راز اعداد فرشتگان (عدد 7070)

زمان مطالعه :15 دقیقه

چکیده این مطلب : اعداد فرشته همواره در سنت‌ها و فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. اعتقاد بر این است که این اعداد حامل پیا‌‎م‌های مهمی هستند و ما را از موارد مهمی در خصوص زندگی کنونی و آینده خود با خبر می‌سازند. در واقع این باور وجود دارد که فرشتگان راه ارتباطی خود را با ما پیدا کرده‌اند. از آنجایی که هر عدد معنا و مفهوم خاص خود را دارد و می‌‎تواند برای ما یک پیام باشد، بنابراین فرشتگان از اعداد برای ارتباط برقرار کردن با ما استفاده می‌کنند.

 

راز اعداد فرشتگان (عدد 7070)

 

 

 

  • آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که فرشتگان چگونه با انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کنند؟
  • آیا تا به حال در مورد راز و رمز نهفته در اعداد تکرار شونده چیزی شنیده‌اید؟


- عدد فرشته 7070، معنا و مفهوم و نمادگرایی:

اعداد فرشته همواره در سنت‌ها و فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. اعتقاد بر این است که این اعداد حامل پیا‌‎م‌های مهمی هستند و ما را از موارد مهمی در خصوص زندگی کنونی و آینده خود با خبر می‌سازند. در واقع این باور وجود دارد که فرشتگان راه ارتباطی خود را با ما پیدا کرده‌اند. از آنجایی که هر عدد معنا و مفهوم خاص خود را دارد و می‌‎تواند برای ما یک پیام باشد، بنابراین فرشتگان از اعداد برای ارتباط برقرار کردن با ما استفاده می‌کنند. به منظور درک کردن پیامی که فرشتگان به ما می‌دهند، باید از معنا و مفهوم اعداد آگاه باشیم. 

اگر به داستان اعداد فرشته و قدرت آن‌ها باور دارید، با ما همراه باشید. در این صورت علاوه بر تشخیص دادن این اعداد، می‌توانید معانی و تعابیر نهفته در آن‎ها را تفسیر کرده و پیام نیروهای بالاتر را درک کنید. دو نکته‎ در خصوص اعداد فرشته این است که:

  • این اعداد در لحظاتی که انتظارش را ندارید ظاهر می‌شوند.

  • اعداد فرشته خود را در برخی موقعیت‌ها و مکان‌های غیر عادی نشان می‌دهند، پس باید همواره هوشیار بوده و به اطراف خود دقت کنیم. 

 

در صورتی که یک عدد خاص بارها در زندگی شما ظاهر شده باشد، باید آن را چیزی بیشتر از یک رویداد تصادفی در نظر بگیرید. احتمالاً بتوان این مورد را به اعداد فرشتگان نسبت داد. اگر متوجه شدید که عدد یا شماره خاصی مدام به دنبال‌تان است و نمی‌توانید از دستش فرار کنید، لازم است تا اندکی درنگ کرده و در آن عدد تأمل کنید. ممکن است این عدد از سوی فرشتگان نگهبان برای‌تان ارسال شده باشد و حاوی پیام مهمی باشد. به همین دلیل است که نباید با نادیده گرفتن این شماره فرشته، فرصت را برای یافتن تفسیر و تعبیر مناسب پیامی که دریافت کرده‌اید، از دست دهید. همیشه نمی‌‎توان معانی این اعداد را به سادگی درک کرد، اما سعی ما بر این است که تا حد ممکن در درک آن‎ها به شما کمک کنیم.

در این مقاله در خصوص عدد فرشته‌ 7070 صحبت می‌کنیم. ابتدا با معنی و مفهوم این عدد آشنا می‌شویم، بعد به معانی نهفته و نمادگرایی آن می‌پردازیم، و در بخش بعد با مفهوم این عدد فرشته در روابط عاشقانه آشنا می‌شویم. پس از آنکه با چند حقیقت جالب در مورد این عدد فرشته آشنا شدیم، علت و دلایل پدیدار شدن این عدد را در زندگیمان بررسی می‌کنیم. 


