مقالات

میدان کوانتومی چیست؟ چگونه به خواسته‌هایمان برسیم؟ + ویدیو
حتماً تا به حال نام «میدان کوانتومی» به گوش‌تان خورده. اما واقعا معنی و مفهوم «میدان کوانتومی» چیست؟ آیا واقعا می‌توان با کمک این میدان به سرعت به خواسته‌هایمان برسیم؟ در این مقاله می‌خواهیم با استفاده از آموزه‌های دکتر جو دیسپنزا با میدان کوانتومی به بهترین شکل آشنا شده و راه ورود به این میدان و رسیدن به خواسته‌ها را دریابیم.
آفرینش کوانتومی - دکتر جو دیسپنزا (ویدیو)
بیشتر ما انسان‌ها در طول روز زندگی نمی‌کنیم، بلکه مانند موجودی هستیم که مدام در حال دوندگی به دنبال این و آن است اما شب خسته و کوفته بدون اینکه به هرکدام رسیده باشد به خانه برمی‌گردد و روز بعد هم روز از نو روزی از نو. خودتان می‌دانید که نباید اینگونه باشد. دکتر جو دیسپنزا در این مورد بیشتر توضیح خواهد داد.
باید خدایی شوید - دکتر جو دیسپنزا (ویدیو)
همه‌ی ما خواسته‌هایی داریم، مطمئناً تا به حال پیش آمده که برای خواسته‌هایمان دعا کنیم و از خدا بخواهیم که به ما کمک کند تا به خواسته‌هایمان برسیم و خواسته‌های ما محقق شود، اما لطفا به این سوال فکر کنید: «زمانی که دعا می‌کنید، چه افکار و احساساتی دارید؟» احساسات شما در هنگام دعا کردن روی رسیدن شما به خواسته‌هایتان تأثیرگذار است، دکتر جو دیسپنزا در ا ...
به ژن‌های جدید سیگنال دهید (ویدیو)
تا به حال تلاش کرده‌اید که تجسم کنید فراوانی چه حسی دارد؟ اینکه از همه چیز بی‌نیاز باشید چه حال و هوایی دارد!؟ آیا می‌توانید طعم نابغه بودن را بچشید؟ اصلا چرا باید چنین کاری کنیم؟ اگر می‌خواهید سریع‌تر به خواسته‌هایتان برسید باید این حالت‌ها را به بدن‌تان آموزش دهید. دکتر جو دیسپنزا در این مورد بیشتر توضیح می‌دهد.
کلید ورود به قلمروی کوانتومی (ویدیو)
می‌توان گفت بیشتر ما درباره میدان کوانتوم و قلمروی کوانتومی شنیدیم، به لطف دانشمند و فیزیک‌دان بزرگ، آلبرت انشتین، توانستیم تا حدودی با این دنیای جدید آشنا شده و بدانیم که چنین قلمرویی وجود دارد، اما اگر بخواهیم وارد این قلمرو شویم و آن را تجربه کنیم، چه کار باید کرد؟ این قلمرو چه کمکی به ما می‌کند؟
کلید خلق ثروت (دکتر دیسپنزا + ویدیو)
می‌توان گفت که بیشتر یا حتی همه‌ی ما به دنبال داشتن ثروت مادی هستیم، اما شاید هنوز 90 درصد ما به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم، آیا تا به حال از خود پرسیدید: «چرا؟!» چرا ما هنوز به آن ثروت مادی که می‌خواستیم نرسیدیم و هنوز هم شبانه‌روز به دنبال آن در حال تلاش هستیم اما باز هم رشدی نمی‌بینیم. درست است که شرایط جامعه روی این مورد تأثیرگذار است اما ای ...
ویژن واضح داشته باشید (ویدیو دکتر دیسپنزا)
برای خیلی از ما پیش آمده که هدفی داشته باشیم و آن را برای فرد یا افرادی تعریف کنیم، اما آن‌ها بخواهند با آوردن بهانه‌ها و گفتن موانع متعدد، ما را از تلاش برای رسیدن به آن اهداف بازدارند و مدام به ما بگویند که: «این کار نشدنی است، خودت را اذیت نکن، این کاری که ما می‌گوییم انجام بده تا موفق شوی و ...» اما آیا حق با آن افراد است؟ دکتر جو دیسپنزا برای ...
آفریننده‌ی کوانتومی شوید (ویدیو)
هر کدام از ما خواسته‌ای داریم، خواسته‌های ما وجود دارند چون ما به آن‌ها فکر می‌کنیم و می‌توانیم به گونه‌ای فکر کنیم که انگار خواسته ما همین الآن در حال رخ دادن است و احساس‌مان نیز درگیر آن خواسته خواهد شد، در دنیای کوانتوم تمام خواسته‌های ما به صورت یک امکان وجود دارند، از نظر دکتر دیسپنزا ما باید یک آفریننده‌ی کوانتومی شویم، به نظر شما منظور دکتر ...
شکرگزاری، کلید آفرینش کوانتومی (ویدیو دکتر دیسپنزا)
همه‌ی ما تا به حال در زندگی‌مان حداقل یک بار کار خارق‌العاده‌ای انجام دادیم و به چیزی که خواسته ما بوده، رسیدیم. توانستیم با انجام کارهای درست و انگیزه داشتن، به خواسته خود برسیم و آن را محقق کنیم. دکتر جو دیسپنزا می‌خواهد ویژگی‌هایی که شما در آن زمان داشتید را به شما یادآوری کند تا بتوانید باز هم از این کارهای خارق‌العاده انجام دهید.
سیگنالی منسجم به میدان مخابره کنید (ویدیو دیسپنزا)
احتمالاً تا به حال کلماتی مانند سیگنال، انرژی الکترومغناطیسی، میدان کوانتومی و ... را شنیده‌اید. دکتر جو دیسپنزا معتقد است که اگر می‌خواهید خواسته خود را به درستی به کائنات بگویید و به خواسته‌تان برسید، باید سیگنالی منسجم را به میدان کوانتومی ارسال کنید، اما منظور دکتر جو دیسپنزا از ارسال سیگنال منسجم چیست؟