آموزش مراقبه - دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا ۲۲ اکتبر سال ۱۹۴۶ در دهلی نو دیده به جهان گشود. دکتر دیپاک چوپرا پزشکی متبحر است که تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیون نسخه از کتاب های او که به ۳۰ زبان مختلف دنیا ترجمه شده، به فروش رفته است. وی با شماری از مشاهیر جهان دوستی دارد و در عرصه های مختلف زندگی شان مشاور آنها است. وی بر این باور است که جسم و روح آدمی، ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. در دوران دبیرستان آرزوی دیپاک این بود که وقتی بزرگ شد روزنامه نگار یا هنرپیشه شود. اما با خواندن یکی از داستان های مطرح آن زمان به قلم سینکلار لویس، میل به پزشک شدن در او شعله ور شد او می نویسد: ”این همان چیزی بود که نیاز داشتم. کتاب حول زندگی پزشکی دور می زد که یک قهرمان بود. حتی گاهی اوقات به یک الهه تبدیل می شد. پزشکی که به بیمارانی که امید بهبود در آنها نمی رفت جان تازه ای می بخشید“. دیپاک چوپرا بعد از فارغ التحصیلی در رشته پزشکی مدت ۶ ماه در روستاهای دورافتاده هند به مداوای بیماران پرداخت. در سال ۱۹۷۰ و در حالی که ۲۳ سال بیشتر نداشت به همراه همسرش ریتا به آمریکا رفت. سپس کار خود را در یک بیمارستان آغاز کرد.

نقطه عطف زندگی چوپرا را سال ۱۹۸۱ می دانند؛ یعنی زمانی که به دهلی نو بازگشت و با دکتر تریگونا ملاقات کرد. چوپرا می گوید تنها کافی بود دکتر تریگونا نبض شخص را بگیرد تا از تاریخچه بیماری های او در گذشته، حال و آینده مطلع شود. دیپاک چوپرا مهارتی بس شگرف در آیورودا طب کهن هند داشت. تریگونا وقتی از دوستان چوپرا شنید که او پزشکی آگاه و متبحر در آمریکا است، پس از گرفتن نبضش چنین تشخیص داد که چوپرا افکار غیرضروری بسیار در سر دارد. بنابراین، به وی پیشنهاد کرد که مراقبه کند، اوقات بیشتری را با خانواده اش سپری کند، و غذایش را آرام تر بجود. اما دیپاک چوپرا به نصایح تریگونا گوش نداد پشت سر هم قهوه می خورد و روزی یک پاکت سیگار می کشید. سرانجام وقتی دید که با پیروی از دستورات طب سنتی هند می تواند از میزان فشارهای عصبی خود تا حد بسیار زیادی بکاهد، تمرینات تی. ام را در پیش گرفت و دریافت که مراقبه فرآیندی آسان و بی دردسر برای راهیابی به آرامشی بس عمیق است. همچنین با مطالعات فراوان پیرامون مراقبه به تأثیر تی.ام بر کاهش فشارهای عصبی پی برد. ظرف مدت دو هفته توانست استعمال سیگار و مشروب را کنار بگذارد. 

در سال ۱۹۸۹ کتاب شفای کوآنتومی: کاوشی در مرزهای پزشکی ذهن بدن را به رشته تحریر درآورد. وی در این کتاب تصریح کرد که یک بیمار از طریق پرداختن مدام به مراقبه و در پیش گرفتن تغذیه ای سالم می تواند بر بیماری های مختلف غلبه کند و فرآیند پیری را به تأخیر بیندازد. آنگاه در سال ۱۹۹۱ کتابی تحت عنوان زندگی بدون قید و شرط: کشف توان رسیدن به آرزوها را نوشت. سپس با حضور در یکی از برنامه های مطرح و پرطرفدار تلویزیونی به توضیح درباره مضمون این کتاب پرداخت. جالب است بدانید که اندکی بعد از حضور وی در آن برنامه، دیپاک چوپرا توانست طرف یک روز تعداد ۱۳۰۰۰۰ نسخه از این کتاب را به فروش برساند و عکس وی روی جلد مجله People ظاهر شد.

 

بخشی از این دوره آموزشی:

نام دوره: آموزش مراقبه
سخنران: دیپاک چوپرا
 

راهنمای دانلود: 

بر روی لینک دانلود کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی لینک دانلود چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • فهیمه گائینی
    جمعه 2 اردیبهشت 1401
    واقعا رویال مایند یکی از بهترین پدیده هایی بوده که در زندگیم داشتم . من حدود 2سال هست که ارتباط دارم و اشتراک الماس رو یکساله که خریداری کردم واقعا بینظیرید - رویال مایند عزیزم ممنونم که هستی
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • Yasin
    پنج شنبه 19 اسفند 1400
    This is amazing amozesh Thanks سپاس فراوان من با اینکه دوره دکتر جو دیسپانزا مراقبات پیشرفته و طولانی ت راا آموختم و اجرا کردم به شاهد میگوییم مقدماتی ترین و راحت ترین مراقبه بسیار موثر برای هر سطی این دور دکتر دیپاک چوپرا هستش به پاس قدردانی از رویال مایند عزیز که در همه ی آموزشات پیشرفت بیشتری نسبت به قبلم میکنم خدایا شکرت
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • فتانه
    یکشنبه 28 شهریور 1400
    وای دوره فوق العاده ای بود و من همه کلیپ ها را دانلود کردم و هر روز تمرین می کنم . ممنونم از تیم شما
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • Ati
    جمعه 18 تیر 1400
    عاالی هستن
    رویال مایند
  • حمید رضا شفیعی
    یکشنبه 2 خرداد 1400
    سلام خدمت تيم رويال مايند ، خدا قوت و بابت مطالب عالیتون تشکر می کنم . فوق العاده هست . امیدوارم این کمک شما به زندگی تک تک افرادی که بهره میبرند ، انرژی فوق العاده به شما بده برای ادامه و کمک های بیشتر به مردم عزیز .
    رویال مایند

    سلام. ممنون از لطف شما

  • الهام عباس زاده فرد
    چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
    سپاسگزارم از تیم رویال مایند عزیز ، شما بینظیر هستید و از همه شما عزیزان کمال تشکر را دارم .
    رویال مایند

    سلام. ممنون از لطف شما

  • علی سلامی
    شنبه 11 اردیبهشت 1400
    با سلام و عرض ادب واقعا مطالب و دوره های رویال ماند برایم جذاب و متحول کننده است
    رویال مایند

    سلام. ممنون از لطف شما

  • رخساره ش
    یکشنبه 29 فروردین 1400
    از تیم رویال مایند کمال تشکر را دارم.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • رخساره ش
    شنبه 28 فروردین 1400
    سلام. روزگار بر وفق مرادتان. آشنایی با رویال مایند کلا دید و فکر م را نسبت به زندگی تغییرات بسیار ارزشمندی داده . مطالب بسیار طلایی و جذابی در اختیار کاربران قرار می‌دهید سپاسگزارم یک مورد جالب دیگری هم در ورکشاپها ی انگلیسی هست که خارج از موضوع اصلی برای من بسیار مفید بوده و اونهم قوی‌تر شدن شنیدار انگلیسی هست تشکر میکنم از تیم فرهیخته ی رویال مایند. راهتان هموار 🙏🌸
    رویال مایند

    سلام. بسیار فوق العاده. ممنون از لطف شما

  • خداخواست دلگرم
    شنبه 21 فروردین 1400
    سلام عالیست موفق باشید
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • فریده منصورخانی
    سه شنبه 5 اسفند 1399
    با سلام.بسیارعالیست
    رویال مایند
  • صبا
    جمعه 1 اسفند 1399
    سلام وقت بخیر. میخواستم بدونم ترجمه گویای فارسی این مراقبه ها رو ندارید؟
    رویال مایند

    بله به صفحه اصلی کلوب مراجعه کنید 

  • yasin
    سه شنبه 23 دی 1399
    سلام باید بگم این کاری که شما می کنید واقعا با هیچ ثروتی نمی توان مقایسه کرد مثلا دوره آقای داندا پانی که شما گذاشتید قیمتش 200000 هزار تومن بود اما به نظر من حتی با قیمت های میلیاردی هم نمی توان جبران زحماتی که شما می کنید رو کرد . واقعا این رو جدی می گم من هر روز که از خواب پا می شم فقط می گم خدای شکرت برای این گروه رویال مایند . مرسی بابت تمامی زحماتی که می کشید .
    رویال مایند

    ممنون از لطف و انرژی مثبت شما

  • مهناز
    چهار شنبه 15 مرداد 1399
    با عرض سلام خدمت شما رویال مایند عزیز .بینهایت سپاسگزارم از کلیپ های آموزشی آقای دکتر دیپاک چوپرای عزیز .با افتخار ۳ سال تمام شد که من الماس رو خریداری میکنم و امسال وارد سال چهارم میشه و بسیار راضی هستم از تمام آموزه های عالی و خاص شما و تیم ارزشمند شما .بدرخشین چون الماس
    رویال مایند

    سلام. ممنون از لطف و حمایت شما

  • دهقانی
    یکشنبه 12 مرداد 1399
    عالی عالی عالی
    رویال مایند
  • فرشته غلامی
    سه شنبه 10 تیر 1399
    سلام واقعا من عضو خیلی کانال های اموزشی و انگیزشی هستم و قاطعانه میگم شما بهترین بودید و هستید طی تمام مدتی که استارت این مدل شبکه و پیج های اموزشی و انگیزشی خورده ..و قیمت ها واقعا خیلی مناسب و ارزش فایل ها خیلی خیلی بالاتر از رقم پرداختی ما برای اشتراک است ..ازخدا متشکرم برای این امکانی که به زبان ما و درکشور ما برای استفاده ما فراهم کرده و از شما که وسیله رشد و تحول و ترقی ما هستید بینهایت سپاسگزارم ....ارزو دارم همه شما موفق سلامت و رو به رشد باشید ..بازم ممنونم از ته دل
    رویال مایند

    سلام. ممنون از لطف و انرژی مثبت شما

  • شادی مرادی
    یکشنبه 8 تیر 1399
    باسلام بنده آواشناس هستم و موضوع تزم در ارتباط با اصوات آغازین و تعددآنها در زبانهای ایرانی در علم زبانشناسی و فیلولوژی هست.اکنون دوتا مقاله جهت چاپ آی اس آی در دست دارم که جهت چاپ دنبال یه ژورنال معتبر و مرتبط می‌گشتم که با راهنمایی استاد راهنمام بخاطر استفاده از متن کتاب شفای کوانتومی در پایان نامه ام تصمیم گرفتم با نویسنده ی این کتاب ارتباط برقرار کنم.اگرامکان داره برای پیشبرد علم آوادرمانی در ایران و انتشار مقاله اینجانب زیر نظر دکتر چوپرا بنده رو با ایشون از طریق ایمیل یا...کانکت کنید .قبلا از همکاری شما در پیشبرد علم و دانش و فرا آگاهی وشفای بیماران کمال تشکر و قدردانی را دارم.
    رویال مایند

    سلام. در صورتی که این امکان برای ما وجود داشته باشد حتما شما را راهنمایی خواهیم کرد

  • shamid
    دوشنبه 19 خرداد 1399
    ممنون از سایت بی نظیرتون
    رویال مایند
  • مریم الهیاری
    چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399
    هزاران سپاس از شما، باور کردنی نبود وقتی دیدم با چه گنجینه ای روبرو هستم ،هر چقدر سپاسگزارتون باشم باز هم کمه..مراقب های استاد دیپاک چوپرا رو تو فیس بوک ایشون می دیدم و حسرت میخوردم که کامل متوجه نمیشم .ولی الان میبینم با داشتن سایت شما دیگه نیازی به هیچی نیست ،فوق العاده و کامله.شما سهم بزرگی در آرامش ،عشق و ،آگاهی ما دارید .با تمام وجودم از خدا سپاسگزارم و بعد از شما.
    رویال مایند

    سلام. ممنون از لطف شما

  • مهزاد طهماسبی راد
    جمعه 15 فروردین 1399
    باسلام و تشکر از گروه فوق العاده رویال مایند میخوام مراقبه رو ازسطح مبتدی برای روال شبانگاهیم یاد بگیرم بنظرتون از کجا شروع کنم ؟
    رویال مایند

    سلام. بهتر است مراقبه های دکتر دیپاک چوپرا را انجام دهید

  • Pouya
    سه شنبه 27 اسفند 1398
    سلامی دوباره به تیم خوب رویال مایند، من به تعدادی از دوستانم گفتم که حتما از مجموعه رویال مایند اشتراک الماس رو تهیه کنن اما با این وجود بعضی از دوستانم هستند که مایل به خرید این اشتراک نیستند اما فقط یک یا دو کتاب این مجموعه رو دوست دارند مطالعه کنند یا فقط مدیتیشن رو یاد بگیرند، آیا فقط یک کتاب آنلاین یا یک آموزش مثل آموزش مراقبه دیپاک چوپرا رو جداگانه میشه از شما خرید؟ آیا اجازه این رو دارم که یک کتاب یا یک دوره آموزشی مثل آموزش مراقبه دیپاک چوپرا رو خودم در اختیار یکسری دوستانم بزارم؟ اجازه این رو دارم که کتابی و آموزش های مراقبه دیپاک چوپرا رو در اختیار خانوادم قرار بدم؟ واجبه که این سوالات رو بکنم تا بدونم یا شما که انقدر روی این مطالب زحمت کشیدید راضی هستید یا خیر
    رویال مایند

    سلام. دوست عزیز مطمئن باشید کسی که حاضر نباشد این هزینه ناچیز را برای یکسال اشتراک سایت پرداخت کند اگر شما تمام محتوا را هم در اختیار آنها قرار دهید هیچ ارزشی برای آن قائل نیستند و از آن هیچ استفاده ای نمی کنند.

  • Pouya
    شنبه 24 اسفند 1398
    سلام، یه سوال داشتم؛ اجازه این رو دارم که فقط 30 موزیک آرامش بخش این دوره رو، نه آموزش هاش فقط 30 موزیک آرامش بخش این رو به چندتا از اطرافیانم ارسال کنم؟
    رویال مایند

    سلام. بله مشکلی نیست

  • اسرا
    جمعه 10 اسفند 1397
    سلام خسته نباشید میشه بگید برای پیدا کردن مراقبه های دیگه از سایر مربیا باید وارد کدوم قسمت بشم ؟
    رویال مایند

    به بخش محتوای ویژه مراجعه کنید و مراقبه های صوتی کتاب شکستن عادت های کهنه را دانلود کنید

  • Zahra
    سه شنبه 18 دی 1397
    خوب و عالی بود
    رویال مایند
  • soroush
    جمعه 6 مهر 1397
    سلام ببخشید این دوره با دوره صوتی مراقبه چه فرقی داره؟
    رویال مایند

    این دوره تصویری هست و با زیرنویس

  • علیرضا
    سه شنبه 3 مهر 1397
    سلام. ممنون بابت مطالب مفیدتون توی چالش سحرخیزی دفترچه دوم یک نمونه از مراقبه را توضیح دادین. در این مجموعه هم یک قسمت به اسم "مراقبه شبانگاهی" بود که ویدئو اون را دانلود کردم و مشاهده کردم اما مطالبی که توی ویدئو گفته شد متفاوت از چیزی بود که توی دفترچه گفته شده. توی دفترچه نوشتین به چیزی فکر نشه ولی توی فیلم اقای چوپرا میگه که خودمون را به روز خودمون را سعی کنیم به صورت یک فیلم مرور کنیم.. میشه در این مورد توضیح بدین ؟ کدومش را باید انجام داد ؟
    رویال مایند

    مراقبه های دیپاک چوپرا پیشرفته تر هستند، اگر مراقبه ساده را به خوبی یاد گرفته اید می توانید از مراقبه های پیشرفته تر دیپاک چوپرا استفاده کنید

  • Masouneh
    دوشنبه 2 مهر 1397
    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان رویال مایند من به علت کم شنوایی نمیتونم فایل صدتی دیپاک چوپرا رو نگاه کنم. میخواستم بپرسم تصویریش هم همون صوتی هست‌ ممنون از لطفتون
    رویال مایند

    شما فایل های تصویری را تماشا کنید

  • علیرضا
    شنبه 31 شهریور 1397
    سلام مراقبه تصوری تموم شده یا هنوز چند قسمتش مونده؟
    رویال مایند

    تمام شده، در دوره صوتی شرکت کنید

  • صدف
    شنبه 24 شهریور 1397
    سلام.خداقوت به تیم رویال مایند. طبق این اطلاعیه ای که دادید دررابطه بااین موضوع که کسایی که اشتراک الماس رو درایام تخفیف خریداری کردن به پشتیبانی اطلاع بدن سوال داشتم.اینکه این موضوع مختص کسایی هست که باوجود اشتراک الماس داشتن نمیتونن از مطالب کلوپ سحرخیزان موفق استفاده کنن؟؟؟یا حتی منی که مورد مشابهم و میتونم از مطالب کلوب استفاده کنم باید به پشتیبانی اطلاع بدم؟؟چون من مشکلی ندارم وبهم اجازه ی دانلود داده میشه.برام سوال شده بود.(من هم اشتراک الماس رو ماه پیش خریداری کردم)
    رویال مایند

    اگر به لینک ها دسترسی دارید احتیاجی نیست به بخش پشتیبانی پیام دهید

  • ثمر
    شنبه 3 شهریور 1397
    سلام. ببخشید من از همون اواخر بهار یا اوایل تابستون اشتراک یکساله الماس گرفتم. ولی هنوز عضو کلوب سحرخیزان نشدم. چه کار باید بکنم؟؟ هنوز چالش ادامه داره؟؟
    رویال مایند

    بله، لطف کنید به بخش پشتیبانی در تلگرام پیام دهید تا شما را عضو کلوب کنند

  • Najme
    جمعه 2 شهریور 1397
    مراقبه ها عالی بودن. ممنون
    رویال مایند
  • نوراله علیزاده
    چهار شنبه 31 مرداد 1397
    سلام و سپاس از لطفی که می کنید ،وقتی در کامنتها خوندم صوتی این مراقبه ها در دستور کار قرار دارد خیلی خیلی خوشحال شدم ، چون برام بسیار سخت بود انجام مراقبه با زیرنویس ، یعنی هنوز نمی دونم چطور باید انجام بدم و نکته دیگر ایکاش مراقبه ها شماره گذاری می شدند
    رویال مایند
  • sahirad
    سه شنبه 30 مرداد 1397
    درودبرشما،اولا میشه بفرمایید مراقبه استاد چوپرا چند قسمته کلا ،دوما باتوجه به بیماری کثیف سرطان که درایران به سونامی تبدیل شده به گفته دکتران و۷۵درصد کل سرطانیهای ایران متعلق به دواستان اذربایجان غربی وکردستان است ،که دوسال قبل عزیزترینم راازدست دادم خواهشمندم درصورت امکان کتاب شفای کوانتومی استاد را که من زیاددنبالش بودم رااگر داشتین برای این ملت واقعا مظلوم ودرمانده بزارید.سپاسگزارم
    رویال مایند

    حدود 15 قسمت مراقبه تصویری است و از نیمه شهریور نسخه صوتی با اجرای یک گوینده سرشناس به اشتراک گذاشته می شود. درباره ترجمه کتاب های دیپاک چوپرا هم پیشنهاد شما را بررسی می کنیم

  • reza shafigh
    یکشنبه 21 مرداد 1397
    - درود بر شما - خدا قوت - پیشنهاد : در مراقبه ها ، کلمات کلیدی را با آوردن جمله ی انگلیسی آن در زیر نویس زینت دهید - نمونه : در مراقبه صبحگاهی " بدنی شاد و با انرژی " جمله ی ( joyful energetic body ) آورده شود موفق و پیروز باشید
    رویال مایند

    دوست عزیز خواندن زیرنویس در این حالت سخت می شود

  • عباسی
    جمعه 12 مرداد 1397
    ممنونن این مراقبه ها خیلی بمن کمک کردن.
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • صادق رحمانی
    دوشنبه 1 مرداد 1397
    سلام درود بر شما...... مطالب بی نظیر هستند..... سپاس فراوان از زحمات شما
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • احسان میردامادی
    یکشنبه 31 تیر 1397
    سلام وقتتون بخیر و شادی چرا دیگه هر هفته از سخنرانی های جول اوستین نمیزارید نز دیک یک ماه شد خبری نیست با تشکر از شما سلامت باشید و موفق
    رویال مایند

    حتماً خواهیم گذاشت، طی چند هفته اخیر مشغول ترجمه و تهیه سمینارهای جدید از اساتید دیگر بوده ایم.

  • سجاد قربانی
    سه شنبه 26 تیر 1397
    سلام و درود مراقبه های دیپاک چوپرا واقعا بینظیره. این تعداد از مراقبه ها به جز مراقبه صبحگاهی را در طول روز چه موقع انجام بدیم آیا روال خاصی داره؟
    رویال مایند

    بهترین زمان برای انجام مراقبه در روال شبانگاهی و صبحگاهی است. شما سعی کنید انواع مراقبه ها را یاد بگیرید و هر روز به دلخواه بر روی یکی از آنها تمرکز کنید

  • مجید سلیمانی
    دوشنبه 25 تیر 1397
    سلام واقعا این قسمت عالیه، این دیپاک چوپرا واقعا خوبه، خیلی مراقبه رو برای من ساده کردید با این آموزش ها، امیدوارم همینطوری ادامه پیدا کنه این روال، ممنون از شما و زحماتتون، و تیمی که دارید امیدوارم که هميشه موفق باشید
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • فهیمه السادات
    یکشنبه 24 تیر 1397
    با سلام ضمن تشکر و سپاس بنده چالش 30 روزه از کلوب سحر خیزان را خریداری کردم تا عضو بشم چون دیر با لینگ رویال مالند اشنا شدم چالش که از 16 تیر شروع شده بنده 22 تیر عضو شدم نمیدونم چطوری میتونم از برنامه های روزانه چالش استفاده کنم ؟از طریق لینگ هر روز وارد میشم فقط چند تا فایل می بینم که دانلود کردم از جمله مراقبه دیپاک چوپرا و فایل پنج قسمتی افراد فوق موفق ....هر دفعه وارد میشم همین چند فایل تکراری می بینم . نمیدونم چطوری از برنامه های روزانه چالش استفاده کنم لطفا راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم
    رویال مایند

    دوست عزیز ابتدا باید تمرینات شش دفترچه اول را به پایان برسانید و سپس از طریق دفترچه مدیریت چالش 30 روزه وارد چالش شوید. در کلوب سحرخیزان هر روز صبح قبل از ساعت 5 صبح یک کلیپ جدید قرار می گیرد. در حال حاضر هر روز یک کلیپ مراقبه از دیپاک چوپرا هر روز صبح در سایت آپلود می شود.

  • پرستو یاری
    یکشنبه 24 تیر 1397
    سلام و خدا قوت . بسیار بسیار سپاسگزام بابت شبکه بسیار عالیتون مخصوصا برنامه های کاربردیتون مثل کلوپ سحر خیزان.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • مجتبی
    یکشنبه 24 تیر 1397
    سلام به تمام اعضا کلوپ سحرخیزان فوق موفق و تشکر از زحمات سایت مراقبه های دیپاک چوپرا واقعا ساده ، عالی و تاثیرگذار است ممنون وسپاسگزارم از زحماتی که برای تهیه و ترجمه آنها می کشید با توجه به اینکه مراقبه ها را بایستی با چشمان بسته انجام داد ودر آنصورت خواندن ترجمه ها امکان پذیر نمی باشد آیا امکان دوبله کردن آنها وجود دارد و یا اگر راه حلی دیگر به نظر دوستان و اعضا میرسد من را هم راهنمایی بفرماییدسپاسگزارم
    رویال مایند

    ما پیشنهاد میکنیم یک بار کلیپ را نگاه کنید و آموزه ها را یاد بگیرید و سپس چشمان خود را ببندید و همراه با کلیپ مراقبه را انجام دهید. دیپاک چوپرا از کلمات پیچیده انگلیسی استفاده نمی کند بلکه از جملات کوتاه و ساده استفاده می کند بنابراین با یک بار نگاه کردن کلیپ به آموزه های آن تسلط پیدا می کنید و در بار دوم می توانید با چشمان بسته مراقبه را انجام دهید

  • ریحانه
    شنبه 23 تیر 1397
    سلام. خدا قوت. مراقبه دیپاک چوپرا برای من خیلی خوب عمل کرد. ممنونم که کلیپ های آموزشی عالی میذارید.
    رویال مایند

    بسیار عالی