کتاب صوتی معجزه سحرخیزی - هال الرود

به عنوان یک نویسنده، سخنران و مربی موفقیت، کار من این است که به افراد بیاموزم که چگونه پتانسیل نامحدود درونی خود را شکوفا کنند. زندگی خودم را وقف عرصه توسعه فردی و پتانسیل انسانی کرده‌ام، با اطمینان می‌توانم بگویم که کتاب معجزه سحرخیزی کاربردی‌ترین، نتیجه‌گراترین و متحول‌کننده‌ترین متد مورد استفاده برای بهبود ابعاد مختلف زندگی است که تا به حال با آن مواجه شده‌ام.

برای افرادی با تیپ شخصیتی موفقیت‌طلب، کتاب معجزه سحرخیزی می‌تواند تغییرات عظیمی ایجاد کند و آن‌ها را به مراحل جلوتری از زندگی‌شان برساند که بسیار فراتر از دستاوردهای آن‌ها در گذشته است. اگرچه افزایش درآمد، رشد کسب و کار، فروش یا سودآوری می‌توانند از این قبیل دستاوردها باشند، این متد بیش‌تر مربوط به کشف راه‌های جدید برای تجربه حس تحقق و تعادل در زمینه‌هایی است که معمولاً نادیده گرفته می‌شوند. این موضوعات می‌تواند پیشرفت‌های عظیم در سلامت، شادی، روابط انسانی، مسائل مالی، روحی و سایر زمینه‌های مورد نظر شما باشد.

برای کسانی که در میان مشقت‌ها و درگیری‌های ذهنی، احساساتی، فیزیکی، مالی یا رابطه‌ای هستند، کتاب معجزه سحرخیزی بارها ثابت کرده است که می‌تواند آن‌ها را برای غلبه بر این مشکلات به ظاهر حل نشدنی، توانمند کند، شرایط آن‌ها را دگرگون کند و آن‌ها را به موفقیت برساند. خواه تغییرات مهم در چند زمینه خاص مد نظر شما باشد، خواه آماده تغییرات کلی در تمام زمینه‌های زندگی‎تان باشید، شما کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. شما در حال شروع سفری معجزه‌آسا هستید که با طی فرآیندی انقلابی می‌توانید زندگی خود را متحول کنید و این در حالی است که همه‌ی این اتفاقات تا قبل از ساعت ۸ صبح هر روز رخ می‌دهد.
اگر به شما بگویم که ساختن زندگی رؤیایی شما و رساندن سطح موفقیت، شادمانی، سلامتی و رفاه اقتصادی به میزانی که تا به ‌حال تجربه نکرده‌اید نه تنها ممکن، بلکه آسان است، چه می‌گویید؟

اگر بگویم نقطه آغاز تمام این موفقیت‌ها به این بستگی دارد که صبح‌ها چگونه از خواب بلند می‌شوید و قدم‌های کوچک و ساده‌ای وجود دارد که با برداشتن آن‌ها می‌توانید در آینده به فردی که می‌خواهید تبدیل شوید و سطحی از موفقیت را که واقعاً لایق و سزاوار آن هستید در همه‌ی جنبه‌های زندگی برای خود بسازید، نظرتان در این مورد چیست؟ 

 

شاید بگویید: "اما، من که سحرخیز نیستم."
اگر شما در گذشته تلاش کرده باشید که صبح‌ها زودتر بیدار شوید، اما موفق نشده باشید، چه کار می‌توان کرد؟
ممکن است شما بگویید: «من آدم سحرخیزی نیستم»، «من یک جغد شب هستم»، «در طول روز به اندازه کافی زمان ندارم»، «علاوه بر این، من به خواب بیش‌تری نیاز دارم، نه کم‌تر.»
قبل از نوشتن کتاب معجزه سحرخیزی، همه‌ی این‌ها در مورد من هم صدق می‌کرد. صرف‌نظر از تجربه‌هایی که در گذشته داشته‌اید، حتی اگر بیدار شدن از خواب و در پی گرفتن زندگی‎تان برای شما مشکل بوده است، همه این‌ها برای شما در شرف تغییر است.
کتاب معجزه سحرخیزی برای همه‌ی سبک‌های زندگی کاربرد دارد (در فصل ۸ بیش‌تر به این موضوع پرداخته خواهد شد.) و شما شگفت‌زده خواهید شد وقتی تأثیر معجزه سحرخیزی را ببینید و مشاهده کنید که با انرژی، انگیزه و زمان بیش‌تری که در اختیار شما قرار می‌دهد بهره‌وری بیش‌تر، استرس کم‌تر، سلامتی بیش‌تر و لذت و سرزندگی بیش‌تری را خواهید داشت. من به این حرفی که می‌گویم اعتماد دارم، زیرا هزاران نفر در سراسر جهان با به‌کارگیری کتاب معجزه سحرخیزی زندگی‌شان را متحول کرده‌اند. 
سحرخیزانی که به تازگی استفاده از تکنیک‌های کتاب معجزه سحرخیزی را شروع کرده اند، که شامل کارآفرین‌ها، فروشنده‌ها، مدیران، زنان خانه‌دار، دانش آموزان دبیرستان و کالج و یا از هر قشر دیگر می‌شوند، از تأثیرات عمیق و مثبتی که تجربه کرده‌اند، بسیار هیجان‌زده هستند و بسیاری از آن‌ها در مورد نتایجی که از کتاب معجزه سحرخیزی گرفته‌اند ویدئو‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی از قبیل یوتیوب، فیسبوک و توییتر به اشتراک گذاشته‌اند.

 

معجزه سحرخیزی

 

در این‌جا به برخی از رایج‌ترین و در عین حال عمیق‌ترین مزایایی که می‌توانید از این روش انتظار داشته باشید اشاره می‌کنم:

 

- هر روز با انرژی بیش‌تر بیدار می‌شوید و احساس هیجان و توانمند بودن خواهید داشت و به ابزارهایی مجهز می‌شوید که می‌توانید در حد اعلی از استعدادهای‌تان بهره ببرید.

- به سرعت میزان استرس خود را کاهش دهید.

- به سرعت بر هر چالش، مشقت و یا باور محدودکننده‌ای که شما را عقب نگه داشته است، غلبه می‌کنید.

- وضعیت کلی سلامتی خود را بهبود می‌دهید، وزنتان کاهش پیدا می‌کند (اگر چنین چیزی را بخواهید) و به بهترین شرایط جسمانی دست می‌یابید.

- بهره‌وری خودتان را افزایش می‌دهید و توانایی تمرکزتان بر اولویت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

- بیش‌تر قدردان می‌شوید و نگرانی‌های شما کم‌تر می‌شود.

- توانایی شما برای جذب ثروت مالی و کسب درآمد بیش‌تر، به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

- هدف زندگی خود را کشف می‌کنید و زندگی کردن در راستای هدف والای خود را تجربه می‌کنید.

- در همه‌ی جنبه‌های زندگیتان به کم‌تر از آنچه واقعاً لیاقت آن را دارید و سزاوار آن هستید، قانع نخواهید شد و زندگیتان را در راستای نگرشی که به زندگی فوق‌العاده دارید، قرار می‌دهید.

 

من تاکنون صدها ایمیل از افرادی که کتاب معجزه سحرخیزی زندگی‌شان را به طور کامل تغییر داده است، دریافت کرده‌ام. در این پیام‌ها آن‌ها چگونگی کارکرد معجزه سحرخیزی را برای من شرح داده‌اند. برای برخی، معجزه سحرخیزی به آن‌ها کمک کرده که حس دقیق‌تری نسبت به هدف و معنای زندگی به‌ دست بیاورند. برای برخی دیگر، موجب بهره‌وری بیش‌تر، استرس کم‌تر، شادمانی بیش‌تر و درآمد بالاتر شده است. بسیاری نیز با استفاده از معجزه سحرخیزی توانسته‌اند زمان با ارزش بیش‌تری برای دنبال کردن رؤیاهای‌شان در اختیار داشته باشند و بتوانند کارهایی را که مدت‌هاست کنار گذاشته‌اند پیگیری کنند.

 بسیاری از افراد به من گفته‌اند که حالا حتی در روزهای تعطیل و آخر هفته نیز زود بیدار می‌شوند و سحرخیز شده اند، تنها به این دلیل که احساس بهتری به آن‌ها دست می‌دهد و می‌توانند کارهای بیش‌تری را به سرانجام برسانند. باورتان می‌شود؟

بارها و بارها شنیده‌ام که افرادی که از کتاب معجزه سحرخیزی بهره می‌برند بیدار شدن هر روز خود را با احساسی که در زمان کودکی هنگام بیدار شدن در روز سال نو داشته‌اند مقایسه می‌کنند. به همان میزان جذاب! تصور کنید که چقدر عالی خواهد بود، اگر بتوانید هر روز را با این احساس آغاز کنید.

در پایان کتاب، شما آماده خواهید شد وارد چالش ۳۰ روزه‌ متحول‌کننده معجزه سحرخیزی شوید که با توسعه ذهنیت و محکم‌کردن عادت‌های موردنظر به طور پیوسته سطوحی از موفقیت را که خواهان آن هستید جذب کنید و بسازید. هیچ‌گاه فراموش نکنید که شخصی که شما در حال تبدیل شدن به آن هستید مهم‌ترین و تنها عامل تعیین‌کننده در کیفیت زندگی شما در حال حاضر و در آینده است. چه شما خودتان را شخص سحرخیزی بدانید، چه ندانید، یاد خواهید گرفت که چگونه هر روز صبح به ‌راحتی از خواب برخیزید و عاداتی جدید از قبیل هر روز صبح پُرانرژی‌تر و باانگیزه‌تر بیدار شدن را شکل خواهید داد. شما به سرعت خواهید دید که، با تغییر نحوه بیدار شدن‌تان در صبح، می‌توانید تمام زندگی‎تان را تغییر دهید.

کتاب معجزه سحرخیزی تاکنون زندگی هزاران نفر در سرتاسر جهان را متحول کرده است (که خودم را نیز شامل می‌شود.) و می‌تواند برای تحول زندگی شما نیز نقش کاتالیزگر را ایفا کند. من افتخار می‌کنم که می‌توانم این کتاب را با شما به اشتراک بگذارم، من تمام تلاشم را کرده‎ام که این کتاب را به گونه‌ای آماده کنم که ارزش زمان، انرژی و توجهی را که شما برای آن سرمایه‌گذاری می‌کنید داشته باشد. از شما تشکر می‌کنم که به من اجازه دادید در بخشی از زندگی شما حضور داشته باشم، سفری معجزه‌آسا با همدیگر را در پیش داریم.

 

معرفی کتاب:

نام کتاب صوتی: معجزه سحرخیزی
نویسنده: هال الرود
تعداد فصول: 10 فصل

گوینده: دکتر خسرو محمودیان

 

فهرست:
مقدمه
فصل اول: بیدار شدن با حداکثر توان
فصل دوم: داستان خلق معجزه سحرخیزی
فصل سوم: حقیقت تاسف‌بار 95درصد جامعه
فصل چهارم: چرا امروز صبح بیدار شدید؟
فصل پنجم: راهکار 5 مرحله‌ای برای خاموش نکردن زنگ ساعت و دوباره خوابیدن
فصل ششم: شش روال صبحگاهی که زندگی شما را متحول می کند
فصل هفتم: معجزه سحرخیزی 6 دقیقه ای مخصوص افراد پرمشغله
فصل هشتم: شخصی سازی معجزه‌ی سحرخیزی با توجه به اهداف و آرزو‌ها
فصل نهم: از غیرقابل‌تحمل تا غیرقابل‌توقف، دلیل اصلی شکست در سحرخیزی
فصل دهم: چالش متحول‌کننده‌ی ۳۰ روزه‌ی معجزه‌ی سحرخیزی

 

راهنمای دانلود: 

بر روی لینک دانلود کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی لینک دانلود چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • بابک
    دوشنبه 16 آبان 1401
    کتاب خوبیه. حتما بخونید یا بشنوید. دمتون گرم به خاطر کتاب صوتی. لطفا همه کتاب ها رو صوتی کنید
    رویال مایند
  • سمیرا خواجه ئی
    شنبه 28 اسفند 1400
    سلام سپاس از تیم با انگیزه و حرفه ای رویال مایند بخاطر به اشتراک گذاری کتاب های سودمند که اینقدر تاثیرگذار و روشن کننده راه موفقیت من قبلا کتاب کلاب ۵ صبحی ها رو هم گوش داده بودم و قلم رابین شارما واقعا فوق العاده ست تک تک جملات کتاب فوق العاده بود این دوکتاب مکمل هم هستن و باید چندین بار گوش داده بشن... به دوستان توصیه میکنم و امیدوارم بتونم من هم به توصیه های کتاب عمل کنم تا به آرزوها و خواسته هام برسم 😊🙏🌹
    رویال مایند

    بسیار فوق العاده. ممنون از لطف شما

  • زهرامنصوری
    شنبه 8 آبان 1400
    بی نهایت ممنونم از رویال مایند که این کتاب های ارزشمند رو در اختیار ما قرار دادن . من ۳ بار این کتاب رو گوش دادم و هر بار چیزهای جدیدتری یادگرفتم.خواستم بگم علاوه بر سحرخیزی مطالب بسیار مهم و کلیدی رو برای تغییرزندگی ،از این کتاب یاد خواهید گرفتید اگر با دقت گوش کنید . سپاسگزارم
    رویال مایند

    سلام. ممنون از لطف شما

  • رجب علی
    چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399
    واقعا کتاب خوبی است
    رویال مایند
  • Samira
    دوشنبه 1 اردیبهشت 1399
    سلام وقتتون به خیر من این کتاب را تا فصل۱۰ مطالعه کردم.بسته های چالش را باید چجوری تهیه کنم؟ممنونم از لطفتون
    رویال مایند

    سلام. به صفحه اصلی کلوب سحرخیزان مراجعه کنید

  • سولمازپاشائی
    یکشنبه 25 اسفند 1398
    سلام.. برای چنین فعالیت درخشان و سازنده ای بسیار سپاسگزار هستم.. . اگر همه ی کتاب هایی رو که ترجمه کرده اید، نسخه ی کتاب صوتی هم داشته باشند بسیار عالی تر خواهد شد. فکر می کنم با مشغله ی بسیاری که همه مان داریم، شنیدن نسخه های صوتی امکان پذیرتر هستند.
    رویال مایند

    سلام. چشم به تدریج کتاب های صوتی را بیشتر خواهیم کرد.

  • سیمین علاسوند یزدانی
    سه شنبه 20 اسفند 1398
    سلام به گروه رویال مایند عزیز. من کتاب رو گوش دادم خیلی عالی بود.ممنونم بخاطر زحمتی که برای تهیه این کتاب صوتی کشیدین. بهترینها رو براتون آرزو میکنم.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • یاسمن
    چهار شنبه 4 دی 1398
    سلام با تشکر از گروه رویال مایند خیلی سایت خوبی دارید، اگر امکانش هست کتاب دیگری از این نویسنده ترجمه کنید خیلی سپاسگزارم اسمش The miracle equation هست
    رویال مایند

    سلام. پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • هيوا راد
    چهار شنبه 6 آذر 1398
    تشكر بابت كتاب اثر بخش تون واقعاً متحول كننده است
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • محمد اکبری
    پنج شنبه 31 مرداد 1398
    عالی
    رویال مایند
  • علی
    جمعه 18 مرداد 1398
    این کتاب صوتی عالیه بالای 30 بار تاحالا گوش دادم و باز هم گوش میدم واقعا عالیه البته همت انجام دادنش خیلی سخته
    رویال مایند
  • زهره میراخوری
    پنج شنبه 12 اردیبهشت 1398
    سلام ...از تک تک اعضا تیم رویال مایند تشکرمیکنم ...مجموعه منحصربه فرد و عالی حالمو خیلی خوب میکنید ,احساس متعالی بودن میکنم و تفکرم رو عمیق کردید تلاش میکنم از زندگی سطحی رهاشوم ,,,سپاسگزارم روز معلم و مشاور هم برهمگی تون مبارک چراکه می اموزید پس معلم هستید,مشاور زندگی ما هستید و به راه صحیح رهنمون میشوید. سپاسگزارم .سپاسگزارم .سپاسگزارم
    رویال مایند

    ممنون از لطف و انرژی مثبت شما

  • مهسا رفیعی
    دوشنبه 2 اردیبهشت 1398
    سلام وقت بخیر. برای بار دوم این کتاب رو گوش دادم. کتاب خیلی خوبیه. از شما ممنونم. تمام جملاتش رو توی زندگیم می بینم. رویال مایند تو بهترینی
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • نسرین سعیدی
    جمعه 30 فروردین 1398
    متشکرم
    رویال مایند
  • فرهنگ صالحی
    جمعه 16 فروردین 1398
    سلام و تشکر از سایت عالیتون
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • Nadiya
    یکشنبه 4 فروردین 1398
    Awli
    رویال مایند
  • آمنه شیرازی
    یکشنبه 14 بهمن 1397
    سلام.ممنون از سایت خوبتون.لطغا کتاب های صوتی را ببشتر کنید.ما عضو این سایت شدیم چون کمتر فرصت بک جا نشستن و کتاب خواندن رو داریم.و هر چه بیشتر سمینارها و مصاحبه های به روز و ترجمه شده رو اضافه کنید سپاسگزارتر می شویم.ممنون
    رویال مایند

    چشم در حال آماده سازی کتاب های صوتی بیشتر هستیم

  • حسام
    سه شنبه 9 بهمن 1397
    درود بر شما!! درخواستی که دارم اینه که کتاب بیندیشید وثروتمند شوید رو صوتی کنید😁 مخصوصا نسخه ی ترجمه ی مهدی قراچه داغی رو که خیلی معروفه!😐 سپاسگزارم😍😏😅
    رویال مایند

    به زودی ترجمه رویال مایند از این کتاب در سایت به اشتراک گذاشته می شود

  • نفیسه
    جمعه 30 آذر 1397
    سلام من برای چالش شرکت کردم،ولی نمیدونم چطوری باید شروع کنم،ممنونم راهنمایی کنید
    رویال مایند

    دوست عزیز به کلوب سحرخیزان و سپس به چالش سی روزه سحرخیزی مراجعه کنید

  • Zahra
    چهار شنبه 28 آذر 1397
    سلام ببخشید من اشتراک برنز را خریدم ولی هیچ چیز را نمی توانم دانلود کنم میشه منو راهنمایی کنید می خوام به کلوپ سحرخیزی ملحق بشم
    رویال مایند

    سلام، دوست عزیز لطف کنید به بخش پشتیبانی در تلگرام پیام دهید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند

  • معصومه بابایی
    یکشنبه 25 آذر 1397
    سایت عالی
    رویال مایند
  • منصور
    یکشنبه 18 آذر 1397
    کتاب های صوتی را بیشتر کنید با تشکر
    رویال مایند

    چشم

  • فاطمه
    چهار شنبه 23 آبان 1397
    سلام. چطور میتونیم کتاب رو تهیه کنیم. بجز فایل صوتی منظورم هست؟ آیا انتشاراتی کتاب رو منتشر کرده؟
    رویال مایند

    شاید منتشر شده باشد، به کتابفروشی ها مراجعه کنید

  • امین
    پنج شنبه 10 آبان 1397
    سلام مرسی بابت همه ی خوبیهاتون به لطف خدا و به واسطه زحمات شما برای این سایت تونستم روال سحرخیزی رو در خودم ایجاد کنم و در چالش سحرخیزی شرکت کردم الان حالم فوق العاده بهتره و چون مدیر مدرسه هستم امسال مدرسه خیلی پیشرفت فوق العاده ای داره چون من حالم بهتره! ممنون بابت همه خوبیهاتون مدیون شما هستم
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما، بسیار فوق العاده است

  • مژدا
    دوشنبه 30 مهر 1397
    سلام ای کاش فایل کتابهای صوتی را به صورت زیپ هم برای دانلود قرار میدادین
    رویال مایند

    دوست عزیز حجم فایل بسیار زیاد می شود.

  • مهدی
    چهار شنبه 25 مهر 1397
    با سلام ایا دوباره برنامه چالش سحر خیزی را به صورت گروهی استارت خواهید زد؟
    رویال مایند

    سلام، انشاالله برای دی ماه

  • حسین
    چهار شنبه 11 مهر 1397
    سلام ممنون بابت زحمات شما در بالابردن انگیزه در اجتماع. من چندین کتاب صوتی شما رو گوش کردم.لحن خوندن ، مکس های صحیح در جمله ، و فراز و فرود به موقع ،،،در تاثیر گذاری و فهم کتاب خیلی مهمه. به نظر من آقای مرتضوی کیاسری تمامی این موارد رو رعایت میکنند.در صورت امکان ، کتابهای صوتی بعدی رو به ایشون بسپارید. با تشکر
    رویال مایند

    چشم، پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • سجاد
    پنج شنبه 5 مهر 1397
    ممنون از این کتاب صوتی بی نظیر.قبلا کتاب رو خونده بودم ولی با صدای آقای دکتر لطف بیشتری داشت.مرسی از رویال مایندی ها
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • الهه
    یکشنبه 1 مهر 1397
    سلااااااااااام شروع امروز عالی بود.. ۵ ۴ ۳ ۲ ۱...شرووووووع.
    رویال مایند

    فوق العاد بود این سطح از انرژی

  • نكيسا
    یکشنبه 1 مهر 1397
    سلام وقت بخير امكان save كتاب ها توي گوشي هست؟
    رویال مایند

    بله

  • مهناز خالق نظری
    شنبه 31 شهریور 1397
    سلام وقت بخیر من دیشب خریداری کردم اشتراک الماس رو ببخشید برنامه چالش اینجوریه که من باید تا 6 روز طبق برنامه پیش برم . بعد از 6 روز چالش شروع میشه و تا 30 روز ادامه داره درسته؟ و اینکه برای روز اول تمام کتاب صوتی معجزه شکرگزاری رو باید بخونم ؟
    رویال مایند

    بله باید ابتدا به همراه شش دفترچه اول، کتاب معجزه سحرخیزی هم مطالعه کنید و سپس دفترچه مدیریت چالش را دانلود کنید و وارد چالش شوید

  • فرشته
    جمعه 30 شهریور 1397
    عالی
    رویال مایند
  • امیررضا
    جمعه 30 شهریور 1397
    سلام و خدا قوت به همه رویال مایندی های عزیز. تشکر بابت آپدیت دقیق فایل ها مخصوصا کتاب معجزه سحر خیزی.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • محمدرضا
    جمعه 30 شهریور 1397
    سلام واقعا ممنون که کتاب صوتی معجزه سحرخیزی را آماده کردید.
    رویال مایند

    انشاالله بتوانیم کتاب های صوتی بیشتری را با سرعت بیشتری برای شما عزیزان آماده کنیم

  • میثم
    پنج شنبه 29 شهریور 1397
    سلام لطفا کتاب انگیزشی و رشد شخصی برای طول دوره سحر خیزی معرفی کنید .
    رویال مایند

    حتماً

  • رضا
    چهار شنبه 28 شهریور 1397
    خيلي خوب . متشكر
    رویال مایند
  • بهرام
    دوشنبه 26 شهریور 1397
    دلم نیومد ازتون تشکر نکنم بابت تهیه صوتی کتاب و صدای عالی و پر انرژی و لحن خوب آقای دکتر بسیار ممنون
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • مهدی
    شنبه 24 شهریور 1397
    سلام، ممنونم برای ترجمه صوتی معجزه سحرخیزی
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما