وبینار عادت های افراد میلیونر - دین گری زیوسی

بخشی از این وبینار:

مدت این برنامه: 41 دقیقه

حجم فایل: 222 مگابایت

 

آنچه در این وبینار خواهید دید:

همیشه به ما آموخته‌اند که روی نقاط ضعف خود کار کنیم، تا قوی شویم. اما بهتر است روی نکات خوب خود کار کنیم تا عالی شویم. همه‌ی ما یک یا دو نقطه‌ی عالی در زندگی داریم. در دفترچه‌ی یادداشت روزانه‌ی خود تمام کارهایی را که در یک روز انجام داده‌اید، بنویسید. سپس به آن لیست نگاه کرده و کارهایی که مانع از خود عالی شدن شماست، حذف یا به دیگری واگذار کنید.

 

باید بین کسب و کار و سود از یکسو و ارزش‌ها، روح و هدف، تعادل برقرار باشد. یعنی به گونه‌ای باشد که کسب درآمد و پول به روح شما آسیبی وارد نسازد. مسیر کسب درآمد، همتراز چیزی باشد که دوست دارید انجام دهید. باید برای خود داستانی درست کنید.

 

اگر داستان (انگیزه، خواسته) شما این است که به چیزی دست نمی‌یابید یا کاری نمی‌توانید از پیش ببرید، به همان داستان دست خواهید یافت. اگر داستان‌تان شما را از پیشرفت باز می‌دارد، آن را برعکس کنید و تغییر دهید. اگر داستان اشتباهی و باورهای اشتباه داشته باشیم، قبل از شروع، شکست می‌خوریم.

 

باید یاد بگیریم که مراقب اعتماد به نفس خود باشیم. یک روال صبحگاهی ایجاد کنیم و شکرگزار باشیم. یاد بگیرید که عادت‌ها چگونه اساس موفقیت را تشکیل می‌دهند. برای انجام کارهای بزرگ باید عادت‌های ساده‌ای داشته باشید که افراد میلیونر دارند. قانون‌های کوچکی داشته باشید که سال‌ها کار کرده و نتایج بزرگی ایجاد کرده‌اند.

 

اگر تاکنون داستان خود را تغییر نداده‌اید و روال صبحگاهی ندارید، یا عادت‌ها و قانون‌های ساده‌ای ایجاد نکرده‌اید، با این ویدئو همراه باشید!   

 

راهنمای دانلود: 

بر روی دانلود از سرور اصلی کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی دانلود از سرور اصلی چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • مینا
    جمعه 24 بهمن 1399
    سلام رویال مایند عزیزو دوست داشتنی خدا رو شکر بابت این مدت که با سما همراهم این ویدئو فوق العاده بود چند بار دیدمش و یادداشت برداری کردم شاید زمانی که انرژیم بخواهد بیافته جز اولین گزینه هام دوباره دیدن وبینار باشه
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • ali
    سه شنبه 24 تیر 1399
    خوبه
    رویال مایند
  • محدثه
    چهار شنبه 20 آذر 1398
    درود بسیار بسیار خوب بود استفاده کردم سپاس از شما
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • حسین لطفی
    یکشنبه 17 آذر 1398
    سلام سپاس فراوان بابت اشتراک مطالب ارزشمندی که گذاشتین من اشتراک 1ساله الماس امروز خریدم و حقیقتا با این حجم محتوا سوپرایز شدم و واقعا دارم لذت میبرم
    رویال مایند

    بسیار فوق العاده

  • elham
    یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
    عالیه ممنون
    رویال مایند
  • آرش.ت
    یکشنبه 4 فروردین 1398
    با سلام عیدتون مبارک رویال مایندی های عزیز. درخواستی داشتم میخواستم از همین برنامه impact teory که چند قسمت گذاشتید اون قسمتی که کشتی کج کار معروف NIA JAX مهمان برنامه هستن رو برامون بزارید نسخه زبان اصلیش در یوتوب موجوده که 38 دقیقه هستش میخواستم اینو لطفا برامون ترجمه قرار بدید با تشکر فراوان
    رویال مایند

    سلام، پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • کیانوش نیکویی
    دوشنبه 29 بهمن 1397
    Ok
    رویال مایند
  • نازیلا
    یکشنبه 28 بهمن 1397
    با سلام. من امروز 28بهمن با کانال شما آشنا شدم. سایت یکم بررسی کردم اما دقیق متوجه نشدم. با خرید اشتراک الماس میتونم به کل محتویات سایت مثل کلوپ سحرخیزان دسترسی داشته باشم ؟؟؟
    رویال مایند

    بله با تهیه اشتراک الماس به کل محتوای سایت دسترسی خواهید داشت

  • رضا رفیعی
    چهار شنبه 24 بهمن 1397
    عالی بود. ساده ساده و خیلی ساده صحبت کرد بلافاصله هم صفحه اینستاگرامشون رو فالو کردم تا بیشتر ازشون یاد بگیرم
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • mehdi
    چهار شنبه 24 بهمن 1397
    سلام.درصورت امکان برنامه های دیگرشون رودرسایت قراربدین ممنون
    رویال مایند

    چشم

  • فاطمه رضایی
    سه شنبه 23 بهمن 1397
    عالی
    رویال مایند
  • kati
    دوشنبه 22 بهمن 1397
    با سلام و خسته نباشید مثل همیشه عالی و تاثیر گذار تمام خوبیهای دو عالم نصیبتان باد. با تشکر فراوان
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما