مجموعه 5 قسمتی شکست ترس - دارن هاردی

امروز دارن هاردی بر روی صندلی می نشیند که زمانی جایگاه کلمنت استون و ناپلئون هیل بوده است. بیش از شانزده سال است که دارن هاردی به عنوان یکی از سردمداران علم موفقیت و رشد شخصی در سطح بین المللی شناخته شده است. همچنین او به عنوان یکی از سرشناس ترین کارآفرین ها در سطح بین الملل شناخته شده است به صورتی که در سن هجده سالگی درآمدی بالغ بر صدهزار دلار داشت و در سن 24 سالگی درآمد سالانه او بیش از یک میلیون دلار بوده است و در سن 27 سالگی شرکتی را راه اندازی کرد که سالانه بالغ بر پنجاه میلیون دلار سود دهی داشته است.

او به عنوان مشاور در امر مدیریت شرکت های مطرح صنعتی فعالیت داشته است. هم اکنون او به عنوان ناشر و مدیر مسئول مجله موفقیت از جایگاه منحصر به فردی برخوردار است. جایگاهی که شرایطی را برای او فراهم کرده است که با کارشناسان حوزه موفقیت و رشد شخصی به صورت مستقیم مصاحبه کند. همچنین این جایگاه امکان مصاحبه با مدیران و کارآفرینان سرشناس، ورزشکاران و قهرمانان المپیک و بازیگران معروف را فراهم کرده است. به همین دلیل او توانسته است اصول مشترک بین تمام افراد فوق موفق را پیدا کند و آنها را به اشتراک بگذارد. دارن هاردی همواره در حال یافتن بهترین روش ها و استراتژی ها در زمینه موفقیت و رشد شخصی است. او خود را متعهد کرده است دیگران را یاری کند تا بتوانند به بالاترین سطح توانایی های خود دست یابند.

 

بخشی از این مجموعه:

نام مجموعه: مجموعه 5 قسمتی شکست ترس
سخنران: دارن هاردی
سال تولید: 2018

 

آنچه در این مجموعه خواهید دید:

ترس به همان اندازه‌ای که اجازه می‌دهید عمیق می‌شود. ترس جزء جدایی‌ناپذیر از وجود همه‌ی ما است. نباید اجازه دهیم ترس ما را کنترل کند. اگر بر ترس‌های‌تان غلبه نکنید، این ترس‌ها شما را از زندگی عقب نگه می‌دارند. اکثر مردم زندگی را که تجربه می‌کنند، تنها ذره‌ای از زندگی است که واقعاً می‌توانند داشته باشند. تنها چیزی را که آن‌ها را متوقف می‌کند، ترس است. ترس می‌تواند پتانسیل‌های شما را نابود و دفن کند. تمام افراد موفق با ترس شروع کرده‌اند. شجاعت یعنی اینکه کارتان را با وجود ترسی که احساس می‌کنید انجام دهید. در این دوره 5 روزه، "دارن هاردی" به 5 راهکار برای مواجه شدن و غلبه بر ترس اشاره می‌کند:

 
راهکار شماره 1: 
اولین چیزی که باید بدانید این است که ترس واقعی نیست، بلکه کاملاً ساخته ذهن است. تنها چیزی که می‌تواند شما را بترساند، تفسیری است که ذهن‌تان از آن چیزها دارد. ترس پدیده‌ای است که در مغز ساکن می‌شود. این ذهن است که از آن تفسیر می‌کند. ترس به تنهایی وجود ندارد. زمان آن است که سیستم عامل مغزتان را به روز رسانی کنید و بر ترس خود غلبه کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که واقع‌بین باشید. باید واقعیت را از خیال جدا کنید و دیدگاه خود را نسبت به مسائل تغییر دهید. قبل از هر ترس از خودتان بپرسید: اگر این کار ار انجام دهم، آیا خواهم مُرد؟ اگر جواب‌تان نه باشد، پس ترسی ساختگی دارید. 

 

راهکار شماره 2: 
تنها چیزی که ما باید از آن بترسیم، خود ترس است. ترس فقط یک توهم است که در ذهن ساخته می‌شود. ترس نامعلوم و بی‌دلیل مانع پیشرفت شما می‌شود. خود عمل واقعی نیست که باعث ترس شما می‌شود. بلکه ترس از ترس است که مانع مهمی محسوب می‌شود. در واقع، پیش‌بینی از عمل است که باعث ترس شما می‌شود. ترس، محصول افکاری است که شما می‌سازید. وقتی که تمام حقایق را جمع‌آوری کردید، تصمیم خودتان را بگیرید و باور کنید خطر واقعی وجود ندارد، تمام ترس‌های‌تان را خاموش کنید و راه خود را ادامه دهید. 

 

راهکار شماره 3:
چگونه ترس را از بین ببریم؟ چگونه این چرخه‌ی ترس را از بین ببرید؟ ترس نوعی توهم است، اما در واقع بلایی که بر سیستم عصبی و قلبی و رفتار شما می‌آورد کاملاً واقعی است. پاسخ این است: با ترس‌تان مواجه شوید. برای مواجه با ترس لازم نیست شجاع باشید. مغزتان را خاموش کنید، چشم‌های‌تان را ببندید و نفس‌تان را حبس کنید و کاری که هر کدام از سیگنال‌های عصبی‌تان اصرار دارد و می‌گوید نکنید، همان کار را انجام دهید. کاری که بیشتر از آن می‌ترسید، کارهایی هستند که می‌توانند باعث موفقیت‌تان شوند. به تمام کارهایی که می‌توانید انجام دهید فکر کنید. 

 

راهکار شماره 4
مغز شما یک «ملکه‌ی درام» است. فوراً به بدترین شکل می‌رسد و از کاه، کوه می‌سازد. "دارن هاردی" به آن اثر ذهن پیچ‌خورده می‌گوید. راه‌حل این نیست که اتفاق‌های مهم را نادیده بگیریم، بلکه باید روی مسئله بدون بزرگنمایی تمرکز کنیم. نباید بر روی نتیجه و شرایط تمرکز کرد. فقط بر روی وظیفه‌ای که دارید تمرکز کنید. 

 

راهکار شماره 5:
برای اینکه زندگی‌تان را سرعت ببخشید، باید بزرگ‌ترین ضعف‌تان تبدیل به نقطه‌ی قوت‌تان شود. برای هر ترسی که برای رسیدن به اهداف دارید، بارها و بارها کارهایی که از آن‌ها می‌ترسید را انجام دهید طوری که مغزتان بفهمد چیزی وجود ندارد که بخواهید از آن بترسید. با این کار، ترس تمام قدرتش را از دست می‌دهد. این ترس می‌تواند تبدیل به چیزی شود که باعث موفقیت شما می‌شود. تنها چیزی که مانع از تشخیص استعداد و توانایی ذاتی می‌شود، ترس است. ترس را تبدیل به چیزی سرگرم‌کننده کنید. آنگاه هیچ‌چیز نمی‌تواند شما را متوقف کند. 

 

راهنمای دانلود: 

بر روی لینک دانلود کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی لینک دانلود چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • مجید
    یکشنبه 4 خرداد 1399
    از تمام تلاش و زحمات شما برای تهیه و دوبله این مجموعه ها کمال تشکر و قدردانی را دارم.
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • سیاوش قربانی
    شنبه 18 آبان 1398
    بازهم مثل همیشه با ترجمه عالی شما و البته مطالب مفید و تاثیرگذار دارن هادری عزیر واقعا بسیار ذهنیت خوبی رو بهش پیدا میکنید وقتی که که کتابشو بخونید و ببینید این همان نویسنده ماهر است که با کتابش مرز ها رو عوض کرد
    رویال مایند
  • کیمیا
    دوشنبه 25 شهریور 1398
    سلام. اگه برای چالش سحرخیزی سه ماهه60 تومن هزینه رو بدیم ، این کتاب هارو باید دوباره جدا تهیه کنیم؟
    رویال مایند

    با تهیه اشتراک سه ماه کلوب تنها به محتوای موجود در کلوب سحرخیزان دسترسی خواهید داشت.

  • میلاد
    چهار شنبه 1 خرداد 1398
    لطفا این دوره رو بصورت جداگانه هم برای فروش قرار بدین.باتشکر
    رویال مایند

    پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • اشکان
    چهار شنبه 18 اردیبهشت 1398
    سلام خدمت تیم رویال مایند عذر میخوام اسم انگلیسی این مجموعه The War Within هستش؟
    رویال مایند

    بله

  • ا
    جمعه 19 بهمن 1397
    سلام لطفا بقیه ی ویدیو های روزانه دارن هاردی که در سایت خودش موجود هست را هم ترجمه کنید متشکر
    رویال مایند

    سلام، چشم پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • رضا رفیعی
    دوشنبه 19 شهریور 1397
    امروز برای بستن قراردادی به یه مکانی مراجعه کردم. مبلغ قرارداد بالاتر از چیزی بود که من پیش بینی بودجشو کرده بودم.مثل همه سالهای گذشتم اولش کمی ترسیدم اما فقط چند لحظه صحبتهای دارن هاردی در این کلیپهاش توی ذهنم اومد که گفت ترس زاییده تفکر ماست و ترس واقعا وجود نداره. انگار یه چیزی ظرف کمتر از چند ثانیه منو هل داد به سمت همین ترسها. انگار همه این اساتید باهم تو گوشم بهم گفتن نترس . اگر میخوای ثروتمند باشی ثروتمند عمل کن. بدون هیچ درنگی قرارداد رو امضا کردم و تا همین لحظه هم ذره ای نسبت بهش ابراز نگرانی نکردم و مطمئنم مبلغش از جایی که اصلا نمی دونم کجاس و چجوریه میرسه. و جالب این بود که بعد از اومدن به خونه اولین جمله ای که خوندم توی کتاب قانون 5ثانیه مل رابیزن این جمله بود: "شجاعت توانایی انجام کارهاییست که سخت ، ترسناک و غیر قطعی به نظر می رسند" امروز ثمره ماهها خوندن و شنیدن و دیدن قدرت ذهن که این اساتید دربارش صحبت می کنن رو توی زندگیم به عینه دیدم. آرامشی گرفتم که هیچ وقت نداشتم. اطمینانی بدست آوردم که هرگز تو زندگیم تجربش نکرده بودم. ممنون از شما رویال مایندی های عزیز که کمک می کنین آدمها درون خودشون رو بهتر بشناسن
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • alireza
    دوشنبه 19 شهریور 1397
    عالی
    رویال مایند
  • رسول
    شنبه 17 شهریور 1397
    لینک دانلود قسمت سوم و چهارم تکراریه
    رویال مایند

    لینک تصحیح شد لطفاً دوباره دانلود کنید

  • دانیال آسیایی
    شنبه 17 شهریور 1397
    واقعا عالی این مرد الگوی منه همیشه تراز اول و بروز سخت کوش
    رویال مایند
  • حسن عابدی
    جمعه 16 شهریور 1397
    عالی واموزنده
    رویال مایند
  • رضا رفیعی
    چهار شنبه 14 شهریور 1397
    این آدم واقعا فوق العادس. هربار میبینمش قدرت و انگیزه از کلام و چهرش میباره و به شدت بهم انگیزه میده.
    رویال مایند

    دقیقاً، دارن هاردی یکی از بهترین ها است