وبینار صبح میلیون دلاری - مل رابینز

بخشی از این وبینار:

مدت این برنامه: 53 دقیقه

حجم فایل: 287 مگابایت

 

آنچه در این وبینار خواهید دید:

در این ویدئو، "مل رابینز" به شما روال صبح میلیون دلاری را آموزش می‌دهد تا کنترل صبح خود را در اختیار داشته باشید. اگر هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوید و سردرگم و کلافه هستید، این دوره را دنبال کنید. روال صبح میلیون دلاری بر درآمد، اعتماد به نفس، خودکنترلی و سطح موفقیت شما تاثیر عمیقی می‌گذارد. مهم‌ترین اصل در این روند این است که چگونه بیدار می‌شوید و چگونه اولین ساعت حیاتی روز خود را سپری می‌کنید. سعی کنید خودِ بهتر و نابغه‌ی درون‌تان را نمایان کنید. شما لایق بهترین‌ها هستید. یک تغییر کوچک در روش زندگی‌تان، نتایج حیرت‌آوری به دنبال خواهد داشت.

 

تمام چیزی که باید انجام دهید این است که نابغه‌ی درون‌تان را آزاد کنید. برای اینکه خودتان را در اولویت قرار دهید و در طول روز آزادی و کنترل بیشتری داشته باشید؛ بهره‌ورتر شوید و یک میلیون دلار درآمد داشته باشید، وبینار صبح میلیون دلاری را حتماً تماشا کنید.

 

ما انسان‌ها دو گونه ذهن داریم: ذهن نابغه و ذهن روبات. ذهن نابغه، محل زنگی خود عالی و جایی است که می‌خواهید از آن بهره‌برداری کنید. چون فعال و خلاق و آزاد از نظر ایده و تخیل است. ذهن روبات هم وقتی در حالت خودکار هستید، فعال است. وقتی برای دیگران کار می‌کنید بدون هیچ ملاحظه‌ای برای خود واقعی یا نبوغ واقعی‌تان، حس روبات بودن دارید. یکی از دلسردکننده‌ترین حس‌ها این است که بدانید در حد و اندازه‌ی پتانسیل خود، زندگی نمی‌کنید. این دقیقاً حالتی است که ذهن روبات، کنترل شما را در دست می‌گیرد. ذهن روبات شما را محدود و ذهن نابغه به شما کمک می‌کند بهترین و بزرگترین روزهای زندگی خود را داشته باشید. ذهن نابغه، بر شما، تجارت، روابط، زمان و زندگی‌تان تسلط دارد. به شما قدرت می‌دهد.

 

روال صبح میلیون دلاری به این صورت است تا ذهن نابغه و نابغه درونتان را بیدار کنید. در گام اول باید بدانید نابغه‌ها نزدیک گوشی‌شان نمی‌خوابند. این یک تصمیم کوچک با تأثیری بزرگ است. اگر گوشی کنارتان باشد، ذهن روبات بیدار می‌شود و آن را بر می‌دارد. ولی اگر گوشی خود را در اتاق دیگری بگذارید، نابغه درون‌تان به راحتی بیدار می‌شود.

 

در گام دوم باید بدانید که نابغه‌ها اجازه می‌دهند که ذهن‌شان دور شود. به چیزی که برایتان اهمیت دارد، فکر کنید. به هدف اصلی زندگی‌تان فکر کنید که برایتان اهمیت دارد. ذهن نابغه به فضا و زمان نیاز دارد تا ایده‌های خود را ظاهر سازد. برای تبدیل شدن به خود عالی‌تان، به خود قدرتمندتان اجازه دهید تا شما را راهنمایی کند.

 

در گام سوم صبح میلیون دلاری باید بدانید نوابغ به جای درست کردن لیست کارهایی که باید انجام دهند، پیشرفت می‌کنند. ذهن نابغه، با رشد، کاوش، ساختن و تمرکز روی چیز مهم ارتباط دارد. به این سوال فکر کنید تنها کاری که می‌توانید انجام دهید تا امروز پیشرفت کنید چیست؟ این سوال نابغه‌ی درونتان را بیدار می‌کند و فضایی برای رها شدن می‌دهد.

 

آنچه که ذهن نابغه‌تان می‌گوید یادداشت کنید و حتی بنویسید که چرا انجام آن کار برایتان اهمیت دارد. زیر تمام نوشته‌های خود خط بزرگی بکشید. وقتی فقط روی یک چیز تمرکز کرده و آن را اولویت خود قرار می‌دهید، مغز نسبت به آن نق می‌زند تا آن را تکمیل کند. بنابراین وقتی صبح خود را با نوشتن اولویت شماره یک آغاز می‌کنید و عملی انجام می‌دهید که منجر به پیشرفت شما می‌شود، در واقع مغزتان را تنظیم می‌کنید تا در ممکن کردن رویایتان به شما کمک کند، این همان پاپ آپ مغزی است، درست مانند هشدار در کامپیوتر است.

 

در گام چهارم روال صبح میلیون دلاری باید بدانید که نوابغ، قبل از ساعت 7:30، 30 دقیقه وقت می‌گذارند. تمام چیزی که برای پیشرفت نیاز دارید، 30 دقیقه وقت است. می‌توانید با کار کردن در زمان‌های کوتاه، نتایج بیشتری بدست بیاورید. نخست، خود و روزتان را سازمان‌بندی کنید. روی یک اولویت کار کنید که واقعاً برایتان مهم است. بهترین دو ساعت برای مغز، 2-3 ساعت اول روزتان هستند که زمان اوج بهره‌وری است.

 

در گام پنجم روال صبح میلیون دلاری باید بدانید که نابغه‌ها دست می‌کشند. برای کاری که می‌کنید، زمان اتمام تعیین کرده و به آن صادق بمانید. با اتمام زمان، دست از کار کردن بکشید. تعیین مهلت به تمرکز شما کمک کرده و موجب می‌شود با استرس کمتر به چیزهای بیشتری برسید.   

 

 

 

راهنمای دانلود: 

بر روی دانلود از سرور اصلی کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی دانلود از سرور اصلی چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • محمدی
    چهار شنبه 17 اردیبهشت 1399
    عالی بود 👍🏻
    رویال مایند
  • فاطیما
    دوشنبه 30 مهر 1397
    سلام من در مورد قانون ۳۰ دقیقه متوجه نشدم دقیقا باید چطور عمل کنیم؟ مثلا کسی ک هدفش ورزش کردن هست یا اینکه داره برای امتحانی در سال آینده آماده میشه اون ۳۰ دقیقه اول صبح چیکار باید انجام بده؟
    رویال مایند

    بر روی هدف اصلیش تمرکز کنه و جوانب مختلف آن را بسنجه

  • بهاره
    شنبه 7 مهر 1397
    سلام چطوری میتونم فایل صوتی صبح میلیون دلاری رو دانلود کنم؟! دیروز اشتراک نقره ای گرفتم اما میگه باید اول ثبت نام کنم...
    رویال مایند

    لطف کنید به بخش پشتیبانی در تلگرام پیام دهید تا شما را راهنمایی کنند

  • انصاریان
    پنج شنبه 5 مهر 1397
    دمتون گرم و خدا قوت به همه ی اعضای تیم رویال مایند. گل کاشتین با این دوره ها. خیلی خوبه. مرسیییییییییی
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • محبوبه
    سه شنبه 3 مهر 1397
    سلام .من نمیتونم کتاب معجزه سحرخیزی تو گوشی دانلود کنم .لطفا راهنمایی کنید .البته تا الان غیر فایل های پی دی اف .کتاب های صوتی رو نتونستم دانلود کنم .
    رویال مایند

    لطف کنید به بخش پشتیبانی در تلگرام پیام دهید تا شما را راهنمایی کنند

  • m.sogandi@outlook.com
    سه شنبه 3 مهر 1397
    سلام من تازه وارد سایت شدم و ثبت نام کردم میشه توضیح بدید از کجا کتاب دانلود کنم و اینکه چالش سی روزه صبگاهی ب چ صورته١
    رویال مایند

    برای دانلود کتاب ها به بخش محتوای ویژه رجوع کنید و برای شرکت در چالش سحرخیزی به کلوب سحرخیزان مراجعه کنید

  • فاطمه
    دوشنبه 2 مهر 1397
    واقعا این یک دوره عالی هست.
    رویال مایند
  • ستاره
    جمعه 30 شهریور 1397
    سلام دوستان منم در این چالش شرکت کردم. امیدوارم دوره خوبی باشه و واقعا بهمون کمک کنه فقط من کمی دیر ثبت نام کردم و فکر میکنم فرصت برای مطالعه این دفترچه ها به طور کامل ندارم.
    رویال مایند

    حتماً دفترچه ها را مطالعه کنید چون کل دوره بر اساس آموزه های دفترچه ها طراحی شده است

  • امیررضا
    دوشنبه 26 شهریور 1397
    سلام و خدا قوت.... ی خواهش ازتون دارم *فقط ب کارتون ادامه بدید * من تمامه کانال ها و سایت های انگیزشیو زیر و رو کردم سایت رویال مایند تنها سایتی هست ک صرفا فقط انگیزه نمیده در کنارش با دوره ها و چالش ها کمک ب تغیر زندگیم کرده. واقعا چرخاندن سایت و پاسخ به همه نظرات کار راحتی نیست. اما واقعا خدا قوت و فقط به کارتون ادامه بدید ایمان دارم این سایت محبوب ترین سایت ایرانی در سال 1400 خواهد بود ک همه افرادی ک خواهان موفقیت هستند از آن استفاده می‌کنند. ی پیشنهاد : اگر ممکنه برای سایت اپلیکیشن هم بسازید. واقعا خدا قوت. ❤️
    رویال مایند

    ممنون از لطف و انرژِ مثبتی که به تیم رویال مایند منتقل می کنید. اپلیکیشن در حال آماده سازی است به زودی رونمایی می شود

  • زهرا
    چهار شنبه 21 شهریور 1397
    سلام ببخشید من هرچی تلاش میکنم برا دانلود کامل ویدیو امکانش نیس و لینکی وجود نداره
    رویال مایند

    دوست عزیز اگر در سایت ثبت نام کرده باشید لینک سبز رنگ برای شما فعال است. اگر به راهنمایی بیشتر نیاز دارید به بخش پشتیبانی در تلگرام پیام دهید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  • احسان میردامادی
    دوشنبه 19 شهریور 1397
    سلام وقتتون به خیر و شادی فوق العاده عالی بود انرژی مثبت فوق العاده داره خانم مل رابینز و به نکته که شاید من کمتر دیدم بهش اهمیت بده این بود که موبایل را کنار بزارید و چقدر تاکید داشت واقعا که عامل بزرگی در عدم تمرکز در هر کاری که ذهن را درگیر مسائل بیهوده میکنه در فضای مجازی و این را هم بگم که سلیقتون فوق العاده است در انتخاب هر مطلب یا ویدیویی و ... با تشکر از شما تندرست باشید و سلامت
    رویال مایند

    بله، وبینار بسیار کاربردی بود. ممنون از لطف شما

  • مهناز
    یکشنبه 18 شهریور 1397
    سمینار خانم مل رابینز خیلی جالب و مفید بود. ممنون از سایت رویال مایند
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • رضا رفیعی
    شنبه 17 شهریور 1397
    من یه تناقضی توی حرفای ایشون با حرفای جک کنفیلد در کتاب اصول موفقیت دیدم.جک کنفیلد اصرار داشت که شب قبل، کارهای روز بعد رو بنویسید ولی ایشون میگن که این کاررو نکنید.الان من تو این تناقض گیر کردم که این کاررو بکنم یا نه.
    رویال مایند

    ایشان گفتند صبح بلافاصله بعد از بیدار شدن این کار را انجام ندهید، در مورد شب قبل صحبتی نکردند

  • محمود
    شنبه 17 شهریور 1397
    راستشو بخواید من فقط همون گام اول انجام دادم، ولی فقط همین یک گام باعث شد بتونم راس ساعت 6 از خواب بیدار بشم و بدون عجله برم سر کار. امیدوارم بتونم از گام های بعد هم استفاده کنم هر چند که فکر کنم همین گام اول برای من کافی باشه. ممنون از ترجمه این کلیپ های عالی
    رویال مایند

    حتماً به تدریج گام های دیگر هم اجرا کنید

  • لیلا
    شنبه 17 شهریور 1397
    سلام. خیلی از زحمات شما سپاسگذار هستم. به نظر من تمام نکاتی که مطرح شد کاربردی بود ولی سومین و چهارمین گام خیلی مهم بود. من طی چند روز اخیر با چالشی مواجه شده بودم و امروز صبح از گام سوم و چهارم روال صبحگاهی استفاده کردم و در عین ناباوری یک ایده خیلی خوب برای رفع مشکلم به ذهنم رسید. همانطور که خانم مل رابینز گفتن در 30 دقیقه ابتدایی ذهن نابغه فعال است و من امروز صبح در عمل این موضوع را تجربه کردم. پیشنهاد می کنم بقیه دوستان حتماً گام سوم و چهارم را جدی بگیرند و بر روی یک هدف و یا چالش تفکر عمیق کنند. از شما سپاسگذار هستم که این چنین آموزه های ارزشمندی را در اختیار مردم ایران قرار می دهید.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما، چقدر عالی که شما در همان اولین روز راه حلی برای رفع مشکل خود پیدا کردید. بله درست می فرمایید تمام مراحل روال صبحگاهی کاربردی هستند اگر کسی آنها را با جدیت اجرا کند. 

  • محمد
    شنبه 17 شهریور 1397
    سلام.منم با نظر دوستمون آقای آرش موافق هستم. لطفاً نکات به صورت مقاله کنید چون انقدر زیاد بود که آخر کلیپ تقریباً همش یادم رفته بود. اگر مقاله باشه به سرعت می توانیم مرور کنیم. ممنون
    رویال مایند

    چشم، حتماً در جزوات دومین چالش سحرخیزی نکات را توضیح خواهیم داد

  • آرش
    شنبه 17 شهریور 1397
    سلام. ممنون از این همه محتوای فوق العاده که برای ما تهیه می کنید. می شه نکاتی که در این وبینار مطرح شد به صورت یک مقاله در اختیار ما قرار بدهید. خیلی ممنون می شوم اگر این لطف را کنید. بازم ممنون از زحمات شما
    رویال مایند

    انشاالله در دومین چالش 30 روزه سحرخیزی تمام نکات مطرح شده به صورت جزوه در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

  • مهشید
    شنبه 17 شهریور 1397
    سلام. می شه درباره قانون پارکینسون کلیپ های بیشتری آماده کنید چون به نظر من خیلی مهم بود. من امروز صبح ساعت 7 فرض بر این گذاشتم که باید حتماً تا ساعت 10 کارهای امروز را به پایان برسونم و جالب این بود که تا قبل از ساعت 10 همه کارها تموم شد در حالی که معمولاً انجام این حجم کار از صبح تا عصر مرا اشغال می کرد!! به نظرم اگر درباره این قانون بیشتر توضیح داده شود به خیلی از دوستان کمک می کنید. با تشکر از زحمات شما
    رویال مایند

    دوست عزیز این قانون هم در این وبینار و هم در وبینار بهره وری فوق العاده بالا دارن هاردی توضیح داده شده است لطفاً به بخش محتوای ویژه مراجعه کنید. البته در دومین چالش 30 روزه سحرخیزی به طور مفصل این قانون را توضیح خواهیم داد.

  • مرتضی
    شنبه 17 شهریور 1397
    سلام. نکاتی که مطرح شد بسیار جالب بود. سوال من این است که برای دومین چالش 30روزه سحرخیزی از روال های صبحگاهی خانم مل رابینز استفاده می کنیم و یا از روال های صبحگاهی کتاب معجزه سحرخیزی؟
    رویال مایند

    ترکیبی از هر دو را ارائه خواهیم داد، اما همانطور که در اولین چالش 30روزه توضیح دادیم روال های صبحگاهی را باید شخصی سازی کنید. شاید انجام یک روال برای یک نفر جالب نباشد و برای یک شخص دیگر بسیار اثرگذار باشد. ما روال های را به صورت کامل توضیح می دهیم و شما بر اساس سلیقه خودتان شخصی سازی می کنید

  • محسن
    شنبه 17 شهریور 1397
    سلام. من امروز صبح روال هارو انجام دادم و خیلی موثر بود. الان ساعت 10 صبح هست و تقریباً کارهایی را به انجام رسوندم که معمولاً یک روز کامل زمان می گرفت. ممنون از اشتراک گذاری این وبینار اگر امکان داره از خانم مل رابینز کلیپ های بیشتری در سایت قرار بدهید
    رویال مایند

    چشم، از همین هفته کتاب قانون 5 ثانیه ایشان به اشتراک گذاشته می شود

  • رضا رفیعی
    شنبه 17 شهریور 1397
    ممنون از این مطلب خوب. فقط یه قسمته این وبینار؟
    رویال مایند

    بله 5 گام روال سحرخیزی را توضیح داده اند