مقالات

اعتماد به نفس در محیط کار!
همه می‌دانیم که صلاحیت و شایستگی برای موفقیت شغلی و رضایت شخصی در محیط کار ضروری است، اما بدون اعتماد به نفس مانند پرنده‌ای با یک بال خواهیم بود. در واقع اعتماد به نفس و صلاحیت، دو بال پرواز بر فراز آسمان موفقیت شغلی هستند. متأسفانه اغلب رهبران و مدیران اعتماد به نفس کافی ندارند. اما چگونه در محیط کار اعتماد به نفس داشته باشیم. لازم نیست تمام ساختم ...
تحول و جهش در کسب‌وکار از نظر برایان تریسی
تحول کسب‌وکار امروزه یکی از مهم ترین نیاز صاحبان مشاغل به شمار می آید. تحول در کسب‌وکار از راه و جنبه های گوناگونی اتفاق میوفتد. از نظر برایان تریسی فقط چهار روش است که می تواند تحول کسب‌وکار شما را رقم بزند. اگر شما هم به فکر تحول در کسب‌وکار خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.
موفقیت در کسب‌وکار از نگاه برایان تریسی
مهم نیست که تازه شروع کرده‌اید یا فردی حرفه‌ای هستید و از قدیم کسب‌وکارتان را داشته‌اید، برای موفقیت باید یک سری قوانین را رعایت کنید. به نظر شما چرا افرادی مثل بیل گیتس، آنتونی رابینز، اینشتین یا حتی والت دیزنی اینقدر محبوب و مشهور شده‌اند؟ مسلماً به خاطر دستاوردهایی که داشته‌اند. اما همیشه وقتی به سخنان بزرگان در مورد کسب‌وکار نگاهی می‌اندازیم، م ...
هر آنچه در مورد روش کانبان باید بدانید!
کانبان(Kanban) واژه‌ای ژاپنی به معنای “نشانه بصری” یا “کارت” است. کانبان چهارچوبی مصور است که برای پیاده‌سازی و اجرای مدیریت پروژه چابک استفاده می‌شود و نشان می‌دهد که چه محصولی ،در چه زمانی و به چه مقدار باید تولید گردد. این روش تغییرات کوچک و تصاعدی را به سیستم حال حاضر شما القاء می‌کند و نیازی به راه اندازی و یا پروسه خاصی برای اجرا ندارد ( بدین ...
روش کانبان در مدیریت پروژه چیست؟
کانبان یک روش بسیار محبوب برای تعریف، مدیریت و بهبود سرویس‌هایی است که بر دانش‌ورزی تمرکز دارند. با این بستر می‌توان به تصویرسازی کارها مشغول شد، بهره‌وری را به بالاترین مقدار رساند و به صورت مداوم به بهبود محصولات و خدمات پرداخت. کارها در جایی به نام «برد کانبان» به نمایش در می‌آیند و اجازه می‌دهند امور را میان چندین تیم بهینه‌سازی کنید و حتی پیچی ...
اصول مذاکره موفق!
مذاکره فقط در جلسات هیأت مدیره و دفاتر وکلا تشکیل نمی‌شود. ما در طی زندگی روزانه‌ی خود در حال مذاکره با افراد هستیم. در زندگی شخصی خود، با فرزندان و یا همسر خود در حال مذاکره و گفت‌وگو هستیم. گاهی برای رفتن پای میز مذاکره ما از قبل وقت و زمان زیادی داریم که فکر کنیم و بیاندیشم که چه گفتگو یا مذاکره ای را می‌خواهیم به کار ببریم.