مراقبه جذب پول و ثروت

زمان مطالعه :10 دقیقه

چکیده این مطلب : استراتژی‌های مختلفی برای جذب ثروت وجود دارد، یکی از رویکردهایی که محبوبیت پیدا کرده است، استفاده از مراقبه برای جذب پول است. می‌دانیم، می‌دانیم خیالی به نظر می‌رسد، اما بگذارید حرفمان تمام شود. شما می‌توانید با ترکیب قدرت تمرکز و آرامش عمیق به ضمیر ناخودآگاه خود دست پیدا کنید و خود را با فرکانس فراوانی هماهنگ کنید. مثل این است که در جیب‌تان یک سلاح مخفی برای باز کردن درهای رفاه مالی دارید. پس بیایید شروع کنیم.


 

مراقبه جذب پول و ثروت

 

 

  • آیا جزء آن دسته از افرادی هستید که مراقبه جزء روتین زندگی‌تان است؟

  • تا به حال مراقبه برای جذب پول به گوش‌تان خورده است؟

  • به نظرتان مراقبه در جهت کسب مادیات کارایی دارد؟

 

- مراقبه جذب پول و ثروت چیست؟

استراتژی‌های مختلفی برای جذب ثروت وجود دارد، یکی از رویکردهایی که محبوبیت پیدا کرده است، استفاده از مراقبه (کلیک کنید)، برای جذب پول است. می‌دانیم، می‌دانیم خیالی به نظر می‌رسد، اما بگذارید حرفمان تمام شود. شما می‌توانید با ترکیب قدرت تمرکز و آرامش عمیق به ضمیر ناخودآگاه خود دست پیدا کنید و خود را با فرکانس فراوانی هماهنگ کنید. مثل این است که در جیب‌تان یک سلاح مخفی برای باز کردن درهای رفاه مالی دارید. پس بیایید شروع کنیم.

مراقبه جذب ثروت همانطور که از نامش پیداست برای جذب ثروت در مسیرهای ذهنی طراحی شده است. هر کسی در این دنیا در یک مدار انرژی قرار گرفته است. در دنیای انرژیکی شما هر مسیری را در ذهن خود باز کنید، دنیا و مسائلش را به همان صورت می‌بینید. برای اینکه در یک چنین دنیایی بتوانید به راحتی به خواسته‌های‌تان برسید باید ذهن خود را همسو با آن خواسته‌ها قرار دهید. یکی از این عملیات مهم در این راستا انجام مراقبه است.

برای اینکه مراقبه جذب ثروت برای شما اثربخش باشد باید ابتدا ذهن‌تان از افکار منفی خالی شده باشد. برای اینکه ذهن‌تان را از افکار منفی خالی کنید، یکی از بهترین راه‌ها این است که خود را در یک محیط آرام، تمیز و راحت قرار دهید؛ سپس در این محیط آرام تمرکز کرده و تنفس عمیق داشته باشید و گمان کنید که افکار منفی مانند یک گرد و غبار تیره از سرتان بیرون می‌رود. در این حالت می توانید خود را در فضایی خلأ مانند تجسم کنید که به سرعت افکار منفی تخلیه شده و سپیدی و شفافیت جای آن را می‌گیرد. در اینجا می‌خواهیم شما را با یک مراقبه بسیار پرکاربرد آشنا کنیم.

مراقبه جذب ثروت تکنیکی است که بر پول و جمع آوری دارایی تمرکز می‌کند تا شانس و فرصت‌های فرد را برای به دست آوردن ثروت افزایش دهد. این تکنیک شامل حالت‌های مراقبه سنتی همراه با تمرکز ذهن بر کسب پول و افکار مثبت در مورد کسب ثروت است و مدعی است که به افراد کمک می‌کند تا احساس ثروتمندی کنند، تصمیمات بهتری در مورد پول بگیرند، فرصت‌هایی را برای به دست آوردن ثروت جذب کنند و در کسب ثروت موفق باشند.

مراقبه یا مدیتیشن فعالیتی است که در آن از تکنیک‌های خاصی مانند ذهن‌آگاهی برای آموزش و تربیت توجه و هشیاری استفاده می‌شود و ماحصل آن رسیدن به یک حالت ذهنی و عاطفی آرام و پایدار است. برای شروع می‌توانید از دوره‌ی پیشرفته‌ی "دانداپانی" (کلیک کنید)، که در سایت رویال‌مایند قرار دارد، استفاده کنید.


- جذب ثروت با مراقبه چگونه انجام می‌شود؟

شما برای اینکه در مسیر ثروت قرار بگیرید، باید بتوانید خود را در فرکانس آن قرار دهید. وقتی در این مسیر قرار می‌گیرید ذهن شما آماده دریافت مسیرهای ثروت‌ساز می‌شود و افکار و ایده‌های ثروت‌سازی را پیدا می‌کنید و می‌توانید خود را به بهترین شکل و بر اساس قابلیت‌های‌تان ارتقاء دهید؛ اینگونه راه‌های استفاده از داشته‌های‌تان را پیدا کنید. شما برای اینکه فردی ثروتمند شوید باید در این مسیر مشتاق باشید. برای داشتن اشتیاق باید فرکانس ذهنی شما با مسیر ثروت همسو شود.

هر کسی در یک مسیر ذهنی قرار گیرد، مفاهیم و راهکارهایی منطبق با آن مسیر به ذهنش می‌رسد. شما برای اینکه یک فرد بسیار پولساز باشید باید گیرنده‌های ذهن‌تان را با مسیرهای پولساز آشنا کنید. باید آماده دریافت اطلاعات باشید و بتوانید در یک مسیر ذهنی باز قرار گیرید؛ در واقع افکار شما تعیین کننده مسیر حرکت شماست و تنظیم افکارتان می‌تواند رفتارهای درستی را در جهت پولسازی یا در خلاف جهت آن ایجاد کند. برای اینکه بتوانید در یک مسیر فکری درست قرار بگیرید باید بتوانید مسیرهای دریافت کننده صحیح را در ذهن خود ایجاد کنید. انرژی درمانی کمک بسیاری به این مسئله می‌کند.


پیشنهاد ما برای شما: 24 مانع انرژی برای کسب ثروت و فراوانی وجود دارند، که شما را عقب نگه می‌دارند. برای از بین بردن این موانع یکی بعد از دیگری طی ۲۴ جلسه، پیشنهاد ما به شما دوره‌ی فوق‌العاده‌ی "ثروت نامحدود" اثر "کریستی ماری شلدون" (کلیک کنید)، می‌باشد که روی هر مانع به صورت جداگانه تمرکز می‌شود. این دوره، یک تجربه‌ی پاکسازی انرژی آنلاین است که برای از بین بردن تمام موانع انرژی شما طراحی شده است. طی مجموعه‌ای از فایل‌ها، کریستی به فرکانس انرژی شما وصل خواهد شد، به ضمیر ناخودآگاه‌تان دسترسی پیدا خواهد کرد و شما را از تک تک موانع انرژی‌تان رها خواهد کرد.



- درک مراقبه برای جذب:

مراقبه دیگر فقط برای یوگی‌هایی که در قله کوه‌ها هستند یا علاقه‌مندان امروزی یوگا نیست. مراقبه قرن‌ها وجود داشته است، چون جواب می‌دهد. این مثل یک دکمه‌ی تنظیم مجدد ذهنی است که وضوح ذهن را بالا می‌برد، استرس را پایین می‌آورد و آسایش کلی را افزایش می‌دهد.

اما این را بدانید: وقتی مراقبه را با قصد جذب کردن پول ترکیب می‌کنید، به ابزاری قدرتمند برای جذب ثروت و فراوانی تبدیل می‌شود. مثل آزاد کردن یک نیروی خفته در درون شماست. می‌بینید، وقتی ذهن خود را آرام می‌کنید و روی خواسته‌های‌تان تمرکز می‌کنید، در اعماق ضمیر ناخودآگاه خود فرو می‌روید، جایی که تمام باورها و افکار شما در مورد پول در آنجا قرار دارند. این مثل دسترسی به گنجینه‌ای پنهان از امکان‌ها است. و هرچه بیشتر تمرین کنید، ضمیر ناخودآگاه خود را بیشتر برنامه‌ریزی می‌کنید و آن را با اهداف و مقاصد مالی خود هماهنگ می‌کنید.

برای یادگیری باورهای ثروت‌ساز، ایجاد ذهنیت رفاه و فراوانی و دستیابی به ثروت پایدار، "دوره‌ی هوش هیجانی مالی «Money EQ»" (کلیک کنید)، بسیار مفید خواهد بود که توسط مجموعه‌ی رویال مایند ترجمه و تهیه شده است.

 

مراقبه ثروت


- هدف‌گذاری برای فراوانی مالی:

اکنون، بیایید به خودمان بیاییم و رؤیاهای مالی‌مان را مجسم کنیم. تصور کنید که در حال نقاشی یک شاهکار با ذهن خود هستید. خود را در حال دستیابی به آن سطح درآمد خاص، راه‌اندازی آن کسب‌وکار موفق یا رهایی از قید بدهی تصور کنید. به خودتان اجازه دهید جزئیاتی مانند سبک زندگی، فرصت‌ها و تجربیاتی را که با فراوانی مالی همراه است تصور کنید.

رنگ‌های زنده را ببینید، بافت‌ها را احساس کنید و بوی شیرین موفقیت را استشمام کنید. مثل این است که یک تابلوی دید در ذهن خود ایجاد می‌کنید، اما بسیار قدرتمندتر. و سر کار اینجاست: این تجسم‌ها را با احساسات مثبت تزریق کنید. شکرگزاری و هیجانی را که در رگهای‌تان جریان دارد احساس کنید. مثل این است که صدای آهنگی است که قلب شما را وادار به آواز خواندن می‌کند بلند کنید.

به من اعتماد کنید، این ترکیب تجسم و احساسات یک سیگنال پرانرژی قدرتمند به جهان هستی می‌فرستد و منابع و فرصت‌هایی را که برای تحقق این رویاها نیاز دارید جذب می‌کند. این مانند طلسم مغناطیسی است که ثروت جهان را به سمت خود می‌کشد.


- تکنیک‌هایی برای جذب پول از طریق مراقبه:

• جملات تأکیدی: جملات تأکیدی مانند یادداشت‌های عاشقانه‌ی کوچکی هستند که برای خود ارسال می‌کنید. آنها عبارات فوق‌العاده قدرتمندی هستند که باورهای مثبت در مورد پول را تقویت می‌کنند. در طول تمرین مراقبه‌ی خود جملات مثبتی مانند "من برای دریافت ثروت فراوان آماده هستم" یا "پول بدون زحمت و فراوان به سمت من جریان می‌یابد" را تکرار کنید. ممکن است در ابتدا فکر کنید احمقانه است، اما به من اعتماد کنید، این کار مثل کاشتن بذرهای ثروت در باغ ناخودآگاه خود است. زودتر از آنچه انتظار داشتید میوه‌ی فراوانی را درو خواهید کرد.

• تصویرسازی: تصویرسازی تکنیکی است که شامل ایجاد تصاویر ذهنی واضح از واقعیت مالی مورد نظر شما است. حالا بیایید به دنیای جادویی تصویرسازی شیرجه بزنیم. چشمان‌تان را ببندید و خود را ببینید که در درخشش ثروت و فراوانی‌ای که به دنبال آن هستید غرق شده‌اید. خود را در زندگی‌ای تصور کنید که همیشه آرزویش را داشتید. تمام حواس خود را درگیر کنید و احساسات، شادی، هیجان و رضایتی که با آن همراه است را احساس کنید. این فرآیند ارتباط بین ذهن، احساسات و نتایج دلخواه شما را تقویت می‌کند. این مثل ایجاد یک فیلم ذهنی است که در آن شما نقش اول هستید و جهان هستی کارگردان.

• شکرگزاری: شکرگزاری عنصر مخفی‌ای است که تمرکز شما را از کمبود به فراوانی تغییر می‌دهد. در طول مراقبه، لحظه‌ای را به خاطر پولی که در حال حاضر دارید و برکات مالی که در راه هستند ابراز قدردانی کنید. این مثل این است که دست از جستجوی سکه روی زمین بردارید و متوجه شوید که دارید در دریایی از طلا شنا می‌کنید. شکرگزاری تجربیات مثبت بیشتری را جذب می‌کند و چشمان شما را به روی فراوانی‌ای که در حال حاضر در زندگی‌تان وجود دارد باز می‌کند.

• رها کردن: تسلیم فرآیند تجلی شوید. به جای وسواس به خرج دادن در مورد چگونگی و زمان رسیدن پول به شما، اعتماد کنید که جهان پشت شماست. اعتماد کنید که کائنات پشت شماست. مثل این است که یک مشت محکم گره کرده را رها کنید و اجازه دهید جریان زندگی شما را راهنمایی کند. معجزه‌ها و فرصت‌های غیرمنتظره در زمانی دارند که انتظارش را ندارید راهی را ه شما نشان می‌دهند. مثل این است که موجی را بگیری و بگذاری تو را به سمت رؤیاهایت ببرد.

• مراقبه‌های هدایت‌شده: و راستی، اگر به کمی راهنمایی بیشتر نیاز دارید، یک سری مراقبه‌های هدایت‌شده فوق‌العاده وجود دارد که به طور خاص برای جذب پول طراحی شده‌اند. این مثل داشتن یک راهنمای تور شخصی در سفر خود به سوی فراوانی است. منابع معتبری را بیابید که این مراقبه‌های هدایت‌شده را برای جذب ثروت و رفاه مالی ارائه می‌دهند. این مانند داشتن یک سیستم GPS برای ذهن‌تان است که شما را به سمت گنجینه‌ی فراوانی راهنمایی می‌کند.

 

- پرورش ذهنیت فراوانی:

حالا بیایید از ذهنیت صحبت کنیم. زمان آن رسیده است که دیدگاه خود را از کمبود به فراوانی، و از ترس به اعتماد تغییر دهید. جهان را به‌ عنوان یک بوفه‌ی کیهانی بزرگ تصور کنید، با غذاهای بی‌پایانی از فراوانی که منتظر هستند آن‌ها را دریافت کنید. برای همه بیش از اندازه‌ی کافی وجود دارد و شما سزاوار سهم خود هستید. مثل این است که درک کنید وفور کیهان مانند اقیانوسی است که هرگز خشک نمی‌شود و برای همه به اندازه کافی هست.

باورهای محدود‌کننده‌ای که شما را عقب می‌اندازند کنار بگذارید، مانند "پول به سختی به دست می‌آید" یا "پول ریشه همه بدی‌ها است." آن‌ها را با جملات تأکیدی قدرتمند که با اهداف مالی شما همسو هستند، جایگزین کنید. این مثل این است که ماشین قدیمی و زنگ زده‌ی خود را به یک ماشین اسپرت براق و با عملکرد بالا ارتقاء دهید که شما را مستقیماً به رویاهای‌تان می‌برد.

و در اینجا یک نکته‌ی تخصصی وجود دارد: اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که نگرش مثبتی نسبت به پول و موفقیت دارند. انرژی آن‌ها شما را بالا می‌برد و به شما الهام می‌بخشد. این مانند پیوستن به تیمی از افرادی است که در پی پیروزی‌های مالی شما هستند و شما را تشویق می‌کنند. شما و آن‌ها با هم نیروی قدرتمندی ایجاد می‌کنید که شما را به سمت اهداف‌تان سوق می‌دهد.

پیش‌ از این، هیچ دوره‌ای برای آموزش دادن مغز طراحی نشده بود تا کاری کند که برنده بازی پول و ثروت شوید! حالا شما یک برنامه انقلابی در دست دارید که با استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین تکنولوژی‌های ثابت شده‌‌ی علمی کمک می‌کند، مجموعه‌ای از باورها و عادت‌های جدیدی را در خودتان ایجاد کنید تا به کمکشان به ‌سادگی پول بیشتری به دست آورید. پس دوره فوق‌العاده "برنده شدن در بازی پول" اثر "جان آساراف" (کلیک کنید)، را از دست ندهید.

 

- اقدام الهام‌گرفته:

حال، راه حل این است: مراقبه به تنهایی حساب بانکی شما را به طور جادویی پر نمی‌کند. مهم است که آن را با عمل الهام‌گرفته ترکیب کنید. وقتی مراقبه می‌کنید، به ایده‌ها و فرصت‌هایی که برای‌تان پیش می‌آید، توجه کنید. آن جرقه‌های الهام، مانند بذرهایی هستند که در خاک حاصلخیز ذهن شما کاشته شده‌اند. آن‌ها را با عمل آبیاری کنید. در جهت اهداف مالی خود گام بردارید.

این امر می‌تواند یادگیری مهارت‌های جدید، شبکه‌سازی، سرمایه‌گذاری یا حتی راه‌اندازی یک کسب‌وکار باشد. مثل این است که از روی بالشتک مراقبه بلند شوید و قدم در پیست رقص زندگی بگذارید. کائنات به تعهد و تلاش شما پاسخ می‌دهد. مانند داشتن شریکی است که همراه با حرکات شما در زمین می‌رقصد و هماهنگی زیبایی ایجاد میکند.

استفاده از مراقبه برای جذب پول، مفهومی دور از ذهن نیست؛ ابزار قدرتمندی است که می‌تواند درهای فراوانی مالی را در زندگی شما باز کند. با تعیین اهداف واضح، استفاده از تکنیک‌هایی مانند جملات تأکیدی و تصویرسازی، پرورش ذهنیت فراوانی و انجام اقدامات الهام‌گرفته، از پتانسیل نامحدود جهان بهره می‌برید. این سفر را با صبر و اعتماد در آغوش بگیرید و جادوی زندگی‌تان را تماشا کنید. این مثل شروع یک ماجراجویی هیجا‌ن‌انگیز است که در آن شما قهرمان هستید و جهان خالق شماست.

 

مراقبه ثروت

 

- مراحل انجام مراقبه جذب پول و ثروت:

حال می‌پرسید چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم؟ ما به شما می‌گویم با مراقبه جذب ثروت، با فرستادن پیام‌های مثبت و ساختن افکار ثروت‌ساز چگونه ساختار ذهن شما در جهت ثروت‌سازی قرار می‌گیرد و می‌تواند مسیر را به شما نشان دهد؛ بدین منظور باید به ذهن خود افکاری وارد کنید که گویای مسیرهای ذهنی‌تان باشد؛ بنابراین ابتدا باید ذهن خود را پاکسازی کنید؛ زیرا افکار تخریب کننده به شما اجازه نمی‌دهند که بتوانید به مسیرهای درست و سالم فکر کنید.

شما برای اینکه بتوانید مسیر ذهنی صحیح را پیدا کنید باید از بازدارنده‌های ذهنی خود بیرون بیایید، مسیر جذب شما باید یک مسیر باز باشد. شما در مسیرهای بسته نمی‌توانید به اهداف خود دسترسی پیدا کنید؛ بنابراین بهترین مسیر برای رسیدن به ثروت فراوان دیدن و درک کردن مسیرهای ذهنی مورد علاقه‌تان است، اگر نمی‌توانید مسیرهای بازدارنده ذهنی خود را بشناسید و تشخیص دهید باید با استفاده از متدهای روانشناسی، تله‌های ذهنی خود را بشناسید و برطرف کنید. سپس با قانون جذب به درستی آشنا شوید. دانستن مسائل روانشناسی بدون دانستن قانون جذب نمی‌تواند راهگشا باشد. شما باید تمامی اشتباهات فکری که سبب نتیجه نگرفتن شما می‌شود را بشناسید.

در ادامه باید حتماً به طور مداوم به مراقبه‌های جذب ثروت را انجام دهید، تا پیام‌های مرتبط با جذب ثروت در وجود و ناخودآگاه شما نهادینه شود. شما باید در درون خود احساس روشنی نسبت به جذب ثروت داشته باشید و به راحتی بتوانید خود را در موقعیت‌های مالی و شغلی مناسب ببینید تا ذهن شما به این مسیرها باز شود.

شما باید درهای ذهنی خودتان را به سوی مسیرهای پولساز باز کنید و این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که برای پذیرش آماده باشید و بارها و بارها مراقبه را انجام داده باشید. شما می‌توانید زمانی که مشغول به کار هستید از مراقبه‌های جذب ثروت استفاده کنید. در واقع گوش دادن مداوم به آن‌ها حتی زمانی که شما توجهی ندارید، هم می‌تواند بر ضمیر ناخودآگاه شما اثرگذار باشد. برای این منظور خود را ملزم به تمرکز نکنید و در هر زمانی به این مراقبه‌های ثروت گوش دهید و بدانید ضمیر ناخودآگاه شما در حال دریافت پیام‌های مربوط به آن است؛ در صورتی که با باور قلبی به این عمل اقدام کنید اثرات شگفت‌انگیز آن را بعد از مدتی در زندگی خود شاهد خواهید بود. 

برای شروع مدیتیشن جذب ثروت باید حالتی راحت را پیدا کنید و روی زمین یا روی یک صندلی راحت بنشینید؛ سپس با چندین نفس عمیق و آرامش، ضربان قلب خود را تنظیم کنید و ذهن را متمرکز کنید. در نهایت، چشمان‌تان را ببندید و پول را تجسم کنید یا برای اینکه ذهن را روی پول متمرکز کنید، به تصویری از پول یا فیلمی از انبوه پول نگاه کنید و خود را با پول زیادی تجسم کنید. این شکل از مراقبه معمولاً به مدت 10 تا 30 دقیقه یا تا زمانی که مراقبه کننده بتواند ذهن خود را متمرکز کند انجام می‌شود.

به طور معمول، مراقبه جذب ثروت روزانه یک یا دو بار انجام می‌شود. اغلب، افرادی که این نوع مراقبه را انجام می‌دهند، ترجیح می‌دهند صبح زود درست قبل از رفتن به سر کار مراقبه کنند؛ زیرا این تکنیک به افراد کمک می‌کند احساس ثروتمندی کنند و به آن‌ها قدرت می‌دهد تا برای تحقق رؤیاهای خود و برای ثروتمند شدن سخت تلاش کنند. دیگران احساس می‌کنند که مراقبه روی پول قدرت خلاقیت آن‌ها را برای کسب درآمد افزایش می‌دهد.

 

- زمان مناسب مراقبه جذب ثروت:

جالب است بدانید که زمان انجام مراقبه پول بسیار مهم است و باید در زمان مناسبی انجام شود. بهترین زمان انجام مدیتیشن جذب ثروت اول صبح و بعد از بیدار شدن شما از خواب است که به آن مراقبه صبحگاهی می‌گویند؛ زیرا در این زمان ذهن شما اطلاعاتی را از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت انتقال می‌دهد و ذهن آماده دریافت انرژی‌ها و اطلاعات جدید است. مراقبه جذب ثروت به افراد کمک می‌کند تا در طول روز با انرژی بیشتر به فعالیت‌های روزانه بپردازد. برای انجام مراقبه پول از جملات قدرتمند استفاده کنید تا انرژی صبح را به ذهن خود منتقل کنید.


- مهم‌ترین مزیت مراقبه جذب ثروت:

مراقبه جذب ثروت مزایایی را به همراه دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها رهایی از ترس است. این رهایی به این معنی است که ترس شما را از راه‌اندازی کسب‌وکار جدید کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی کار جدیدی را شروع کنید. گاهی ممکن است که گره‌ای در کار شما به وجود آمده باشد و یا اینکه درآمد شما کم شده باشد با انجام مراقبه جذب ثروت ذهن شما باز می‌شود و باعث می‌شود دیگر ترسی نداشته باشید و بتوانید ریسک‌‎های مالی انجام دهید. حتی با انجام این موضوع موانع کار خود را نیز پیدا خواهید کرد. آموزش مراقبه بسیار اصولی است و باید طبق روش‌های درستی انجام شود.

برای دستیابی به ثروت، بهبود وضعیت مالی و ایجاد ذهنیت رفاه و فراوانی پیشنهاد ما به شما دوره‌ی فوق‌العاده "میراث باب پراکتور" (کلیک کنید)، می‌باشد. این دوره برای تمام کسانی است که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را مطالعه کرده‌اند، اما هنوز نتوانسته اند کدی را که در صفحات این کتاب در میان جملات پنهان شده است، پیدا کنند.

 

- مراقبه جذب ثروت بر چه اصولی پایبند است؟

مراقبه جذب ثروت مبتنی بر تفکر مثبت یا خوش‌بینانه و قوانین جذب است که در جنبش معروف خودیاری ترویج داده شده است. اصل مثبت‌اندیشی بیان می‌کند که اگر فرد، ذهن خود را بر هدف جمع‌آوری ثروت متمرکز کند، آنگاه مراقبه بر نگرش او و احتمالاً نگرش افراد اطرافش برای به دست آوردن آنچه می‌خواهد تأثیر می‌گذارد. به عبارت دیگر، تفکر مثبتی که در حین مراقبه انجام می‌شود، مراقبه‌گر را قادر می‌سازد تا احساس کند که می‌تواند به اهدافش دست یابد و اعتماد بیرونی او اطرافیانش را تشویق می‌کند تا او را در رسیدن به هدفش یاری کنند.

اصل دوم بر اساس قوانین جذب است. طرفداران مراقبه جذب ثروت پیشنهاد می‌کنند که این شکل از مراقبه به فرد کمک می‌کند تا به جای خرج کردن بی‌مورد پول هدف خود را جمع‌آوری ثروت قرار دهد و به جمع‌آوری پول علاقه‌مند شود. این نوع مراقبه می‌تواند به تقویت ذهن برای تصمیم‌گیری‌های خوب و تلاش در جهت هدف دستیابی به ثروت کمک کند.

اعتقاد بر این است که مراقبه در مورد پول می‌تواند به هر کسی بدون توجه به تحصیلات یا پیشینه، این ظرفیت را بدهد تا به اهداف خود دست یابد. جذب ثروت از تفکر مثبت و توانمندسازی ذهن برای تغییر به دست می‌آید؛ همچنین اعتقاد بر این است که همه در یک هواپیمای مساوی هستند و مراقبه جذب ثروت ابزاری است که باعث رفاه می‌شود.

 

- آیا مراقبه در جهت کسب مادیات کارایی دارد؟

دلایل مختلفی برای مراقبه وجود دارد. برای برخی نزدیک شدن به یک موجود الهی است و برای برخی تمرکز و جذب نکات مثبت از کیهان؛ با این حال برای برخی جذب آرامش است؛ بنابراین یک دلیل برای مراقبه وجود ندارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

مراقبه جذب ثروت نیز مانند دعا است و ما نمی‌توانیم انکار کنیم که چیزهای مادی مانند پول و دارایی برای بقاء حیاتی هستند؛ بنابراین من هیچ چیز متناقضی در مورد مراقبه جذب ثروت نمی‌بینم. همانطور که می‌توانیم برای سلامتی و آرامش مراقبه کنیم، می‌توانیم برای مواردی مانند پول نیز مراقبه کنیم.

 

- سخن پایانی:

این نوع مراقبه بیشتر برای افزایش عزت نفس شما نسبت به پول ایجاد شده است. این مراقبه را باید به طور منظم انجام دهید تا اثر آن را در زندگی خود ببینید. بدون انجام مراقبه شما نمی‌توانید در زندگی خود به آرامش و ثروت دست پیدا کنید؛ زیرا اولین راه برای رسیدن به ثروت درک احساس لیاقت‌مندی نسبت به آن است. شما برای اینکه به ثروت فراوان برسید باید احساس کنید که واقعاً میزان بالای ثروت حق شما از زندگی است. باید به خودتان باور داشته باشید تا بتوانید انرژی خود را به آن میزان ثروت برسانید.

 


خوشحال می‌شویم تجربیات خود در زمینه مراقبه جذب فراوانی را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

  • آیا این مراقبه را تا به حال انجام داده‌اید؟

  • تأثیر مثبتی در روند امور مالی‌تان داشته است؟

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند


 

مراقبه جذب پول و ثروت

 

 

  • آیا جزء آن دسته از افرادی هستید که مراقبه جزء روتین زندگی‌تان است؟

  • تا به حال مراقبه برای جذب پول به گوش‌تان خورده است؟

  • به نظرتان مراقبه در جهت کسب مادیات کارایی دارد؟

 

- مراقبه جذب پول و ثروت چیست؟

استراتژی‌های مختلفی برای جذب ثروت وجود دارد، یکی از رویکردهایی که محبوبیت پیدا کرده است، استفاده از مراقبه (کلیک کنید)، برای جذب پول است. می‌دانیم، می‌دانیم خیالی به نظر می‌رسد، اما بگذارید حرفمان تمام شود. شما می‌توانید با ترکیب قدرت تمرکز و آرامش عمیق به ضمیر ناخودآگاه خود دست پیدا کنید و خود را با فرکانس فراوانی هماهنگ کنید. مثل این است که در جیب‌تان یک سلاح مخفی برای باز کردن درهای رفاه مالی دارید. پس بیایید شروع کنیم.

مراقبه جذب ثروت همانطور که از نامش پیداست برای جذب ثروت در مسیرهای ذهنی طراحی شده است. هر کسی در این دنیا در یک مدار انرژی قرار گرفته است. در دنیای انرژیکی شما هر مسیری را در ذهن خود باز کنید، دنیا و مسائلش را به همان صورت می‌بینید. برای اینکه در یک چنین دنیایی بتوانید به راحتی به خواسته‌های‌تان برسید باید ذهن خود را همسو با آن خواسته‌ها قرار دهید. یکی از این عملیات مهم در این راستا انجام مراقبه است.

برای اینکه مراقبه جذب ثروت برای شما اثربخش باشد باید ابتدا ذهن‌تان از افکار منفی خالی شده باشد. برای اینکه ذهن‌تان را از افکار منفی خالی کنید، یکی از بهترین راه‌ها این است که خود را در یک محیط آرام، تمیز و راحت قرار دهید؛ سپس در این محیط آرام تمرکز کرده و تنفس عمیق داشته باشید و گمان کنید که افکار منفی مانند یک گرد و غبار تیره از سرتان بیرون می‌رود. در این حالت می توانید خود را در فضایی خلأ مانند تجسم کنید که به سرعت افکار منفی تخلیه شده و سپیدی و شفافیت جای آن را می‌گیرد. در اینجا می‌خواهیم شما را با یک مراقبه بسیار پرکاربرد آشنا کنیم.

مراقبه جذب ثروت تکنیکی است که بر پول و جمع آوری دارایی تمرکز می‌کند تا شانس و فرصت‌های فرد را برای به دست آوردن ثروت افزایش دهد. این تکنیک شامل حالت‌های مراقبه سنتی همراه با تمرکز ذهن بر کسب پول و افکار مثبت در مورد کسب ثروت است و مدعی است که به افراد کمک می‌کند تا احساس ثروتمندی کنند، تصمیمات بهتری در مورد پول بگیرند، فرصت‌هایی را برای به دست آوردن ثروت جذب کنند و در کسب ثروت موفق باشند.

مراقبه یا مدیتیشن فعالیتی است که در آن از تکنیک‌های خاصی مانند ذهن‌آگاهی برای آموزش و تربیت توجه و هشیاری استفاده می‌شود و ماحصل آن رسیدن به یک حالت ذهنی و عاطفی آرام و پایدار است. برای شروع می‌توانید از دوره‌ی پیشرفته‌ی "دانداپانی" (کلیک کنید)، که در سایت رویال‌مایند قرار دارد، استفاده کنید.


- جذب ثروت با مراقبه چگونه انجام می‌شود؟

شما برای اینکه در مسیر ثروت قرار بگیرید، باید بتوانید خود را در فرکانس آن قرار دهید. وقتی در این مسیر قرار می‌گیرید ذهن شما آماده دریافت مسیرهای ثروت‌ساز می‌شود و افکار و ایده‌های ثروت‌سازی را پیدا می‌کنید و می‌توانید خود را به بهترین شکل و بر اساس قابلیت‌های‌تان ارتقاء دهید؛ اینگونه راه‌های استفاده از داشته‌های‌تان را پیدا کنید. شما برای اینکه فردی ثروتمند شوید باید در این مسیر مشتاق باشید. برای داشتن اشتیاق باید فرکانس ذهنی شما با مسیر ثروت همسو شود.

هر کسی در یک مسیر ذهنی قرار گیرد، مفاهیم و راهکارهایی منطبق با آن مسیر به ذهنش می‌رسد. شما برای اینکه یک فرد بسیار پولساز باشید باید گیرنده‌های ذهن‌تان را با مسیرهای پولساز آشنا کنید. باید آماده دریافت اطلاعات باشید و بتوانید در یک مسیر ذهنی باز قرار گیرید؛ در واقع افکار شما تعیین کننده مسیر حرکت شماست و تنظیم افکارتان می‌تواند رفتارهای درستی را در جهت پولسازی یا در خلاف جهت آن ایجاد کند. برای اینکه بتوانید در یک مسیر فکری درست قرار بگیرید باید بتوانید مسیرهای دریافت کننده صحیح را در ذهن خود ایجاد کنید. انرژی درمانی کمک بسیاری به این مسئله می‌کند.


پیشنهاد ما برای شما: 24 مانع انرژی برای کسب ثروت و فراوانی وجود دارند، که شما را عقب نگه می‌دارند. برای از بین بردن این موانع یکی بعد از دیگری طی ۲۴ جلسه، پیشنهاد ما به شما دوره‌ی فوق‌العاده‌ی "ثروت نامحدود" اثر "کریستی ماری شلدون" (کلیک کنید)، می‌باشد که روی هر مانع به صورت جداگانه تمرکز می‌شود. این دوره، یک تجربه‌ی پاکسازی انرژی آنلاین است که برای از بین بردن تمام موانع انرژی شما طراحی شده است. طی مجموعه‌ای از فایل‌ها، کریستی به فرکانس انرژی شما وصل خواهد شد، به ضمیر ناخودآگاه‌تان دسترسی پیدا خواهد کرد و شما را از تک تک موانع انرژی‌تان رها خواهد کرد.



- درک مراقبه برای جذب:

مراقبه دیگر فقط برای یوگی‌هایی که در قله کوه‌ها هستند یا علاقه‌مندان امروزی یوگا نیست. مراقبه قرن‌ها وجود داشته است، چون جواب می‌دهد. این مثل یک دکمه‌ی تنظیم مجدد ذهنی است که وضوح ذهن را بالا می‌برد، استرس را پایین می‌آورد و آسایش کلی را افزایش می‌دهد.

اما این را بدانید: وقتی مراقبه را با قصد جذب کردن پول ترکیب می‌کنید، به ابزاری قدرتمند برای جذب ثروت و فراوانی تبدیل می‌شود. مثل آزاد کردن یک نیروی خفته در درون شماست. می‌بینید، وقتی ذهن خود را آرام می‌کنید و روی خواسته‌های‌تان تمرکز می‌کنید، در اعماق ضمیر ناخودآگاه خود فرو می‌روید، جایی که تمام باورها و افکار شما در مورد پول در آنجا قرار دارند. این مثل دسترسی به گنجینه‌ای پنهان از امکان‌ها است. و هرچه بیشتر تمرین کنید، ضمیر ناخودآگاه خود را بیشتر برنامه‌ریزی می‌کنید و آن را با اهداف و مقاصد مالی خود هماهنگ می‌کنید.

برای یادگیری باورهای ثروت‌ساز، ایجاد ذهنیت رفاه و فراوانی و دستیابی به ثروت پایدار، "دوره‌ی هوش هیجانی مالی «Money EQ»" (کلیک کنید)، بسیار مفید خواهد بود که توسط مجموعه‌ی رویال مایند ترجمه و تهیه شده است.

 

مراقبه ثروت


- هدف‌گذاری برای فراوانی مالی:

اکنون، بیایید به خودمان بیاییم و رؤیاهای مالی‌مان را مجسم کنیم. تصور کنید که در حال نقاشی یک شاهکار با ذهن خود هستید. خود را در حال دستیابی به آن سطح درآمد خاص، راه‌اندازی آن کسب‌وکار موفق یا رهایی از قید بدهی تصور کنید. به خودتان اجازه دهید جزئیاتی مانند سبک زندگی، فرصت‌ها و تجربیاتی را که با فراوانی مالی همراه است تصور کنید.

رنگ‌های زنده را ببینید، بافت‌ها را احساس کنید و بوی شیرین موفقیت را استشمام کنید. مثل این است که یک تابلوی دید در ذهن خود ایجاد می‌کنید، اما بسیار قدرتمندتر. و سر کار اینجاست: این تجسم‌ها را با احساسات مثبت تزریق کنید. شکرگزاری و هیجانی را که در رگهای‌تان جریان دارد احساس کنید. مثل این است که صدای آهنگی است که قلب شما را وادار به آواز خواندن می‌کند بلند کنید.

به من اعتماد کنید، این ترکیب تجسم و احساسات یک سیگنال پرانرژی قدرتمند به جهان هستی می‌فرستد و منابع و فرصت‌هایی را که برای تحقق این رویاها نیاز دارید جذب می‌کند. این مانند طلسم مغناطیسی است که ثروت جهان را به سمت خود می‌کشد.


- تکنیک‌هایی برای جذب پول از طریق مراقبه:

• جملات تأکیدی: جملات تأکیدی مانند یادداشت‌های عاشقانه‌ی کوچکی هستند که برای خود ارسال می‌کنید. آنها عبارات فوق‌العاده قدرتمندی هستند که باورهای مثبت در مورد پول را تقویت می‌کنند. در طول تمرین مراقبه‌ی خود جملات مثبتی مانند "من برای دریافت ثروت فراوان آماده هستم" یا "پول بدون زحمت و فراوان به سمت من جریان می‌یابد" را تکرار کنید. ممکن است در ابتدا فکر کنید احمقانه است، اما به من اعتماد کنید، این کار مثل کاشتن بذرهای ثروت در باغ ناخودآگاه خود است. زودتر از آنچه انتظار داشتید میوه‌ی فراوانی را درو خواهید کرد.

• تصویرسازی: تصویرسازی تکنیکی است که شامل ایجاد تصاویر ذهنی واضح از واقعیت مالی مورد نظر شما است. حالا بیایید به دنیای جادویی تصویرسازی شیرجه بزنیم. چشمان‌تان را ببندید و خود را ببینید که در درخشش ثروت و فراوانی‌ای که به دنبال آن هستید غرق شده‌اید. خود را در زندگی‌ای تصور کنید که همیشه آرزویش را داشتید. تمام حواس خود را درگیر کنید و احساسات، شادی، هیجان و رضایتی که با آن همراه است را احساس کنید. این فرآیند ارتباط بین ذهن، احساسات و نتایج دلخواه شما را تقویت می‌کند. این مثل ایجاد یک فیلم ذهنی است که در آن شما نقش اول هستید و جهان هستی کارگردان.

• شکرگزاری: شکرگزاری عنصر مخفی‌ای است که تمرکز شما را از کمبود به فراوانی تغییر می‌دهد. در طول مراقبه، لحظه‌ای را به خاطر پولی که در حال حاضر دارید و برکات مالی که در راه هستند ابراز قدردانی کنید. این مثل این است که دست از جستجوی سکه روی زمین بردارید و متوجه شوید که دارید در دریایی از طلا شنا می‌کنید. شکرگزاری تجربیات مثبت بیشتری را جذب می‌کند و چشمان شما را به روی فراوانی‌ای که در حال حاضر در زندگی‌تان وجود دارد باز می‌کند.

• رها کردن: تسلیم فرآیند تجلی شوید. به جای وسواس به خرج دادن در مورد چگونگی و زمان رسیدن پول به شما، اعتماد کنید که جهان پشت شماست. اعتماد کنید که کائنات پشت شماست. مثل این است که یک مشت محکم گره کرده را رها کنید و اجازه دهید جریان زندگی شما را راهنمایی کند. معجزه‌ها و فرصت‌های غیرمنتظره در زمانی دارند که انتظارش را ندارید راهی را ه شما نشان می‌دهند. مثل این است که موجی را بگیری و بگذاری تو را به سمت رؤیاهایت ببرد.

• مراقبه‌های هدایت‌شده: و راستی، اگر به کمی راهنمایی بیشتر نیاز دارید، یک سری مراقبه‌های هدایت‌شده فوق‌العاده وجود دارد که به طور خاص برای جذب پول طراحی شده‌اند. این مثل داشتن یک راهنمای تور شخصی در سفر خود به سوی فراوانی است. منابع معتبری را بیابید که این مراقبه‌های هدایت‌شده را برای جذب ثروت و رفاه مالی ارائه می‌دهند. این مانند داشتن یک سیستم GPS برای ذهن‌تان است که شما را به سمت گنجینه‌ی فراوانی راهنمایی می‌کند.

 

- پرورش ذهنیت فراوانی:

حالا بیایید از ذهنیت صحبت کنیم. زمان آن رسیده است که دیدگاه خود را از کمبود به فراوانی، و از ترس به اعتماد تغییر دهید. جهان را به‌ عنوان یک بوفه‌ی کیهانی بزرگ تصور کنید، با غذاهای بی‌پایانی از فراوانی که منتظر هستند آن‌ها را دریافت کنید. برای همه بیش از اندازه‌ی کافی وجود دارد و شما سزاوار سهم خود هستید. مثل این است که درک کنید وفور کیهان مانند اقیانوسی است که هرگز خشک نمی‌شود و برای همه به اندازه کافی هست.

باورهای محدود‌کننده‌ای که شما را عقب می‌اندازند کنار بگذارید، مانند "پول به سختی به دست می‌آید" یا "پول ریشه همه بدی‌ها است." آن‌ها را با جملات تأکیدی قدرتمند که با اهداف مالی شما همسو هستند، جایگزین کنید. این مثل این است که ماشین قدیمی و زنگ زده‌ی خود را به یک ماشین اسپرت براق و با عملکرد بالا ارتقاء دهید که شما را مستقیماً به رویاهای‌تان می‌برد.

و در اینجا یک نکته‌ی تخصصی وجود دارد: اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که نگرش مثبتی نسبت به پول و موفقیت دارند. انرژی آن‌ها شما را بالا می‌برد و به شما الهام می‌بخشد. این مانند پیوستن به تیمی از افرادی است که در پی پیروزی‌های مالی شما هستند و شما را تشویق می‌کنند. شما و آن‌ها با هم نیروی قدرتمندی ایجاد می‌کنید که شما را به سمت اهداف‌تان سوق می‌دهد.

پیش‌ از این، هیچ دوره‌ای برای آموزش دادن مغز طراحی نشده بود تا کاری کند که برنده بازی پول و ثروت شوید! حالا شما یک برنامه انقلابی در دست دارید که با استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین تکنولوژی‌های ثابت شده‌‌ی علمی کمک می‌کند، مجموعه‌ای از باورها و عادت‌های جدیدی را در خودتان ایجاد کنید تا به کمکشان به ‌سادگی پول بیشتری به دست آورید. پس دوره فوق‌العاده "برنده شدن در بازی پول" اثر "جان آساراف" (کلیک کنید)، را از دست ندهید.

 

- اقدام الهام‌گرفته:

حال، راه حل این است: مراقبه به تنهایی حساب بانکی شما را به طور جادویی پر نمی‌کند. مهم است که آن را با عمل الهام‌گرفته ترکیب کنید. وقتی مراقبه می‌کنید، به ایده‌ها و فرصت‌هایی که برای‌تان پیش می‌آید، توجه کنید. آن جرقه‌های الهام، مانند بذرهایی هستند که در خاک حاصلخیز ذهن شما کاشته شده‌اند. آن‌ها را با عمل آبیاری کنید. در جهت اهداف مالی خود گام بردارید.

این امر می‌تواند یادگیری مهارت‌های جدید، شبکه‌سازی، سرمایه‌گذاری یا حتی راه‌اندازی یک کسب‌وکار باشد. مثل این است که از روی بالشتک مراقبه بلند شوید و قدم در پیست رقص زندگی بگذارید. کائنات به تعهد و تلاش شما پاسخ می‌دهد. مانند داشتن شریکی است که همراه با حرکات شما در زمین می‌رقصد و هماهنگی زیبایی ایجاد میکند.

استفاده از مراقبه برای جذب پول، مفهومی دور از ذهن نیست؛ ابزار قدرتمندی است که می‌تواند درهای فراوانی مالی را در زندگی شما باز کند. با تعیین اهداف واضح، استفاده از تکنیک‌هایی مانند جملات تأکیدی و تصویرسازی، پرورش ذهنیت فراوانی و انجام اقدامات الهام‌گرفته، از پتانسیل نامحدود جهان بهره می‌برید. این سفر را با صبر و اعتماد در آغوش بگیرید و جادوی زندگی‌تان را تماشا کنید. این مثل شروع یک ماجراجویی هیجا‌ن‌انگیز است که در آن شما قهرمان هستید و جهان خالق شماست.

 

مراقبه ثروت

 

- مراحل انجام مراقبه جذب پول و ثروت:

حال می‌پرسید چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم؟ ما به شما می‌گویم با مراقبه جذب ثروت، با فرستادن پیام‌های مثبت و ساختن افکار ثروت‌ساز چگونه ساختار ذهن شما در جهت ثروت‌سازی قرار می‌گیرد و می‌تواند مسیر را به شما نشان دهد؛ بدین منظور باید به ذهن خود افکاری وارد کنید که گویای مسیرهای ذهنی‌تان باشد؛ بنابراین ابتدا باید ذهن خود را پاکسازی کنید؛ زیرا افکار تخریب کننده به شما اجازه نمی‌دهند که بتوانید به مسیرهای درست و سالم فکر کنید.

شما برای اینکه بتوانید مسیر ذهنی صحیح را پیدا کنید باید از بازدارنده‌های ذهنی خود بیرون بیایید، مسیر جذب شما باید یک مسیر باز باشد. شما در مسیرهای بسته نمی‌توانید به اهداف خود دسترسی پیدا کنید؛ بنابراین بهترین مسیر برای رسیدن به ثروت فراوان دیدن و درک کردن مسیرهای ذهنی مورد علاقه‌تان است، اگر نمی‌توانید مسیرهای بازدارنده ذهنی خود را بشناسید و تشخیص دهید باید با استفاده از متدهای روانشناسی، تله‌های ذهنی خود را بشناسید و برطرف کنید. سپس با قانون جذب به درستی آشنا شوید. دانستن مسائل روانشناسی بدون دانستن قانون جذب نمی‌تواند راهگشا باشد. شما باید تمامی اشتباهات فکری که سبب نتیجه نگرفتن شما می‌شود را بشناسید.

در ادامه باید حتماً به طور مداوم به مراقبه‌های جذب ثروت را انجام دهید، تا پیام‌های مرتبط با جذب ثروت در وجود و ناخودآگاه شما نهادینه شود. شما باید در درون خود احساس روشنی نسبت به جذب ثروت داشته باشید و به راحتی بتوانید خود را در موقعیت‌های مالی و شغلی مناسب ببینید تا ذهن شما به این مسیرها باز شود.

شما باید درهای ذهنی خودتان را به سوی مسیرهای پولساز باز کنید و این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که برای پذیرش آماده باشید و بارها و بارها مراقبه را انجام داده باشید. شما می‌توانید زمانی که مشغول به کار هستید از مراقبه‌های جذب ثروت استفاده کنید. در واقع گوش دادن مداوم به آن‌ها حتی زمانی که شما توجهی ندارید، هم می‌تواند بر ضمیر ناخودآگاه شما اثرگذار باشد. برای این منظور خود را ملزم به تمرکز نکنید و در هر زمانی به این مراقبه‌های ثروت گوش دهید و بدانید ضمیر ناخودآگاه شما در حال دریافت پیام‌های مربوط به آن است؛ در صورتی که با باور قلبی به این عمل اقدام کنید اثرات شگفت‌انگیز آن را بعد از مدتی در زندگی خود شاهد خواهید بود. 

برای شروع مدیتیشن جذب ثروت باید حالتی راحت را پیدا کنید و روی زمین یا روی یک صندلی راحت بنشینید؛ سپس با چندین نفس عمیق و آرامش، ضربان قلب خود را تنظیم کنید و ذهن را متمرکز کنید. در نهایت، چشمان‌تان را ببندید و پول را تجسم کنید یا برای اینکه ذهن را روی پول متمرکز کنید، به تصویری از پول یا فیلمی از انبوه پول نگاه کنید و خود را با پول زیادی تجسم کنید. این شکل از مراقبه معمولاً به مدت 10 تا 30 دقیقه یا تا زمانی که مراقبه کننده بتواند ذهن خود را متمرکز کند انجام می‌شود.

به طور معمول، مراقبه جذب ثروت روزانه یک یا دو بار انجام می‌شود. اغلب، افرادی که این نوع مراقبه را انجام می‌دهند، ترجیح می‌دهند صبح زود درست قبل از رفتن به سر کار مراقبه کنند؛ زیرا این تکنیک به افراد کمک می‌کند احساس ثروتمندی کنند و به آن‌ها قدرت می‌دهد تا برای تحقق رؤیاهای خود و برای ثروتمند شدن سخت تلاش کنند. دیگران احساس می‌کنند که مراقبه روی پول قدرت خلاقیت آن‌ها را برای کسب درآمد افزایش می‌دهد.

 

- زمان مناسب مراقبه جذب ثروت:

جالب است بدانید که زمان انجام مراقبه پول بسیار مهم است و باید در زمان مناسبی انجام شود. بهترین زمان انجام مدیتیشن جذب ثروت اول صبح و بعد از بیدار شدن شما از خواب است که به آن مراقبه صبحگاهی می‌گویند؛ زیرا در این زمان ذهن شما اطلاعاتی را از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت انتقال می‌دهد و ذهن آماده دریافت انرژی‌ها و اطلاعات جدید است. مراقبه جذب ثروت به افراد کمک می‌کند تا در طول روز با انرژی بیشتر به فعالیت‌های روزانه بپردازد. برای انجام مراقبه پول از جملات قدرتمند استفاده کنید تا انرژی صبح را به ذهن خود منتقل کنید.


- مهم‌ترین مزیت مراقبه جذب ثروت:

مراقبه جذب ثروت مزایایی را به همراه دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها رهایی از ترس است. این رهایی به این معنی است که ترس شما را از راه‌اندازی کسب‌وکار جدید کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی کار جدیدی را شروع کنید. گاهی ممکن است که گره‌ای در کار شما به وجود آمده باشد و یا اینکه درآمد شما کم شده باشد با انجام مراقبه جذب ثروت ذهن شما باز می‌شود و باعث می‌شود دیگر ترسی نداشته باشید و بتوانید ریسک‌‎های مالی انجام دهید. حتی با انجام این موضوع موانع کار خود را نیز پیدا خواهید کرد. آموزش مراقبه بسیار اصولی است و باید طبق روش‌های درستی انجام شود.

برای دستیابی به ثروت، بهبود وضعیت مالی و ایجاد ذهنیت رفاه و فراوانی پیشنهاد ما به شما دوره‌ی فوق‌العاده "میراث باب پراکتور" (کلیک کنید)، می‌باشد. این دوره برای تمام کسانی است که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را مطالعه کرده‌اند، اما هنوز نتوانسته اند کدی را که در صفحات این کتاب در میان جملات پنهان شده است، پیدا کنند.

 

- مراقبه جذب ثروت بر چه اصولی پایبند است؟

مراقبه جذب ثروت مبتنی بر تفکر مثبت یا خوش‌بینانه و قوانین جذب است که در جنبش معروف خودیاری ترویج داده شده است. اصل مثبت‌اندیشی بیان می‌کند که اگر فرد، ذهن خود را بر هدف جمع‌آوری ثروت متمرکز کند، آنگاه مراقبه بر نگرش او و احتمالاً نگرش افراد اطرافش برای به دست آوردن آنچه می‌خواهد تأثیر می‌گذارد. به عبارت دیگر، تفکر مثبتی که در حین مراقبه انجام می‌شود، مراقبه‌گر را قادر می‌سازد تا احساس کند که می‌تواند به اهدافش دست یابد و اعتماد بیرونی او اطرافیانش را تشویق می‌کند تا او را در رسیدن به هدفش یاری کنند.

اصل دوم بر اساس قوانین جذب است. طرفداران مراقبه جذب ثروت پیشنهاد می‌کنند که این شکل از مراقبه به فرد کمک می‌کند تا به جای خرج کردن بی‌مورد پول هدف خود را جمع‌آوری ثروت قرار دهد و به جمع‌آوری پول علاقه‌مند شود. این نوع مراقبه می‌تواند به تقویت ذهن برای تصمیم‌گیری‌های خوب و تلاش در جهت هدف دستیابی به ثروت کمک کند.

اعتقاد بر این است که مراقبه در مورد پول می‌تواند به هر کسی بدون توجه به تحصیلات یا پیشینه، این ظرفیت را بدهد تا به اهداف خود دست یابد. جذب ثروت از تفکر مثبت و توانمندسازی ذهن برای تغییر به دست می‌آید؛ همچنین اعتقاد بر این است که همه در یک هواپیمای مساوی هستند و مراقبه جذب ثروت ابزاری است که باعث رفاه می‌شود.

 

- آیا مراقبه در جهت کسب مادیات کارایی دارد؟

دلایل مختلفی برای مراقبه وجود دارد. برای برخی نزدیک شدن به یک موجود الهی است و برای برخی تمرکز و جذب نکات مثبت از کیهان؛ با این حال برای برخی جذب آرامش است؛ بنابراین یک دلیل برای مراقبه وجود ندارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

مراقبه جذب ثروت نیز مانند دعا است و ما نمی‌توانیم انکار کنیم که چیزهای مادی مانند پول و دارایی برای بقاء حیاتی هستند؛ بنابراین من هیچ چیز متناقضی در مورد مراقبه جذب ثروت نمی‌بینم. همانطور که می‌توانیم برای سلامتی و آرامش مراقبه کنیم، می‌توانیم برای مواردی مانند پول نیز مراقبه کنیم.

 

- سخن پایانی:

این نوع مراقبه بیشتر برای افزایش عزت نفس شما نسبت به پول ایجاد شده است. این مراقبه را باید به طور منظم انجام دهید تا اثر آن را در زندگی خود ببینید. بدون انجام مراقبه شما نمی‌توانید در زندگی خود به آرامش و ثروت دست پیدا کنید؛ زیرا اولین راه برای رسیدن به ثروت درک احساس لیاقت‌مندی نسبت به آن است. شما برای اینکه به ثروت فراوان برسید باید احساس کنید که واقعاً میزان بالای ثروت حق شما از زندگی است. باید به خودتان باور داشته باشید تا بتوانید انرژی خود را به آن میزان ثروت برسانید.

 


خوشحال می‌شویم تجربیات خود در زمینه مراقبه جذب فراوانی را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

  • آیا این مراقبه را تا به حال انجام داده‌اید؟

  • تأثیر مثبتی در روند امور مالی‌تان داشته است؟

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

نظر شما درباره این مطلب

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام