راه‌هایی جدیدتر، بهتر، سریع‌تر، ارزان‌تر، ساده‌تر، مناسب‌تر و کم‌هزینه‌تر برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات باشید.

این یکی از ضعف‌های بزرگ در بازاریابی و فروش است: آنقدر شرکت‌ها محصولات و خدمات فعلی خود را دوست دارند که سایر محصولات و خدماتی که شاید با کسب‌وکار فعلی‌شان متناسب باشد را پس می‌زنند. همین موضوع باعث سقوط آن‌ها می‌شود.

شاید شروع کاری جدید بسیار دشوار باشد و اولین قدم همیشه سخت ترین، اما شدنی است.به گفته ی پراهالاد شما باید هموراه “پنج سال آینده را پیش‌بینی کرده و برای تسلط بر بازار در آن زمان تلاش کنید”. همیشه این را در نظر بگیرید که هر کاری که امروز انجام می‌دهید با تغییر بازارها، یک رقابتی سخت‌تر و شاید منسوخ شده را تجربه کنید. پس به جای نگاه کردن، پذیرای تغییرات باشید. هر وقت ایده‌ای به ذهن‌تان رسید فوراً و قبل از دیگران دست بکار شوید.

 

کسب و کار

 

4) تحول کسب‌وکار با نگاه به آینده.

از خودتان این سؤال را پرسید «امروز چه کاری را آغاز کنم که تا ۵ سال دیگر راحت بتوانم کسب‌وکار خود را مدیریت کنم؟». چه محصولات یا خدماتی نیاز دارید؟ برای رسیدن به هدف‌تان چه مهارت ها و قابلیت‌هایی دارید؟ چگونه و با انجام چه کاری می توانم تا چند سال آینده الگوی بازار خود شوم؟

 

 مایکل کامی، برنامه‌ریز استراتژیک جمله معروفی دارد که می‌گوید:

«آن‌هایی که برای آینده برنامه‌ریزی نمی‌کنند، آینده‌ای ندارند»

 

شما برای رسیدن به چیزی که قبلاً هرگز نداشته اید، باید یک کاری انجام بدهید که قبلاً هرگز انجام نداده‌اید. شما باید یکسری از مهارت‌هایی را در خود پرورش دهید که قبلاً نداشته‌اید. به صورت کلی باید فردی متفاوت از گذشته خود شوید. تا بتوانید طعم موفقیت را دائم بچشید.

(برای خلق و دستیابی به اهداف و خواسته‌های‌تان، "متود سیلوا" از "ویشن لاکیانی" (کلیک کنید)، که توسط تیم رویال‌مایند ترجمه و تهیه شده است، را به شما پیشنهاد می‌کنیم. متود سیلوا به شما کمک می کند رسالت و اهداف‌تان را در زندگی کشف کنید. متوجه دلیل و هدف حقیقی حضورتان در این سیاره می‌شوید و در مسیری قدم بر می‌دارید که هر ثانیه، هر روز و هر لحظه شما را به این هدف نزدیک‌تر می‌کند. پس این اثر فوق‌العاده را از دست ندهید).


ایجاد جهش در کسب‌وکار از زبان برایان تریسی:

انسان چگونه می تواند کارهای خارق‌العاده انجام دهد؟ نقش قانون در زندگی بشر، بر اساس قانون علت و معلول بنا شده است. این قانون پولادین سرنوشت انسان است. بر اساس قانون علت و معلول، برای هر معلولی علتی وجود دارد. بر اساس این قانون اگر بخواهید معلول خاصی را به دست آورید می توانید کسی را که قبلاً دارای این ویژگی‌ها بوده را در نظر گرفته و کارهایی را که انجام داده را ثبت کنید. و با انجام آن کارها با همان ترتیب و تناسب می توانید دقیقاً همان ویژگی را به دست آورید.

ما نام این موضوع را شباهت زندگی به گاوصندوق گذاشتم. فرض کنید شخصی به شما بگوید اینجا گاوصندوقی هست که در آن قفل است. اگر بتوانی آن را باز کنید هرچه در آن است برای خودت می‌شود. این صندوق دارای تمام چیزهایی است که در زندگی می‌خواهید داشته باشید اعم از سلامتی، خوشحالی، پول و سرمایه، خانه و ماشین خوب، روابط خوب، احترام و … .

حالا تصور کنید که من این صندوق را به شما بدهم. اولین سؤال شما چه خواهد بود؟ و چه عکس‌العملی نشان خواهید داد؟ بله، درست است! از من می‌پرسید که رمز گاوصندوق چیست؟ بسیاری از مردم تنها صندوق را می‌گیرند، تشکر می‌کنند و به مسیر خود ادامه می دهند. آن‌ها تمام عمر، زمان خود را صرف گشتن به دنبال رمز گاوصندوق می‌کنند.

تماشا کردن تلویزیون، خیابان گردی و بی‌هدف گشتن در شبکه‌های اجتماعی و … چرخاندن همان شماره‌های گاوصندوق هستند. اما بعضی افراد پس از مدتی به خودشان می‌آیند و متوجه می‌شوند که جایی از کارشان غلط است و همین نکته می تواند آغاز راه جدیدی برای این افراد باشد.

قانون 2080: بر اساس این قانون مدت زمانی که برای یافتن راه حل کاری صرف می کنیم حدود 20 درصد از زمان کل این فرآیند است. اما نکته قابل توجه اینجاست که این 20 درصد، ارزشی به اندازه 80 درصد باقی مانده دارد. اکثر مردم قبل از اینکه رمز را پیدا کنند بی مقدمه سراغ فرآیند می‌روند. کاری که ما در طی سال‌ها مطالعه انجام دادیم پیدا کردن رمز بوده و به جرئت می‌توانم به شما بگویم این 10 اصل برای جهش در شغل و تجارت، که در ادامه برای‌تان خواهم گفت می‌تواند زندگی شما را به طور کامل تغییر داده و بهبود ببخشد. اگر تمام این اصول با نظم و دقت انجام شوند تا اندازه‌ای تأثیرگذار هستند که باورشان سخت است. و این‌ها همان دلایلی هستند که باعث می شود برخی افراد کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهند.

نکاتی هست که می‌تواند موجب شتاب دادن پیشرفت فردی شما در شغل‌تان شود. اگر زندگی را به شکل نموداری نشان بدهیم می‌توانیم نمودار زندگی را به شکلی در نظر بگیریم که در آن محور عمودی درآمد، محور افقی زمان و مبدأ نیز نقطه صفر باشد. پس روی محور افقی هفته ها، ماه‌ها و سال‌ها را داریم و روی محور عمودی می‌توانیم نقطه‌ای را به عنوان حداکثر درآمد اسمی که شما می‌توانید در زندگی به آن برسید، در نظر بگیریم.

به نظر شما نمودار زندگی اکثر مردم چه شکلی است؟ زندگی اکثر مردم اینگونه است که از جایی درآمد آن‌ها شروع می‌شود و در طول زمان بالا و پایین می‌رود، گاهی تجربه و مقداری هم چاشنی شانس باعث می‌شود تا به انتها یا همان حداکثر برسند. بعضی اوقات نیز بیکار می‌شوند و در نمودار درآمد به صفر می‌رسد. ولی به طور کلی در زندگی به سطحی از درآمد خواهند رسید. راستی نمودار درآمد شما هم به این شکل است؟ مسلماً خیر!

این یک زندگی شخصی است که کاملاً شانسی و اتفاقی انتخاب شده است. پس نمودار دارای فراز و نشیب بسیاری است، وظیفه شما این است که نمودار زندگی را به صورت پیوسته و صعودی در بیاورید و بالاتر از افراد معمولی باشید و این که شما بتوانید طی سال‌های مشخص خیلی بیشتر از افراد معمولی کسب درآمد کنید.

مجموع کارهایی که در زندگی انجام می‌دهید یا انجام نمی‌دهید، می‌تواند شکل نمودار زندگی‌تان را مشخص کند و وظیفه شما افزایش شیب نمودار زندگی خودتان است. بله درست است! وظیفه‌ی شما افزایش این شیب است. به عبارتی به این معنی که خیلی سریع‌تر و بیشتر از افراد معمولی رشد و پیشرفت داشته باشید.

 

حال به شرح این اصول می‌پردازیم، با ما همراه باشید:


اصل اول ) آموزش

برای به دست آوردن چیزهایی که تاکنون تجربه نکردهایم باید چیزهایی را یاد بگیریم و تمرین کنیم که قبلاً آن‌ها را بلد نبوده و تمرین نکرده‌ایم. ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بر پایه علم استوار است. به عبارت ساده‌تر، کسانی درآمد بیشتری دارند که بیشتر می‌دانند.

یادگیری منظم و پیوسته می‌تواند برای شما معادل درس خواندن در مدرسه یا دانشگاه باشد. اتفاقی که می‌افتد این است که درآمد شما بالا و بالاتر می‌رود. پس به این نکته توجه کنید که یادگیری پیوسته و آموزش، کلید موفقیت در آینده است. شما می‌توانید در همان جایی که هستید متوقف شوید و این پایان پیشرفت شماست. نگران نباشید! همین که در حال خواندن این مطلب هستید نشان می‌دهد که جزء این دسته از افراد نیستید.


اصل دوم ) مهارت

مهارت یک اصل بسیار مهم است. امروزه اگر کسی بخواهد جزو 10 درصد افراد موفق شاخه کاری خود باشد، باید در آن حرفه مهارت کافی داشته باشد. اگر در کسب‌وکار خود خوب و حرفه‌ای نباشید چگونه می‌خواهید پیشرفت کنید و پاداش‌های عالی بگیرید؟ پس مهارت یعنی سطح توانایی شما در زمینه‌ی کاری خودتان که مشخص کننده کیفیت و کمیت نتیجه تلاش‌های شماست. هرگز نمی‌توانید بیش از آن چیزی که در درون خودتان دارید، از محیط بیرون و جامعه چیزی به دست آورید.

بسیاری از افراد با وجود ارائه کارهای بی‌کیفیت، انتظار دارند نتایج عالی ببینند و درآمدهای بالا به دست آورند. بازار فقط به کارهای عالی، پاداش‌های عالی می‌دهد. پاداش‌های معمولی به کارهای معمولی داده می شود، بیکاری و عدم تضمین شغلی برای کارهایی پایین‌تر از حد معمول است.

پس وظیفه ی شما این است که خود را به 10 درصد بهترین‌های حرفه خود برسانید. اصلاً مهم نیست که این هدف چقدر طولانی باشد. چون اگر شما در مسیر درستی قرار بگیرید و هر روز بهتر از روز قبل شوید، اصلاً اهمیت ندارد که این موضوع یک سال، دو سال و یا چند سال به طول انجامد. چون با هر قدمی که به سوی هدف خود برمی‌دارید احساس شادی و خوشحالی فراوانی می کنید. خوشحالی یعنی همین حرکت پله به پله در مسیر پیشرفت به سوی هدف. پس وقتی در کارتان بهتر و قوی‌تر می‌شوید همواره احساس خوشحالی خواهید کرد.

مثل یک چشم بر هم زدن می‌بینید که چند سال گذشته و شما یکی از بهترین‌ها و پردرآمدترین‌های کسب‌وکار خودتان در کشور شده اید، و به تمام خواسته‌های خود رسیده اید. شما برای رسیدن به این جایگاه قبلاً تصمیم گرفتید که در زمینه‌ی خوبی حرکت کنید.

یه نکته بسیار مهم این است که هر وقت هدفی را برای خود تعیین می‌کنید، باید آن را به یک موضوع آموزشی ارتباط دهید. موضوع آموزش مهارتی است که باید برای رسیدن به آن هدف به دست آورید. این یک کیفیت؛ مهارت یا مشخصه‌ای است که باید در خودتان پرورش دهید تا رسیدن به آن هدف ممکن شود. پس وقتی کسی هدفی را تجسم می‌کند و می‌خواهد در زندگی به آن دست یابد، باید در آن زمینه مهارت‌های لازم را کسب نماید تا بتواند به هدف موردنظر خود رسیده و موفق شود.


پیشنهاد ما برای شما: اکهارت تل به عنوان یکی از الهام‌بخش‌ترین رهبران معنوی دنیای امروز شناخته می‌شود. "اکهارت تل" در "دوره آفرینش رؤیاها" (کلیک کنید)، به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان با تغییر حالت آگاهی، شرایط بیرونی را تغییر داد. یاد می‌گیرید که چطور از اعماق وجودتان و با قدرتی نشأت گرفته از هوش خلاق کائنات، اهداف و خواسته‌های‌تان را خلق کنید.


 


کسب و کار

 

اصل سوم ) ارتباطات

نحوه برقراری ارتباط با مردم امری بسیار مهم است. چون در حقیقت مردم همه چیز شما به حساب می‌آیند و موفقیت و رشد شما در میان مردم است که معنا پیدا می‌کند. چارلی جانز جمله جالبی در رابطه با این موضوع دارد: «تنها تفاوت شما با پنج سال آینده در این است که شما در آینده با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و کتاب‌های جدیدی می‌خوانید». البته باید فایل‌هایی را که گوش می‌کنید و سمینارهایی که شرکت می‌کنید، نیز به این جمله اضافه شود.

این جمله اهمیت مردم را به ما گوشزد می‌کند. موفقیت یا عدم موفقیت شما در گروی نظرات و دیدگاه‌های افرادی است که ذهنیت خوبی از شما دارند. هرچه تعداد طرفداران و افرادی که شما را دوست دارند افزایش یابد، شما موفق‌تر خواهید شد. مطمئناً اگر کسی بین مردم به خوبی شناخته شده باشد، می‌تواند مسیر موفقیت را حتی تا رسیدن به مقام ریاست جمهوری طی کند. برعکس آن اگر فردی با وجود نبوغ سرشار و هوش خارق‌العاده میان مردم شناخته شده نباشد و ارتباطات با دیگران ضعیفی داشته باشد مسلماً نمی‌تواند موفق شود و زندگی خود را باید مانند سایر افراد معمولی با درآمدی کم سپری کند.

پس برای رشد و پیشرفت در هر کاری باید همیشه در حال گسترده‌تر کردن شبکه ارتباطی خود با دیگران باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم دائم به دیدار دیگران بروید، بیشتر ما از معرفی کردن خود به دیگران خجالت می‌کشیم. پس خجالت را کنار گذاشته و با اعتماد به نفس خودتان را به افراد تازه معرفی کنید. در مورد شغل و مهارت‌های یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازید.

برای معرفی و شروع ارتباط می‌توانید از جملات زیر استفاده کنید: می‌تونم اسم شما رو بپرسم آقا/خانم؟ کسب‌وکار شما چیه؟ چه جوری می‌تونم مشتری‌ها رو به شما معرفی کنم؟ شما به چه شکلی خدمات خودتون رو به مشتریان ارائه می‌دید؟ و … این سؤالات بسیار مثبت، قدرتمند و حساب شده برای گسترش شبکه ارتباطی شما هستند. چون همه مردم دوست دارند که در مورد کار خود حرف بزنند و از این که به مشتریان جدید معرفی بشوند، لذت می‌برند. کافی است از این روش‌ها استفاده کنید و خواهید دید تا چه اندازه از تأثیرات فوق‌العاده‌ی آن شگفت‌زده خواهید شد. همین حالا تصمیم بگیرید که در دو روز آینده خودتان را به حداقل 50 نفر جدید معرفی کنید و برای ارتباط از همین سؤالات استفاده کنید.


اصل چهارم) پس‌انداز پول

یکی دیگر از عوامل اصلی برای گشوده شدن درهای موفقیت به روی شما «پول» است. پول باعث می‌شود آزادی عمل بیشتری داشته باشید و به شما قدرت می‌دهد تا از فرصت‌ها بهره‌برداری بیشتری کنید. هیچ چیزی ناراحت کننده از فردی نیست که وقتی شانس به او رو کرد، در موقعیت نباشد که بتواند از آن استفاده کند. چون تمام سرمایه خود را بابت خرید لوازم خانه، غذا، لباس، سیستم صوتی ماشین و … خرج کرده است. به اندازه‌ای که اگر بخواهد وسیله‌ی دیگری خریداری کند باید وسیله‌های قبلی را دور بیندازد. این افراد با حسرت به گذر شانس از در خانه خود نگاه می‌کنند و همیشه در همان جایگاه و موقعیت ثابت خواهند ماند.

این افراد در طول زندگی خود نتوانسته‌اند نظم و انضباط مالی داشته باشند تا همیشه برای خود در بانک پس‌اندازی کنار گذاشته باشند تا زمانی که فرصتی طلایی برایشان پیش آمد بتوانند از آن برای پیشرفت در کار و تجارت خود استفاده کنند. اگر نتوانید برای خود پولی پس‌انداز کنید، در زندگی و تجارت خود فردی موفق نخواهید بود. پس یکی از مهم‌ترین مواردی که باید آن را یاد بگیریم این است که چگونه پول پس‌انداز کنیم. سعی کنید در طول زمان مقدار پس‌انداز خود را افزایش دهید و اینگونه است که می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید افراد بی‌شماری از مردم توانسته‌اند کل زندگی خود را تغییر بدهند فقط به این علت که برای خود پس‌انداز کافی کنار گذاشته‌اند و در فرصت مناسب توانسته‌اند بهترین بهره را از شانس خود ببرند. از اهمیت سرمایه و پول نقد غافل نشوید که در مورد آن هرچه بگویم بازهم کم است.


پیشنهاد ما برای شما: پکیج مدار ثروت (کلیک کنید)، برای آموزش دادن مغز شما طراحی شده است تا کاری کند که در مدار ثروتمندان قرار بگیرید! حالا شما یک برنامه انقلابی در دست دارید که با استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین تکنولوژی‌های ثابت شده‌‌ی علمی و توسط دو تن از اساتید بزرگ این حوزه به شما کمک می‌کند، مجموعه‌ای از باورها و عادت‌های جدیدی را در خودتان ایجاد کنید تا به کمکشان به ‌سادگی پول بیشتری به دست آورید.



اصل پنجم) عادات کاری خوب

اگر عادات کاری نادرست داشته باشید، همین مشخصه بد می‌تواند زندگی کاری و تجارت شما را نابود کند. بازدهی به معنی انجام درست و بهینه‌ی کارها و مؤثر بودن به معنی انجام کار درست است. این نکته مهم را بدانید که:

 

اعتبار افراد ارتباط مستقیمی به سخت کوشی آن ها،

انجام دقیق و درست وظایف و انجام سریع کارها دارد.

 

افرادی که در بالا هستند دائم در حال بالا کشیدن افراد پایین هستند، البته افرادی را با خود بالا می‌برند که وظیفه‌شناس هستند و به دقت و درستی کارها را انجام می‌دهند. افراد موفق و طراز اول همیشه در حال نگاه کردن به سایر افراد هستند. آن‌ها با دقت به همه نگاه می‌کنند انگار همه چیز و همه کس را زیر ذره‌بین دارند به همین دلیل می‌توانند به خوبی تشخیص دهند که چه کسانی پرکار و سخت‌کوش هستند.

هیچ وقت این فکر را به ذهن‌تان راه ندهید، حتی یکی از کارهایی که انجام می‌دهید را هیچ کس به جز شما بلد نیست. پس در محیط کاری شما همه خیلی خوب می‌دانند که چه کسی سخت‌کوش و پرکار است و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

پس همه می‌توانند درک کنند که شما تا چه اندازه در کارتان مصمم و فعال، ریزبین و نکته‌سنج و همچنین صادق و روراست هستید. پس تا جایی که می‌توانید اعتبار خود را افزایش دهید تا جایی که ایمان پیدا کنید مردم هرچه بیشتر در مورد شما بدانند این به منفعت شما خواهد بود.


پیشنهاد ما برای شما: اگر به دنبال تغییر رفتار و عادت‌‌های‌ خود هستید، "دوره‌ عادت‌های اتمی" اثر "جیمز کلیر" (کلیک کنید)، که در سایت رویال‌مایند در اختیار شما قرار داده شده است، را از دست ندهید. در این دوره‌ی شگفت‌انگیز راه‌های ساده‌ای به شما آموزش داده خواهند شد، تا روتین روزانه‌تان را تغییر داده و به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.


وقتی شما مؤثرترین و فعال‌ترین فرد شرکت باشید، همیشه قبل از دیگران کار خود را شروع کنید و بعد از همکاران‌تان از شرکت خارج شوید، کارها را جدی‌تر از همه دنبال کنید و بیشتر از هرکسی کار مفید انجام دهید، به شما اطمینان خواهم داد این روند باعث می‌شود که شما فردی ارزشمند شوید و در کار خود نظیر و همتا نداشته باشید به گونه‌ای که هرگز جایگزینی برای شما وجود نداشته باشد.

در این صورت مدیران شرکت خیلی بیشتر از قبل از شما حمایت خواهند کرد و به خاطر وجود فرد لایق و شایسته‌ای چون شما به خود می‌بالند، و به پاس این اعتبار و شایستگی، حقوق و مزایای شما را افزایش خواهند داد. همواره از خود بپرسید ارزشمندترین کاری که می‌توانم انجام دهم چه کاری است؟ پس همیشه تلاش کنید بر اساس جواب این سؤال کار کنید. در هرلحظه از کارتان تصور کنید که رئیس و کارفرمای شما در حال امتیاز دادن به شماست. پس همانطوری کارکنید که خوب و شایسته است.


برایمان بنویسید چه راهکارهای دیگری سراغ دارید، که سبب تحول و جهش در کسب‌وکارتان خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

نظر شما درباره این مطلب

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام