قدرت خارق العاده ذهن - دکتر جو دیسپنزا

بخشی از این مصاحبه:

مدت این برنامه: 1 ساعت و 10 دقیقه

حجم فایل: 222 مگابایت

 

آنچه در این سمینار خواهید دید:

آب دارای ویژگی‌هایی است که باعث غیر معمول شدن آن شده است. زمانی که فکری منسجم‌تر دارید، آب به الگوهای متفاوت مثل دانه‌های برف بلوری می‌شود. وقتی احساسات محدودی مانند خشم و ناامیدی و یا تنفر دارید، اثر الکترومغناطیسی آن فکر، مختل‌کننده می‌شود. در واقع، این احساسات ساختار مولکولی آب را ضعیف می‌کند. 75 درصد بدن را آب تشکیل می‌دهد و آب اطلاعات را ذخیره می‌کند. 


هوش ذاتی همان چیزی است که به ما زندگی می‌بخشد، هوش همیشه حاضر است. ذهن نیز عنصری بسیار قوی است. باید حاضر بود. آنچه که باعث مشکل در بدن هر فردی می‌شود، مدیریت غلط احساسات و هورمون‌های استرس است. وقتی مغز و بدن از حالت تعادل خارج می‌شوند، استرس به وجود می‌آید. مکانیزمی ذاتی در بدن ما وجود دارد که ما را به حالت نظم برمی‌گرداند. تمام ارگانیسم‌های طبیعت می‌توانند استرس کوتاه مدت را تحمل کنند.

 

وقتی واکنش استرس به جریان انداخته می‌شود، این حالت منجر به بیماری می‌شود. تغییر بسیار سخت است. برای تغییر باید بهتر از محیط خود باشید. اگر باور نداشته باشید که افکارتان به سرنوشت‌تان ربط دارد، گذشته‌ی بیشتری را تجربه می‌کنید. تکرار احساس، بدن را شرطی می‌کند تا به طور غیرهوشیار ذهن آن احساس شود که به این معنی است که بدن اکنون ضمیر ناخودآگاه است. تحقیقات نشان می‌دهند که ژن‌ها بیماری ایجاد نمی‌کنند. بلکه محیط به ذهن‌ها سیگنال می‌فرستد و باعث ایجاد بیماری می‌شود.

 

اگر به محیط خود واکنش نشان دهید، به ژن‌های مشابه به طریق مشابه سیگنال می‌فرستید. زمانی که تصمیم می‌گیرید تغییر کنید، احساس خوشایندی خواهید داشت. رها کردن دردناک است. برای تغییر باید از بدن بزرگ‌تر باشید. حال برای اینکه از بدن‌تان بزرگ‌تر باشید، باید عادت خود بودن را بشکنید. باید طرز عمل خود را تغییر دهید. اولین قدم تغییر، هوشیار شدن از طرز فکر است. هوشیار شدن هرج و مرج زیادی را در بدن ایجاد می‌کند. شخصیت جدید با واقعیت جدید در ارتباط است. بدن باید جلوتر از تجربه احساسات را حس کند. وقتی واقعاً تمرکز کنید که در زمان حال هستید، فقط یک جای دیگر وجود دارد که می‌روید.

 

میدان کوانتومی، میدانی است که تمام ماده‌های موجود را در دنیا کنترل می‌کند. اگر می‌خواهید ماده‌ای را تغییر دهید، باید فراتر از بدن‌تان بروید تا بدن‌تان را درمان کنید. وقتی در میدان کوانتومی هستید، زمان کمتری برای تغییرات نیاز دارید. 


تجربه‌ی کار کردن ذهن و بدن، مدارهای بیشتری را در مغز توسعه می‌دهد. نتیجه‌ی نهایی یک تجربه، احساس است. وقتی تجربه‌ای را به صورت مداوم تکرار کنید، تبدیل به تمایل ذاتی می‌شود. با تغییر شخصیت، شروع به دیدن چیزهایی می‌کنید که همیشه وجود داشتند ولی مدارهای لازم برای درک آن‌ها را نداشتید. پیشامد درونی یک تجربه است، تجربه مغز را تقویت می‌کند. هیچ کس تغییر نمی‌کند مگر اینکه انرژی‌اش را تغییر دهد. وقتی انرژی‌تان تغییر می‌کند، زندگی‌تان تغییر می‌کند. باید از عادت‌ها و احساسات بدن‌تان بهتر باشید. در این سمینار خواهید آموخت که چگونه انرژی‌تان را تغییر دهید و به مدت طولانی آن را نگه دارید؟


چیزی که اهمیت دارد این است که در دنیا تفاوت ایجاد کنیم. توجه و آگاهی مردم روی بدنشان است. مغز ما همیشه در حال اسکن کردن محیط اطرافمان است. زمانی که توجه خود را از بدن‌تان منحرف می‌کنید، وقتی از کسی به هیچ کس می‌رسید، آن زمان است که دیگر با همان قوانین عادی کار نمی‌کنید. آن وقت است که در هوشیاری کامل قرار دارید. می‌توانید از هر چیزی فراتر بروید. در این حالت است که مغز شروع به فعالیت می‌کند. وقتی فراتر از خودتان بروید، کاملاً در بهترین حالت خود قرار دارید.

 

وقتی روی یک مشکل تمرکز می‌کنید و با استرس زندگی می‌کنید، چون مغزتان سعی می‌کند لحظه‌ی بعد را پیش‌بینی کند، مغز شروع به تحریک شدن بدون انسجام می‌کند. وقتی مغزتان منسجم نیست شما هم منسجم نیستید. وقی با استرس زندگی می‌کنید، اتفاقی که می‌افتد این است که تمرکزتان را روی علت محدود می‌کنید. عمل بسط دادن تمرکز باعث می‌شود فرد از فکر کردن دست بردارد. اگر دیگر به چیزی فکر نکنید، امواج مغزی شروع به آرام شدن می‌کنند.

 

انرژی فرکانس است و هر فرکانس حاوی اطلاعات است. آن اطلاعات می‌تواند شامل شفا یافتن شما باشد. اگر با احساسات ترفیع یافته زندگی کنید، می‌دانید که چگونه احساسات آینده را حس کنید. چون فکر می‌کنید که از قبل اتفاق افتاده است، احتمالش کمتر است که برای کنترل آن تلاش کنید. خلق زندگی یعنی اینکه می‌دانید خودش به سراغ شما خواهد آمد. اگر سعی کنید خواسته‌تان سریع‌تر اتفاق بیفتد، به خود قبلی‌تان برگشته‌اید. خواسته‌تان به روشی که انتظارش را ندارید، ظاهر خواهد شد. وقتی ناگهان تبدیل به هیچ کس هیچ چیز و هیچ زمانی می‌شوید، آن زمان است که هشیاری شما با هوشیاری منبع در یک ردیف قرار می‌گیرد، آن هنگام است که کاملاً حاضر هستید.

 

تسلیم شدن درجه‌های بالاتر رها کردن و اعتماد کردن است. باید قادر باشید که اقدام کنید. شکرگزاری وضعیت نهایی دریافت است. کافیست فقط ده دقیقه شکرگزاری کنید تا هر فکری را که دوست دارید وارد بدن‌تان کنید. روح خداوند در همه‌ی انسان‌ها زندگی می‌کند، باید تلاش کنیم تا هر روز با خداوند ارتباط برقرار کنیم. ما خالق زندگی‌مان هستیم، نه قربانی آن. زمان گذاشتن در زندگی، سرمایه‌گذاری برای خود است. 

 

 

راهنمای دانلود: 

بر روی دانلود از سرور اصلی کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی دانلود از سرور اصلی چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • جواد
    شنبه 16 اسفند 1399
    تشکر به خاطر سایت عالیتون
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • هستی
    جمعه 24 بهمن 1399
    درود مثل همیشه فوق العاده بود، فکر می کنم جو دیسپنزا رسالتش در این دنیا اگاه کردن ادمها به قدرتها و توانایی های خودشان به ساده ترین شکل ممکن است. من مراقبه های دیسپنزا رو چند بار انجام دادم، خیلی خوب بود و مهمترین چیزی که بدست اوردم ابتدا آرامش درونی بود. ما فراتر از شرایط فعلی هستیم هر وقت از اگاهی دور می شویم باید یک تلنگر به خودمان و توانایی هایمان برگردیم.
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • مریم رضوی
    دوشنبه 17 آذر 1399
    عالی وتاثیرگذارهست .
    رویال مایند
  • غزال غفاری
    شنبه 24 اسفند 1398
    سلام وقت بخیر واقعا عالی هستید کاش میشد همه فیلم ها رو دوبله کنید خیلی عالی تر میشد
    رویال مایند

    سلام. حتماً تا جای امکان این کار را انجام خواهیم داد

  • سعیده
    دوشنبه 28 بهمن 1398
    سلام. سپاس از زحماتتون. عذر میخوام من چرا نمیتونم این دو فایل را دانلود کنم؟
    رویال مایند

    با بخش پشتیبانی در تلگرام و واتساپ مشکل خود را مطرح کنید تا بررسی کنند

  • م حسین
    پنج شنبه 23 خرداد 1398
    با تشکر از حسن انتخابتون، لطفا از دکتر جو دیسپنزا بیشتر ویدیو قرار دهید
    رویال مایند

    چشم

  • پانیذ
    پنج شنبه 9 خرداد 1398
    سلام رویال جونم لطفا وبینار ها و فیلم های بیشتری از برنامه مدرسه بزرگان لوویس هوس بزارید. واقعا برنامه هاش عالیه و اشخاص بزرگی رو هم دعوت میکنه ممنونمممممممممممممممممممم
    رویال مایند

    سلام، چشم

  • غزل
    پنج شنبه 29 فروردین 1398
    سلام.به خاطرسایت بسیارخوب ومفیدتون سپاسگزارم.میخواستم بدونم آیابراتون مقدوره که کتاب ماوراطبیعی شدن دکترجودیسپنزاروتوی کلوب سحرخیزان هم قراربدید؟آخه خیلی تعریفشوشنیدم ولی متاسفانه توبخش طرح الماسه
    رویال مایند

    سلام. دوست عزیز این کتاب متعلق به بخش محتوای ویژه سایت است

  • مجتبی صدری
    پنج شنبه 25 بهمن 1397
    سلام و خدا قوت به تیم خیلی خوب رویال مایند اگر براتون امکان داره میخواستم بدونم کار ترجمه کتاب becoming super natural دکتر جو دیسپنزا در چه مرحله ای است؟ چون خیلی شوق خوندنش رو دارم پرسیدم اگه از لحاظ کاری و حرفه‌ای نمی‌تونید بگید اشکالی نداره
    رویال مایند

    ترجمه در حال اتمام است، به زودی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

  • مهدی
    پنج شنبه 11 بهمن 1397
    سلام ببخشید از دیسپنزا یه سمینار 4 قسمتی با این عنوان تو بخش محتوای ویژه هست> ایا همونه؟
    رویال مایند

    خیر این قسمت یک وبینار است

  • مجتبی صدری
    پنج شنبه 20 دی 1397
    سلام لطفاً اگه براتون امکان داره کتاب becoming super natural دکتر جو دیسپنزا رو ترجمه کنید
    رویال مایند

    تا چند هفته دیگه ترجمه این کتاب به اتمام خواهد رسید و به اشتراک خواهیم گذاشت

  • فرید هادیخان تهرانی
    سه شنبه 11 دی 1397
    سلام به دوستان عزیز در رویال مایند به نظر من نظرات ایشان فوق العاده بود خواهشمندم از ایشان مطالب بیشتری ارائه فرمائید باز هم از شما متشکرم درپناه الله
    رویال مایند

    سلام، چشم

  • Mahdi
    دوشنبه 12 آذر 1397
    با سلام و احترام ممنون از سایت عالیتون. در این سمینار دکتر دیسپنزا در مورد در مورد هماهنگی بین قلب و مغز صحبت می کنه. که به نظرم موضوع خیلی جذابی هست. یکی از افرادی که توی این زمینه خیلی کار کرده است << دکتر گرک برادن>> هست. در نتیجه از شما ممنون میشم که سمینارهایی مرتبط با همین موضوع رو از << دکتر گرک برادن>> توی وب سایتتون قرار بدین تا روش هماهنگ سازی قلب و مغز رو به طور کامل توضیح بده که فک کنم مورد استقبال زیادی هم قرار بگیره. با تشکر از توجه شما.
    رویال مایند

    سلام، چشم پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • Homayoun
    چهار شنبه 7 آذر 1397
    سلام و وقت به خیر من واقعا از دیدن این صحبت های علمی و منطقی لذت بردم و بی نهایت هیجان زده هستم که این احساساتی که ازش صحبت میشه رو تجربه کنم و یاد بگیرم ... دایی من 1ز سال 83 تا الان ضربه مغزی و خونه نشین شده بی نهایت مشتاق هستم تا این مهارت رو کسب بکنم و بتونم به خانواده خودم کمک بکنم این بهترین کاری هست که میتوم در حقشون انجام بدم ... این کار میتونه به زندگیم یک معنای اساسی بده ...
    رویال مایند

    کتاب ها و سمینارهای دکتر دیسپنزا را در بخش محتوای ویژه دنبال کنید

  • Rezvan tahery
    پنج شنبه 1 آذر 1397
    با عرض سلام و ررود بی پایان به تیم وزین رویال مایند وعده داده شده بود آبان ماه مطالب بیشتری از دکتر دیسپنزا قرار میدید تقریبا ما هر روز میایم که ببینیم اومده یا نه!؟ پس کی قراره کتاب و... ایشون بارگذاری بشه؟
    رویال مایند

    تقریباً حدود یک هفته آینده، ترجمه کتاب های ایشان بسیار دشوار است

  • لیلا
    یکشنبه 27 آبان 1397
    سلام و خدا قوت بر تیم قدرتمند رویال مایند اگر امکان دارد مراقبه ها، کارگاهها و کتاب های دکتر جو دیسپنزا را نیز قرار دهید. تشکر و آرزوی موفقیت برای شما
    رویال مایند

    سلام، در حال پایان یافتن فرآیند ترجمه است

  • سحر
    سه شنبه 15 آبان 1397
    با سلام لطفا کتابها،مقالات،تحقیقات و سمینارهای دکتر دیسپنزا رو در سایتتون قرار بدید.به نظر بنده همه مطالب وبسایتون یک طرف مصاحبه هایی که از ایشون دیدم یک طرف.فوق العاده است. با تشکر از شما و سایت خوبتون.
    رویال مایند

    سلام، انشاالله به زودی

  • زهرا
    سه شنبه 8 آبان 1397
    سلام و خدا قوت می خواستم ببینم کتابی از دکتر جو دیسپنزا روی سایت قرار گرفته یا نه؟ چون توی کامنت ها خوندم که گفته بودید آبان ماه روی سایت قرار میگیره؟
    رویال مایند

    بله به زودی ترجمه کتاب و سمینار ایشان به پایان خواهد رسید و به اشتراک گذاشته می شود.

  • سمیه
    یکشنبه 22 مهر 1397
    سلام روزتون بخیر . خیلی خیلی ممنونم بابت سایت فوق العاده اتون . ببخشید آیا از اقای دکتر جودسپنزا دیگه سیمنار یا کتابی را داخل سایتتون قرار می دین ؟ و اینکه اگر بله زمانش مشخص هست ؟
    رویال مایند

    بلکه کتاب و سمینار ایشان در حال ترجمه است، از آبان ماه به اشتراک گذاشته می شود

  • سمیرا
    جمعه 13 مهر 1397
    سلام؛وقت بخیر و خدا قوت، بسیار سپاسگذارم از سایت و مطالب بسیار خوبتون، خواستم یک مطلبی را بگم، تمام صحبت هایی که توسط دکتر جو در این برنامه عنوان شد، توسط آقای دکتر محمدعلی طاهری و تحت عنوان فرادرمانی طی سالیان اخیر در ایران آموزش داده شده است. برای خود من که اون کلاس ها نقطه عطفی در زندگی ام بود، پیشنهاد میکنم کسانی که دوست دارند به طور کاربردی تر از این آموزشها در زندگیشان استفاده کنند در خصوص فرادرمانی نیز تحقیق کنند. و البته امیدوارم این مطلب در سایتتون درج شود.
    رویال مایند

    جالب است

  • سهیلا
    پنج شنبه 12 مهر 1397
    سلام خسته نباشید بسیار عالی بود. امیدوارم به زودی ترجمه کتاب ایشون در سایت قرار بگیره. مممنونم🍂
    رویال مایند

    انشاالله به زودی به اشتراک گذاشته می شود

  • ایمان
    سه شنبه 10 مهر 1397
    سلام. خدا قوت.بی نهایت سپاسگزارم. صحبت های ایشون بسیار عالی و تأثیر گذار بود. همچنین خوندن کتاب break the habit of being yourself از ایشون رو به همه توصیه می کنم. واقعاً مدیتیشن ها و تمارین عملی آخر این کتاب یک سر و گردن حتی از دستورات اساتید بزرگ مدیتیشن بالاترند.
    رویال مایند

    ترجمه این کتاب به زودی به پایان می رسد و در بخش محتوای ویژه به اشتراک گذاشته می شود

  • مهناز
    جمعه 6 مهر 1397
    سلام از زحمات تیم رویال مایند سپاسگزارم. من به سایت دکتر دیسپنزا مراجعه کردم و ایشان دو تا سمینار پیش نیاز برای یادگیری و انجام مراقبه دارند. همچنین یکسری کتاب هم دارند که جالب هستند. لطفا اگر برایتان مقدور است سمینارهای ایشان را در سایت قرار بدهید. بابت تلاش های شبانه روزی شما و کمک به مردم ایران صمیمانه تشکر می کنم.
    رویال مایند

    چشم، حتماً

  • شاهین
    جمعه 6 مهر 1397
    سلام و عرض و ادب لطف می کنید برای هر فایل بگید دقیقا چند قسمته ! اینطوری ما منتظر باشیم برای قسمت های بعدی ولی وقتی نمگید من اون فایل آموزشی رو تموم می کنم و می بندم بعد یهو میبینم شما ادامه شو آوردین و دوباره باید برنامه ریزی کنم و برنامه ام با تداخل روبرو میشه! الان این برنامه ادامه هم داره ؟
    رویال مایند

    چشم، حتماً

  • امین
    جمعه 6 مهر 1397
    بی نهایت سپاسگزارم و واقعا نمیدانم چطور از شما تشکر کنم که حق مطلب ادا شود بابت این همه خوبی و لطف شما که به خاطر مطالبی که به واسطه شما یاد گرفتم چقدر تغییر کردم و هر روز فوق العاده تر میشم خدا رو شکر از خدا برای شما بهترین ها رو میخوام
    رویال مایند

    ممنون  از لطف شما 

  • فضیلت
    پنج شنبه 5 مهر 1397
    سلام وخدا قوت به تیم قوی رویال مایند *از مطالب خیلی لذت بردم وعالی بود فقط یه درخواست دارم لطفا از کتابها و سمینارهای دکتر دیسپنزا بیشتر تو سایت بزارید بازم از زحماتتون سپاسگزارم
    رویال مایند

    چشم، به زودی سمینار و کتاب ایشان را به اشتراک خواهیم گذاشت

  • احسان میردامادی
    چهار شنبه 4 مهر 1397
    سلام وقتتون بخیر و سلامتی خیلی عالی بود به خصوص که در قسمت دوم به ارتباط عمیقی که بین روح و جسم و کائنات اشاره کرده قابل تحسین است . با تشکر از شما شاد باشید و پر از انرژی مثبت
    رویال مایند

    بله نکات بسیار جالبی مطرح شد

  • مصطفی
    چهار شنبه 4 مهر 1397
    باعرض سلام،ادب واحترام به تیم قدرتمند،فهیم و متفاوت رویال مایند... واقعا از اینکه باعث میشید ما به آگاهیهای فوق العاده برسیم از اعماااق وجودم سپاسگزار و ممنونم... بابت ترجمه ی عالی و کیفیت خیلی خوب محصولاتتون هم ممنونم... دوستوووون دارم... امیدوارم درپناه ایزد منان همیشه درخشان و کم نظیر باشید...
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما، ما هم شما و دیگران عزیزان را بسیار دوست داریم. در ضمن پوزش ما را برای تاخیر اشتراک گذاری قسمت دوم بپذیرید

  • مهشید
    سه شنبه 3 مهر 1397
    سلام وعرض ادب خدمت شما عزیزان ومهربانان رویال مایند قسمت دوم سمینار دیسپنزا عالی بود متشکرم از پروردگار یکتا خواستار درخشیدن وموفقیت روز افزون شما را دارم
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • فریماه
    سه شنبه 3 مهر 1397
    بی صبرانه منتظر قسمت دوم بودیم باتشکر از زحمات شما
    رویال مایند

    با عرض پوزش بابت 3روز تاخیر

  • مصطفی
    دوشنبه 2 مهر 1397
    باعرض سلام و خداقوت به رویال مایند عزیز. قسمت دوم این گفتگو کی آپلود میشه؟؟؟؟
    رویال مایند

    انشاالله فردا عصر

  • هادی
    دوشنبه 2 مهر 1397
    سلام میخواستم خیلی خیلی خداقوت بگم به تیم بسیار موفق رویال مایند که در این زمان که بیشتر ادم ها درگیر حرص طمع شدن شما عزیزان چقدر زیبا وقدرتمند برای رشد شخصیتی مردم زحمت میکشید شما عزیزان همان انسانهای فوق موفق هستید که هدف از خلقت شما هدایت مردم به سمت رشد شخصیتی ودر نهایت ارمش است من هر روز برای شما از خداوند سلامتی وارامش را میخواهم . به امید دیدار
    رویال مایند

    ممنون از لطف و انرژی مثبتی که به تیم رویال مایند منتقل کردید

  • سوگند
    یکشنبه 1 مهر 1397
    سلام، من هم مشتاقم قسمت دوم رو ببینم، امیدوارم هر چه زودتر آپلود بشه.ممنون بخاطر کارهای با کیفیت و فوق العاده ای که ارائه می دید.
    رویال مایند

    سعی می کنیم حتماً امشب آپلود شود

  • سمیه
    شنبه 31 شهریور 1397
    سلام و خداقوت میشه فیلم Bleep رو هم که در این قسمت بهش اشاره شده قرار بدید؟
    رویال مایند

    چشم، پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • کامبیز
    شنبه 31 شهریور 1397
    سلام وخسته نباشی خدمت دوستان رویال مایند خاستم بدونم بخش دوم رو کی میزارید تو سایت؟ ممنون از زحمتاتون
    رویال مایند

    امروز یا فردا قرار داده می شود

  • مصطفی
    شنبه 31 شهریور 1397
    باعرض سلام وخداقوت به تیم فوق العاده ی رویال مایند.واقعا محصولاتتون کیفیتش عااااالیه.ممنون از زحماتتون. درضمن چرا قسمت دوم گفتگوی دکتر دسپنزا رو به اشتراک نمیذارید. من تو این چند روز صدبار به سایت سر زدم ولی خبری نشد.وبرنامه ی گفتگوی هفتگی باافراد موفق دنیا رو هم دیگه به اشتراک نذاشتید.
    رویال مایند

    هفته گذشته حجم کار بسیار بالا و متاسفانه اشتراک گذاری بعضی از محتوای به تاخیر افتاد، این هفته روال اشتراک گذاری به حالت عادی خود باز خواهد گذشت

  • Aida
    شنبه 31 شهریور 1397
    سلام خسته نباشيد.من متوجه نشدم دقيقا چه كار بايد بكنيم كه به اون حالت هشياري برسيم...اول فكر كردم مراقبه است ولي ايشون خودشون ميگن فكر نكنيد بايد مراقبه كنيد
    رویال مایند
  • sogand
    جمعه 30 شهریور 1397
    سلام رويال مايند عزيز، ممنون از مطالب عاليتون، چرا قسمت دوم قدرت خارق العاده ذهن از دكتر جو ديسپنزا رو نذاشتيد، قرار بود جمعه بزاريد، بعد واقعا مطالبو ساعت ٥ صبح نميذاريد، من از سايت شما خيلى خيلى راضى هستم لطفا اين مواردو رفع كنيد
    رویال مایند

    متاسفانه امروز حجم کار خیلی زیاد بود و نتوانستیم قسمت دوم را قرار دهیم، انشاالله فردا قرار خواهیم داد

  • ناظران
    جمعه 30 شهریور 1397
    سلام و درود به تمامی تیم عزیز و پرتوان رویال مایند واقعا سپاسگزارم از تمام تلاشی که انجام می دهید و به آگاهی ما کمک می کنید . من هر روز از هر سمینار و یا کلیپ و یا کتابی که به اشتراک می زارین واقعا سورپرایز میشم و سعی میکنم تا جایی که میتونم استفاده کنم و البته حسابی عقب هستم از برخی از مطالب کاربردی شما . وتلاشم رو می کنم که در زندگی کاری و شخصی خودم کاربردی کنم . و به دوستانم هم توصیه میکنم که از مطالب این سایت ارزشمند استفاده کنند . سپاس مجدد . پر توان و پر تلاش و پر از انرژی باشید و همیشه در پناه خدا .
    رویال مایند

    ممنون از لطف و انرژی مثبت شما

  • مهناز
    پنج شنبه 29 شهریور 1397
    سمینار دکتر دیسپنزا فوق العاده جالب و عالی بود. من به قسمت دوم این سمینار نیاز فوری دارم و دوست دارم ببینم در ادامه چه راهنمایی هایی می دهند. لطفا در صورت امکان بخش دوم این سمینار را قرار بدهید. از زحمات بی وقفه گروه رویال ماند سپاس فراوان دارم.
    رویال مایند

    بله فردا قسمت دوم به اشتراک گذاشته می شود و به زودی کتاب ها وسمینارهای ایشان را به اشتراک خواهیم گذاشت. برای یادگیری آموزههای اصلی باید کتاب ها و سمینارهای اشان را دنبال کنید

  • مدیا
    سه شنبه 27 شهریور 1397
    ممنون قسمت بعدیش رو کی میزارید؟
    رویال مایند

    همین هفته قرار خواهیم داد

  • مریم اسمی خانی
    دوشنبه 26 شهریور 1397
    ساعت 6 و نیم صبحه و من با دیدن این سمینار دارم روزم رو شروع می کنم.فوق العاده و بی نظیر بود. از خدا بابت وجود انسانهایی مثل شما که چنین خدمتی رو به دیگران ارائه میدین سپاسگذارم و همینطور قدردان زحمات شما هستم. دکتر دیسپنزا دیدگاه متفاوتی داره و در انتقال مفاهیم پیچیده به زبان ساده استاده!...خواهش میکنم هر سمینار و مصاحبه ای که از ایشون وجود داره و شما بهش دسترسی دارین رو برامون ترجمه کنین و در سایت قرار بدین. از تمام سمینارهایی که تا به امروز در سایت دیدم کاربردی تر بود. امیدوارم هر روز و هر روز در کارتون موفق تر و خوشحالتر باشید.شما در راهی قدم برمی دارید که نتیجه اش تحول تفکر جامعه اس و این بزرگترین نیاز جامعه ی امروز ماست.دست خدا به همراهتون...
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما، چشم حتماً کتاب ها و سمینارهای ایشان را به اشتراک خواهیم گذاشت

  • معین
    دوشنبه 26 شهریور 1397
    با سلام و خدا قوت خدمت رویال مایند و همراهان عزیزش در جواب دوستی که پایین نظرشون رو گفتن باید بگم که اول باید سایتای دیگه رو ببینن که فقط ی تیکه از ی سخنرانی رو میذارن فقط برای فروش با چه مبلغی!من مدتی بود استرس داشتم اکثر وقتم پای تلوزیون و توی اینستاگرام میگذشت اوضاعم یکم درهم ریخته بود اتفاقی با سایتتون اشنا شدم و چالش سحرخیزی قسمت اولش ک از 16 تیر بود رو من از اول مرداد برای خودم اجرا کردم الان دوماهه اینستاگرامو کلا پاک کردم تلوزیون نمیبینم دیگه چهار ساعت در روز مطالعه میکنم صبحا 5 بیدار میشم و شبا ساعت ده میخوابم دیگه با وجود اینه هنوز یکم مشکل دارم ولی دونه به دونه دارم حلشون میکنم و دیگه استرس ندارم بازم سپاسگذارم از شما و سایت عالیتون
    رویال مایند

    بسیار فوق العاده، حتماً در دومین چالش سحرخیزی هم شرکت کنید زیرا مطالب مهمی مطرح خواهد شد

  • نجمه
    یکشنبه 25 شهریور 1397
    سلام. در رابطه با عزیزی که گفتن شما سمت تبلیغات محوری رفتید، باید بگم هر کتاب و سمیناری که من اینجا دانلود کردم، دیدم و خوندم در تازه ای برای من باز کرد. من رو متوجه اشتباهات مالی، ذهنی، کلامی و رفتاریم کرد. تنها بعد از خوندن کتاب اثر مرکب دارن هاردی پس انداز 26 ملیونی من طی تنها سه ماه به 46 ملیون رسید. این رو تنها برای سپاسگزاری از گروه شما گفتم که با یک مبلغ واقعا اندک در قیاس حجم اطلاعاتی که به ما هدیه میکنید، اثرات بزرگی در زندگی ما دارید. ضمن اینکه تغییرات رفتاری بزرگی کردم در حدی که اطرافیان من متعجب شدند. علت این تغییرات نگاه ماست به این تولیدات، این تولیدات ابزاری برای استفاده از خود نامحدود ماست، حکایت کسی که با یک مداد ساده مینیاتور میکشه و دیگری چشم چشم دو ابرو. خسته نباشید. آرزوی من سلامتی و تداوم و برکت کار زیبای شماست. ممکنه خواهش کنم از دکتر جو دیسپینزا کتاب و سمینار و از رابرت کیوساکی سمینار یا کتاب بیشتری بزارید؟ رابرت کیوساکی در اقتصاد مواردی رو به وضوح میگه که من جایی ندیدم و واقعا راهگشا و راهنماست. دکتر دیسپینزا هم بیان علمی و متفاوتی داره. ممنونم. شاد باشید.
    رویال مایند

    ممنون از توضیحات کامل شما، در حال ترجمه کتاب ها و سمینارهای دکتر دیسپنزا هستیم

  • رویا
    یکشنبه 25 شهریور 1397
    فوق العاده جذاب و آموزنده، بسیار از جو دیسپنزا میتوان آموخت. لطفا در کنار مباحث نظری که ایشون مطرح میکنند، کتابها و سمینارهای کاربردی و آموزشیشون رو هم منتشر کنید. سپاس فراوان از شما بابت انتخابهای بینظیرتون.
    رویال مایند

    بله به زودی کتاب ها و سمینارهای ایشان به اشتراک گذاشته می شود

  • Marziye Mohammadi
    یکشنبه 25 شهریور 1397
    ممنونم واقعا. خیلی خیلی عالی بود. سپاسگزارم ازتون که انقدر مصمم و خستگی ناپذیر اگاهی رو به ما هدیه میدین. و این بی نظیرترین هدفه به نظر من
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • me
    یکشنبه 25 شهریور 1397
    درود بر شما! موردی که هست اینه که به نظر میرسه شما رفتید به سمت تبلیغات محوری! تا به جای تغییر زندگی ما مخاطبانتون! بنده بعد از این مدت فهمیدم که زندگی با چارتا سمینار و سخنرانی و برنامه ریزی برای صبح و نظم و... هرگز تغییر نمیکنه بلکه فقط با تغییر ذهن و باورهامون تغییر میکنه! و شما مطالب خیلی کمی برای تغییر باور و الگو های ذهنی میگذارید!😓. یه دونه سمینار تو ثروتمند زاده شده ای از باب پراکتور گذاشتید که به عنوان پارادایم شیفت معرفیشم کردید! یه دونه پارادایم شیفت جدید باب پراکتور بگذارید لطفا. من واقعا دلسرد شدم ازتون😔. ما متودی عملی و کامل نیاز داریم برای تغییر ذهن و باورهامون نه این که ففط راجع به موفقیت و برنامه ریزی فقط صحبت بشنویم از اساتید موفقیت!!! امیدوارم منظورم رو رسونده باشم!
    رویال مایند

    دوست عزیز شما به دنبال متودی هستید که آن را مطالعه کنید و از طریق آن تک تک باورهای خود را تغییر دهید و ناگهان زندگی شما تغییر کند و به یک فرد فوق موفق تبدیل شوید. چنین متودی وجود ندارد! تغییر باورها چیزی نیست که شما با یک متود بتوانید آن را انجام دهید. در حال حاضر ما در رویال مایند با برگزاری دوره های هدف گذاری و چالش های سحرخیزی و اشتراک گذاری کتاب های علمی و کاربردی روشی را به دوستان معرفی می کنیم تا بتوانند به صورت عملی و به تدریج با تغییر عادت ها و رفتارهایشان زندگی خود را دستخوش تغییر کنند و بدون شک با این روش خیلی از باورهای محدودکننده آنها از بین خواهد رفت. ما در حال ارائه راهکارهای عملی برای تغییر واقعی زندگی افراد هستیم و شما می گویید در حال تبلیغات هستید!!!!! می توانید بروید در سایت فلان استاد و 4 میلیون بدهید و متود تغییر باورها را از ایشان خریداری کنید، اگر متود 4 میلیونی ایشان توانست زندگی شما را تغییر دهد حتماً ما را در جریان قرار دهید. واقعاً شما فکر می کنید با از بین بردن عادت های منفی و ایجاد عادت های مثبت زندگی تان تغییر نمی کند؟؟؟ واقعاً فکر می کنید اینکه شخصی سحرخیز شود و از همان ابتدای صبح با انرژی به دنبال اهدافش برود در نهایت باعث تغییر زندگی اش نمی شود؟؟؟ 

  • لیلا
    شنبه 24 شهریور 1397
    سلام و تشکر از تیم قدرتمند رویال مایند ممنون بابت انتخاب سخنرانان و کتابهای تاثیر گذار بسیار عالی است جول اوستین، باب پراکتور ، جو دیسپنزا وسایر سخنران انگیزشی
    رویال مایند

    ممنون از لطف و حمایت شما

  • ملیکا
    شنبه 24 شهریور 1397
    فوق العاده بود!!! بی صبرانه منتظر قسمت های بعدی هستیم. واقعا متشکرم برای به اشتراک گذاشتن این مصاحبه ی بی نظیر .
    رویال مایند

    انشاالله طی چند روز آینده قسمت دوم به اشتراک گذاشته می شود

  • مهشید
    شنبه 24 شهریور 1397
    سلام سمینار دیسپنزا عالی بود متشکرم از همه زحمتکشان رویال مایند اگر این سمینار قسمتهای بعدی داره امکانش هست که زودتر بزارید تو کلوپ متشکرم
    رویال مایند

    حتماً به زودی قسمت دوم قرار داده می شود

  • yasi
    جمعه 23 شهریور 1397
    عالی بود.ممنونم بازم از دکتر جو دیسپنزا سکینار یا کتاب بزارین واقعا مفیییییده
    رویال مایند

    حتماً سمینار و کتاب ایشان در حال ترجمه است