راز اعداد فرشتگان (عدد 3939)

زمان مطالعه :15 دقیقه

چکیده این مطلب : فرشتگان نگهبان که ساکن قلمرهای معنوی هستند، به شیوه‌های معمول و متداول با ما ارتباط برقرار نمی‌کنند. آن‌ها پیام‌هایشان را قالب عدد، یا دنباله‌ای از اعداد موسوم به «اعداد فرشته» برایمان ارسال می‌کنند. باید دانست اعداد فرشته هر روز و همیشه در زندگیمان پدیدار نمی‌شوند، و تنها در مواردی که به راهنمایی نیاز داریم و البته در مواقعی که اصلا انتظارش را نداریم خود را به ما نشان می‌دهند.

 

 

راز اعداد فرشتگان (عدد 3939)

 

 

  •  به نظر شما روبرو شدن با اعداد تکراری، امری اتفاقی‌ست؟

  •  آیا تاکنون به ارتباط بین انسان‌ و فرشتگان فکر کرده‌اید؟

 

- عدد فرشته 3939، معنا و مفهوم و نمادگرایی:

فرشتگان نگهبان که ساکن قلمرهای معنوی هستند، به شیوه‌های معمول و متداول با ما ارتباط برقرار نمی‌کنند. آن‌ها پیام‌هایشان را قالب عدد، یا دنباله‌ای از اعداد موسوم به «اعداد فرشته» برایمان ارسال می‌کنند. باید دانست اعداد فرشته هر روز و همیشه در زندگیمان پدیدار نمی‌شوند، و تنها در مواردی که به راهنمایی نیاز داریم و البته در مواقعی که اصلا انتظارش را نداریم خود را به ما نشان می‌دهند.

اعداد فرشته حاوی نمادها و پیام‌های مهمی هستند که می‌توانند ما را به سلامت از شرایط و موقعیتی خاص عبور دهند. پس باید ورود اعداد فرشته را به زندگیمان گرامی بداریم و سعی کنیم از این فرصت پیش آمده به بهترین شکل استفاده نماییم. دیدن عدد فرشته به این معنا است که ما در مسیر پیش رویمان تنها نیستیم و راهنمایانی دلسوز داریم. اعداد فرشته به ما قدرت و انرژی می‌دهد تا در سخت‌ترین لحظات توانایی، ثبات قدم و استقامت خود را حفظ کنیم. فرشتگان نگهبان با ارسال اعداد فرشته با ما ارتباط برقرار کرده، زندگی‌مان را متحول کرده و آن را در جهت مثبتی تغییر می‌دهند. 

در این مقاله در خصوص عدد فرشته‌ 3939 صحبت می‌کنیم. ابتدا با معنی و مفهوم این عدد آشنا می‌شویم، بعد به معانی نهفته و نمادگرایی آن می‌پردازیم، و در بخش بعد با مفهوم این عدد فرشته در روابط عاشقانه آشنا می‌شویم. پس از آنکه با چند حقیقت جالب در مورد این عدد فرشته آشنا شدیم، علت و دلایل پدیدار شدن این عدد را در زندگیمان بررسی می‌کنیم. 

یکی از بهترین راه‌های ارتباط با فرشتگان انجام مراقبه و مدیتیشنِ روزانه و همچنین پاکسازی درون می‌باشد. برای شروع می‌توانید از دوره‌ی پیشرفته‌ی "دانداپانی"  یا از دوره‌ی فوق‌العاده‌ی "اسرار مراقبه" (کلیک کنید)، که توسط مجموعه‌ی رویال‌مایند ترجمه و تهیه شده اند، کمک بگیرید. 


- عدد فرشته 3939 به چه معنا است؟

مثبت بودن و مثبت‌اندیشی به این معناست که در هر رویداد و واقعه‌ای حتی اگر رویدادی نه‌ چندان خوب باشد، تنها جنبه‌های مثبتش را در نظر بگیریم. افراد مثبت‌اندیش همواره اطرافشان را با افرادی که حس مشارکت دارند پر می‌کنند. این کار به آن‌ها احساس بسیار خوبی می‌دهد. عدد فرشته‌ 3939 انرژی مثبت و انگیزه لازم را برای رسیدن به اهداف و رؤیاها به ما می‌دهد. افراد مثبت‌اندیش به چیزی نمی‌چسبند؛ خواه این چیز فرد مشخص یا موقعیتی مشخص باشد. آن‌ها می‌دانند رها کردن کلید اصلی موفقیت است.

مثبت‌اندیش بودن به این معناست که سکان زندگی‌تان را در دست بگیرید و هر روز زندگی‌تان را مدیریت نمایید. افراد مثبت‌اندیش بسیار فعال هستند و هرگز اجازه نمی‌دهند شرایط اطراف کنترل زندگی‌شان را در دست گیرد. فرد مثبت‌اندیش همواره مطمئن می‌شود روزش آنطور که تمایل دارد سپری می‌شود.

 

افراد مثبت‌اندیش انتظار ندارند هر روز، روزی خوب و شگفت‌انگیز باشد،

اما تمام تلاششان را می‌کنند تا هر روز را به بهترین روز ممکن تبدیل کنند. 

 

یکی دیگر از خصوصیات افراد مثبت‌اندیش قدردان بودن و شکرگزار بودنشان است. در واقع برای یک فرد مثبت‌اندیش هیچ شکست یا ناکامی وجود ندارد، بلکه آن‌ها این موارد را به درس آموزی از رویدادها تعبیر می‌کنند. به‌ منظور اینکه فردی مثبت‌اندیش باشید، باید گذشته را کنار بگذارید. گذشته همانطور که از نامش برمی‌آید گذشته و تمام شده‌ است. تنها باید روی زندگی در زمان حال تمرکز کرده و به بهترین شکل رو به جلو حرکت نماییم. حسرت خوردن بابت اتفاق یا تجربیات گذشته تنها باعث از دست رفتن زمان حال و بالطبع آینده‌تان می‌شود. همانطور که می‌دانید، مثبت‌اندیش بودن چیزی بیشتر از اکتفا کردن به دیدن نیمه‌ پر لیوان است. مثبت‌اندیش بودن بدون شک بر بسیاری از زمینه‌های زندگی‌تان تأثیر مطلوبی نیز می‌گذرد. 

افزایش بهره‌وری در زندگی یکی از مزایای مثبت‌اندیش بودن است. زمانی ‌که خوشحال نیستید، در کارتان انگیزه ندارید، به کاری که انجام می‌دهید علاقه ندارید، و در شرایط مملو از استرس مشغول به کار می‌شوید. در چنین حالتی با به دوش کشیدن مسائل و مشکلات فراوان نمی‌توانید به ‌نحوی کارآمد روی کارتان تمرکز کنید و نتیجه مورد نظر را به دست آورید. بالطبع در چنین شرایطی تأثیرتان کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر می‌شود. در چنین شرایطی انگیزه‌تان تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و در عین ‌حال بیشتر احتمال دارد به بیماری‌های مختلف مبتلا شوید. 

 

افراد مثبت‌اندیش، به ‌جای تمرکز و معطوف کردن توجهشان به شکست‌ها و ناکامی‌ها،

بر روی اتفاقات خوب زندگی، اهداف و دستاوردهایشان تمرکز می‌کنند.

 

به ‌علاوه این مورد تأثیر بسیاری روی بهره‌وری‌تان دارد. زمانی ‌که خوشحال نباشید، فاقد نگرش مثبت هستید و به‌ احتمال زیاد حوصله‌ کار کردن ندارید، تمایل ندارید درگیر پروژه‌های جدید شوید، و برای روزتان برنامه خاصی ندارید. وقتی مثبت‌اندیش نباشید، به ‌احتمال بسیار زیاد در تمام طول روز تنها ناله و شکایت می‌کنید. همانطوری که می‌دانید شکایت کردن مسری است. پس اگر در در کار گروهی مشارکت می‌کنید، مسلماً با شکایت کردن این حس را به همکاران و دوستان‌تان نیز انتقال می‌دهید.  
 

- معانی نهفته و نمادگرایی عدد فرشته 3939:

وقتی فکر کنید نمی‌توانید به اهداف‌تان دست پیدا کنید یا نگرشی منفی داشته باشید، دشواری‌ها ی زندگی‌تان افزایش پیدا می‌کنند. تلاش کردن برای‌تان سخت و هزینه ‌بر می‌شود و اگر به اهداف‌تان نرسید، ناامیدی‌تان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

به‌ عبارت ‌دیگر، چنانچه فردی مثبت‌اندیش باشید و در قالب یک تیم کاری با نگرش مثبت و متعهد مشغول کار باشید، می‌توانید اهداف بلند مدت و جاه‌ طلبانه‌ای برای حرفه‌تان در نظر بگیرید، با آرامش هر جنبه را به درستی تجزیه ‌و تحلیل کنید، و در نتیجه موفقیتی را که قرار است به آن دست پیدا کنید به ‌خوبی تجسم کنید و به دست بیاورید. در این شرایط احتمال موفقیت‌تان بسیار بیشتر می‌شود. واضح است برای دستیابی به بهره‌وری و کارایی بیشتر، مثبت‌اندیش بودن عنصری بسیار اساسی و ضروری است. آیا اینطور نیست؟ 

بنابراین مثبت‌اندیش بودن باعث می‌شود حتی اگر به نتایج مورد نظرتان دست پیدا نکنید، از مسیر پیش رو لذت ببرید، با آغوش باز به استقبال تجربیات جدید بروید، از اشتباه‌تان درس بگیرید و بیشتر با تیم‌تان متحد و یکپارچه شوید. در صورتی ‌که سعی کنید فردی مثبت‌اندیش و قدردان باشید حتی اگر دچار شکست یا ناکامی شوید، تنها جنبه‌ مثبت آن را خواهید دید و سعی می‌کنید از اشتباهات‌تان درس بگیرید.

مثبت‌اندیش بودن موتور انگیزه‌بخش و مشوق شما برای ادامه دادن مسیر است. حتی اگر به نتایج دلخواه‌تان نرسید، همچنان به مبارزه و تلاش ادامه می‌دهید و به فردی سخت‌کوش و هدفمند تبدیل می‌شوید. این مثالی واضح از اهمیت مثبت‌اندیش بودن به ‌منظور دستیابی به بهره‌وری و کارایی بیشتر و به ‌علاوه دستیابی به هر هدف و چشم‌اندازی است که در زندگی مدنظر دارید.

(برای خلق و دستیابی به اهداف و خواسته‌های‌تان، "متود سیلوا" از "ویشن لاکیانی" (کلیک کنید)، که توسط تیم رویال‌مایند ترجمه و تهیه شده است، را به شما پیشنهاد می‌کنیم. متود سیلوا به شما کمک می کند رسالت و اهداف‌تان را در زندگی کشف کنید. متوجه دلیل و هدف حقیقی حضورتان در این سیاره می‌شوید و در مسیری قدم بر می‌دارید که هر ثانیه، هر روز و هر لحظه شما را به این هدف نزدیک‌تر می‌کند. پس این اثر فوق‌العاده را از دست ندهید).

 

راز موفقیت در مثبت‌اندیشی‌ست.

 

- عدد فرشته 3939 در روابط عاشقانه به چه معنا است؟

عشقی که افرادی که روحشان به ‌هم گره خورده است، به یکدیگر ابراز می‌کنند، همواره خالص‌ترین و بدون چشم داشت‌ترین نوع ابراز علاقه است؛ صرف ‌نظر از اینکه آن‌ها شریک عاشقانه باشند، با هم دوست باشند یا رابطه از جنس رابطه والدین با فرزندان باشد. در چنین رابطه‌ای جایگاهی برای دروغ، دست‌کاری کردن یا ابراز علاقه منفی وجود ندارد.

طرفین همدیگر را همان‌گونه که هستند، با تمام خوبی‌ها و بدی‌ها می‌پذیرند و سعی ندارند یکدیگر را قضاوت کرده یا تغییر دهند. شریکان روحی با وجود فاصله فیزیکی که بینشان است یکدیگر را دوست دارند. آن‌ها می‌توانند از عهده جدایی‌های طولانی ‌مدت بربیایند. حتی اگر آن را دردناک بدانند، امیدشان را برای ملاقات مجدد از دست نمی‌دهند. فکر کردن در مورد یکی شدن چیزی است که به آن‌ها قدرت لازم برای حرکت کردن رو به جلو می‌دهد. 

از سوی دیگر، زمانی‌ که به هر دلیلی شریکان روحی از یکدیگر جدا می‌شوند، هر دو این فرصت را دارند تا در تنهایی و خلوت بیشتر بیاموزند و از این فرصت برای خودشناسی، التیام دادن زخم‌های عاطفی، و تکامل یافتن از نظر معنوی استفاده کنند. اما یک سؤال پیش می‌آید: «چگونه بفهمیم شریک روحی ما به ما نزدیک است؟».

 

یکی از مهم‌ترین موارد برای ‌اینکه متوجه شوید چه کسی شریک روحی‌تان است و با شما همخوانی دارد،

باز نگه‌داشتن دریچه ذهن و قلب‌تان به ‌صورت کامل است.

 

پس‌ از باز نگه داشتنِ دریچه ذهن و قلب‌تان، تنها باید به جزئیات خاصی که در ادامه توضیح داده شده ‌است توجه کنید. یکی از مهم‌ترین احساساتی که باعث می‌شود متوجه شویم کسی شریک روحیِ ماست، این نکته است که زمان ملاقات با او و در اولین ارتباط، رابطه عمیقی را میان خود و او احساس می‌کنیم. شاید برای اولین‌ بار با این شخص ملاقات کنیم، اما بلافاصله پس ‌از این ملاقات احساس راحتی می‌کنیم، به یکدیگر اعتماد می‌کنیم، و این ارتباط از عمیق‌ترین بخش‌های قلبمان شکل می‌گیرد.

رابطه و پیوند عاطفی که میان شرکای روحی وجود دارد، به ‌مراتب عمیق‌تر و شدیدتر از انواع عشق‌ها و دوست داشتن‌ها است. هر دوی آن‌ها یکدیگر را همان‌گونه که هستند دوست دارند، حتی اشتباهات و تاریک‌ترین جنبه‌های وجود طرف مقابل را می‌پذیرند و زمانی ‌که برای رابطه‌شان مشکلی پیش بیاید سعی می‌کنند بهترین راه‌حل‌ها را پیدا کنند. آن‌ها علاوه ‌بر زبان گفتار، با حرکت چشم و ایما و اشاره به‌ خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کند؛ گویی زبانی مشترک و رمزآلود بین آن‌هاست که فقط خودشان از آن خبر دارند. حسی عمیق بین شریک های روحی ایجاد می‌شود و این حس تا اندازه‌ای قوی است که مثلاً پیش ‌از آنکه طرف مقابل با آن‌ها تماس بگیرد یا بخواهد چیزی بگوید خودشان ناخودآگاه متوجهش می‌شوند.

(برای ایجاد روابط عاشقانه‌ی پایدار و موفق، و رسیدن به حالتی از خوشی، وجد، انرژی و سلامتی که از یک عشقِ عظیم ناشی می‌شود، کتاب "اثر ماه عسل" نوشته‌ی "دکتر بروس لیپتون" (کلیک کنید)، که توسط مجموعه‌ی رویال‌مایند ترجمه و تهیه شده است را به شما پیشنهاد می‌کنیم).

زمانی ‌که با جفت روحی خود ملاقات می‌کنیم، معمولاً متوجه می‌شویم حسی عمیق قلبمان را لمس می‌کند. همیشه اتفاقاتی جالب دیدار شرکای روحی را رقم می‌زند. به ‌عنوان مثال ممکن است به‌ خاطر تأخیر پرواز هواپیما آن‌ها در فرودگاه با یکدیگر ملاقات کنند، یا به ‌طور اتفاقی با هم به یک میهمانی دعوت شوند. شاید هم اسامی یکدیگر را در جاهای مختلف ببینند و بدین وسیله با هم ارتباط برقرار کنند. گویی کائنات دست‌ به ‌دست هم می‌دهد تا این دو با یکدیگر ملاقات کنند. 
 

- چند حقیقت جالب در مورد عدد فرشته 3939:

عدد فرشته 3939 از ترکیب اعداد فرشته شماره 3، 9، و 39 تشکیل شده است که هر کدام ۲ بار در این عدد فرشته ظاهر شده‌اند و اهمیتی دو چندان در تعبیر و تفسیر کلی این عدد فرشته پیدا می‌کنند. به علاوه، عدد فرشته شماره 393 و 939 هم در عدد فرشته 3939 یافت می‌شوند و بر معنا و مفهوم آن تأثیر می‌گذارند. پس به منظور درک و تفسیر معنا و مفهوم عدد فرشته 3939 لازم است با معنا و مفهوم تک تک این اعداد فرشته آشنا شده و در نهایت با جمع‌بندی آنها به تعبیر و تفسیر درستی از معنا و مفهوم عدد فرشته 3939 دست پیدا کنیم. 

عدد فرشته‌ شماره ۳ نماد سه گانگی یا تثلیث است که به بدن، روح و ذهن‌تان اشاره دارد. علاوه بر این باید خاطر نشان کرد عدد 3 با رفاه و موفقیت طنین‌انداز می‌شود. به این معنی که اگر عدد 3 در زندگی شما ظاهر شود، این فرصت را دارید تا از نظر روحی، عاطفی و از نظر هر حس دیگری رشد کنید. عدد فرشته شماره 3، نماد شادی و خلاقیت نیز هست. افراد دارای عدد فرشته شماره 3، معمولاً به حرفه و وظایف خود بسیار پایبند هستند. 

عدد فرشته شماره 3 را نماد خوشبختی و خوش‌شانسی می‌دانند، پس اگر این عدد را دارید، به خوش‌شانسی خود ایمان بیاورید. تعبیر دیدن عدد فرشته شماره 3 در هر موقعیتی، اینگونه است که در حال حاضر در مسیر درستی قرار گرفته‌اید و انتخاب‌های خوبی در زندگی خود داشته‌اید. تنها باید اعتماد به خویشتن را تقویت کرده و به توانایی‌های‌تان باور داشته باشید.

عدد فرشته‌ شماره ۳ به‌ معنای گسترش و توسعه یافتن است. بنابراین اعداد افرادی که این عدد فرشته را دارند، دوست دارند از هر نظر توسعه پیدا کنند، چشمانشان را بروی دنیاهای جدید باز کنند، همه ‌چیز را بداند و عصاره و جوهره هر چیزی را تجربه کنند. با این ‌حال، عدد فرشته‌ شماره 3 گاهی اوقات می‌تواند تا حدودی منفی باشد؛ زیرا چنین افرادی به ‌خاطر جاه‌طلبی‌هایشان مدام مشغول کار کردن هستند و این باعث می‌شود یک مورد اساسی را فراموش کنند و آن زندگی کردن، لذت بردن و استراحت کردن است. 

این افراد باید بیاموزند هر از گاهی کارشان را متوقف کنند، استراحت کنند، و به ‌خاطر چیزی که اکنون دارند سپاس‌گزار باشند تا به خوبی انرژی بگیرند و برای مبارزه ها و تلاش‌های بعدی آماده شوند. فردی که هدفش فتح دنیاست، طبیعتاً افکار بزرگی در سر دارد. چنین افرادی نمی‌توانند به موارد کوچک و ساده بسنده کنند. آن‌ها بزرگ‌ترین، مفصل‌ترین و عالی‌ترین رؤیاها را در ذهن دارند. شاید این مورد خصوصیتی منفی به‌ نظر برسد، اما این افراد برای تحقق اهدافشان خود را تحت فشار قرار می‌دهند. این افراد در برابر دشواری‌های زندگی و شرایط تسلیم نمی‌شوند. 

 

رؤیاها و افکار بزرگ داشته باشید.

 

افرادی که عدد فرشته‌ شماره ۳ دارند، از لحاظ عشقی معمولاً افرادی پایدار نیستند، این افراد تمایل دارند روابطی کوتاه ‌مدت اما عمیق داشته باشند. اگرچه زمانی ‌که این افراد عاشق شوند به فردی رمانتیک و رؤیایی تبدیل می‌شوند، اما این عاشق شدن برایشان هزینه دارد. زمانی ‌که این افراد عاشق می‌شوند. بیشتر عاشق رمز و راز و هیجانات عشق می‌شوند تا عاشق طرف مقابل. به‌ همین دلیل ممکن است به‌ درستی نتوانند رابطه را مدیریت کنند. افرادی با عدد فرشته شماره ۳ معمولاً روابط طولانی و پایداری ندارند و اگر روزی چنین رابطه‌ای داشته باشند، در هر صورت تلاششان را می‌کنند تا زندگی هیجان‌انگیز، مفرح و شاید غیر متعارفی داشته باشند.

این عدد بیانگر حضور فرشتگان در اطراف‌تان است. فرشتگان نگهبان به زندگی‌تان وارد شده‌اند تا حمایت‌تان کنند و یاری‌رسان‌تان باشند، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به حضورشان داشته باشید. عدد فرشته‌ شماره ۳، دو بار در عدد فرشته‌ 3939 تکرار شده‌ است، بنابراین بر وجود فرشتگان در اطرافتان تأکید می‌کند. 

نوبت به عدد فرشته شماره 9 می‌رسد. عدد فرشته‌ شماره ۹ عددی خاص و منحصر به‌ فرد است که می‌تواند پیام بسیار مهمی از جانب نیروهای الهی در خود باشد. عدد فرشته‌ شماره ۹ با قوانین معنوی جهان و دیدگاه‌های عالی در ارتباط است. به ‌علاوه این عدد نمایانگر شخصیت قوی فرد است و به ما می‌آموزد تا الگوی مثبتی برای دیگران باشیم. این عدد فرشته همچنین نمایانگر مسئولیت‌پذیری شما در زندگی است؛ بدین ‌معنی که قرار است مرحله‌ای از زندگی‌تان به پایان برسد و مرحله جدیدی شروع شود.

گاهی اوقات نیز عدد فرشته‌ شماره‌ ۹ را به‌ عنوان نتیجه‌گیری تعبیر می‌کنند. عدد فرشته‌ شماره ۹ نماد روشنگری معنوی و عشق است. مشاهده کردن عدد ۹ به این معنی است که زمان بیداری معنوی و ایمان آوردن به فرشتگان فرا رسیده‌ است. عدد فرشته شماره ۹ با خدمت به بشریت و کارهای بشردوستانه طنین‌انداز می‌شود. 

عدد فرشته شماره ۹ با شروع و سرآغازهایی جدید در ارتباط است. این عدد فرشته به این مفهوم است که مرحله‌ای از زندگی‌تان باید به پایان برسد، تا وارد مرحله جدیدی شوید. به‌ علاوه عدد فرشته شماره ۹ نمادی از انسانیت است. بنابراین در صورتی‌ که این عدد فرشته در زندگی‌تان پدیدار شد احتمالاً به این معنی است که باید به افراد بیشتری در زندگی کمک کنید. اگر به دیگران کمک کنید و ارتباط خوبی با آن‌ها داشته باشید، دایره دوستی گسترده‌ای خواهید داشت و مورد احترام دیگران قرار می‌گیرید. 

و اما عدد فرشته شماره 39. باید گفت در بیشتر نقاط و فرهنگ‌های مختلف جهان، عدد ۳۹، عددی منفی یا نماد بدشانسی شناخته می‌شود. با این ‌حال عدد ۳۹ در عددشناسی عمومی معنایی کاملاً متفاوت دارد. در علم عددشناسی، عدد ۳۹ به عنوان نماد خوش‌سخنی و سخنوری شناخته می‌شود. فردی که عدد فرشته‌ شماره 39 دارد، از نظر عاطفی فردی ناپایدار است، و هر مشکل یا شرایطی می‌تواند بر او تأثیر زیادی بگذارد. پس به این افراد توصیه می‌شود کنترل احساساتشان را به دست گیرند. 

افرادی که عدد فرشته شماره ۳۹ را دارند افرادی کاملاً اجتماعی و عاطفی هستند و می‌توانند در هر شرایط و در هر محیطی به ‌خوبی ابراز وجود کنند. افراد با عدد فرشته شماره 39 به این توانایی مجهزند تا یک سخنرانی فی‌البداهه را به شکلی کاملاً رسمی و به بهترین نحو ممکن اجرا کنند. به علاوه، قوه‌ تخیل این افراد تا حدی بالا است که هر کاری را پیش ‌از انجام دادن هزاران بار تجسم و تصور می‌کنند. 

تا بدین ‌جای کار متوجه شدیم عدد فرشته شماره ۳۹ در فرهنگ‌ها و رویکردهای مختلف علوم تعابیر و تفاسیر مختلفی از منفی تا مثبت دارد. یکی از جنبه‌های منفی عدد فرشته‌ شماره ۳۹ حساسیت است. افرادی که این عدد فرشته را دارند باید یاد بگیرند احساساتشان را کنترل کنند، زیرا در صورتی ‌که احساساتشان را به‌ درستی بروز ندهند و بیان نکنند به‌ شدت دچار افسردگی می‌شوند و به سلامت روحی خود آسیب می‌رسانند. 

اما از طرف مقابل، یکی از جنبه‌های مثبت عدد فرشته‌ شماره ۳۹ این است که افراد صاحب این عدد فرشته از عزت‌ نفس بالایی برخوردارند و اهداف و رؤیاهایشان را بر همه‌ چیز مقدم می‌شمارند. باید این نکته را در نظر گرفت که توجه به اهداف و رؤیاها به این معنی نیست که این افراد خود محور هستند، بلکه آن‌ها تنها عمیقاً روی دستیابی به اهدافشان تمرکز دارند. 

فردی که عدد فرشته‌ شماره ۳۹ دارد، فردی مبتکر و خلاق است. افرادی که عدد فرشته‌ شماره ۳۹ دارند همیشه سعی می‌کنند اطرافشان را با افراد مثبت پر کنند. این افراد اغلب اوقات شخصیتی مثبت و مهربان دارند و به این خاطر به ‌سادگی و راحتی دیگران را مانند یک آهن‌ربا به سمت خود جذب می‌کنند.

حال نوبت به عدد فرشته شماره 393 می‌رسد. عدد فرشته شماره 393 بیانگر آن است که باید پیش از سفر معنوی خود را به خوبی آماده کنید. باید افکار منفی مانند ترس، شک، تردید و غیره را که سرعت‌تان را کند می‌کنند کنار بگذارید. درست مانند بالونی که برای بالا روندن نیازمند سبک شدن است، باید موارد به درد نخور را از وجودتان بزدایید. شاید کمی نگران باشید، اما باید بدانید فرشتگان نگهبان همواره کنارتان هستند و می‌توانید در شرایط دشوار روی کمکشان حساب کنید.

به علاوه باید در این مسیر به استعدادها و تونایی‌های‌تان تکیه کرده و رویشان حساب کنید. این عدد فرشته نشان دهنده این است که یک دوره از زندگی‌تان در آستانه پایان یافتن است و بر مبنای چرخه تولد و مرگ، دوره دیگری از زندگی‌تان در آستانه آغاز شدن و شکل گرفتن است. 

و در نهایت به عدد فرشته شماره 939 می‌رسیم. عدد فرشته شماره 939 نشان دهنده تابیده شدن نور امید و روشنایی به زندگی‌تان است. دیگر قرار نیست بار سنگین ناامیدی را به تنهایی به دوش بکشید، چون بیشتر از هر زمان دیگری وجود نیروهای معنوی را در اطراف‌تان احساس می‌کنید. این عدد فرشته تأکید دارد باید در راستای اهداف‌تان گام بردارید و برای سرعت بخشیدن به حرکات، افکار و اعمال‌تان را با هم هماهنگ و یکپارچه کنید. فرشتگان با ارسال کردن این عدد از شما می‌خواهند اشتباهات گذشته را تکرار نکنید و از آنها درس بگیرید. 

از ترکیب معنا و مفهوم این اعداد فرشته، معنای کلی عدد فرشته 3939 حاصل می‌شود. به علاوه باید گفت عدد فرشته 3939، با عدد فرشته شماره 6 ارتباط تنگاتنگی دارد؛ زیرا از حاصل جمع اعداد تشکیل‌دهنده عدد فرشته 3939، عدد فرشته شماره 6 حاصل می‌شود. 

این عدد نماد عشق بی قید و شرط و از خودگذشتگی است. عد فرشته شماره 6 به شما یادآوری می‌کند که مهم‎ترین اصل زندگی، «تعادل» داشتن است. به علاوه این عدد ممکن است نماد «خانواده» و وجود «هماهنگی در خانه» باشد. عدد فرشته شماره 6، زمانی در مقابل چشم‌تان پدیدار می‌شود که آرامش و هماهنگی زندگی‌تان را به نوعی از بین می‌برید. این عدد فرشته یادآوری می‌کند، مهم‌ترین رکن زندگی دوست داشتن خودتان است. در صورتی که خود را دوست داشته باشید، دیگران هم دوست‌تان خواهند داشت و زندگی برای‌تان آسان‌تر می‌شود. به ‌علاوه این عدد فرشته نمایانگر این است که از جانب فرشتگان‌تان عشقی بی‌قید و شرط دریافت می‌کنید. پس می‌توانید آرامش داشته باشید و از زندگی لذت ببرید. 
 

- چرا عدد فرشته 3939 را می‌بینیم؟

دیدن عدد فرشته‌ 3939 به این معناست که فرشتگان نگهبان قصد دارند به شما بفهمانند زمان آن رسیده است تا به نسخه‌ بهتری از خود تبدیل شوید و گذشته را پشت سر بگذارید. بنابراین دریچه قلب و روح‌تان را باز کنید و این پیام را با تمام وجود در آغوش بگیرید تا شاهد وقوع معجزاتی در زندگی باشید.

 

از تجربیات خود در مورد رویارویی با اعداد، برای ما بنویسید.

  • آیا تجربه دیدن این اعداد را در زندگی خود داشته‌اید؟

  • اگر شاهد این اعداد بوده‌اید، آیا توانسته‌اید تأثیر آن را در زندگی خود تفسیر کنید؟

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

 

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

 

 

راز اعداد فرشتگان (عدد 3939)

 

 

  •  به نظر شما روبرو شدن با اعداد تکراری، امری اتفاقی‌ست؟

  •  آیا تاکنون به ارتباط بین انسان‌ و فرشتگان فکر کرده‌اید؟

 

- عدد فرشته 3939، معنا و مفهوم و نمادگرایی:

فرشتگان نگهبان که ساکن قلمرهای معنوی هستند، به شیوه‌های معمول و متداول با ما ارتباط برقرار نمی‌کنند. آن‌ها پیام‌هایشان را قالب عدد، یا دنباله‌ای از اعداد موسوم به «اعداد فرشته» برایمان ارسال می‌کنند. باید دانست اعداد فرشته هر روز و همیشه در زندگیمان پدیدار نمی‌شوند، و تنها در مواردی که به راهنمایی نیاز داریم و البته در مواقعی که اصلا انتظارش را نداریم خود را به ما نشان می‌دهند.

اعداد فرشته حاوی نمادها و پیام‌های مهمی هستند که می‌توانند ما را به سلامت از شرایط و موقعیتی خاص عبور دهند. پس باید ورود اعداد فرشته را به زندگیمان گرامی بداریم و سعی کنیم از این فرصت پیش آمده به بهترین شکل استفاده نماییم. دیدن عدد فرشته به این معنا است که ما در مسیر پیش رویمان تنها نیستیم و راهنمایانی دلسوز داریم. اعداد فرشته به ما قدرت و انرژی می‌دهد تا در سخت‌ترین لحظات توانایی، ثبات قدم و استقامت خود را حفظ کنیم. فرشتگان نگهبان با ارسال اعداد فرشته با ما ارتباط برقرار کرده، زندگی‌مان را متحول کرده و آن را در جهت مثبتی تغییر می‌دهند. 

در این مقاله در خصوص عدد فرشته‌ 3939 صحبت می‌کنیم. ابتدا با معنی و مفهوم این عدد آشنا می‌شویم، بعد به معانی نهفته و نمادگرایی آن می‌پردازیم، و در بخش بعد با مفهوم این عدد فرشته در روابط عاشقانه آشنا می‌شویم. پس از آنکه با چند حقیقت جالب در مورد این عدد فرشته آشنا شدیم، علت و دلایل پدیدار شدن این عدد را در زندگیمان بررسی می‌کنیم. 

یکی از بهترین راه‌های ارتباط با فرشتگان انجام مراقبه و مدیتیشنِ روزانه و همچنین پاکسازی درون می‌باشد. برای شروع می‌توانید از دوره‌ی پیشرفته‌ی "دانداپانی"  یا از دوره‌ی فوق‌العاده‌ی "اسرار مراقبه" (کلیک کنید)، که توسط مجموعه‌ی رویال‌مایند ترجمه و تهیه شده اند، کمک بگیرید. 


- عدد فرشته 3939 به چه معنا است؟

مثبت بودن و مثبت‌اندیشی به این معناست که در هر رویداد و واقعه‌ای حتی اگر رویدادی نه‌ چندان خوب باشد، تنها جنبه‌های مثبتش را در نظر بگیریم. افراد مثبت‌اندیش همواره اطرافشان را با افرادی که حس مشارکت دارند پر می‌کنند. این کار به آن‌ها احساس بسیار خوبی می‌دهد. عدد فرشته‌ 3939 انرژی مثبت و انگیزه لازم را برای رسیدن به اهداف و رؤیاها به ما می‌دهد. افراد مثبت‌اندیش به چیزی نمی‌چسبند؛ خواه این چیز فرد مشخص یا موقعیتی مشخص باشد. آن‌ها می‌دانند رها کردن کلید اصلی موفقیت است.

مثبت‌اندیش بودن به این معناست که سکان زندگی‌تان را در دست بگیرید و هر روز زندگی‌تان را مدیریت نمایید. افراد مثبت‌اندیش بسیار فعال هستند و هرگز اجازه نمی‌دهند شرایط اطراف کنترل زندگی‌شان را در دست گیرد. فرد مثبت‌اندیش همواره مطمئن می‌شود روزش آنطور که تمایل دارد سپری می‌شود.

 

افراد مثبت‌اندیش انتظار ندارند هر روز، روزی خوب و شگفت‌انگیز باشد،

اما تمام تلاششان را می‌کنند تا هر روز را به بهترین روز ممکن تبدیل کنند. 

 

یکی دیگر از خصوصیات افراد مثبت‌اندیش قدردان بودن و شکرگزار بودنشان است. در واقع برای یک فرد مثبت‌اندیش هیچ شکست یا ناکامی وجود ندارد، بلکه آن‌ها این موارد را به درس آموزی از رویدادها تعبیر می‌کنند. به‌ منظور اینکه فردی مثبت‌اندیش باشید، باید گذشته را کنار بگذارید. گذشته همانطور که از نامش برمی‌آید گذشته و تمام شده‌ است. تنها باید روی زندگی در زمان حال تمرکز کرده و به بهترین شکل رو به جلو حرکت نماییم. حسرت خوردن بابت اتفاق یا تجربیات گذشته تنها باعث از دست رفتن زمان حال و بالطبع آینده‌تان می‌شود. همانطور که می‌دانید، مثبت‌اندیش بودن چیزی بیشتر از اکتفا کردن به دیدن نیمه‌ پر لیوان است. مثبت‌اندیش بودن بدون شک بر بسیاری از زمینه‌های زندگی‌تان تأثیر مطلوبی نیز می‌گذرد. 

افزایش بهره‌وری در زندگی یکی از مزایای مثبت‌اندیش بودن است. زمانی ‌که خوشحال نیستید، در کارتان انگیزه ندارید، به کاری که انجام می‌دهید علاقه ندارید، و در شرایط مملو از استرس مشغول به کار می‌شوید. در چنین حالتی با به دوش کشیدن مسائل و مشکلات فراوان نمی‌توانید به ‌نحوی کارآمد روی کارتان تمرکز کنید و نتیجه مورد نظر را به دست آورید. بالطبع در چنین شرایطی تأثیرتان کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر می‌شود. در چنین شرایطی انگیزه‌تان تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و در عین ‌حال بیشتر احتمال دارد به بیماری‌های مختلف مبتلا شوید. 

 

افراد مثبت‌اندیش، به ‌جای تمرکز و معطوف کردن توجهشان به شکست‌ها و ناکامی‌ها،

بر روی اتفاقات خوب زندگی، اهداف و دستاوردهایشان تمرکز می‌کنند.

 

به ‌علاوه این مورد تأثیر بسیاری روی بهره‌وری‌تان دارد. زمانی ‌که خوشحال نباشید، فاقد نگرش مثبت هستید و به‌ احتمال زیاد حوصله‌ کار کردن ندارید، تمایل ندارید درگیر پروژه‌های جدید شوید، و برای روزتان برنامه خاصی ندارید. وقتی مثبت‌اندیش نباشید، به ‌احتمال بسیار زیاد در تمام طول روز تنها ناله و شکایت می‌کنید. همانطوری که می‌دانید شکایت کردن مسری است. پس اگر در در کار گروهی مشارکت می‌کنید، مسلماً با شکایت کردن این حس را به همکاران و دوستان‌تان نیز انتقال می‌دهید.  
 

- معانی نهفته و نمادگرایی عدد فرشته 3939:

وقتی فکر کنید نمی‌توانید به اهداف‌تان دست پیدا کنید یا نگرشی منفی داشته باشید، دشواری‌ها ی زندگی‌تان افزایش پیدا می‌کنند. تلاش کردن برای‌تان سخت و هزینه ‌بر می‌شود و اگر به اهداف‌تان نرسید، ناامیدی‌تان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

به‌ عبارت ‌دیگر، چنانچه فردی مثبت‌اندیش باشید و در قالب یک تیم کاری با نگرش مثبت و متعهد مشغول کار باشید، می‌توانید اهداف بلند مدت و جاه‌ طلبانه‌ای برای حرفه‌تان در نظر بگیرید، با آرامش هر جنبه را به درستی تجزیه ‌و تحلیل کنید، و در نتیجه موفقیتی را که قرار است به آن دست پیدا کنید به ‌خوبی تجسم کنید و به دست بیاورید. در این شرایط احتمال موفقیت‌تان بسیار بیشتر می‌شود. واضح است برای دستیابی به بهره‌وری و کارایی بیشتر، مثبت‌اندیش بودن عنصری بسیار اساسی و ضروری است. آیا اینطور نیست؟ 

بنابراین مثبت‌اندیش بودن باعث می‌شود حتی اگر به نتایج مورد نظرتان دست پیدا نکنید، از مسیر پیش رو لذت ببرید، با آغوش باز به استقبال تجربیات جدید بروید، از اشتباه‌تان درس بگیرید و بیشتر با تیم‌تان متحد و یکپارچه شوید. در صورتی ‌که سعی کنید فردی مثبت‌اندیش و قدردان باشید حتی اگر دچار شکست یا ناکامی شوید، تنها جنبه‌ مثبت آن را خواهید دید و سعی می‌کنید از اشتباهات‌تان درس بگیرید.

مثبت‌اندیش بودن موتور انگیزه‌بخش و مشوق شما برای ادامه دادن مسیر است. حتی اگر به نتایج دلخواه‌تان نرسید، همچنان به مبارزه و تلاش ادامه می‌دهید و به فردی سخت‌کوش و هدفمند تبدیل می‌شوید. این مثالی واضح از اهمیت مثبت‌اندیش بودن به ‌منظور دستیابی به بهره‌وری و کارایی بیشتر و به ‌علاوه دستیابی به هر هدف و چشم‌اندازی است که در زندگی مدنظر دارید.

(برای خلق و دستیابی به اهداف و خواسته‌های‌تان، "متود سیلوا" از "ویشن لاکیانی" (کلیک کنید)، که توسط تیم رویال‌مایند ترجمه و تهیه شده است، را به شما پیشنهاد می‌کنیم. متود سیلوا به شما کمک می کند رسالت و اهداف‌تان را در زندگی کشف کنید. متوجه دلیل و هدف حقیقی حضورتان در این سیاره می‌شوید و در مسیری قدم بر می‌دارید که هر ثانیه، هر روز و هر لحظه شما را به این هدف نزدیک‌تر می‌کند. پس این اثر فوق‌العاده را از دست ندهید).

 

راز موفقیت در مثبت‌اندیشی‌ست.

 

- عدد فرشته 3939 در روابط عاشقانه به چه معنا است؟

عشقی که افرادی که روحشان به ‌هم گره خورده است، به یکدیگر ابراز می‌کنند، همواره خالص‌ترین و بدون چشم داشت‌ترین نوع ابراز علاقه است؛ صرف ‌نظر از اینکه آن‌ها شریک عاشقانه باشند، با هم دوست باشند یا رابطه از جنس رابطه والدین با فرزندان باشد. در چنین رابطه‌ای جایگاهی برای دروغ، دست‌کاری کردن یا ابراز علاقه منفی وجود ندارد.

طرفین همدیگر را همان‌گونه که هستند، با تمام خوبی‌ها و بدی‌ها می‌پذیرند و سعی ندارند یکدیگر را قضاوت کرده یا تغییر دهند. شریکان روحی با وجود فاصله فیزیکی که بینشان است یکدیگر را دوست دارند. آن‌ها می‌توانند از عهده جدایی‌های طولانی ‌مدت بربیایند. حتی اگر آن را دردناک بدانند، امیدشان را برای ملاقات مجدد از دست نمی‌دهند. فکر کردن در مورد یکی شدن چیزی است که به آن‌ها قدرت لازم برای حرکت کردن رو به جلو می‌دهد. 

از سوی دیگر، زمانی‌ که به هر دلیلی شریکان روحی از یکدیگر جدا می‌شوند، هر دو این فرصت را دارند تا در تنهایی و خلوت بیشتر بیاموزند و از این فرصت برای خودشناسی، التیام دادن زخم‌های عاطفی، و تکامل یافتن از نظر معنوی استفاده کنند. اما یک سؤال پیش می‌آید: «چگونه بفهمیم شریک روحی ما به ما نزدیک است؟».

 

یکی از مهم‌ترین موارد برای ‌اینکه متوجه شوید چه کسی شریک روحی‌تان است و با شما همخوانی دارد،

باز نگه‌داشتن دریچه ذهن و قلب‌تان به ‌صورت کامل است.

 

پس‌ از باز نگه داشتنِ دریچه ذهن و قلب‌تان، تنها باید به جزئیات خاصی که در ادامه توضیح داده شده ‌است توجه کنید. یکی از مهم‌ترین احساساتی که باعث می‌شود متوجه شویم کسی شریک روحیِ ماست، این نکته است که زمان ملاقات با او و در اولین ارتباط، رابطه عمیقی را میان خود و او احساس می‌کنیم. شاید برای اولین‌ بار با این شخص ملاقات کنیم، اما بلافاصله پس ‌از این ملاقات احساس راحتی می‌کنیم، به یکدیگر اعتماد می‌کنیم، و این ارتباط از عمیق‌ترین بخش‌های قلبمان شکل می‌گیرد.

رابطه و پیوند عاطفی که میان شرکای روحی وجود دارد، به ‌مراتب عمیق‌تر و شدیدتر از انواع عشق‌ها و دوست داشتن‌ها است. هر دوی آن‌ها یکدیگر را همان‌گونه که هستند دوست دارند، حتی اشتباهات و تاریک‌ترین جنبه‌های وجود طرف مقابل را می‌پذیرند و زمانی ‌که برای رابطه‌شان مشکلی پیش بیاید سعی می‌کنند بهترین راه‌حل‌ها را پیدا کنند. آن‌ها علاوه ‌بر زبان گفتار، با حرکت چشم و ایما و اشاره به‌ خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کند؛ گویی زبانی مشترک و رمزآلود بین آن‌هاست که فقط خودشان از آن خبر دارند. حسی عمیق بین شریک های روحی ایجاد می‌شود و این حس تا اندازه‌ای قوی است که مثلاً پیش ‌از آنکه طرف مقابل با آن‌ها تماس بگیرد یا بخواهد چیزی بگوید خودشان ناخودآگاه متوجهش می‌شوند.

(برای ایجاد روابط عاشقانه‌ی پایدار و موفق، و رسیدن به حالتی از خوشی، وجد، انرژی و سلامتی که از یک عشقِ عظیم ناشی می‌شود، کتاب "اثر ماه عسل" نوشته‌ی "دکتر بروس لیپتون" (کلیک کنید)، که توسط مجموعه‌ی رویال‌مایند ترجمه و تهیه شده است را به شما پیشنهاد می‌کنیم).

زمانی ‌که با جفت روحی خود ملاقات می‌کنیم، معمولاً متوجه می‌شویم حسی عمیق قلبمان را لمس می‌کند. همیشه اتفاقاتی جالب دیدار شرکای روحی را رقم می‌زند. به ‌عنوان مثال ممکن است به‌ خاطر تأخیر پرواز هواپیما آن‌ها در فرودگاه با یکدیگر ملاقات کنند، یا به ‌طور اتفاقی با هم به یک میهمانی دعوت شوند. شاید هم اسامی یکدیگر را در جاهای مختلف ببینند و بدین وسیله با هم ارتباط برقرار کنند. گویی کائنات دست‌ به ‌دست هم می‌دهد تا این دو با یکدیگر ملاقات کنند. 
 

- چند حقیقت جالب در مورد عدد فرشته 3939:

عدد فرشته 3939 از ترکیب اعداد فرشته شماره 3، 9، و 39 تشکیل شده است که هر کدام ۲ بار در این عدد فرشته ظاهر شده‌اند و اهمیتی دو چندان در تعبیر و تفسیر کلی این عدد فرشته پیدا می‌کنند. به علاوه، عدد فرشته شماره 393 و 939 هم در عدد فرشته 3939 یافت می‌شوند و بر معنا و مفهوم آن تأثیر می‌گذارند. پس به منظور درک و تفسیر معنا و مفهوم عدد فرشته 3939 لازم است با معنا و مفهوم تک تک این اعداد فرشته آشنا شده و در نهایت با جمع‌بندی آنها به تعبیر و تفسیر درستی از معنا و مفهوم عدد فرشته 3939 دست پیدا کنیم. 

عدد فرشته‌ شماره ۳ نماد سه گانگی یا تثلیث است که به بدن، روح و ذهن‌تان اشاره دارد. علاوه بر این باید خاطر نشان کرد عدد 3 با رفاه و موفقیت طنین‌انداز می‌شود. به این معنی که اگر عدد 3 در زندگی شما ظاهر شود، این فرصت را دارید تا از نظر روحی، عاطفی و از نظر هر حس دیگری رشد کنید. عدد فرشته شماره 3، نماد شادی و خلاقیت نیز هست. افراد دارای عدد فرشته شماره 3، معمولاً به حرفه و وظایف خود بسیار پایبند هستند. 

عدد فرشته شماره 3 را نماد خوشبختی و خوش‌شانسی می‌دانند، پس اگر این عدد را دارید، به خوش‌شانسی خود ایمان بیاورید. تعبیر دیدن عدد فرشته شماره 3 در هر موقعیتی، اینگونه است که در حال حاضر در مسیر درستی قرار گرفته‌اید و انتخاب‌های خوبی در زندگی خود داشته‌اید. تنها باید اعتماد به خویشتن را تقویت کرده و به توانایی‌های‌تان باور داشته باشید.

عدد فرشته‌ شماره ۳ به‌ معنای گسترش و توسعه یافتن است. بنابراین اعداد افرادی که این عدد فرشته را دارند، دوست دارند از هر نظر توسعه پیدا کنند، چشمانشان را بروی دنیاهای جدید باز کنند، همه ‌چیز را بداند و عصاره و جوهره هر چیزی را تجربه کنند. با این ‌حال، عدد فرشته‌ شماره 3 گاهی اوقات می‌تواند تا حدودی منفی باشد؛ زیرا چنین افرادی به ‌خاطر جاه‌طلبی‌هایشان مدام مشغول کار کردن هستند و این باعث می‌شود یک مورد اساسی را فراموش کنند و آن زندگی کردن، لذت بردن و استراحت کردن است. 

این افراد باید بیاموزند هر از گاهی کارشان را متوقف کنند، استراحت کنند، و به ‌خاطر چیزی که اکنون دارند سپاس‌گزار باشند تا به خوبی انرژی بگیرند و برای مبارزه ها و تلاش‌های بعدی آماده شوند. فردی که هدفش فتح دنیاست، طبیعتاً افکار بزرگی در سر دارد. چنین افرادی نمی‌توانند به موارد کوچک و ساده بسنده کنند. آن‌ها بزرگ‌ترین، مفصل‌ترین و عالی‌ترین رؤیاها را در ذهن دارند. شاید این مورد خصوصیتی منفی به‌ نظر برسد، اما این افراد برای تحقق اهدافشان خود را تحت فشار قرار می‌دهند. این افراد در برابر دشواری‌های زندگی و شرایط تسلیم نمی‌شوند. 

 

رؤیاها و افکار بزرگ داشته باشید.

 

افرادی که عدد فرشته‌ شماره ۳ دارند، از لحاظ عشقی معمولاً افرادی پایدار نیستند، این افراد تمایل دارند روابطی کوتاه ‌مدت اما عمیق داشته باشند. اگرچه زمانی ‌که این افراد عاشق شوند به فردی رمانتیک و رؤیایی تبدیل می‌شوند، اما این عاشق شدن برایشان هزینه دارد. زمانی ‌که این افراد عاشق می‌شوند. بیشتر عاشق رمز و راز و هیجانات عشق می‌شوند تا عاشق طرف مقابل. به‌ همین دلیل ممکن است به‌ درستی نتوانند رابطه را مدیریت کنند. افرادی با عدد فرشته شماره ۳ معمولاً روابط طولانی و پایداری ندارند و اگر روزی چنین رابطه‌ای داشته باشند، در هر صورت تلاششان را می‌کنند تا زندگی هیجان‌انگیز، مفرح و شاید غیر متعارفی داشته باشند.

این عدد بیانگر حضور فرشتگان در اطراف‌تان است. فرشتگان نگهبان به زندگی‌تان وارد شده‌اند تا حمایت‌تان کنند و یاری‌رسان‌تان باشند، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به حضورشان داشته باشید. عدد فرشته‌ شماره ۳، دو بار در عدد فرشته‌ 3939 تکرار شده‌ است، بنابراین بر وجود فرشتگان در اطرافتان تأکید می‌کند. 

نوبت به عدد فرشته شماره 9 می‌رسد. عدد فرشته‌ شماره ۹ عددی خاص و منحصر به‌ فرد است که می‌تواند پیام بسیار مهمی از جانب نیروهای الهی در خود باشد. عدد فرشته‌ شماره ۹ با قوانین معنوی جهان و دیدگاه‌های عالی در ارتباط است. به ‌علاوه این عدد نمایانگر شخصیت قوی فرد است و به ما می‌آموزد تا الگوی مثبتی برای دیگران باشیم. این عدد فرشته همچنین نمایانگر مسئولیت‌پذیری شما در زندگی است؛ بدین ‌معنی که قرار است مرحله‌ای از زندگی‌تان به پایان برسد و مرحله جدیدی شروع شود.

گاهی اوقات نیز عدد فرشته‌ شماره‌ ۹ را به‌ عنوان نتیجه‌گیری تعبیر می‌کنند. عدد فرشته‌ شماره ۹ نماد روشنگری معنوی و عشق است. مشاهده کردن عدد ۹ به این معنی است که زمان بیداری معنوی و ایمان آوردن به فرشتگان فرا رسیده‌ است. عدد فرشته شماره ۹ با خدمت به بشریت و کارهای بشردوستانه طنین‌انداز می‌شود. 

عدد فرشته شماره ۹ با شروع و سرآغازهایی جدید در ارتباط است. این عدد فرشته به این مفهوم است که مرحله‌ای از زندگی‌تان باید به پایان برسد، تا وارد مرحله جدیدی شوید. به‌ علاوه عدد فرشته شماره ۹ نمادی از انسانیت است. بنابراین در صورتی‌ که این عدد فرشته در زندگی‌تان پدیدار شد احتمالاً به این معنی است که باید به افراد بیشتری در زندگی کمک کنید. اگر به دیگران کمک کنید و ارتباط خوبی با آن‌ها داشته باشید، دایره دوستی گسترده‌ای خواهید داشت و مورد احترام دیگران قرار می‌گیرید. 

و اما عدد فرشته شماره 39. باید گفت در بیشتر نقاط و فرهنگ‌های مختلف جهان، عدد ۳۹، عددی منفی یا نماد بدشانسی شناخته می‌شود. با این ‌حال عدد ۳۹ در عددشناسی عمومی معنایی کاملاً متفاوت دارد. در علم عددشناسی، عدد ۳۹ به عنوان نماد خوش‌سخنی و سخنوری شناخته می‌شود. فردی که عدد فرشته‌ شماره 39 دارد، از نظر عاطفی فردی ناپایدار است، و هر مشکل یا شرایطی می‌تواند بر او تأثیر زیادی بگذارد. پس به این افراد توصیه می‌شود کنترل احساساتشان را به دست گیرند. 

افرادی که عدد فرشته شماره ۳۹ را دارند افرادی کاملاً اجتماعی و عاطفی هستند و می‌توانند در هر شرایط و در هر محیطی به ‌خوبی ابراز وجود کنند. افراد با عدد فرشته شماره 39 به این توانایی مجهزند تا یک سخنرانی فی‌البداهه را به شکلی کاملاً رسمی و به بهترین نحو ممکن اجرا کنند. به علاوه، قوه‌ تخیل این افراد تا حدی بالا است که هر کاری را پیش ‌از انجام دادن هزاران بار تجسم و تصور می‌کنند. 

تا بدین ‌جای کار متوجه شدیم عدد فرشته شماره ۳۹ در فرهنگ‌ها و رویکردهای مختلف علوم تعابیر و تفاسیر مختلفی از منفی تا مثبت دارد. یکی از جنبه‌های منفی عدد فرشته‌ شماره ۳۹ حساسیت است. افرادی که این عدد فرشته را دارند باید یاد بگیرند احساساتشان را کنترل کنند، زیرا در صورتی ‌که احساساتشان را به‌ درستی بروز ندهند و بیان نکنند به‌ شدت دچار افسردگی می‌شوند و به سلامت روحی خود آسیب می‌رسانند. 

اما از طرف مقابل، یکی از جنبه‌های مثبت عدد فرشته‌ شماره ۳۹ این است که افراد صاحب این عدد فرشته از عزت‌ نفس بالایی برخوردارند و اهداف و رؤیاهایشان را بر همه‌ چیز مقدم می‌شمارند. باید این نکته را در نظر گرفت که توجه به اهداف و رؤیاها به این معنی نیست که این افراد خود محور هستند، بلکه آن‌ها تنها عمیقاً روی دستیابی به اهدافشان تمرکز دارند. 

فردی که عدد فرشته‌ شماره ۳۹ دارد، فردی مبتکر و خلاق است. افرادی که عدد فرشته‌ شماره ۳۹ دارند همیشه سعی می‌کنند اطرافشان را با افراد مثبت پر کنند. این افراد اغلب اوقات شخصیتی مثبت و مهربان دارند و به این خاطر به ‌سادگی و راحتی دیگران را مانند یک آهن‌ربا به سمت خود جذب می‌کنند.

حال نوبت به عدد فرشته شماره 393 می‌رسد. عدد فرشته شماره 393 بیانگر آن است که باید پیش از سفر معنوی خود را به خوبی آماده کنید. باید افکار منفی مانند ترس، شک، تردید و غیره را که سرعت‌تان را کند می‌کنند کنار بگذارید. درست مانند بالونی که برای بالا روندن نیازمند سبک شدن است، باید موارد به درد نخور را از وجودتان بزدایید. شاید کمی نگران باشید، اما باید بدانید فرشتگان نگهبان همواره کنارتان هستند و می‌توانید در شرایط دشوار روی کمکشان حساب کنید.

به علاوه باید در این مسیر به استعدادها و تونایی‌های‌تان تکیه کرده و رویشان حساب کنید. این عدد فرشته نشان دهنده این است که یک دوره از زندگی‌تان در آستانه پایان یافتن است و بر مبنای چرخه تولد و مرگ، دوره دیگری از زندگی‌تان در آستانه آغاز شدن و شکل گرفتن است. 

و در نهایت به عدد فرشته شماره 939 می‌رسیم. عدد فرشته شماره 939 نشان دهنده تابیده شدن نور امید و روشنایی به زندگی‌تان است. دیگر قرار نیست بار سنگین ناامیدی را به تنهایی به دوش بکشید، چون بیشتر از هر زمان دیگری وجود نیروهای معنوی را در اطراف‌تان احساس می‌کنید. این عدد فرشته تأکید دارد باید در راستای اهداف‌تان گام بردارید و برای سرعت بخشیدن به حرکات، افکار و اعمال‌تان را با هم هماهنگ و یکپارچه کنید. فرشتگان با ارسال کردن این عدد از شما می‌خواهند اشتباهات گذشته را تکرار نکنید و از آنها درس بگیرید. 

از ترکیب معنا و مفهوم این اعداد فرشته، معنای کلی عدد فرشته 3939 حاصل می‌شود. به علاوه باید گفت عدد فرشته 3939، با عدد فرشته شماره 6 ارتباط تنگاتنگی دارد؛ زیرا از حاصل جمع اعداد تشکیل‌دهنده عدد فرشته 3939، عدد فرشته شماره 6 حاصل می‌شود. 

این عدد نماد عشق بی قید و شرط و از خودگذشتگی است. عد فرشته شماره 6 به شما یادآوری می‌کند که مهم‎ترین اصل زندگی، «تعادل» داشتن است. به علاوه این عدد ممکن است نماد «خانواده» و وجود «هماهنگی در خانه» باشد. عدد فرشته شماره 6، زمانی در مقابل چشم‌تان پدیدار می‌شود که آرامش و هماهنگی زندگی‌تان را به نوعی از بین می‌برید. این عدد فرشته یادآوری می‌کند، مهم‌ترین رکن زندگی دوست داشتن خودتان است. در صورتی که خود را دوست داشته باشید، دیگران هم دوست‌تان خواهند داشت و زندگی برای‌تان آسان‌تر می‌شود. به ‌علاوه این عدد فرشته نمایانگر این است که از جانب فرشتگان‌تان عشقی بی‌قید و شرط دریافت می‌کنید. پس می‌توانید آرامش داشته باشید و از زندگی لذت ببرید. 
 

- چرا عدد فرشته 3939 را می‌بینیم؟

دیدن عدد فرشته‌ 3939 به این معناست که فرشتگان نگهبان قصد دارند به شما بفهمانند زمان آن رسیده است تا به نسخه‌ بهتری از خود تبدیل شوید و گذشته را پشت سر بگذارید. بنابراین دریچه قلب و روح‌تان را باز کنید و این پیام را با تمام وجود در آغوش بگیرید تا شاهد وقوع معجزاتی در زندگی باشید.

 

از تجربیات خود در مورد رویارویی با اعداد، برای ما بنویسید.

  • آیا تجربه دیدن این اعداد را در زندگی خود داشته‌اید؟

  • اگر شاهد این اعداد بوده‌اید، آیا توانسته‌اید تأثیر آن را در زندگی خود تفسیر کنید؟

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

 

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

نظر شما درباره این مطلب

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام