دوره 30 روزه تحول شخصی - مل رابینز

معرفی این دوره:

تعداد جلسات دوره: 30 جلسه

مربی: مل رابینز

 

آنچه در این دوره خواهید دید:

در این دوره "مل رابینز" راهکارهایی را بیان می‌کند که می‌توانند زندگی شما را متحول کنند. این دوره‌ی سی روزه به شما کمک می‌کند تا با تمرین حساب شده، در هر چیزی بهترین شوید. در ادامه به طور مختصر در مورد این دوره صحبت می‌کنیم: 

 

یکی از نکاتی که "مل رابینز" به آن اشاره می‌کند این است که باید خودتان را مجبور کنید کارهایی را بکنید که حسش را ندارید. باید خودتان را مجبور کنید، در غیر این صورت رویاهایتان محقق نخواهد شد. در واقع باید مثل والدین خودتان با خودتان رفتار کنید. بی‌طرف باشید و از این قدرت برای اخذ تصمیم‌های بزرگ بهره بگیرید. باید از احساسات خود فاصله بگیرید. در این صورت می‌توانید بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید. 

 

برای اینکه بتوانید مشکلات خود را حل کنید، باید اول بفهمید که چه نوع مشکلی دارید. مشکلات موقتی چیزهایی هستند که باید انرژی خود را روی آن‌ها متمرکز کنید. وقتی خودتان، رفتارتان و طرز فکرتان را تغییر دهید، می‌توانید همه چیز را تغییر دهید. همیشه سردرگمی در کارهایی که می‌خواهید انجام دهید، فشاری بر شما وارد می‌کند که با این فشار نمی‌توانید هیچ کاری را به پیش ببرید و این امر نیز منجر به ناراحتی و اضطراب می‌شود. برای اینکه از این سردرگمی رها شوید باید اطمینان حاصل کنید که از همه‌ی ظرفیت و گنجایش مغز خود استفاده می‌کنید. سردرگمی همان مغز پر است. "مل رابینز" در این "دوره‌ی سی روزه تحول شخصی" به شما راهکارهایی ارائه می‌دهد که می‌توایند اضطراب و سردرگمی را از خود دور کنید.
 

در ادامه رابینز به نکته‌ی خوبی اشاره می‌کند. او به شما یاد می‌دهد تا اجازه ندهید در دنیای کنونی، شرکت‌ها از توجه شما کسب درآمد کنند. وقتی همیشه و همه‌جا و حتی در رختخواب با گوشی همراه خود سر می‌کنید، به آن معتاد می‌شوید. اگر می‌خواهید روز خود را کنترل کرده و روز هوشیاری داشته باشید، باید گوشی موبایل را کمی دورتر از تختخواب یا خارج از اتاق خود قرار دهید. وقتی کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و بر روی بهره‌وری شما تاثیر دارد، اینکه چه ساعتی بیدار شوید، اهمیتی ندارد. بلکه آنچه مهم است این است که چگونه بیدار شوید. دکمه‌ی چرت زدن وضعیتی در ذهن به نام اینرسی خواب ایجاد می‌کند که بهره‌وری شما را از پای در می‌آورد. وقتی از دکمه‌ی چرت زدن استفاده می‌کنید، نه تنها مغز را در وضعیت اینرسی خواب قرار می‌دهید، بلکه برای 4 ساعت بعد از بیداری، روی بهره‌وری و فعالیت مغز خود تاثیر می‌گذارید. 


تمرین ذهن آگاهی مایکرو شامل 5 کار بسیار ساده است و با کمک آن می‌توانید با طرز فکر مثبت‌تر وفق پیدا کنید. این تمرین کمک می‌کند تا مجدداً روی خودتان متمرکز شوید و کنترل خود را به دست بگیرید. در این دوره "مل رابینز" بیشتر در مورد این تمرین ذهن آگاهی صحبت می‌کند که یکی از مهم‌ترین تمرینات "مل رابینز" است. این تمرین شما را به مسیر ذهنی مثبت باز می‌گرداند.  
 

با استفاده از قانون قدردانی، نیرویی به نام "قانون عمل متقابل" را تحریک می‌کنید. از هر فرصتی برای تشویق دیگران استفاده کنید. الگوهای فکری، عادت هستند. اگر عادت نگرانی یا عادت عدم اعتماد بنفس دارید، باید بدانید که این‌ها یک عادت هستند و کمکی در حل مشکل به شما نمی‌کنند. به راه حل فکر کنید، شکرگزاری و از خودتان تعریف کنید. 
 

در ادامه، "مل رابینز" به یک تمرین بسیار ساده اشاره می‌کند که می‌توانید احساس خوشبختی را در خودتان تقویت کنید. کافیست به مدت 24 ساعت فرض کنید تمام افراد اطراف شما قصد و نیت خوبی دارند. 


از این 4 تکنیک نیز برای مکالمه‌های سخت خودتان استفاده کنید:
1. مکالمه را با پذیرش مسئولیت گندکاری‌تان شروع کنید.     2. هدف داشته باشید.       3. گوش کنید و تایید کنید.        4. به صحبت کردن ادامه دهید.  
مطمئن باشید که طرفدار بودن همه چیز را تغییر می‌دهد. یک ویدئوی قدردانی ضبط و ارسال کنید و تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده کنید. 
 
در بین فعالیت‌های روزانه‌ی خود، از استراحت کوتاه استفاده کرده و آنچه را که صحبت کرده و یا انجام داده‌اید، پردازش کنید. گوگل به این نتیجه دست یافته است که کارمندان موفق دو مشخصه دارند یکی نحوه‌ی برخورد و دیگری داشتن امنیت روانی. کسانی را که حرف منفی می‌زنند سرکوب نکنید، چون به آن‌ها می‌آموزید که دیگر با شما حرف نزنند. سعی کنید نظر کسانی را که در یک جلسه حرف نزده‌اند، جویا شوید. مطمئناً آن‌ها نظری داشتند ولی نمی خواستند بیان کنند. 

 
یاد بگیرید در مواقع استرس بجای حذف، چیزی را به زندگی خود اضافه کنید و با احساس پناه گرفتن و منزوی شدن، بجنگید. کاری که هیچ یک از ما در موقع استرس انجام نمی‌دهیم، گشتن با دوستان است. تلاش کنید تا بیشتر تعامل داشته باشید. وقتی دو برابر کار می‌کنید، دو برابر احساس استرس می‌کنید، پس دو برابر با دوستانتان تعامل کنید. احساس خوشبختی کردن، روشی قدرتمند برای احساس شادی، لذت و شکرگزاری است. برای این کار، کمی آرام شوید و با توجه به جزئیات موجود در اطراف، بابت آن‌ها شکرگزاری کنید. 

 

"مل رابینز" بازی با اعداد را پیشنهاد می‌دهد. یعنی تعداد دفعات تلاشی که می‌کنید تا در چیز مهمی موفق شوید. با استفاده از قانون پنج ثانیه و استراتژی لنگر افکار، از اضطراب و استرس رنج‌آور رهایی پیدا کنید. وقتی احساسات و زندگی‌تان شما را تحریک می‌کنند و شما کنترل خود را حفظ می‌کنید، می‌توانید از قانون پنج ثانیه بهره بگیرید و کنترل افکارتان را در دست داشته باشید. 
جمع‌آوری اطلاعات در مورد خودتان، راهنمای شما در اتخاذ تصمیم درست است. کاری که باید انجام دهید. از قانون 5*5*5 استفاده کنید. از خود بپرسید: آیا این چیزهای ناراحت کننده می‌تواند واقعاً 5 دقیقه یا 5 روز یا 5 سال برایم مهم باشد؟ این کار یک چشم انداز قدرتمند از آینده به شما می‌دهد. 

 

همیشه افرادی وجود دارند که ارزش شخصی شما را نادیده می‌گیرند. اینکه در گذشته چه اتفاقات بدی برای شما افتاده است، شما هنوز فردی بسیار ارزشمند هستید و خواهید بود. وقتی ارزش شخصی خودتان را می‌بینید، همه چیز تغییر می‌کند. دو کاری که باید در حرفه‌تان انجام دهید شامل کارهای مرئی و کارهای نامرئی هستند. مردم فقط کارهای مرئی شما را می‌بینند. می‌توانید از قانون پنج ثانیه استفاده کنید تا با آفرینش عادات جدید، بیشتر قابل دیدن باشید. 


برای رهایی از ترس، از قانون پنج ثانیه به همراه لنگر افکار استفاده کنید. در این حالت، ذهن آن را از حالت ترس به حالت هیجان تبدیل می‌کند. با این کار در عرض پنج ثانیه ترس را شکست می‌دهید. همه چیز به تصمیمات ربط دارد، نباید این‌گونه فکر کنید که به احساس با انگیزه بودن نیاز دارید. دست از صبر کردن تا زمانی که اراده و شجاعت بدست آورید، بردارید. شما همیشه می‌توانید طرز فکر و اقدامات خود را کنترل کنید. 
 

دلیل شکست، عدم تلاش بیشتر است. باید خود را مجبور کنید تا از ناحیه‌ی امن خود بیرون بروید. ترس در واقع یک مانع ذهنی است و در لحظه‌ای که اقدام می‌کنید، از بین می‌رود. بسیاری از چیزها وجود دارد که ارزش آن را ندارد که با صرف انرژی به تغییر آن‌ها بپردازید، چون نمی‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. بین چیزهایی که می‌توانید و چیزهایی که نمی‌توانید تغییر دهید، تفاوت قائل شوید. اگر نمی‌توانید تغییرش دهید، آن را بپذیرید و بگذرید و به کار خود ادامه دهید. 
 

اگر می‌خواهید در طی سی روز با تحول عظیمی در رشد شخصی خود روبرو شوید، این دوره را از دست ندهید. 

 

راهنمای دانلود: 

بر روی دانلود از سرور اصلی کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی دانلود از سرور اصلی چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • ثمینا
    شنبه 30 اسفند 1399
    درود به بهترین رفقا عاشقتونم وخوشحالم بابت اینکه جوانان پرتوانی چون شما دنبال موفقیت هستند و دیگران را به این مسیر میکشند مخلصیم آقا ایام به کام خانم رابینز عالی بود
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • آرمین
    جمعه 22 اسفند 1399
    سلام به دوستان عزیز و رویال مایند زحمت کش که واقعا رو دست نداره تو ایران از نظر به روز رسانی. به نظرم آدم اگر وقت پیدا میکنه باید بیاد در رویال مایند بچرخه و کلی مطالب عالی آموزش ببینه و عمل کنه بهشون. من استادی دارم که خیلی متفاوت هست اما گفته های استاد من شبیه به رویال مایند هست و من از این بابت خوشحالم.خداروشکر.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • مهسا محمدی
    دوشنبه 25 آذر 1398
    سلام عضویت من کلوپ سحرخیزان هست؛ امانش نیست آموزش هایی که طولانی هستن به صورت zip بازرید واقعا دو دونه دانلودش سخته :| و مثلمجموعه 300 قسمتی باب پراکتور؟
    رویال مایند

    دوست عزیز فرض بر این است که هر روز فقط یک کلیپ را تماشا کنید. اگر به صورت یکجا دانلود کنید ممکن است چند قسمت را پشت سر هم تماشا کنید و فرصت به کارگیری آموزه ها را نداشته باشید

  • مصطفی نژادغفار
    چهار شنبه 8 آبان 1398
    سلام وخسته نباشید.من دوره30روزه تحول شخصی رو یک بار انجام داده بودم.این بار بازهم جالب بود.خدا نگهدارتان.مصطفی نژادغفار.
    رویال مایند
  • محمد بشیرنژاد
    شنبه 30 شهریور 1398
    سلام.من عضو سرویس الماس هستم و بیشتر مطالبتون رو که میتونستم دانلود کردم.به چند تا از دوستام که موضوع رو گفتن بسیار راغب شدن که این مطالب رو داشته باشن فقط بابت وقت گذاشتن برای دانلود فایلها مشکل داشتن.به کلیه دوستانم گفتم عضو سرویس الماس بشن بعدش که هزینه رو پرداخت کردن شاید بتونم اونهایی که دانلود کردمو بهشون بدم.آیا میتونم چنین کاری رو بکنم؟؟؟؟
    رویال مایند

    سلام. اگر عضویت الماس را تهیه کرده اند از نظر ما هیچ مشکلی نیست.

  • علی
    دوشنبه 13 خرداد 1398
    سلام من تو ایام تخفیف اشتراک الماس و خریداری کردم ولی کلوپ سحرخیزان موفق برای من فعال نشده لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم آخه تبلیغاتون نوشته بودید که این کلوپ سحر خیزان موفق رو هم شامل میشه... ممنونم
    رویال مایند

    شما به بخش پشتیبانی در تلگرام و یا واتساپ پیام دهید تا عضویت کلوب سحرخیزیان شما را فعال کنند.

  • وحید
    سه شنبه 7 خرداد 1398
    سلام خدمت عزیزان ببخشید من میخوام دوره 30 روزه مل رابینز و خریداری کنم ولی متاسفانه تا آخر ماه رمضان پول میاد دستم شما که قصد ندارید تا اون موقع از ساید و دارید اینو؟ ممنونم از لطفتون
    رویال مایند

    این دوره همیشه بر روی سایت خواهد بود

  • اشکان
    جمعه 13 اردیبهشت 1398
    سلام به تیم فوق العاده رویال مایند! ببخشید، خانوم مل رابینز توی برنامه ( مدرسه بزرگی ) که شما به اسم ( 5 ثانیه تا تحول زندگی ) روی سایت قرار دادین گفتن که این دوره 31 روزه هستش... یعنی ممکنه یه قسمت دیگه به دوره اضافه شده باشه؟ اگه امکانش هست چکش کنید...با تشکر !
    رویال مایند

    این مورد را بررسی خواهیم کرد

  • مریم
    دوشنبه 29 بهمن 1397
    سلام . من اشتراک الماس رو خریداری کردم و طبق اطلاعات کانال شما دسترسی به این اطلاعات باید برای من باز باشه در صورتی که تو سایت بهم پیغام میده باید عضو کلوپ هم باشم . چیکار باید بکنم ؟
    رویال مایند

    دوست عزیز به بخش پشتیبانی در تلگرام پیام دهید تا عضویت کلوب شما را فعال کنند

  • حمید دانشمند
    دوشنبه 1 بهمن 1397
    سلام و خسته نباشید به رویال مایندی های عزیز. چه خوب شد پشت صحنه رو گذاشتید باحال بود........سوتی ها و شیرین کاری و اداهای اینا رم میبینه خودش نوعی انگیزه هست .مرسی. درضمن من ماه پیش به تمام سخنران ها و مربی های انگیزشی که تو سایت رویال مایند اسمی ازشون اومده بود (البته به جز مرحوم دکتر وین دایر و جیم ران) براشون نامه(ایمیل) سپاسگزاری و قدردانی به زبان انگلیسی نوشتم. خداییش اولین کسیم که جواب منو داد خانم مل رابینز بود. خیلی خوشحال بود از ایران هم طرفدار داره. اونروز احساس غیر قابل توصیفی داشتم مثل بمب انرژی بودم.به شدت بعد از اون روز احساس عالی و شگفت انگیز بودن و مهم بودن داشتم .چون چند تا اتفاق جالب برام افتاد.... هر انرژی که بفرستی چند برابرشو دریافت میکنی چه مثبت چه منفی .......واقعا باید این مطالب و سمینار ها و برنامه ها و کتاب ها رو بدون قضاوت و پرداختن به حاشیه بپذیریم و قبول کنیم چه قبول داشته باشیم چه نه این قوانین کار خودشونو انجام میدن........من به چند تا مربی موفقیت امریکایی پیام دادم پاداش کارمو از کشور خودم گرفتم . ایمانم به خدا و قوانین کیهانی و کائنات- هوش جهانی - ذهن الهی - جان لایتناهی هر چی اسمشو بزاریم بیشتر شد......بهتره همیشه به خاطر خودمونم که شده فکر و انرژیمون مثبت باشه مثل قدردانی از دیگران تازه اونم کسانی که هزاران کیلوتر از ما فاصله دارن ........چه حس و حال خوبی بود........ یه پیام سپاگزاری برای گروه زحمت کش رویال مایند: از تمامی پرسنل گروه موفقیت رویال مایند که در جهت رشد و پیشرفت شخصی - معنوی و کاری مردم ایران زمین بی وقفه در حال تلاش و خدمت رسانی هستند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.به امید موفقیت و کامیابی همه مردم عزیز کشورم
    رویال مایند

    بسیار کار فوق العاده ای کرده اید، ممنون از پیام سپاسگذاری شما

  • محمد
    یکشنبه 30 دی 1397
    امکان اش هست که جلسه سی ام را هم بارگزاری کنید برای من خیلی پشت صحنه جالب هست فکر می کنم برای دوستان دیگه هم جالب باشه ممنونم از زحمات شما رویال مایندی های عزیز
    رویال مایند

    چشم قرار خواهیم داد

  • فروغ
    شنبه 29 دی 1397
    این شد 29جلسه که درسته؟
    رویال مایند

    بله این دوره 29 جلسه بود. جلسه 30 صرفاً پشت صحنه ساخت برنامه بود.

  • آتنا
    چهار شنبه 26 دی 1397
    درود برشما.من برنامه کاریم بصورت شیفت درگردش دارم و ماهی تقریبا ۹تا شبکاری دارم و روزای دیگه یا صبحکارم یا عصرکار چطوری میتونم این چالش رو ادامه بدم؟
    رویال مایند

    سلام، چالش به گونه ای طراحی شده است که با هر نوع شیفت کاری می توانید در آن شرکت کنید، لطفاً دفترچه ها را مطالعه کنید

  • اعظم قندهاری
    یکشنبه 23 دی 1397
    سلام وعرض ادب خدمت شما پیام اوران اگاهی وعشق.سپاسگزارم از این برنامه عالی وکاربردی تحول ۳۰ روزه .من متاسفانه هشیار نبودم که نباید فیلم های دوره را برای کسی نفرستم واین کار کردم وبعد از ۱۰ روز امروز متوجه شدم.
    رویال مایند

    لطف کنید فقط خودتان استفاده کنید دوست عزیز

  • mhs
    شنبه 15 دی 1397
    چقدر این دوره فوق العاده است .سپاس بخاطر این دوره عالی.
    رویال مایند

    بله دوره بسیار عالی است

  • پارسا
    چهار شنبه 12 دی 1397
    درود بر شما. امیدوارم همیشه پر انرژی و کوشا باشید. این دوره سی روزه هست. اما دیدم ۱۲ قسمت روی سایت قرار داده اید. آیا کل دوره در این ۱۲ قسمت قرار دارد؟
    رویال مایند

    هر روز صبح یک قسمت، امروز 12 دی ماه هست و قسمت دوازدهم این دوره هستیم

  • مسعود
    یکشنبه 9 دی 1397
    جلسه نهم ( ذهن آگاهى مايكرو) معركه بود
    رویال مایند
  • محدثه
    یکشنبه 2 دی 1397
    عاليه خيلى خوشحالم كه اين دوره رو گذاشتيد و خيلى خوشحالترم كه ميتونم در اون شركت كنم
    رویال مایند

    بسیار عالی