کتاب صوتی عادت های اتمی

عادت‌های اتمی، عادت‎های کوچکی هستند که بخشی از یک سیستم بزرگ‎تر هستند. همان‌طور که اتم‌ها بلوک‌های مولکولی هستند، عادت‌های اتمی، بلوک‌های ساختن نتایج قابل توجه هستند. عادت‎ها مانند اتم‌های زندگی ما هستند. هر کدام از آن‎ها یک واحد اساسی است که به پیشرفت کلی شما کمک می‎کند. در ابتدا، این عادت ها و روال‌های کوچک به نظر بی‌اهمیت می‌رسند، اما خیلی زود روی هم قرار می‎گیرند و پیروزی‌های بزرگ‎تری را به وجود می‎آورند. این معنای عبارت عادت‌های اتمی است. در کتاب صوتی عادت های اتمی، جیمز کلیر یک برنامه قدم به قدم را برای ایجاد عادت‌های بهتر- و نه عادت‌هایی برای چند روز یا چند هفته، بلکه برای تمام عمر- با شما در میان خواهد گذاشت.

 
این کتاب نه یک مقاله پژوهشی علمی، بلکه یک راهنمای عملیاتی است. جیمز کلیر علم چگونگی ایجاد و تغییر عادت‌ها را به روشی آسان برای درک و اجرا برای شما توضیح می‎دهد.  آن‎چه که او به شما ارائه می‎دهد، ترکیبی از بهترین ایده‌های افراد باهوش و هم‎چنین گیراترین کشفیات اخیر دانشمندان است. مهم‎ترین بخش این کتاب، مدل چهار مرحله‎ای عادت‌ها- محرک، اشتیاق، پاسخ و پاداش- و چهار قانون تغییر رفتار است که از این مراحل تکامل می‌یابند. خوانندگان با پیشینه روانشناختی، ممکن است برخی از این اصطلاحات را تشخیص دهند که برای اولین بار با عنوان «محرک، پاسخ، پاداش»  توسط بی‌اف اسکینر در دهه 1930 پیشنهاد شده بود و اخیراً با عنوان «محرک، روال، پاداش» در کتاب قدرت عادت نوشته چارلز دوهیگ مورد استفاده قرار گرفته است.

 

رفتار انسان همیشه در حال تغییر است: وضعیت به وضعیت، لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه. اما این کتاب در مورد آن‎چه است که تغییر نمی‎کند. این مربوط به مبانی رفتار انسان است. اصول پایداری که می‎توانید برای سال‎ها به آن‎ها تکیه کنید. ایده‎هایی که می‎توانید با آن‎ها تجارت، خانواده و زندگی را بسازید. استراتژی‌هایی که در این کتاب توضیح داده‎ شده است، برای تمام افرادی مفید است که به دنبال یک سیستم گام به گام برای بهبود زندگی‌شان هستند، خواه اهداف شما روی سلامت، پول، بهره‌وری، روابط و یا همه این موارد متمرکز باشند. تا زمانی که با رفتار انسان سر و کار داشته باشیم، این کتاب راهنمای شما خواهد بود. 

برای دسترسی به لینک های دانلود باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام