کتاب الکترونیکی معجزه سحرخیزی - هال الرود

به عنوان یک نویسنده، سخنران و مربی موفقیت، کار من این است که به افراد بیاموزم که چگونه پتانسیل نامحدود درونی خود را شکوفا کنند. زندگی خودم را وقف عرصه توسعه فردی و پتانسیل انسانی کرده‌ام، با اطمینان می‌توانم بگویم که کتاب معجزه سحرخیزی کاربردی‌ترین، نتیجه‌گراترین و متحول‌کننده‌ترین متد مورد استفاده برای بهبود ابعاد مختلف زندگی است که تا به حال با آن مواجه شده‌ام.

برای افرادی با تیپ شخصیتی موفقیت‌طلب، کتاب معجزه سحرخیزی می‌تواند تغییرات عظیمی ایجاد کند و آن‌ها را به مراحل جلوتری از زندگی‌شان برساند که بسیار فراتر از دستاوردهای آن‌ها در گذشته است. اگرچه افزایش درآمد، رشد کسب و کار، فروش یا سودآوری می‌توانند از این قبیل دستاوردها باشند، این متد بیش‌تر مربوط به کشف راه‌های جدید برای تجربه حس تحقق و تعادل در زمینه‌هایی است که معمولاً نادیده گرفته می‌شوند. این موضوعات می‌تواند پیشرفت‌های عظیم در سلامت، شادی، روابط انسانی، مسائل مالی، روحی و سایر زمینه‌های مورد نظر شما باشد.

برای کسانی که در میان مشقت‌ها و درگیری‌های ذهنی، احساساتی، فیزیکی، مالی یا رابطه‌ای هستند، کتاب معجزه سحرخیزی بارها ثابت کرده است که می‌تواند آن‌ها را برای غلبه بر این مشکلات به ظاهر حل نشدنی، توانمند کند، شرایط آن‌ها را دگرگون کند و آن‌ها را به موفقیت برساند. خواه تغییرات مهم در چند زمینه خاص مد نظر شما باشد، خواه آماده تغییرات کلی در تمام زمینه‌های زندگی‎تان باشید، شما کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. شما در حال شروع سفری معجزه‌آسا هستید که با طی فرآیندی انقلابی می‌توانید زندگی خود را متحول کنید و این در حالی است که همه‌ی این اتفاقات تا قبل از ساعت ۸ صبح هر روز رخ می‌دهد.
اگر به شما بگویم که ساختن زندگی رؤیایی شما و رساندن سطح موفقیت، شادمانی، سلامتی و رفاه اقتصادی به میزانی که تا به ‌حال تجربه نکرده‌اید نه تنها ممکن، بلکه آسان است، چه می‌گویید؟

اگر بگویم نقطه آغاز تمام این موفقیت‌ها به این بستگی دارد که صبح‌ها چگونه از خواب بلند می‌شوید و قدم‌های کوچک و ساده‌ای وجود دارد که با برداشتن آن‌ها می‌توانید در آینده به فردی که می‌خواهید تبدیل شوید و سطحی از موفقیت را که واقعاً لایق و سزاوار آن هستید در همه‌ی جنبه‌های زندگی برای خود بسازید، نظرتان در این مورد چیست؟ 

 

شاید بگویید: "اما، من که سحرخیز نیستم."
اگر شما در گذشته تلاش کرده باشید که صبح‌ها زودتر بیدار شوید، اما موفق نشده باشید، چه کار می‌توان کرد؟
ممکن است شما بگویید: «من آدم سحرخیزی نیستم»، «من یک جغد شب هستم»، «در طول روز به اندازه کافی زمان ندارم»، «علاوه بر این، من به خواب بیش‌تری نیاز دارم، نه کم‌تر.»
قبل از نوشتن کتاب معجزه سحرخیزی، همه‌ی این‌ها در مورد من هم صدق می‌کرد. صرف‌نظر از تجربه‌هایی که در گذشته داشته‌اید، حتی اگر بیدار شدن از خواب و در پی گرفتن زندگی‎تان برای شما مشکل بوده است، همه این‌ها برای شما در شرف تغییر است.
کتاب معجزه سحرخیزی برای همه‌ی سبک‌های زندگی کاربرد دارد (در فصل ۸ بیش‌تر به این موضوع پرداخته خواهد شد.) و شما شگفت‌زده خواهید شد وقتی تأثیر معجزه سحرخیزی را ببینید و مشاهده کنید که با انرژی، انگیزه و زمان بیش‌تری که در اختیار شما قرار می‌دهد بهره‌وری بیش‌تر، استرس کم‌تر، سلامتی بیش‌تر و لذت و سرزندگی بیش‌تری را خواهید داشت. من به این حرفی که می‌گویم اعتماد دارم، زیرا هزاران نفر در سراسر جهان با به‌کارگیری کتاب معجزه سحرخیزی زندگی‌شان را متحول کرده‌اند. 
سحرخیزانی که به تازگی استفاده از تکنیک‌های کتاب معجزه سحرخیزی را شروع کرده اند، که شامل کارآفرین‌ها، فروشنده‌ها، مدیران، زنان خانه‌دار، دانش آموزان دبیرستان و کالج و یا از هر قشر دیگر می‌شوند، از تأثیرات عمیق و مثبتی که تجربه کرده‌اند، بسیار هیجان‌زده هستند و بسیاری از آن‌ها در مورد نتایجی که از کتاب معجزه سحرخیزی گرفته‌اند ویدئو‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی از قبیل یوتیوب، فیسبوک و توییتر به اشتراک گذاشته‌اند.

 

معجزه سحرخیزی

 

در این‌جا به برخی از رایج‌ترین و در عین حال عمیق‌ترین مزایایی که می‌توانید از این روش انتظار داشته باشید اشاره می‌کنم:

 

- هر روز با انرژی بیش‌تر بیدار می‌شوید و احساس هیجان و توانمند بودن خواهید داشت و به ابزارهایی مجهز می‌شوید که می‌توانید در حد اعلی از استعدادهای‌تان بهره ببرید.

- به سرعت میزان استرس خود را کاهش دهید.

- به سرعت بر هر چالش، مشقت و یا باور محدودکننده‌ای که شما را عقب نگه داشته است، غلبه می‌کنید.

- وضعیت کلی سلامتی خود را بهبود می‌دهید، وزنتان کاهش پیدا می‌کند (اگر چنین چیزی را بخواهید) و به بهترین شرایط جسمانی دست می‌یابید.

- بهره‌وری خودتان را افزایش می‌دهید و توانایی تمرکزتان بر اولویت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

- بیش‌تر قدردان می‌شوید و نگرانی‌های شما کم‌تر می‌شود.

- توانایی شما برای جذب ثروت مالی و کسب درآمد بیش‌تر، به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

- هدف زندگی خود را کشف می‌کنید و زندگی کردن در راستای هدف والای خود را تجربه می‌کنید.

- در همه‌ی جنبه‌های زندگیتان به کم‌تر از آنچه واقعاً لیاقت آن را دارید و سزاوار آن هستید، قانع نخواهید شد و زندگیتان را در راستای نگرشی که به زندگی فوق‌العاده دارید، قرار می‌دهید.

 

من تاکنون صدها ایمیل از افرادی که کتاب معجزه سحرخیزی زندگی‌شان را به طور کامل تغییر داده است، دریافت کرده‌ام. در این پیام‌ها آن‌ها چگونگی کارکرد معجزه سحرخیزی را برای من شرح داده‌اند. برای برخی، معجزه سحرخیزی به آن‌ها کمک کرده که حس دقیق‌تری نسبت به هدف و معنای زندگی به‌ دست بیاورند. برای برخی دیگر، موجب بهره‌وری بیش‌تر، استرس کم‌تر، شادمانی بیش‌تر و درآمد بالاتر شده است. بسیاری نیز با استفاده از معجزه سحرخیزی توانسته‌اند زمان با ارزش بیش‌تری برای دنبال کردن رؤیاهای‌شان در اختیار داشته باشند و بتوانند کارهایی را که مدت‌هاست کنار گذاشته‌اند پیگیری کنند.

 بسیاری از افراد به من گفته‌اند که حالا حتی در روزهای تعطیل و آخر هفته نیز زود بیدار می‌شوند و سحرخیز شده اند، تنها به این دلیل که احساس بهتری به آن‌ها دست می‌دهد و می‌توانند کارهای بیش‌تری را به سرانجام برسانند. باورتان می‌شود؟

بارها و بارها شنیده‌ام که افرادی که از کتاب معجزه سحرخیزی بهره می‌برند بیدار شدن هر روز خود را با احساسی که در زمان کودکی هنگام بیدار شدن در روز سال نو داشته‌اند مقایسه می‌کنند. به همان میزان جذاب! تصور کنید که چقدر عالی خواهد بود، اگر بتوانید هر روز را با این احساس آغاز کنید.

در پایان کتاب، شما آماده خواهید شد وارد چالش ۳۰ روزه‌ متحول‌کننده معجزه سحرخیزی شوید که با توسعه ذهنیت و محکم‌کردن عادت‌های موردنظر به طور پیوسته سطوحی از موفقیت را که خواهان آن هستید جذب کنید و بسازید. هیچ‌گاه فراموش نکنید که شخصی که شما در حال تبدیل شدن به آن هستید مهم‌ترین و تنها عامل تعیین‌کننده در کیفیت زندگی شما در حال حاضر و در آینده است. چه شما خودتان را شخص سحرخیزی بدانید، چه ندانید، یاد خواهید گرفت که چگونه هر روز صبح به ‌راحتی از خواب برخیزید و عاداتی جدید از قبیل هر روز صبح پُرانرژی‌تر و باانگیزه‌تر بیدار شدن را شکل خواهید داد. شما به سرعت خواهید دید که، با تغییر نحوه بیدار شدن‌تان در صبح، می‌توانید تمام زندگی‎تان را تغییر دهید.

کتاب معجزه سحرخیزی تاکنون زندگی هزاران نفر در سرتاسر جهان را متحول کرده است (که خودم را نیز شامل می‌شود.) و می‌تواند برای تحول زندگی شما نیز نقش کاتالیزگر را ایفا کند. من افتخار می‌کنم که می‌توانم این کتاب را با شما به اشتراک بگذارم، من تمام تلاشم را کرده‎ام که این کتاب را به گونه‌ای آماده کنم که ارزش زمان، انرژی و توجهی را که شما برای آن سرمایه‌گذاری می‌کنید داشته باشد. از شما تشکر می‌کنم که به من اجازه دادید در بخشی از زندگی شما حضور داشته باشم، سفری معجزه‌آسا با همدیگر را در پیش داریم.

 

معرفی کتاب:

نام کتاب: معجزه سحرخیزی
نویسنده: هال الرود
تعداد فصول: 10 فصل

تعداد صفحات: 200 صفحه
ترجمه: تیم ترجمه رویال مایند

فهرست:
مقدمه
فصل اول: بیدار شدن با حداکثر توان
فصل دوم: داستان خلق معجزه سحرخیزی
فصل سوم: حقیقت تاسف‌بار 95درصد جامعه
فصل چهارم: چرا امروز صبح بیدار شدید؟
فصل پنجم: راهکار 5 مرحله‌ای برای خاموش نکردن زنگ ساعت و دوباره خوابیدن
فصل ششم: شش روال صبحگاهی که زندگی شما را متحول می کند
فصل هفتم: معجزه سحرخیزی 6 دقیقه ای مخصوص افراد پرمشغله
فصل هشتم: شخصی سازی معجزه‌ی سحرخیزی با توجه به اهداف و آرزو‌ها
فصل نهم: از غیرقابل‌تحمل تا غیرقابل‌توقف، دلیل اصلی شکست در سحرخیزی
فصل دهم: چالش متحول‌کننده‌ی ۳۰ روزه‌ی معجزه‌ی سحرخیزی

 

راهنمای دانلود: 

بر روی لینک دانلود کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی لینک دانلود چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • هادی به گندم
    چهار شنبه 20 اسفند 1399
    درود بر رویال مایند و سپاس از تلاش های شما کتاب فوق العاده و تاثیر گذار که خوندنش رو به همه دوستان توصیه میکنم.
    رویال مایند

    بله کتاب فوق العاده ای است.

  • الهام عباس زاده فرد
    چهار شنبه 29 بهمن 1399
    سلام عرض میکنم خدمت مجموعه رویال مایند عزیز و بینهایت سپاسگزارم بابت مطالب فوق العاده عالیتون .
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • کبری درویش زاده
    یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
    سلام. خدا قوت. سایتتون عالیه
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • کبری درویش زاده
    یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
    سلام. خدا قوت. سایتتون عالیه
    رویال مایند
  • کبری درویش زاده
    یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
    سلام. خدا قوت. سایتتون عالیه
    رویال مایند
  • MostafaAmir
    چهار شنبه 7 اسفند 1398
    من بیدارم و پر انرژی باسپاس از سایت خوب رویال مایند
    رویال مایند
  • زهرا
    چهار شنبه 26 دی 1397
    سلام. سایتتون خیلی خوبه و مطالب کاربردی زیادی داره. ولی یک انتقاد داشتم. گوینده کتاب صوتی معجزه سحرخیزی شبیه ربات میخونه و انگار سعی داره فقط تن صداش رو شبیه دوبلور ها کنه. انگار جمله برسشی یا مکث یا لحن اهمیت نمیده.لطفا به انتقادات هم توجه کنید. من قبلا خونده بودم در بخش نظرات که به صدای گوینده انتقاد داشتن. ولی دیدم واقعا همینطوره . و خیلی از ما نتونستیم استفاده کنیم. لطفا تغییرشون بدید. یا یک نطرسنجی بذارید تا ببینید نطر کاربراتون چیه.
    رویال مایند

    چشم این مورد را بررسی خواهیم کرد

  • محمدرضا
    چهار شنبه 26 دی 1397
    با سلام و با تشکر فراوان از زحمات شما عزیزان بنده کتابها را ضمن مطالعه با نرم افزارهای پی دی اف هایلایت و نشانه گذاری و ... میکنم، همه عالی و قابل هایلایت و ... بودند ولی این نسخه از این کتاب فوق العاده متاسفانه این قابلیت را ندارد، اگر لطف کنید و نسخه ای رو که این قابلیت را داشته باشه قرار بدید خیلی خیلی ممنون میشم ازتون با تشکر فراوان
    رویال مایند

    چشم این مورد را بررسی خواهیم کرد

  • سید وحید
    پنج شنبه 22 آذر 1397
    سلام ممنون از سایت فوق العاده و بینظیر رویال مایند در مورد کتاب معجزه سحرخیزی بگم که واقعا عالیه و سحر خیزی یک معجزه در زندگی همه ما میتونه باشه. بسته شروع سریع چالش کی آماده میشه؟
    رویال مایند

    سلام، شنبه 24 آذر

  • nazanin
    جمعه 6 مهر 1397
    سلام کتاب صوتی معجزه سحرخیزی را از کدوم قسمت سایت میتونم پیدا کنم؟ من فصل مقدمه و اول را دانلود کردم.
    رویال مایند

    به کلوب سحرخیزان مراجعه کنید

  • ریحانه
    شنبه 31 شهریور 1397
    سلام و خدا قوت خدمت رویال مایندی های عزیز! خواستم یه قدردانی ویژه ازتون داشته باشم. من سالها آرزوی سحرخیز شدن داشتم. بارها و بارها تلاش کردم که سحرخیز باشم ولی متاسفانه هر بار شکست می خوردم. ولی الان با کلوب سحرخیزان بیشتر از یک ماهه که هر روز ساعت 5 صبح بیدار میشم. باورم نمیشد که بشه! واقعا این سحرخیزی رو مدیون رویال مایند عزیزم هستم و براتون دعا میکنم به آرزوهای خوبتون برسید و خداوند بهترین ها رو براتون مقدر کنه. ان شاالله.
    رویال مایند

    ممنون از لطف و انرژی مثبت شما

  • شفیقه بافکر
    جمعه 30 شهریور 1397
    عالی
    رویال مایند
  • حمزه
    چهار شنبه 14 شهریور 1397
    دروود و سلام خداقوت من اشتراک یکساله الماس رو خریداری کردم ولی متاسفانه نمیتونم از محتوای کلوب سحرخیزان استفاده کنم! باید چیکار کنم
    رویال مایند

    به بخش پشتیبانی در تلگرام پیام دهید تا عضویت کلوب شما را فعال کنند

  • مهتاب
    شنبه 10 شهریور 1397
    بسیار عالی
    رویال مایند
  • Fereshteh
    شنبه 10 شهریور 1397
    سلام ، وقتتون بخیر من تازه کتاب معجزه سخرخیزیو شروع کردم میخوام هر چه زودتر چالش رو شرو کنم ، میگم اگه این کتاب رو امروز بخوام تموم کنم کار درستیه یا نه؟
    رویال مایند

    بله ابتدا کتاب را مطالعه کنید و سپس وارد چالش شوید

  • الهه
    یکشنبه 4 شهریور 1397
    سلام. من تازه با سایت شما اشنا شدم. اگر بخام در این چالش شرکت کنم باید چیکار کنم؟ متشکرم
    رویال مایند

    ابتدا کتاب معجزه سحرخیزی را مطالعه کنید و سپس در چالش 30 روزه شرکت کنید

  • reza shafigh
    یکشنبه 21 مرداد 1397
    - درود بر شما - خدا قوت - پیشنهاد : برای کتاب ها فهرست مطالب تهیه شود فهرست‌ مطالب‌ THE MIRACLE MORNING عنوان‌ مطلب‌ شماره‌ صفحه‌ يادداشتي براي خواننده 3 مقدمه، داستان من و اين که چرا داستان شمااهميت اصلي را دارد 5 فصل اول : زمان بيدار شدن با حداکثر توان است 17 فصل دوم : داستان خلق معجزه سحرخيزي 26 فصل سوم : حقيقت تاسف‌بار 95درصد جامعه 41 فصل چهارم : چرا امروز صبح بيدار شديد؟ 61 فصل پنجم : راهکار5 مرحله‌اي براي خاموش نکردن زنگ ساعت و دوباره خوابيدن 69 فصل ششم : شش روال صبحگاهي که زندگي شما را متحول مي کند 74 6-1. سکوت هدفمند 78 6-2. جملات تاکيدی مثبت 86 6-3. تصويرسازی ذهنی 97 6-4. ورزش کردن 104 6-5. مطالعه کردن 108 6-6. يادداشت روزانه 114 فصل هفتم : معجزه سحرخيزي 6 دقيقه اي مخصوص افراد پرمشغله 127 فصل هشتم : شخصي سازي معجزه‌ي سحرخيزي با توجه به اهداف و آرزو‌ها 132 فصل نهم : از غيرقابل‌تحمل تا غيرقابل‌توقف، دليل اصلي شکست در سحرخيزي 143 فصل دهم : چالش متحول‌کننده‌ي ۳۰ روزه‌ي معجزه‌ي سحرخيزي 160 : مراحل شروع چالش متحول‌کننده‌ي ۳۰ روزه‌ي معجزه‌ي سحرخيزي 166 : سخت پايانی 169 : يک ضميمه ضروری 171 : ايميلی که زندگی شما را تغيير خواهد داد 176 : درباره‌ی نويسنده 179 فهرست‌ مطالب‌ THE MIRACLE MORNING عنوان‌ مطلب‌ شماره‌ صفحه‌ يادداشتي براي خواننده 3 مقدمه، داستان من و اين که چرا داستان شمااهميت اصلي را دارد 5 فصل اول : زمان بيدار شدن با حداکثر توان است 17 فصل دوم : داستان خلق معجزه سحرخيزي 26 فصل سوم : حقيقت تاسف‌بار 95درصد جامعه 41 فصل چهارم : چرا امروز صبح بيدار شديد؟ 61 فصل پنجم : راهکار5 مرحله‌اي براي خاموش نکردن زنگ ساعت و دوباره خوابيدن 69 فصل ششم : شش روال صبحگاهي که زندگي شما را متحول مي کند 74 6-1. سکوت هدفمند 78 6-2. جملات تاکيدی مثبت 86 6-3. تصويرسازی ذهنی 97 6-4. ورزش کردن 104 6-5. مطالعه کردن 108 6-6. يادداشت روزانه 114 فصل هفتم : معجزه سحرخيزي 6 دقيقه اي مخصوص افراد پرمشغله 127 فصل هشتم : شخصي سازي معجزه‌ي سحرخيزي با توجه به اهداف و آرزو‌ها 132 فصل نهم : از غيرقابل‌تحمل تا غيرقابل‌توقف، دليل اصلي شکست در سحرخيزي 143 فصل دهم : چالش متحول‌کننده‌ي ۳۰ روزه‌ي معجزه‌ي سحرخيزي 160 : مراحل شروع چالش متحول‌کننده‌ي ۳۰ روزه‌ي معجزه‌ي سحرخيزي 166 : سخت پايانی 169 : يک ضميمه ضروری 171 : ايميلی که زندگی شما را تغيير خواهد داد 176 : درباره‌ی نويسنده 179 - امکان پیوست کردن ( Attach ) فایل Pdf از فهرست مطالب نبود ، ببخشید
    رویال مایند

    چشم

  • عارفه
    سه شنبه 9 مرداد 1397
    سلام وقت تون بخیر، بابته سایت فوق العاده تون خیلی تشکر میکنم و یه سوال راجب کتاب معجزه ی سحرخیزی دارم این کتاب و برای بار دوم خوندم و یه سری سوالات برام پیش اومده در صفحه ی 124 بخش گام پنجم ، چهار خط پایین اولین و مهم ترین مهارت افراد تاثیرگذار، تلاش جدی برای ایجاد این احساس در مخاطب شان است که او مهم ترین فرد در جهان است. این مهارتی است که افرادی مانند بیل کلینتون، اپرا وینفری و بروس گودمن با استفاده از آن توانسته اند به بهترین افراد در این حرفه تبدیل شوند. من با تمام افرادی که در ارتباط هستم، این گونه رفتار میکنم! منظور از مهم ترین فرد در جهان سخنرانه یا افرادی که دارن سخنرانی رو گوش میدن؟
    رویال مایند

    افرادی که سخنرانی را گوش می دهند

  • محمى
    دوشنبه 8 مرداد 1397
    با سلام. فعالیت های عالی شما قابل تقدیر و تشکر است. سوالی داشتم، عدم استفاده از مطالب کوین ترودو در مجموعه رویال مایند به دلیل قبول نداشتن آموزه های ایشان توسط گردانندگان مجموعه رویال مایند می باشد؟ اگر امکان دارد کمی درخصوص این فرد توضیح و راهنمایی ارائه کنید ممنون میشوم.
    رویال مایند

    به نظر ما اساتید خیلی معتبرتری وجود دارند، مطمئن باشید اگر کتاب یا سمیناری را معتبر و مفید بدانیم به اشتراک خواهیم گذاشت.

  • رحیل پارسا
    شنبه 6 مرداد 1397
    سپاس
    رویال مایند
  • مهناز
    جمعه 22 تیر 1397
    با سلام خدمت شما بزرگوار. به پایان کتاب نرسیده ام ولی تا امروز که دارم کتاب رو میخونم بسیار خوشحال و سپاسگزارم که خداوند این نشانه زیبا (کتاب )را به من نشان داده و هنوز زنده ام و فرصت خواندن این گونه کتاب های ارزشمند رو دارم . بینهایت متشکرم از شما
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • Sina
    جمعه 22 تیر 1397
    عالیست
    رویال مایند
  • علیرضا
    دوشنبه 18 تیر 1397
    با سلام ممنون از ترجمه این کتاب خوب لطفاً بر روی فایلهای پی دی اف قفل گذاری نکنید چون امکان هایلات کردن از بین میرود، در صورتیکه در همین کتاب، گفته کتاب را هایلات کنید تا بتوانید سریعتر به نکات کلیدی برگردید
    رویال مایند

    تمامی کتاب ها قابلیت پرینت گرفتن را دارند اما چشم هایلایت را هم فعال خواهیم کرد

  • saeed.ei
    شنبه 9 تیر 1397
    سلام خسته نباشید،تو این چالش حتما باید شب زودبخوابیم؟ یا میشه خواب کم شب رو درطول روز جبران کرد؟
    رویال مایند

    بهتر است صبح زود بیدار شوید