کتاب صوتی متود سیلوا

خوزه سیلوا روان‌شناس و نویسنده‌ی آمریکایی است که تحصیلات آکادمیک نداشت اما به سبب کشف و پایه‌گذاری تکنیک‌هایی در خصوص هیپنوتیزم و ارتباط آن با بهبود و تقویت حافظه و همچنین درک عمیق از فعالیت‌های مغز به شهرت رسید. او خالق متد سیلواست و کتاب‌هایی نظیر «کنترل ذهن» و «دستان شفابخش» را تألیف کرده است.

خوزه سیلوا در سال 1914 در شهر کوچک مرزی لاریدو در تگزاس دیده به جهان گشود. در این شهر کوچک مرزی، مبادله گسترده کالا و رفت و آمد بین مردم ایالات متحده و مکزیک انجام می‌شود. او کودکی پرفرازونشیب و سرشار از سختی را گذراند و به خاطر از دست دادن پدرش در چهارسالگی و ازدواج مادرش ناچار شد از همان سنین کودکی شروع به کار کند و برای امرار معاش به مشاغل مختلفی چون واکس زدن کفش، نظافت ساختمان‌ها، روزنامه‌فروشی و رفتگری روی بیاورد و از همان سن کم با مصائب زندگی آشنا شود.

پس از این دوره، خوزه سیلوا وارد خدمت نظام وظیفه شد و زمانی که از نیروهای ارتش ایالات متحده بود در آنجا هنگام مصاحبه با روان‌شناس ارتش، یعنی پاول سیلوا، و در پی سؤال‌های کنجکاوانه‌ی او در خصوص دوران کودکی، رؤیاها، فانتزی‌ها و زوایای تاریک ذهنش، به مطالعه در رشته‌ی روان‌شناسی علاقه‌مند شد و شدیداً مجذوب «هیپنوتیزم» شد و پس از آن، بیشتر تمرکز و مطالعه‌ی خود را روی این حوزه و همین‌طور هیپنوتیزم قرار داد و به مدت 22 سال در این زمینه تحقیق کرد که حاصلش یک روش ابداعی است که به «متود سیلوا» شهرت یافته است.

شما می‌توانید با خواندن کتاب کنترل ذهن اثر خوزه سیلوا، توانایی کنترل ریتم امواج مغزی خود را در جهت بهبود وضعیت زندگی‌تان کسب کنید. شاید برایتان تعجب برانگیز باشد، ولی این کار با کمک متد سیلوا کاملا عملی است و نتایج آن منافع سودمند بیشماری برای شما دارد.

 

برای دسترسی به لینک های دانلود باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام