سمینار معجزه سحرخیزی - هال الرود

 هال الرود دلیل زنده‌ای بر این حقیقت است که همه ما توانایی غلبه بر موانع و ساختن زندگی رویایی‌مان را داریم. در سن ۲۰، سالگی هال توسط یک راننده مست ضربه مغزی شد و تقریباً در صحنه تصادف مُرد. به رغم آسیب مغزی مادام‌العمر و اینکه به او گفته شد که دیگر هیچ‌گاه نخواهد توانست دوباره راه برود، خودش را به رکورددار تاریخی به عنوان عامل فروش، دونده ابر ماراتن، نویسنده پُرفروش، سخنران اصلی بین‌المللی و خواننده هیپ هاپ تبدیل کرد. او زندگی خود را وقف کمک کردن به دیگران برای غلبه بر چالش‌های‌شان کرده است، تا بتوانند پتانسیل‌های نامحدودشان را (که در وجود همه ما هست) شکوفا کنند. او نویسنده‌ی کتاب «با زندگی‌ات سرشاخ شو» ، یکی از ارزشمندترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ها در آمازون است.هال، در ده‌ها برنامه تلویزیونی و رادیویی ظاهر شده است و در کتاب‌های متعددی از او نام برده شده است.

هم‌چنین هال یکی از بالارتبه‌ترین سخنرانان انگیزشی در جهان است. اگر چه سازمان‌ها و بنیادهای خیریه مرتباً از هال برای سخنرانی در کنفرانس‌های‌شان دعوت می‌کنند، اما اشتیاق اصلی هال، تأثیرگذاری مثبت بر جوانان است. در بیش از یک دهه، ارائه های هال، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شنوندگانش در سرتاسر ایالات متحده آمریکا و کانادا را تحت تأثیر قرار داده است که حدود ۸۰ هزار نفر از آن‌ها دانش‌آموزان دبیرستان و کالج بوده‌اند. در ادامه یکی از سمینارهای او با عنوان "معجزه سحرخیزی" را به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

بخشی از این سمینار:

نام سمینار: معجزه سحرخیزی
سخنران: هال الرود
 

آنچه در این سمینار خواهید دید:

چه چیزی بیش از همه چیز اهمیت دارد؟ چه چیزی امروز بیشترین اهمیت را دارد؟ اشکالی ندارد که وقتی برخی چیزها در زندگی‌تان اشتباه پیش می‌روند منفی فکر کنید؛ اما این ناراحتی نباید بیشتر از 5 دقیقه طول بکشد. این قانون 5 دقیقه است. 5 دقیقه وقت دارید که ناراحت باشید، غصه بخورید، به دیوار مشت بزنید. بعد از 5 دقیقه بگویید: نمی‌توانم تغیرش دهم. متوقف شدن روی چیزی که از کنترل ما خارج است ارزشی ندارد. هر چیزی که تاکنون اتفاق افتاده است از کنترل ما خارج بوده است. نمی‌توانید به عقب برگردید.

 

ولی به این فکر کنید هر احساس منفی که تاکنون حس کرده‌اید توسط خودتان ایجاد شده است. هر احساس منفی توسط سطح مقاومت خودمان نسبت به واقعیت ایجاد می‌شود. مهم نیست اتفاق بدی اخیراً برای شما رخ داده است یا از دوران بچگی‌تان باشد. وقتی چیزهایی را که نمی‌توانیم تغییر دهیم می‌پذیریم ما را از درد احساسی رها می‌کند. اگر می‌خواهید آزاد از درد احساسی زندگی کنید به سادگی یک تصمیم هوشیارانه است که "هال الرود" آن را تمرین «پذیرش» می‌نامد. به این معنی که هر چیزی که نمی‌توانید تغییر دهید بپذیرید. زمان‌تان را روی 5 دقیقه تنظیم کنید. می‌توانید به طور هوشیارانه انتخاب کنید که تمام چیزهایی را که نمی‌توانید تغییر دهید بپذیرید.

 

صبر نکنید تا اتفاق بزرگی در زندگی‌تان بیافتد. سطح موفقیت شما به ندرت از سطح رشد شخصی‌تان فراتر می‌رود. کسی که به آن تبدیل می‌شود خیلی مهم‌تر از کاری است که انجام می‌دهید. با این حال کاری که انجام می‌دهید تعیین می‌کند که می‌خواهید به چه کسی تبدیل شوید. 


اگر موفقیت را در مقیاس 1 تا 10 بسنجیم، همه‌ی ما سطح 10 را انتخاب می‌کنیم. ما همه چیز را در سطح 10 می‌خواهیم. اگر کاری را که یاد می‌گیرید، شروع به انجام دادن آن کنید، اثر مرکب تدریجی و تمرین مداوم روزانه باعث ایجاد تفاوت می‌شود. دومین چیزی که بیشتر از همه چیز اهمیت دارد، رشد شخصی است. معجزه‌ی سحرخیزی، روال فوق‌العاده‌ی صبحگاهی است که از 6 تمرین ساخته شده است که "هال الرود" به طور مختصر به آن‌ها اشاره می‌کند. 


جملات تاکیدی قدرتمندترین شکل رشد شخصی هستند. جملات تاکیدی به چند دلیل عملکردی عالی دارند، یکی به خاطر «استوارت اسمالی» است. در دهه‌ی 1990، شخصی به نام «استوارت اسمالی» برنامه‌ی خنده‌داری به نام «جملات تاکیدی مثبت» داشت. او به آینه نگاه می‌کرد و می‌گفت من به قدر کافی خوب هستم. من به قدر کافی باهوش هستم. بنابراین، جملات تاکیدی احمقانه به نظر می‌رسیدند.

 

اما چرا جملات تاکیدی برای خیلی از افراد بد کار می‌کند. دروغ گفتن به خودتان موثر نیست. دروغ گفتن به خودتان هرگز استراتژی مطلوبی نخواهد بود. دلیل دیگری که جملات تاکیدی کار نمی‌کنند این است که زبان انفعالی نتایج قابل اندازه‌گیری ایجاد نمی‌کند. جمله‌ی تاکیدی به شما یادآوری می‌کند که چه چیزی بیشتر از همه برای‌تان اهمیت دارد. چرا برای‌تان اهمیت دارد؟ متعهد شده‌اید که چه کاری انجام دهید و کی انجام دهید؟ 

 

همیشه مزیتی وجود دارد که به همراه بدبختی می‌آید. در انتهای سمینار، هال در مورد اجتماع سحرخیزی و اهمیت ساختن اجتماع در دنیای‌تان در زندگی‌تان و اینکه هر روز چگونه زندگی می‌کنید و چگونه ظاهر می‌شوید صحبت می‌کند. با از خودگذشتگی هر روز ارزشی را اضافه کنید. هرچه ارزش بیشتری به زندگی دیگران بیفزایید، برای دیگران باارزش‌تر می‌شوید. 

 

راهنمای دانلود: 

بر روی لینک دانلود کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی لینک دانلود چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • الهام
    چهار شنبه 7 اردیبهشت 1401
    عالی
    رویال مایند

    ممنون از شما

  • هادی به گندم
    چهار شنبه 20 اسفند 1399
    سلام بسیار عالی ممنون از زحمات شما
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • مجتبی حسینی
    جمعه 2 آبان 1399
    سلام به شما میخواستم ازتون درخواست کمک کنم برای از بین بردن عادت مخرب و عزت نفس پایین که ناشی از طرز فکر و تربیت اشتباه نسل به نسل خانواده ام و پدر و مادرم بوده و متاسفانه من هم تا حدودی قربانی این طرز فکر شده ام و باور این که میتونم اولین نفر در خاندانمون باشم که اعتیاد رو از بین میبره و شروع کننده رحمت های نسل به نسل هست رو برام سخت کرده ،چه سلسله مراتبی از مطالعه کتاب ها رو به من پیشنهاد میکنید؟ تلاش ها و شکست های زیادی رو در مسیر ترک اعتیادم داشتم ولی متاسفانه هنوز معتادم. خودم احساس میکنم این اتفاقات ناشی از نظام باور های اشتباه و عزت نفس پایین هست و این که ذهنیت شکست خورده نسل به نسل به من منتقل شده... ببخشید که درد و دل کردم اما نیاز داشتم برای اولین بار با یک نفر که آدم رو درک میکنه و اطلاعات زیادی داره صحبت کنم و ازش راهنمایی بگیرم لازمه که بگم من اشتراک الماس رو دارم و سعی میکنم از مطالب و کتاب ها و فیلم های سایت خوبتون استفاده کنم پس خواهشا بهم کمک کنید اگر هم میشه و خودتون صلاح میدونید این نظر رو روی سایتتون قرار ندید. و با sms پیشنهادتون رو به من منقل کنید. خیلی ممنون
    رویال مایند

    سلام. ما پیشنهاد می کنیم کتاب قدرت عادت و عادت های اتمی را ابتدا مطالعه کنید و سپس در چالش سحرخیزی شرکت کنید.

  • محمدصالح
    دوشنبه 10 دی 1397
    بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. توی سمینار معجزه ی سحر خیزی آقای هال الرود از اول تا آخرش از بدبختی ها و بلاهایی که به سرش اومده بود حرف زد و اصلا چیز خاصی درباره ی سحرخیزی نگفت. آیا مطالعه مطالب سایت سیر خاصی داره؟ و لطفاً از کسانی مثل ایریک توماس و جان آساراف سمینار، وبینار و کتاب هاشون را روی سایت قرار بدهید. و لطفاً اگر امکانش هست کتاب:Laws of Success: 12 Laws That Turn Dream Into Reality اثر لس براون را هم ترجمه کنید و روی سایت قرار بدهید. خیلی ممنونم از تیم رویال مایند
    رویال مایند

    با سلام، چشم پیشنهادات شما بررسی خواهد شد

  • مهدیه حشمتی
    شنبه 24 آذر 1397
    سلام وقتتون بخیر از مطالب فوق العاده تون بسیار سپاسگزارم ، و خداوند را بسیار شاکرم از اینکه توفیق پیدا کردم با این مجموعه آشنا شوم میخواستم بدونم کی ادامه این سمینار (معجزه سحرخیزی) رو تو سایت قرار میدین ؟ باز هم از صمیم قلبم از شما سپاسگزارم
    رویال مایند

    سلام. این سمینار کامل به اشتراک گذاشته شده است

  • Shahab
    یکشنبه 27 آبان 1397
    با سلام و خسته نباشید خدمت گروه عالی رویال مایند ببشخید میخواستم بدونم چه مطلب های خوبی برای تمرین رشد شخصی که در سایت موجود دارید را معرفی میکنید؟؟؟
    رویال مایند

    همه مطالب عالی هستند، به بخش محتوای ویژه رجوع کنید و توضیحات هر کدام از محتوا را بخوانید و محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنید

  • افشین
    پنج شنبه 24 آبان 1397
    سلام ممنونم از سایت حرفه ای تون میخواستم ببینم امکانش هست که از کوین ترودو هم فایل های تصویری و صوتی قرار بدین توی سایت ممنونم
    رویال مایند

    سلام، پیشنهاد شما بررسی خواهد شد

  • Elnaaaaz
    یکشنبه 4 شهریور 1397
    این مرد بی نظیره 👏👏👏ممنون از سایت فوق العاده خوبتون.....یه انتقادی هم داشتم ک اگر مطالب رو بصورت دسته بندی بهترازاین بگذارید عالی میشه مثلا سمینارها یک قسمت کتاب های صوتی یا الکترونبکی و.و.و. هرکدام دسته ی خاصی داشتخ باشن و یااینکه موضوعات مرتبط باهم دسته بندی شن.....وهمچنین اینکه لطفا قسمت سرچ اضافه کنید ب سایت....ممنون
    رویال مایند

    بله در آپدیت جدید سایت که در حال آمادهسازی است این تغییرات اعمال خواهند شد

  • عباس مهربون
    شنبه 3 شهریور 1397
    سلام و خدا قوت به تیم ارزشمند رویال ماند... یکی از نقدای که به فضای آموزش کشور ما وارده اینه که توش امید کم رنگه، انگیزه و انرژی محرک کمرنگه، فکر میکنم تیم رویال داره تو مقیاس خودش این خلا رو تا حدودی پر میکنه. مرسی از همتون.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما، تمام تلاش خود را می کنیم مثبت ترین و کاربردی ترین محتوا را تهیه کنیم

  • اميرطاها
    شنبه 3 شهریور 1397
    با سلام و خدا قوت به شما دوستان و عزيزان. اين سمينار بى نظير و فوق العاده بود ، چندين بار تماشا كردم و هر بار نكته اى جديد آموختم. خواهشمندم اگر برايتان مقدور است سمينار هاى بيشترى از آقاى هال الرود به اشتراك بگذاريد. به ويژه در مورد موفقيت هاى بزرگى كه در چالش هاى سلامتى خود داشته اند؛ چرا كه بسيار اميدبخش و انگيزه بخش براى افرادى است كه با چالش هاى اينچنينى در زندگى خود و عزيزانشان مواجه هستند ، و در ساير وبسايت هاى فارسى به ندرت ديده ام در زمينه موفقيت و غلبه بر چنين چالش هايى مطلبى تهيه شود و همواره تمركز بر موفقيت هاى مالى ، شغلى و تحصيلى بوده است. از شما عزيزان بسيار ممنونم. از هر لحاظ بى نظير هستيد.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما، چشم حتماً سمینارهای بیشتری در این زمینه آماده خواهیم کرد

  • مسعود
    جمعه 26 مرداد 1397
    سلام عزیزانم در رویال مایند لطفا از هال سمینار بیشتری بگذارید شخصیت تاثیر گذاری داره
    رویال مایند

    چشم

  • فرزاد
    پنج شنبه 18 مرداد 1397
    با سلام و تشکر از مجموعه پرتلاشی که دارید. بنده از روز اولی که در تلگرام مشغول به فعالیت شده اید محصولات شما را دنبال کردم یکسری پیشنهادات و انتقادات دارم که در زیر بیان می کنم : 1- دو سال پیش که تازه در تلگرام مشفول به فعالیت شدید ویدیوهای انگیزیشی زیادی می گذاشتید ولی متاسفانه مدت زیادی می شود که ویدیو های انگیزشی کوتاه تقریبا نمی گزارید!!! ممنون می شم مثل گذشته ویدیوهای انگیزشی کوچیک از سخنران های مختلف را در سایت بگزارید. پشنهاد می شود یک قسمت به نام ویدیوهای کوتاه انگیزشی روزانه در سایت ایجاد و هر روز یکی الی دو تا ویدویی کوتاه تاثیر گذار گذاشته شود. 2- در مورد سایت یکم بی نظم مطالب گذاشته می شود مثلا برای یک سمینار دو سه تا ویدیو گذاشته می شود و مدت زیادی دیگر ویدیویی گذاشته نمی شود لطفا نظم خاصی را در گذاشتن مطالب داشته باشید. پیشنهاد می کنم که یک سیمنار را کامل ترجمه و زیرنویس کنید و بعد محصول بعدی را تولید کنید چون موازی کردن و دیر به دیر گذاشتن ویدیوها باعث فراموشی مطالب ان ها می گردد. 3- یکی از تاثیرگذارترین محصولات شما کتاب های صوتی هستند که مدتی چند کتاب صوتی را گذاشتید مزیت کتاب های صوتی این هست که موقع رانندگی یا پیاده روی یا در اتوبوس یا ... می توانیم کتاب ها را گوش دهیم و کتاب های پی دی اف تاثیر کتاب های صوتی را ندارند پس خواهشا کتاب صوتی کتاب هایی را که در سایت می گزارید نیز تهیه کنید مطمن باشید استقبال خوبی خواهد شد 4- مطالب سایت را بهتر دسته بندی موضوعی کنید چون نشر فعلی مطالب سایت یکم باعث گیج شدن کاربران می شود. همچنین پیشنهاد می شود یک قسمت به نام اطلاع رسانی سمینارها ، کتاب ها ، ویدیوها و ... در سایت ایجاد کنید و یک جدول زمان بندی که فلان سمینار چه روزهایی ویدیوهای بعدی در سایت قرار می گیرد در آن اطلاع رسانی شود. (به دلیل فیلتر تلگرام تمام اطلاع رسانی ها را در این قسمت اعلام کنید) 5- در مورد قسمت جدید اضافه شده به نام کلوپ سحر خیزان به نظر بنده اگر همان دسته بندی موضوعی را در سایتتان اعمال کنید بهتر از ایجاد قسمت های مختلف می باشد چون بعضی محصولات قسمت کلوپ سحرخیزان با قسمت محتوی ویژه تفاوتی ندارد بنابراین پیشنهاد می شود روی دسته بندی موضوعی مطالب سایت کار کنید.. مثلا دسته بندی به این شکل : 1- اصول موفقیت 2- اصول کارآفرینی 3- اصول کسب ثروت 4- اصول قانون جذب 5- اصول مراقبه و خودسازی و .... ایجاد قسمت های مختلف بدون دسته بندی باعث بهم ریختگی سایت و بی نظم جلوه دادن آن می شود. 6- در اخر هم اگر از سخنران های مختلف به جای تمرکز روی سه چار نفر مطالب بگزارید بهتر هست مثلا در مورد آنتی رابینز و اریک توماس و ... مدت زیادی می شود مطالبی گذاشته نشده است در اخر هم از تمام زحمات تیم رویال مایند برای تهیه این مطالب نهایت تشکر و قدردانی را می کنم و همیشه طرفدار محصولات شما هستم. موفق شاد و تندرست باشید.
    رویال مایند

    چشم، تمام انتقادات شما بررسی خواهد شد و انشاالله به مرور زمان مشکلات رفع خواهد شد

  • بهرام
    جمعه 12 مرداد 1397
    سمینار هال الرود فقط 2 قسمت بود؟
    رویال مایند

    بله، انشاالله دوباره سمینارهای دیگری را از ایشان به اشتراک خواهیم گذاشت

  • mehdi
    چهار شنبه 10 مرداد 1397
    سلام و عرض ادب .خدا قوت در قسمت 2 هَل الرود اشاره میکنه که چرا جملات تاکیدی برایمان کارساز نیست که مورد اولش lying to your self doesn't work هست که توضیح میده این که مدام بگیم میلیونر هستیم ضمیر ناخودآگاهمون میگه نه نیستی. میخواستم این مورد رو با دوره ی جامع هدف گذاری مقایسه کنید که اونجا در تمرینات به ما گفته شد چه برای 10 سال و چه برای 1 سال آینده هدف های خود را به زمان حال بگویید(درحالی که اون دستاورد و هدف رو هنوز به دست نیاوردیم). در این صورت ضمیر ناخودآگاه چجوری پاسخ میده بهمون ؟ ممنونم ازتون 🌹
    رویال مایند

    در دوره جامع هدف گذاری نگفتیم از ویژن 10ساله خود به عنوان جملات تاکیدی استفاده کنید. توضیح دادیم که ویژن 10 ساله خود را بنویسید و سپس بر اساس آن اهداف یکساله خود را تعیین کنید. در حقیقت نوشتن ویژن 10 ساله باعث می شود شما بتوانید اهداف یکساله مناسبی را انتخاب کنید که با اهداف بلند مدت شما هم راستا باشد و به هیچ وجه در دوره جامع هدف گذاری حرفی از جملات تاکیدی به میان نیاوردیم. بهترین روش برای ساختن جملات تاکیدی همین روشی است که هال الرود توضیح می دهد.

  • احسان ميردامادي
    یکشنبه 7 مرداد 1397
    سلام وقتتون به خير و شادي قسمت دوم كه بيشترش درباره مسائل پزشكي و درماني خودش صحبت ميكنه فقط چند دقيقه آخرش كارساز بود به نظرم قسمت ١و٢ را باهم تركيب ميكرديد و قسمتهاي درماني و پزشكي ( كه مسائل شخصي) پاك ميكرديد چون نكات آموزنده در مورد موفقيت و راه حل ها ايشان كاربردي هست
    رویال مایند

    بلاخره قسمت دوم نشان داد که با وجود سختی ها و مشکلات در زندگی هرگز نباید تسلیم شد

  • نجمه
    یکشنبه 7 مرداد 1397
    ممنون برای اینهمه تلاش در جهت گسترش خوبی و آگاهی.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • احسان میردامادی
    شنبه 6 مرداد 1397
    سلام وقتتون به خیر و شادی من قسمت اولش را دیدم به نکات خوبی اشاره میکنه این که مثلا وقتی نمیتونی چیزی را تغییر بدی اصرار به تغییرش نکن که و تفکر مثبت داشته باش و البته این قانون 5 دقیقه هم جالبه که افکار منفی را از ذهنت پاک کنی که این موضوع را آنتونی رابینز هم در یک از سخنرانی هاش یادمه اشاره کرده که در 90 ثانیه ذهنت را از افکار منفی پاک کن ممنون از شما عزیزان سلامت باشید و موفق
    رویال مایند

    بله قانون 5 دقیقه بسیار کارساز است

  • زهرا
    جمعه 5 مرداد 1397
    فوق العاده بود. چیزی که دقیقا بهش نیاز داشتم. واقعا ممنون از مطالب عالی که یاد میدین. دستتون درد نکنه و ایشالله همشیه موفق باشین
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • آرام ملکی
    جمعه 29 تیر 1397
    👍درود دوستان بزرگوارم، دوباره یک الماس خرید کردم لطفا محبت کنید به مدت اکانت الماس و کلوپ من افزوده بشه ، ممنونم
    رویال مایند

    لطف کنید به بخش پشتیبانی پیام دهید.

  • Hucine Armadi
    جمعه 29 تیر 1397
    I Like the content very much
    رویال مایند
  • آرام ملکی
    جمعه 29 تیر 1397
    درود دوستان بزرگوارم، من تا ۹ آبان ماه ۸۸ اشتراک الماس دارم و تا ۷ تیر ۸۸ عضویت یک ساله کلوب ، الان دوباره یه الماس دیگه خرید کنم ، علاوه بر اشتراک الماس یکساله ، کلوب هم یک سال دیگه تمدید میشه ؟ یا نه ؟
    رویال مایند

    بله تمدید خواهد شد، فقط بعد از خرید حتماً به بخش پشتیبانی در تلگرام پیام دهید تا زمان اشتراک کلوب شما را تنظیم کنند.

  • Leili
    جمعه 29 تیر 1397
    سمینار هال الرود واقعا بینظیره جواب سوالهایی که شاید مدتها در ذهنم بود حل میشه تقاضا دارم بقیه قسمتها رو درصرت امکان کمی زودتر در کلوب قرار بدین ممنون و سپاسگزار
    رویال مایند

    همین امروز قرار خواهیم داد

  • سمیه
    جمعه 29 تیر 1397
    سلام و تشکر از رویال مایند. لطفا قسمتهای بعدی سمینار معجزه سحرخیزی رو زودتر بذارید. کتاب صوتی معجزه سحرخیزی رو هم اگه ارائه کنید خیلی خوبه و راحتتر میشه در طول روز مرورش کرد. همچنین خوندن زیر نویس کلیپها مخصوصا وقتایی که در حال کار کردن میخوایم بهشون گوش بدیم سخته و دوبله کلیپها و سمینارها برای کسانی که مهارت کمی در زبان انگلیسی دارن کمک زیادی میکنه که زودتر و بیشتر از این مطالب و مرورشون استفاده کنن.
    رویال مایند

    چشم، تمامی پیشنهادات شما بررسی خواهد شد.

  • داود
    پنج شنبه 28 تیر 1397
    عالیه هرروز انرژی میگیرم
    رویال مایند
  • hadi
    پنج شنبه 28 تیر 1397
    با سلام قرار بود کانال تلگرامی برای کسانی که عضو کلوپ سحرخیزان هستند تشکیل بشه ؟ آیا همچین کانالی درست شده؟
    رویال مایند

    بله اما به دلیل فیلتر تلگرام تصمیم بر این شد که اخبار کلوب سحرخیزان را از طریق اینستاگرام رویال مایند به اشتراک بگذاریم

  • K.haeri
    چهار شنبه 27 تیر 1397
    با سلام و خسته نباشید به تیم رویال مایند. نهایت سپاسگزاری رو از شما به عمل میارم به خاطر چنین سایت مفید و آموزنده و بسیاری از صفات خوب دیگه... سحرخیز بودن همیشه برای من موضوع چالش برانگیزی بود و کتاب معجزه ی سحرخیزی دقیقا کتاب مورد نیازم بود و بسیار تاثیرگزار بود و از فردا میخوام چالش رو شروع کنم تا به سطح موفقیت مورد نظرم برسم... از تیم رویال مایند بابت ترجمه عالی این کتاب تشکر میکنم و مطمئنا انرژی های مثبت کسانیکه از این کتاب بهره مند شدن به سمت هال الرود و تیم رویال مایند برمیگرده
    رویال مایند

    بسیار عالی، امیدوار هستیم در این چالش 30 روزه موفق شوید و بتوانید به فردی سحرخیز تبدیل شوید

  • koosha
    سه شنبه 26 تیر 1397
    با سلام وتشكر از زحمات شما،قسمت هاي بعدي سمينار كي و چه روزهايي گذاشته ميشه.ممنون
    رویال مایند

    هر جمعه یک قسمت قرار داده می شود

  • عباسی
    یکشنبه 24 تیر 1397
    سلام به زیبا اندیشان شگفتی ساز و درود بر دوستان سحر خیز فوق موفق ... ممنونم از زحمات ارزشمندتون در رویال مایند و سپاس برای اینکه راهگشایی میکنید برای کسانی که خواهان تغییرند . و قدردانی میکنم ؛ برای هر دری که شما نشانم می دهید مرا به بخش جدیدی از وجودم هدایت میکند . پایدار و پاینده باشید
    رویال مایند

    ممنون از لطف و انرژی مثبت شما

  • رضا رفیعی
    یکشنبه 24 تیر 1397
    بی صبرانه منتظر بقیه قسمتهاش هستم.
    رویال مایند

    انشاالله به زودی

  • سجاد قربانی
    یکشنبه 24 تیر 1397
    داستان زندگیش خیلی برام تاثیرگذار بوده..همینکه بعد از تصادف وحشتناکی که داشته و کل اعضای بدنش دچار شکستگی و جراحت شده رفته کما و حتی دکترا ازش قطع امید کرده بودن اما هال امیدش رو از دست نداده و روحیش رو حفظ کرده و مثبت فکر میکرده و شاد بوده برای دکترا جای سوال بوده که چرا غمگین و ناراحت نیس !! من لحظه ای تصور کردم که اگر جای او بودم چه واکنشی از خودم نشان میدادم .آیا مثل هال برای ادامه زندگی مصمم بودم یا مثل خیلی ها امیدم رو از دست میدادم!واقعا خیلی سخته.... بعد از چند روز دکترا در کمال ناباوری میان بهش میگن که بدنت داره بهبود پیدا میکنه و تا یک هفته بعد امکان داره راه بری!!! بروس لیپتون میگه ذهن اصلی ترین بیماری در سیاره ماست و قرص و دارو نیس که حالتون رو خوب میکنه بلکه فکرتون و توجه به نکات مثبت هست که باعث بهبود بیماری ها میشه. قانون پنج دقیقه هم به نظرم خیلی قانون کارساز و مفیدی هست و دقیقا به این موضوع اشاره میکنه که بعد از ۵ دقیقه گله و شکایت ؛ پذیرش اون شرایط و گفتن جمله نمیتونم تغییرش بدم ذهن رو از توجه به نکات منفی دور میکنه و باعث شرطی سازی ذهن میشه. در کل کتاب معجزه سحرخیزی و شرح زندگی هال الرود در این سمینار تاثیر مثبتی به سزایی در زندگیم داشته. سپاسگزارم از سایت رویال مایند بابت به اشتراک گذاری این سمینار آموزنده و جذاب و کتاب فوق العاده هال الرود
    رویال مایند

    بله همانطور که گفتید کتاب و سمینار معجزه سحرخیزی بسیار تاثیرگذار است

  • َشیوا
    شنبه 23 تیر 1397
    خیلی خوشحالم عضو کلوپ سحرخیزان شدم، از ویدیوهای دارن هاردی خیلی استفاده بردم ولی ویدیو هال الرود واقعا تاثیرگذار وعالی بود ، ممنونم
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • Mitra
    شنبه 23 تیر 1397
    قانون 5 دقیقه عالیه.به شخصه تو زندگیم خیلی به گذشته نگاه میکنم که کاش فلان کار رو نکرده بودم.یا کاش فلان اتفاق نیفتاده بود و خیلی احساس بدی بهم دست میده.ولی با این قانون یاد گرفتم که باید پذیرفت و گذشت .عالی بود
    رویال مایند

    بله، این قانون همیشه کارساز است