به خود بهترتان تبدیل شوید - جول اوستین

کتاب جول اوستین 

چه از زندگی خوبی برخوردار باشیم و چه از زندگی که در مقابل چشمان‌مان در حال فروپاشی است، همه ما خواهان بهتر شدن اوضاع زندگی‌مان هستیم. می‌خواهیم در زندگی‌ خود نقش مؤثرتری ایفا کنیم. می‌خواهیم خدا را بهتر بشناسیم؛ همسر و پدر و مادر بهتری باشیم؛ عاشق‌های بهتر؛ مشوق‌های بهتر؛ رهبران بهتر؛ کارمندان بهتر و مدیران و رؤسای بهتری باشیم. پروردگار چیزی در اعماق وجود ما قرار داده که این احساس را در درون ما بیدار می‌کند تا بیشتر شبیه خودش باشیم؛ صدایی می‌شنویم که به ما می‌گوید که «تو بدنیا آمده‌ای تا بهتر از این زندگی کنی؛ قرار است سطح زندگی تو بهتر از چیزی باشد که در حال حاضر داری. به کم قانع نشو. تو می‌توانی بهتر از این باشی».

 

سؤال این است: «چگونه؟ چه‌کار باید بکنم تا بهتر از این شوم؟»

 

در اولین کتابم با عنوان «هم اکنون بهترین خودت را به نمایش بگذار»، هفت گام برای زندگی‌ کردن با تمام توان‌ را ارائه دادم. امروز بسیاری از افراد در حال ایجاد بینشی وسیع‌تر برای آینده‌شان هستند طوریکه از نعمت‌های بیشتری از جانب خداوند بهره‌مند می‌گردند. اما حتی اگر اکنون از بهترین نوعِ زندگی خود برخوردار باشید، نکته مهم این است که در زندگی‌تان دچار رکود نشوید. خداوند همواره خواهان رشد شماست، می‌خواهد بیشتر روی خودمان کار کنیم. او همیشه می‌خواهد شناخت بیشتر و عمیق‌تری نسبت به خودمان داشته باشیم و سعی کنیم تا زندگی‌مان به سطح بالاتری ارتقا یابد. او ما را متوسط نیافرید. او نمی‌خواهد که به موفقیت فعلی‌مان اکتفا کنیم. او از ما می‌خواهد که همچنان رشد کرده، و به پیشروی خود به مرحله بعد ادامه دهیم.

 

و اکنون من در کتاب «به خودِ بهترتان تبدیل شوید»، می‌خواهم به شما کمک کنم تا شما نیز همین کار را انجام دهید. می‌خواهم شما را به ژرفای وجودِ خودتان ببرم؛ امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم تا به درون‌تان بنگرید و بذرهای گرانبهای عظمت و شکوهی که خداوند درون‌تان به ودیعه گذاشته را کشف کنید. در کتاب حاضر، به شما هفت اصلی را نشان خواهم داد که با استفاده از آنها می‌توانید این بذرهای عظمت و شکوهِ مدفون شده در وجودتان را بیابید، تا به آنها اجازه دهید در وجودتان جوانه زده و زندگی پر نعمتی را برای‌تان به ارمغان آورند. این اصول، به هیچ عنوان سخت و پیچیده‌ نیستند؛ درحقیقت، گاهی اوقات سادگی آنها باعث می‌شود تا افراد آنها را نادیده بگیرند. می‌دانم این اصول به‌کارتان می‌آید زیرا شاهد تأثیرگذاری آنها در زندگیِ خود بوده‌ام.

 

بسیاری از مردم به داشتن افکار، نگرش‌ها و اعمال معمولی رضایت می‌دهند. الان وقتش رسیده که این عادات منفی را کنار گذاشته و خودتان را رشد دهید. بخاطر داشته باشید که خداوند هرآنچه را برای داشتن زندگی پیروزمندانه بدان نیاز دارید درون‌تان قرار داده است. اکنون نوبت شماست که آنها را بیرون بکشید. نمی‌توانیم اجازه دهیم ذهنیت منفی، گذشته منفی، یا نظر افراد دیگر ما را مأیوس کرده و باعث شود از پیشروی دست برداریم. کسانی که می‌خواهند با تمام توانشان زندگی کنند، می‌دانند که زندگیِ خوب، دشمن زندگی عالی است.

 

بهتر شدن شما به چه معناست؟ نخست اینکه، متوجه می‌شوید خدا می‌خواهد شما به همه آن چیزهایی که او در شما به ودیعه گذاشته تبدیل گردید. دوم اینکه، ضروری است بدانید خداوند سهم خود را انجام داده و اینک نوبت شماست که سهم خود را به انجام برسانید. برای تبدیل شدن به خودِ بهترتان باید:

 

۱. همچنان به پیش‌روی‌تان ادامه دهید.

۲. نسبت به خودتان ذهنیت مثبت داشته باشید.

۳. بدنبال روابط بهتری باشید.

۴. عادات بهتر را در خود ایجاد نمایید.

۵. جایگاهی که در آن هستید را بپذیرید.

۶. زندگی معنوی خود را ارتقا دهید.

۷. نسبت به زندگی پرشور باشید.

 

اکثر ما تلاش داریم تا در برخی از این زمینه‌ها پیشرفت کنیم اما برای مشاهده رشدی که مدنظر ماست، باید سنجیده‌تر بدان‌ها توجه کنیم. در صفحات پیشرو، هر یک از این اصول را موشکافانه‌تر توضیح خواهم داد از این نظر که: این اصول چگونه کار می کنند و ما چگونه می‌توانیم از آنها برای پیشرفت زندگی‌مان و تأثیرگذاری بر نسل آینده استفاده کنیم. به شما کمک خواهم کرد تا ببینید کجا هستید، کجا بوده‌اید و به کجا خواهید رفت. و همینطور که قدم به قدم داریم به کمک هم، با یکدیگر رشد می‌کنیم، خداوند نیز نعمات فراوانش را بر زندگی ما جاری خواهد ساخت و حقیقتاً ما را به نقطه‌ای می‌برد که هرگز تصورش را هم نمی‌کردیم بتوانیم بدان دست یابیم.

 

اگر دوران سختی را می‌گذرانید، امیدوار باشید زیرا روزهای بهتری در راه است! خدا می‌خواهد شما را نجات دهد، حتی می‌خواهد باعث شکوفایی بهتر شما شود، و تمام آنچه را که از دست دادید، و چه بسا بیشتر از آن‌را به شما بازگرداند!

 

اگر شما موفق هستید و از زندگی‌تان لذت می‌برید، باز هم بکارگیری این اصول می‌تواند به شما کمک کرده تا از ذهن و قلبتان حفاظت نموده و از نگرش و سبک زندگی برخوردار شوید که مورد قبول پروردگار است. نسبت به نعمت‌های خداوند در زندگی‌تان حساس باشید، بخاطر داشته باشید که بواسطه موهبت‌های اوست که شما اکنون می‌توانید از زندگی پرباری بهره‌مند گردید و به یاد داشته باشید که لطف و رحمتی که شامل حال‌تان شده را نیز با دیگران سهیم شوید، بدین ترتیب خداوند همچنان زندگی شما را سرشار از عشق، شادی و آرامش خواهد کرد.

 

آماده‌اید! شما دارید سفری معنوی را آغاز می کنید که از طریق‌ آن بخش‌هایی از وجود خودتان را کشف خواهید کرد که شاید بندرت آن‌را امتحان کرده و یا شاید هرگز آن‌را امتحان نکرده‌ بودید. هر مرحله درباره ذهن، قلب و روح شماست اما شگفت‌زده خواهید شد از اینکه چگونه چنین سفر درونی می‌تواند بر زندگی بیرونی‌تان تأثیر گذارد.

 

باید این نکته را متذکر شوم که: تمرین هفت اصل موجود در این کتاب می‌تواند بطور بالقوه فرایندی باشد در جهت تغییر زندگی! هرچند نمی‌توانم تضمین نمایم که ثروتمند یا مشهور خواهید شد اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که چنانچه این برنامه را دنبال کنید زندگی پربارتری را تجربه خواهید کرد.

 

به خودِ بهترتان تبدیل شوید، کتابی است که تماماً به موضوع رشد، یادگیری و پیشرفت می‌پردازد. هرچه بیشتر یاد بگیرید که به خدا اعتماد کنید، انسان بهتری خواهید شد. خداوند دائماً بینش شما را گسترش خواهد داد و بدین طریق به فرد بهتری تبدیل می‌شوید.

 

نام کتاب:  به خود بهترتان تبدیل شوید
نویسنده: جول اوستین
ترجمه: تیم ترجمه رویال مایند

 

راهنمای دانلود: 

بر روی لینک دانلود کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی لینک دانلود چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • مریم
    پنج شنبه 12 تیر 1399
    با سلام و عرض ادب خدمت تیم رویال مایند عزیز، بسیار متشکرم بابت سایت و فعالیت های ارزنده شما. ممکنه این کتاب رو به صورت کامل که تمام فصولش یه جا باشه در سایت قرار دهید؟ ممنون میشم
    رویال مایند

    سلام. این کتاب جزو چالش 30روزه سحرخیزی بوده است به همین دلیل فصل ها مجزا هستند

  • Nilufar
    پنج شنبه 15 خرداد 1399
    سلام و خداقوت به تیم فوق العاده رویال مایند ازتون بایت تک‌تک مطالب خوبی که میزارید ممنونم، حرفهای استیون بی نظیره اگه براتون مقدوره این کتاب رو هم به چاپ برسونید لطفا
    رویال مایند

    سلام. چشم پیشنهاد شما را بررسی می کنیم

  • Forough ansari
    شنبه 16 فروردین 1399
    این کتاب با نگارشی روان و ساده و سلیس بسیار عمیق و تاثیر گذار بود وبه راحتی مسیر انسان بودن را نشان میدهد 👌👏👏
    رویال مایند

    سلام بله کتاب بسیار عالی است

  • فاطمه مظلوم
    سه شنبه 13 اسفند 1398
    سلام .مطالبتون خیلی عالی ودست اول هستن. فقط من نمیدونم چطور باید کتابهای صوتی تونو دانلود کنم؟؟
    رویال مایند

    لطف کنید به بخش پشتیبانی در تلگرام و یا واتساپ پیام دهید تا شما را راهنمایی کنند.

  • محمدحسین
    دوشنبه 12 اسفند 1398
    سلام وخداقوت به بهترین زندگیم رویال مایند عزیز .. نسخه کامل این کتابم (منظورم اینه که همش داخل یه pdf باشه) قرار میدین؟!!
    رویال مایند

    سلام. سعی می کنیم در اولین فرصت این کار را انجام دهیم

  • Bahare
    چهار شنبه 2 بهمن 1398
    سلام، این کتاب فوق العاده ست، خداروشکر می کنم بابت همه چی و ممنون از شما که انقدر خوبین
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • نازیار
    سه شنبه 1 بهمن 1398
    با سلام واقعا دست مریزاد همه چیز عالی دستتون درد نکنه واقعا همه چیز عالی و مرتب .... خوشحالم از داشتن شماها و خوشحالم ار اینکه زمینی بودن و خوب بودن رو انتخاب کردین.... من سایت و کانال و پیج زیاد داشتم بعد از آشنایی با شما همه رو حدف کردم.
    رویال مایند

    سلام. ممنون از لطف و انرژی مثبت شما

  • Reza
    سه شنبه 1 بهمن 1398
    Salam. Mamnun babate zahamatetun. Faghat mikhastam bebinam age mishe vaghti dore ketabkhani tamum shod age betunid dar kenare in ghesmata mesle ghabl dar akhar version kamel va beham chasbide ketabo bezarin kheili khub mishe. Ba tashakor
    رویال مایند

    چشم حتماً

  • Mina
    یکشنبه 22 دی 1398
    کتاب بسیار خوبی هست و من واقعا از خوندنش لذت میبرم، ولی بنا به عادتی که دارم مطالبی که برام ارزشمند هست هایلایت میکنم امیدوارم به زودی نسخه چاپی کتاب هم قابل دسترس باشه، ممنون
    رویال مایند
  • malihe
    پنج شنبه 19 دی 1398
    کتاب واقعا عالی بود شکر خدا که تونستم با این کتاب آشنا بشم و بخونم اگه ممکنه فایل کتاب رو به صورت یکجا بزارید ممنون میشم
    رویال مایند
  • ایمان
    چهار شنبه 18 دی 1398
    سلام وقتتون بخیر.ممنون از تهیه ی این کتاب زیبا.ببخشید فصل آخر رو کی میزارین تو سایت؟
    رویال مایند

    سلام کتاب 29 فصل است.

  • رضا رفیع
    سه شنبه 17 دی 1398
    سلام به لطف خدا این کتاب بی نظیر رو هم تموم کردم و تا الان مطلبی از رویال مایند نبوده که نخونده باشم. و همین باعث پیشرفت اسانسور گونه این روزای منه. جول اوستین برای من مثل پیام اور وحیه. انگار از طریق ایشون خدا باهام حرف میزنه. هرچیزی که بهش فکر می کردم یه جواب تو این کتاب برام داشت. واقعا بی نظیره
    رویال مایند

    بسیار فوق العاده

  • امیرحسین
    سه شنبه 17 دی 1398
    سلام نمیشه این کتاب رو تو یک فایل پی دی اف بزارید چون خیلی شلوغه الان با تشکر از رویال مایند عزیز
    رویال مایند

    چشم به زودی به صورت یکجا خواهیم گذاشت

  • رضا
    سه شنبه 17 دی 1398
    سلام رویال مایند عزیز . خیلی ممنونم از زحماتتون و از لطف بی دریغتون. یه سوال اینکه آیا کل کتاب رو تو یه فایل ارائه میکنید؟
    رویال مایند

    بله به زودی قرار خواهیم داد

  • احمد
    پنج شنبه 5 دی 1398
    واااااااااای ممنونم رویال مایند این کتاب فوق العاده هست .....این کتاب برای من مثل یک معجزه میمونه فکر نمیکردم اینقدر این کتاب بتونه روی من تاثیر گذار باشه ..... هر خطش به آدم انگیزه میده ...... براتون بهترین ها رو آرزومندم ....
    رویال مایند

    سلام. بله کتاب فوق العاده ای است

  • اکبری
    دوشنبه 25 آذر 1398
    سلام خدا قوت مابقی فصل های کتاب رو نمیذارید ؟؟؟
    رویال مایند

    سلام. هر روز یک فصل

  • نیک
    پنج شنبه 21 آذر 1398
    تشکر ، بله فکر میکنم ارزش داشته باشه ولی ای کاش برای مشترکین الماس تخفیف میزاشتید. حالا این مجموعه 12 قسمتی ریوایرد چند ساعت هست ؟؟؟
    رویال مایند

    هر قسمت حدود 30 دقیقه

  • نیک
    پنج شنبه 21 آذر 1398
    سلام. ببخشید اگر دوره جامع ماورای طبیعی رو بخریم به غیر از خود دوره جامع و ریوایرد چیز دیگه ای هم در اینده با این محصول ارائه میشه؟
    رویال مایند

    هنوز معلوم نیست. اما ارزش همین دو محصول خیلی بیشتر از هزینه ای است که پرداخت می کنید.

  • پروین
    چهار شنبه 20 آذر 1398
    سلام کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید مقداری ازش خوندم مثل کتاب قدرت من هستم عالیه.ممنون از شما.فقط چطوری کتاب یا pdf به خود بهترتان تبدیل شوید و تهیه کنم.pdf قدرت من هستم و دارم اگر کتابش و بتونم تهیه کنم عالیه. در کل از شما و جناب جول متشکرممممم.
    رویال مایند

    سلام. در حال حاضر فقط نسخه pdf موجود است.

  • Mrs.Arabpour
    سه شنبه 19 آذر 1398
    سلام رویال مایند عززززیز😍اومدم ی تشکر ویژه و پر انرژی کنم از تک تک اعضا رویال مایند بابت ترجمه و به اشتراک گذاری این کتاب بی نظیر💝تا به اینجا،این چهار فصل هر خطش بینظیر بود...انگار که خدا دقیقا نشسته رو به روم و با تک تک جملاتی که بهم میگه داره کلیییی از باورهای محدود کننده ذهنیم رو نمایان میکنه و پاکسازیشون میکنه و باورهای قدرتمند و خوشگگگل جایگزینشون میکنه.این چهار فصل که اینجور منو زیر رو رو کرده بیست و شش فصل دیگه چیکار میخواد بکنه؟😁اصلا رویال مایند شما بیا بگو داری چیکار میکنی با کاربرات؟!😎این کتاب مثل تک تک مطالب و دوره های دیگتون بینظییییره😍ممنونم از اقای ملک زاده،ممنونم از مترجم و ممنونم از تک تک بچه هایی که هیچ اسمی ازشون نیست ولی نتایج زحماتشون زندگی چندین هزار نفر رو متحول کرده.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما و پیام انرژی بخش تان

  • Soha
    سه شنبه 19 آذر 1398
    سلام میشه بگیدکتاب به خودبهترتان تبدیل شوید چندفصله؟؟؟
    رویال مایند

    7 بخش و 30 فصل

  • سمیرا
    سه شنبه 19 آذر 1398
    بسیارر عالی :))
    رویال مایند
  • ایمان
    یکشنبه 17 آذر 1398
    عاااااااالی
    رویال مایند
  • عظیمی
    یکشنبه 17 آذر 1398
    سلام همیشگی ما مخاطبان به شما تیم ارزشی رویال مایند ؛ خیلی خوشحالم با همچین سایت و کانالی آشنا شدم؛ به جرات میتونم بگم شما بهترین هستید و هنوز مثل شما ندیدم سایت و کانالی با چنین محتوای عالی و با کیفیت و خواندنی که از هیچکدوم از پیشنهادتش نمی توان چشم پوشید ؛ و ارزشی که ایجاد می کنید از سرمایه و هزینه ای که دریافت می کنید بسی بیشتر و خیلی خیلی بیشتره ..این در حالی ست که اکثر سایتها و کانالها اونقدر این سرمایه گذاری مادیش براشون مهمه که محتوا واقعا به دل نمی نشینه و دائم نگرانی مبادا این محصول اونقدری که میخوای ارزش نداشته باشه یا نتیجه ای که دنبالشی دریافت نکنی .. امیدوارم شما همچنان بدرخشید و پرتوان و پر انرژی به پیش روید و هر روز ما شاهد آثار درخشان تر از شما باشیم ..دست خدا یارتان
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما. پیام شما بسیار انرژی بخش بود. متشکریم

  • فاطمه
    یکشنبه 17 آذر 1398
    سلام و خداقوت خدمت تمامی عزیزان و خانواده محترم رویال مایند واقعا ممنون و سپاسگذارم که با زحمات فراوان وزیباتون در زندگی هزاران نفر تاثیر گذار هستید آقای جول واقعا مرد محترم و تاثیر گذاری هستن و من عاشق کلیپ ها و کتاب های ایشون هستم و آرزومیکنم هم ایشون و هم شما هر جا که هستید تنتون سالم و پایدار باشید.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما.

  • سکینه قربانی
    شنبه 16 آذر 1398
    سلام ممنون از تیم خوبتون در ترجمه روان کتابها.لطفا سلام اگه امکانش هست چاپش کنید چون خیلی وقته من دوست دارم این کتاب رو داشته باشم ،pdf اش رو دارم موقع خوندن چشم آدم اذیت میشه. من چند تا از کتابای خوب ترجمه گروه رویال مایند رو خریدم و موقع خوندن با عشق می خونم چون ترجمه اش روانه
    رویال مایند

    چشم در صورت امکان حتماً چاپ خواهیم کرد

  • احسان ميردامادي
    شنبه 16 آذر 1398
    هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوباره یک کتاب جدید از جول اوستین البته من باید منتظر بمونم تا کل فصل تموم بشه بتونم چاپ کنم و یک چیزی هم بگم شاید خنده تون بگیره من هر وقت کتابهای جول اوستین را میخونم جدا از استعداد و مهارت خاصی که جول در نویسندگی داره , شما عزیزان طوری ساده و روان ترجمه می کنید(البته منظورم فقط کتاب نیست بلکه کل محتوا که میزارید) که احساس میکنم جول اوستین این کتاب را به فارسی نوشته که این نشان دهنده این هست کارتون را با عشق انجام میدهید نه اینکه فقط بخواهید خروجی داشته باشید از شما تعریف نمی کنم رویال مایند بلکه این یک واقعیته با تشکر و احترام زندگیتون پر برکت.
    رویال مایند

    ممنون از لطف همیشگی شما 

  • شیرازی
    شنبه 16 آذر 1398
    سلام گروه رویال مایند. از همه شما بابت ایجاد انگیزه در جهت ساخت بهتر خود و زندگی پویاتر بسیار سپاسگزارم
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • رضا رفیع
    شنبه 16 آذر 1398
    روز اول چالش سحرخیزی وقتی با یه کتاب بی نظیر از یک ادم الهام بخش شروع شه قطعا نتایح بی نظیری رو برای من به همراه خواهد داشت
    رویال مایند
  • بهزاد م
    شنبه 16 آذر 1398
    سلام . خیلی ممنون که با این همه مطالب مفید و عالی ، باعث بیشتر شدن انگیزه میشید .
    رویال مایند
  • ندا
    شنبه 16 آذر 1398
    ممنون عالی
    رویال مایند
  • مریم زرگر
    جمعه 15 آذر 1398
    رویال مایند عزیز واقعااااا نمیدونم چطوری از زحمات بی پایان شما تشکر کنم..فقط میتونم بگم که شماهاااا دست های خداوند هستید بر روی زمین.وتنها کاری که میتوانم انجام بدم دعااا برای سلامتی وموفقیت هرچه بیشتر شما عزیزان است. دنیاااای مارو زیبا وقشنگ کردید..❤❤❤ ممنوووووونم بخاطر مطالب جدیدی که هر روز ارائه میدهید. کتاب به خود بهترتان تبدیل شوید فوق العاده ست بخشی ازفصل اول رو مطالعه کردم...عاااالیه👌👌
    رویال مایند

    ممنون از لطف و انرژی مثبت شما

  • یزدان
    جمعه 15 آذر 1398
    این مرد فوقالعادست! اتفاقا قصد داشتم یه کتاب جدید بخرم اما از خدا خواستم یه خوبشو سر راهم بذاره. با خوندن مقدمه کتاب، احساسم دگرگون شد! مطمئنم این همون کتابه که خدا سرراهم گذاشته. ممنون از ترجمه تخصصی رویال مایند. این کتابو پرینت میگیرم. لطفا فصل های بعدی رو هم آماده کنید و چه خوب که میتونم همزمان با چالش سحرخیزی این کتاب الهی رو مطالعه کنم.
    رویال مایند

    بله کتابی بسیار الهام بخش است. هر روز صبح یک فصل ار آن را به اشتراک خواهیم گذاشت