- عدد فرشته 7070 به چه معنا است؟

عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ از ترکیب دو عدد فرشته شماره ۰ و ۷ همچنین عدد فرشته‌ شماره ۷۰ تشکیل شده ‌است. واضح است که تأثیر دو عدد فرشته ۰ و ۷ بر روی این عدد بسیار قوی و عمیق است. در کل می‌توان گفت عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ با دانش درونی، خرد، و استقامت مرتبط است و نمادی از پشتکار و وقار شماست. در صورتی‌ که این عدد مدام و به کرات در زندگی‌تان پدیدار می‌شود، نشانه این است که نیاز دارید معنویت را بیش‌ از پیش در خود بیدار کنید. این عدد فرشته بیان‌کننده لزوم به‌ کارگیری نگرشی مثبت و طرز فکری سالم در راستای رسیدن به اهداف است. درصورتی‌ که چنین طرز فکری داشته باشید، می‌توانید به کار خود با سرعت بیشتری ادامه بدهید و به زودی موفقیت را در آغوش بگیرید. 

 

فرشتگان نگهبان می‌خواهند کمک کنند تا مسیر معنوی خود را پیدا کنید

و مأموریت روح‌تان را محقق کنید.

 


- معانی نهفته و نمادگرایی عدد فرشته 7070:

چنانچه تنها یک ‌مرتبه عدد ۷۰۷۰ را مشاهده کرده‌اید، ممکن است بتوان این حادثه را تصادفی در نظر گرفت. اما چنانچه این عدد بارها و بارها و در شرایط مختلف در مقابل دیدگان‌تان پدیدار شده و خود را به شما نشان می‌دهد، مطمئن باشید نشانه این است که فرشتگان می‌خواهند از این طریق با شما ارتباط بگیرند و پیام مهمی را برای‌تان ارسال کنند. فرشتگان با ارسال کردن این عدد تأکید می‌کنند به کارتان ادامه دهید و تسلیم نشوید.

 

پشتکار از اصول رسیدن به موفقیت است.

 

از جمله تعابیر و معانی این عدد فرشته‌ لزوم داشتن اعتماد به‌ نفس بیشتر است. با اعتماد به‌ نفس می‌توانید مهارت‌های جدیدی بیاموزید و زندگی‌تان را به‌ کلی تغییر دهید. کنجکاو بودن و داشتن پشتکار شما را به اهداف‌تان می‌رساند. لازم است از هر گونه قضاوت کردن دوری کنید و حتی در بدترین شرایط سعی کنید مثبت فکر کنید. عدد فرشته 7070 تأکید می‌کند روی مأموریت روح‌تان متمرکز شوید و از آن منحرف نشوید. با تغییر دادن آگاهی می‌توانید فرصت‌های جدید را پیش رو ببینید و در راستای رسیدن به آن‌ها حرکت کنید. یکی از پیام‌های مهم نهفته در عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ این است که باید قلب‌تان را باز کنید تا انرژی‌های معنوی را دریافت کرده و در مسیر معنویت پیشرفت چشمگیری داشته باشید. در ادامه در خصوص تأثیرات عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ بر روابط عاشقانه و رمانتیک می‌پردازیم.

 

عدد فرشته 7070 نور و برکت را به زندگی‌تان وارد می‌کند

و روحی مثبت در طرز فکرتان می‌دمد.


- عدد فرشته 7070 در روابط عاشقانه به چه معنا است؟

افرادی که عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ دارند، بسیار رمانتیک بوده و به ‌سرعت درگیر روابط عاشقانه می‌شوند. این افراد از قدرت تخیل و رؤیاپردازی بسیار عمیقی برخوردارند و مدام داستان‌های عاشقانه در سر می‌پرورانند، که گاهی تا آخر عمر با آن‌هاست. افرادی که عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ دارند، بسیار به کانون خانواده پایبندند. این افراد زمانی ‌که عاشق شوند، تمام هم و غمشان تشکیل خانواده و داشتن روابطی پایدار می‌شود. درصورتی‌ که شریک عاطفی شما فردی با عدد فرشته 7070 است، بسیار خوش‌شانس هستید. این فرد برای‌تان هر کاری می‌کند و هر لحظه از بودن در این ‌رابطه و در کنار او لذت می‌برید.

به علاوه، افراد با عدد فرشته‌ 7070 بسیار روح لطیفی داشته و حساس هستند و از این لحاظ می‌توان گفت که در معرض آسیب‌پذیری قرار دارند. این افراد بسیار صادق هستند و بودن در کنارشان برای طرف مقابل احساس راحتی و آرامش خاطر به ارمغان می‌آورد.

 

باید در مسیر عشق به فرشتگان نگهبان ایمان داشته باشید

و تمام تلاش‌تان را انجام دهید تا در رابطه خود به تعادل و پایداری برسید. 

 


- چند حقیقت جالب در مورد عدد فرشته 7070:

عدد فرشته 7070 از ترکیب اعداد فرشته شماره 0، 7، و 70 تشکیل شده است، که هر کدام ۲ بار در این عدد فرشته ظاهر شده‌اند و اهمیتی دو چندان در تعبیر و تفسیر کلی این عدد فرشته پیدا می‌کنند. به علاوه، عدد فرشته شماره 707 هم در عدد فرشته 7070 یافت می‌شود و بر معنا و مفهوم آن تأثیر می‌گذارد. پس به منظور درک و تفسیر معنا و مفهوم عدد فرشته 7070 لازم است با معنا و مفهوم تک تک این اعداد فرشته آشنا شده و در نهایت با جمع‌بندی آنها به تعبیر و تفسیر درستی از معنا و مفهوم این عدد فرشته دست پیدا کنیم. 

ابتدا به عدد فرشته شماره 0 می‌پردازیم. انرژی‌های مثبت و قوی بسیاری در عدد فرشته شماره 0 نهفته است؛ از جمله انرژی‌های مثبت مربوط به شجاعت، خواستن، ابتکار و خلاقیت و ... . عدد 0 عددی سنتی و متعارف است که دوست دارد تابع قوانین باشد و همواره نگرش‌های درست و از پیش‌ تعیین‌ شده را بر نگرش‌های جدید، نامشخص و نگرش‌هایی که عدم قطعیت دارند ترجیح می‌دهد‌. 

افرادی که چنین عددی را دارند همواره به‌ دنبال آرامش، امنیت خاطر و ثبات هستند و پیش نمی‌آید که بخواهند به‌ بهای بر هم خوردن ثباتشان ریسک کنند. چنین افرادی همواره تمایل دارند در آرامش خاطر زندگی کنند، همه‌ چیز از پیش برنامه‌ریزی‌ شده باشد و امورشان هم از پیش سازمان‌ یافته شده باشد. 

حال به عدد فرشته شماره 7 می‌پردازیم. عدد فرشته شماره 7، عددی بسیار معنوی، عرفانی و با نفوذ بسیار است. این عدد نماد آگاهی جهانی، معنویت و تکامل معنوی است که منجر به بیداری معنوی و روشنگری می‌‎شود. عدد فرشته شماره 7 نمادی از تشویق شدن است؛ به این معنی که این عدد مشوق‌تان در مسیر پیشروی به سمت اهداف است. فرشتگان با ارسال کردن عدد فرشته شماره 7، می‌گویند در مسیر درستی قرار دارید و باید به راه‌تان ادامه دهید. باید بدانید تمام تلاش‌های‌تان نتیجه خواهند داد و از فرشتگان‌تان پاداش خواهید گرفت.

این عدد فرشته نمادی از توانایی‌ها و دانش روانی شما است. به ‌علاوه این عدد فرشته بیانگر این است که در آینده اتفاقات بزرگی در انتظارتان است؛ زیرا سخت تلاش کرده‌اید و سزاوار و شایسته رخ دادن این اتفاقات بزرگ و مثبت هستید. باید به ‌خاطر تمام چیزهایی که به ‌زودی در انتظارتان است خوشحال باشید. 

به علاوه، عدد فرشته‌ شماره ۷ نشان‌ دهنده خرد، معنویت و وجدان است. افرادی که عدد فرشته‌ شماره ۷ دارند بسیار اندیشمند و آرمان‌گرا هستند و از روی عقل عمل می‌کنند. این افراد علاقه زیادی به مطالعه دارند و کاملاً دوست‌داشتنی و کمال‌گرا هستند. این افراد همیشه در جست‌وجوی کسب مهارت جدیدی هستند و علاقه زیادی به تحقیق کردن و تجزیه ‌و تحلیل دارند. ذهنیت این افراد سرشار از نبوغ بوده و قوه تخیلشان بسیار شکوفا است. این افراد کاملاً محتاط هستند، معمولاً چهره واقعی خود را نشان نمی‌دهند و اغلب با کنایه رفتار می‌کنند. افرادی که عدد فرشته شماره 7 دارند، تمایل دارند منزوی باشند و اغلب نسبت ‌به دیگران انعطاف‌پذیرتر هستند.

و اما نوبت به عدد فرشته شماره 70  می‌رسد. عدد فرشته‌ شماره ۷۰ ترکیبی از انرژی‌ها و ارتعاش‌های ۲ عدد فرشته ۰ و 7 است. عدد ۰ نشان‌دهنده پتانسیل، تمام و کمال بودن است و با انرژی‌های شروعی دوباره همراستا است. عدد ۷ نمایانگر بیداری معنوی، خرد درونی، شهود و روشنگری معنوی است. زمانی ‌که این دو عدد با هم ترکیب شوند، عدد فرشته‌ شماره ۷۰ حاصل می‌شود. این عدد فرشته بیانگر آن است که فرا خوانده شده‌اید تا بر روی رشد و تکامل معنوی خود تمرکز کنید و در عین‌ حال شروع‌های جدیدی را به کمک پتانسیل نامحدودتان در آغوش بگیرید.

این عدد فرشته پیامی از قلمروهای معنوی است تا شما را راهنمایی کند، بیش ‌از پیش به خرد و شهود درونی خود توجه کنید و به توانایی‌های‌تان برای دست یافتن به اهداف، باور و ایمان داشته باشید. این عدد فرشته تأکید دارد که فرصت‌های جدید را در آغوش بگیرید. لازمه در آغوش گرفتن فرصت‌های جدید و دیدن آن‌ها، رها کردن گذشته و تجربیات خوب و بد آن است. پس آغوش خود را به روی تجربه‌های جدید باز کنید و کوله‌بارتان را برای سفری جدید ببندید. 

 

تنها چیزی که باید از گذشته با خود همراه داشته باشید، تجربیات است

تا دیگر اشتباهات و خطاهای گذشته را تکرار نکنید.

 

حال به عدد فرشته شماره 707 می‌پردازیم. عدد فرشته ۷۰۷ از انرژی و ارتعاش اعداد ۰ و ۷ با تأثیر دو مرتبه‌ای عدد ۷ تشکیل شده ‌است. این عدد نشان می‌دهد باید رشد و توسعه معنوی خود را در اولویت قرار دهید. لازمه این امر آن است تا بر تقویت ارتباط معنوی خود، یافتن راه‌هایی برای عمیق کردن درکتان از خود و دنیای اطراف تمرکز کنید. به ‌علاوه، این عدد فرشته تشویق‌تان می‌کند تا یادگیری خود را توسعه داده و دانش خود را گسترده‌تر کنید.

این عدد فرشته همچنین نشانه‌ای از تحقق و تکمیل اهداف زندگی‌ است. فرشتگان تشویق‌تان می‌کنند تا کاری را که مدت‌هاست شروع کرده‌اید به پایان برسانید. این عدد فرشته نشان می‌دهد در آستانه رسیدن به نقطه عطف بزرگ و هدفی بلند مدت هستید که برای رسیدن به آن بسیار تلاش کرده‌اید. این عدد فرشته بر بیداری و روشنگری معنوی دلالت می‌کند. به‌ علاوه، تأکید می‌کند باید هر گونه احساس و باور منفی و محدودکننده را که مانع از دستیابی به اهداف و تحقق پتانسیل‌های‌تان می‌شود، از سر راه بردارید. لازم است به‌ منظور موفقیت ترس و تهدید را از سر راه بردارید و با اطمینان خاطر و ثبات قدم در مسیری که در آن پا نهاده‌اید قدم بگذارید.

 


پیشنهاد ما برای شما: اگر به دنبال تحقق اهداف خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم دوره‌ی فوق‌العاده "دوره‌ی جهش کوانتومی" اثر "برت گلدمن" (کلیک کنید)، که در سایت رویال‌مایند در اختیار شما قرار داده شده است، را از دست ندهید. این دوره، یک برنامه آنلاین است که به کمک آن و به واسطه قدرت تجسم پیشرفته، مرحله به مرحله جهان‌های موازی را کاوش کرده، با خود برتر و نسخه‌های مختلف‌تان ملاقات کرده و از آن‌ها در خصوص تحقق اهداف و خواسته‌های‌تان راهنمایی دریافت می‌کنید. 


 

این عدد نشان می‌دهد یکی از رسالت‌های شما که در انطباق با اهداف روح‌تان است، خدمت به جهانیان است. با خدمت به دیگران داشته‌های شما نیز بیشتر و بیشتر می‌شود و از همه مهم‌تر به آسودگی خیالی دست پیدا می‌کنید که در نوع خود بی‌نظیر است.

 

زمانی ‌که تجارب دلخواه‌تان را داشتید و رشد کردید،

نوبت به آن می‌رسد تا آنچه دارید به دیگران ببخشید و داشته‌های‌تان را با دنیا تقسیم کنید. 

 

از ترکیب معنا و مفهوم این اعداد فرشته، معنای کلی عدد فرشته 7070 حاصل می‌شود. به علاوه باید گفت عدد فرشته 7070 با عدد فرشته شماره 5 ارتباط تنگاتنگی دارد؛ زیرا از حاصل جمع اعداد تشکیل دهنده این عدد فرشته، عدد فرشته شماره 5 حاصل می‌شود. 

و اما عدد فرشته شماره 5. عدد فرشته شماره 5، یکی از پویاترین اعداد فرشته است. این عدد نمادی از فعالیت، منحصر به فرد بودن، فرد گرایی، آزادی، خلاقیت، تغییرات، سازگاری، شجاعت و توجه کردن به جسم و احساسات شهوانی مربوط به آن است. همچنین نشان دهنده مهربانی، رحمت و درک است. این عدد جزء اعدادی است که ثبات و پایداری کمتری دارد، به این معنی که انعطاف‌پذیر و قابل تغییر است. افرادی که شماره فرشته 5 را دارند، از چالش‌ها نمی‌‎ترسند و می‌توانند خود را با شرایط مختلف زندگی وفق دهند. اعتماد به نفس و خود آگاهی این افراد، مانع از آن می‌شود که یکپارچگیشان را از دست بدهند.

عدد فرشته شماره 5، با شهوت و سرگردانی ابدی همراه است، یعنی نیاز به آزادی و بی بند و بار بودن. برخی از عددشناسان بر این باورند که وجود عدد 5 در ترکیب عدد فرشته و یا در تاریخ تولد افراد، نمایانگر جنبه خاصِ شخصیتِ ماجراجویانه و غیر قابل پیش‌بینی آن‎ها است. کسی که عدد فرشته شماره 5 را دارد، فردی عاشق ماجراجویی و چالش است و درک و دریافت او از جهان مبتنی بر تجربیاتش در زندگی است. 

عدد فرشته شماره 5 با انرژی مغناطیسی، کاریزما، کنجکاوی و جذابیت طنین‌انداز می‌شود. می‌توان گفت افراد با عدد فرشته شماره 5، تمایل دارند زندگی را بدون ترس و محدودیت تجربه کنند. با این حال، داشتن عدد شماره 5، نشان دهنده جنبه نادان یا بی فکر فرد نیست؛ آن‌ها در عین داشتن دیدی باز و گسترده، از عقل سیلم هم برخوردارند. افرادی که عدد فرشته شماره 5 دارند، خود را همانگونه که هستند قبول دارند و خصوصیت بی همتایی و منحصر به فرد بودنشان را پرورش می‌دهند.

عدد فرشته‌ شماره 5 نماد عمل، حرکت، و بی‌قراری است. افرادی که این عدد فرشته را دارند شدیداً خواستار آزادی و ماجراجویی هستند. آن‌ها فوق‌العاده بی‌باک و بی‌پروا هستند. این افراد بدون اتکا به دیگران زندگی می‌کنند و قدرت استدلال بالایی دارند. این افراد معمولاً در سنین پایین خانه و خانواده خود را به امید یافتن و دنبال کردن رؤیاهایشان ترک می‌کنند. ممکن است این افراد به ‌خاطر سختی‌های زندگی شخصیتی تکانشی، برون‌گرا، بی‌حوصله و اغلب تهاجمی داشته باشند. افرادی که عدد فرشته‌ شماره 5 دارند به ‌شدت عاشق تغییر هستند و برای هر گونه ماجراجویی آماده‌اند.

معمولاً نگه‌داشتن این افراد در خانه کار سختی است؛ چون همیشه تمایل دارند بیرون بروند و فعالیت و ماجراجویی کنند. این افراد ذاتاً جسور هستند و نماد قدرت و استقامتند. آن‌ها ظرفیت زیادی برای زندگی کردن در هماهنگی با کائنات و آزادی دارند و همواره به استقبال موارد جدید و تغییرات می‌روند. عدد فرشته‌ شماره 5 نشانه‌ای از تغییر و پذیرش چیزهای جدید و تمایل به تجربه کردن افق‌های جدید است. افرادی که این عدد فرشته را دارند بی‌پروا به جلو می‌روند و هرگز ترس و ناراحتی به دل راه نمی‌دهند. 

(برای اینکه ترس، استرس، اضطراب و آشوبِ درونی را از روتین روزمره‌تان کنار بگذارید و بجای آن‌ها وضعیت هیجانی‌تان را آزادانه انتخاب کنید و احساس خوشبختی، خلاقیت و آرامش‌تان را به حداکثر برسانید،  "دکتر داسون چرچ" در "دوره‌ی مغز عارف" (کلیک کنید)، ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای تحقق این انقلابِ درونی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا آرامش، شادی و غرقگی برای‌تان مانند نفس کشیدن راحت و آسان شود).

 

حرکت در مسیر موفقیت فقط رو به جلو است.

 

عدد فرشته شماره 5 معمولاً نماد دانش و عزم در زندگی است. این عدد برای حرکت رو به جلو و ساختن شخصیت مورد نظرمان انگیزه‌بخش ماست. علاوه بر این، عدد فرشته شماره 5  به اهمیت آموزش در زندگی اشاره دارد. هیچ زمانی برای یادگیری موارد جدید و آموزش دیر نیست. مجهز بودن به دانش، در پشت سر نهادن دوران سختی و مشکلات یاری‌تان کرده و کمک می‌کند با تمام چالش‌هایی که ممکن است بر سر راه‌تان وجود داشته باشد، روبرو شوید. عدد فرشته شماره 5 بیانگر این است که فرشتگان مراقب‌تان هستند و قدم به قدم دنبال‌تان می‌کنند.  

برای طرف‌داران مکتب فیثاغورث و در حوزه عددشناسی، شکل هیروگلیف  یا مصر باستانی نشان‌دهنده ازدواج روح متجلی شده با مادر طبیعت و به نوعی اتحاد سلول با زمین است. ثمره این ازدواج مقدس مرد است که به ‌صورت یک ستاره‌ای پنج پر در یک دایره است و یک صلیب همراه آن است که نشان‌دهنده آگاهی قلب است. یکی از ویژگی‌های این ستاره آن است که می‌توان آن را بدون بلند کردن قلم از روی کاغذ کشید که نمادی از تداوم حرکت برای ساختن زندگی است. عدد 5 نشان‌دهنده فردی صالح است که به آگاهی معنوی و کمال رسیده است. 

در فلسفه چینی عدد پنج نماد تعادل بین نمادهای یین (۲) و یانگ (۳) است. باور بر این است که عدد 5 نماد انسان است که به‌ صورت مجموع دو دست، دو پا و یک تن نشان داده می‌شود. نقل است که عیسی مسیح 5 زخم برداشته بود که به «پنج زخم مسیح» معروف است. به‌ علاوه، عدد 5 نماد حواس پنج‌گانه مانند شنوایی، بویایی، چشایی، لامسه، و بینایی است. عدد 5 در علم عددشناسی نماد اتحاد و تعادل است. عدد 5 در دین اسلام ناده پنج رکن اصلی دین یعنی ایمان، نماز، روزه، صدقه و حج است. عدد 5 نشان ‌دهنده تعداد انگشتان دست‌ و پا است. عدد 5 برای قوم مایا نمادی مقدس بود؛ زیرا نشان ‌دهنده خدای ذرت بود. گفته می‌شود ذرت 5 روز پس ‌از کاشته شدن جوانه می‌زند و به وجود می‌آید. ستاره 5 پر نیز یک نماد جادویی است که در برخی فرهنگ‌ها به ‌عنوان طلسم استفاده می‌شود. این ستاره پنج پر نشان ‌دهنده تکامل، آزادی، و حس ماجراجویی است. 


- چرا عدد فرشته 7070 را می‌بینیم؟

ما تنها نیستیم و فرشتگان نگهبان نظاره‌گر تلاش‌هایمان هستند. زمانی ‌که بیش‌ از هر چیزی به کمکشان احتیاج داشته باشیم، با ارسال کردن اعداد فرشته ما را یاری می‌کنند. آن‌ها با ارسال این عدد به ما می‌گویند ما را انتخاب کرده‌اند تا مورد راهنمایی قرار گیریم و باید از این بابت شکرگزار و قدردان باشیم. فرشتگان با ارسال این عدد اطلاع می‌دهند، زمان شروع سفر معنوی فرا رسیده است و باید برای قدم گذاشتن در چنین مسیری از لحاظ معنوی آماده شویم و البته لازم است بیشتر روی خود کار کنید. تنها وظیفه‌مان رمزگشایی درست این پیام ها و سپس به‌ کارگیری توصیه‌های نهفته در این پیام‌ها است.

یکی از قدرتمندترین اعداد فرشته، عدد ۷۰۷۰ است که معانی و تعابیر بسیاری در خود نهفته دارد. لازم است برحسب شرایطی که در آن قرار داریم، این عدد را به‌ خوبی تعبیر و تفسیر کنیم، تا بتوانیم نتیجه و توصیه مناسبی با توجه به شرایط خود از این عدد بگیریم. همانطور که گفته شد، عدد فرشته‌ 7070 ترکیبی از اعداد فرشته شماره ۰ و 7  است. این ترکیب قدرتمند، نشان‌دهنده انرژی‌های معنوی، پتانسیل بی‌نهایت، کامل شدن و شروع های جدید است. فرشتگان نگهبان شما را در رسیدن به اهداف معنوی و مادی حمایت و راهنمایی می‌کنند و تشویق‌تان می‌کند در این مسیر به خود و توانایی‌های‌تان اعتماد کنید و ایمان داشته باشید.

این عدد فرشته نشان‌ دهنده اهمیتِ در اولویت قرار دادن رشد و توسعه معنوی است. باید احساسات منفی و بعد باورهای محدودکننده را رها کرده و با مجهز شدن به علم و دانش، باور و اعتقاد به خود در مسیری جدید گام برداشت و تجربیات جدیدی کسب کرد. باید از منطقه امن خود فاصله گرفت و دنیا را کاوش کرد. پیام اصلی این عدد فرشته رها شدن از قید و بند گذشته، کنار گذاشتن شک، ترس و تردید و قدم گذاشتن در مسیری جدید برای اکتشافات آینده است. واضح است در این مسیر پر پیچ‌وخم باید از استعدادها و مهارت‌های خود بهره گیرید و روی کمک و یاری فرشتگان نگهبان و قلمروهای معنوی حساب کنید.

کتاب صوتی "تفکر بهتر، زندگی بهتر" و کتاب الکترونیکی "تفکر بهتر، زندگی بهتر" "اثر جول اوستین" (کلیک کنید)، ابزاری را ارائه می‌دهد که از طریق آن‌ها می‌توانید افکار و باورهای محدودکننده و مخرب را از بین ببرید و با کنترل افکارتان، زندگی خارق‌العاده‌ای برای خود و خانواده‌تان خلق کنید). باید همیشه به خاطر داشته باشید که، برای خلق زندگی خود نیازمند تغییر باورهای اشتباه و کنترل ذهن هستید.

 


  • برای ما بنویسید آیا با تأثیر اعداد بر زندگی خود موافق هستید؟
  •  آیا تا به حال تجربه‌ی روبرو شدن با یک عدد مشخص را به دفعات داشته‌اید؟
  •  آیا متوجه ارتباطی بین اعدادی خاص با امور زندگی‌تان شده‌اید؟

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

 

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

 

راز اعداد فرشتگان (عدد 7070)

 

 

 

  • آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که فرشتگان چگونه با انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کنند؟
  • آیا تا به حال در مورد راز و رمز نهفته در اعداد تکرار شونده چیزی شنیده‌اید؟


- عدد فرشته 7070، معنا و مفهوم و نمادگرایی:

اعداد فرشته همواره در سنت‌ها و فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. اعتقاد بر این است که این اعداد حامل پیا‌‎م‌های مهمی هستند و ما را از موارد مهمی در خصوص زندگی کنونی و آینده خود با خبر می‌سازند. در واقع این باور وجود دارد که فرشتگان راه ارتباطی خود را با ما پیدا کرده‌اند. از آنجایی که هر عدد معنا و مفهوم خاص خود را دارد و می‌‎تواند برای ما یک پیام باشد، بنابراین فرشتگان از اعداد برای ارتباط برقرار کردن با ما استفاده می‌کنند. به منظور درک کردن پیامی که فرشتگان به ما می‌دهند، باید از معنا و مفهوم اعداد آگاه باشیم. 

اگر به داستان اعداد فرشته و قدرت آن‌ها باور دارید، با ما همراه باشید. در این صورت علاوه بر تشخیص دادن این اعداد، می‌توانید معانی و تعابیر نهفته در آن‎ها را تفسیر کرده و پیام نیروهای بالاتر را درک کنید. دو نکته‎ در خصوص اعداد فرشته این است که:

  • این اعداد در لحظاتی که انتظارش را ندارید ظاهر می‌شوند.

  • اعداد فرشته خود را در برخی موقعیت‌ها و مکان‌های غیر عادی نشان می‌دهند، پس باید همواره هوشیار بوده و به اطراف خود دقت کنیم. 

 

در صورتی که یک عدد خاص بارها در زندگی شما ظاهر شده باشد، باید آن را چیزی بیشتر از یک رویداد تصادفی در نظر بگیرید. احتمالاً بتوان این مورد را به اعداد فرشتگان نسبت داد. اگر متوجه شدید که عدد یا شماره خاصی مدام به دنبال‌تان است و نمی‌توانید از دستش فرار کنید، لازم است تا اندکی درنگ کرده و در آن عدد تأمل کنید. ممکن است این عدد از سوی فرشتگان نگهبان برای‌تان ارسال شده باشد و حاوی پیام مهمی باشد. به همین دلیل است که نباید با نادیده گرفتن این شماره فرشته، فرصت را برای یافتن تفسیر و تعبیر مناسب پیامی که دریافت کرده‌اید، از دست دهید. همیشه نمی‌‎توان معانی این اعداد را به سادگی درک کرد، اما سعی ما بر این است که تا حد ممکن در درک آن‎ها به شما کمک کنیم.

در این مقاله در خصوص عدد فرشته‌ 7070 صحبت می‌کنیم. ابتدا با معنی و مفهوم این عدد آشنا می‌شویم، بعد به معانی نهفته و نمادگرایی آن می‌پردازیم، و در بخش بعد با مفهوم این عدد فرشته در روابط عاشقانه آشنا می‌شویم. پس از آنکه با چند حقیقت جالب در مورد این عدد فرشته آشنا شدیم، علت و دلایل پدیدار شدن این عدد را در زندگیمان بررسی می‌کنیم. 


- عدد فرشته 7070 به چه معنا است؟

عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ از ترکیب دو عدد فرشته شماره ۰ و ۷ همچنین عدد فرشته‌ شماره ۷۰ تشکیل شده ‌است. واضح است که تأثیر دو عدد فرشته ۰ و ۷ بر روی این عدد بسیار قوی و عمیق است. در کل می‌توان گفت عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ با دانش درونی، خرد، و استقامت مرتبط است و نمادی از پشتکار و وقار شماست. در صورتی‌ که این عدد مدام و به کرات در زندگی‌تان پدیدار می‌شود، نشانه این است که نیاز دارید معنویت را بیش‌ از پیش در خود بیدار کنید. این عدد فرشته بیان‌کننده لزوم به‌ کارگیری نگرشی مثبت و طرز فکری سالم در راستای رسیدن به اهداف است. درصورتی‌ که چنین طرز فکری داشته باشید، می‌توانید به کار خود با سرعت بیشتری ادامه بدهید و به زودی موفقیت را در آغوش بگیرید. 

 

فرشتگان نگهبان می‌خواهند کمک کنند تا مسیر معنوی خود را پیدا کنید

و مأموریت روح‌تان را محقق کنید.

 


- معانی نهفته و نمادگرایی عدد فرشته 7070:

چنانچه تنها یک ‌مرتبه عدد ۷۰۷۰ را مشاهده کرده‌اید، ممکن است بتوان این حادثه را تصادفی در نظر گرفت. اما چنانچه این عدد بارها و بارها و در شرایط مختلف در مقابل دیدگان‌تان پدیدار شده و خود را به شما نشان می‌دهد، مطمئن باشید نشانه این است که فرشتگان می‌خواهند از این طریق با شما ارتباط بگیرند و پیام مهمی را برای‌تان ارسال کنند. فرشتگان با ارسال کردن این عدد تأکید می‌کنند به کارتان ادامه دهید و تسلیم نشوید.

 

پشتکار از اصول رسیدن به موفقیت است.

 

از جمله تعابیر و معانی این عدد فرشته‌ لزوم داشتن اعتماد به‌ نفس بیشتر است. با اعتماد به‌ نفس می‌توانید مهارت‌های جدیدی بیاموزید و زندگی‌تان را به‌ کلی تغییر دهید. کنجکاو بودن و داشتن پشتکار شما را به اهداف‌تان می‌رساند. لازم است از هر گونه قضاوت کردن دوری کنید و حتی در بدترین شرایط سعی کنید مثبت فکر کنید. عدد فرشته 7070 تأکید می‌کند روی مأموریت روح‌تان متمرکز شوید و از آن منحرف نشوید. با تغییر دادن آگاهی می‌توانید فرصت‌های جدید را پیش رو ببینید و در راستای رسیدن به آن‌ها حرکت کنید. یکی از پیام‌های مهم نهفته در عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ این است که باید قلب‌تان را باز کنید تا انرژی‌های معنوی را دریافت کرده و در مسیر معنویت پیشرفت چشمگیری داشته باشید. در ادامه در خصوص تأثیرات عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ بر روابط عاشقانه و رمانتیک می‌پردازیم.

 

عدد فرشته 7070 نور و برکت را به زندگی‌تان وارد می‌کند

و روحی مثبت در طرز فکرتان می‌دمد.


- عدد فرشته 7070 در روابط عاشقانه به چه معنا است؟

افرادی که عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ دارند، بسیار رمانتیک بوده و به ‌سرعت درگیر روابط عاشقانه می‌شوند. این افراد از قدرت تخیل و رؤیاپردازی بسیار عمیقی برخوردارند و مدام داستان‌های عاشقانه در سر می‌پرورانند، که گاهی تا آخر عمر با آن‌هاست. افرادی که عدد فرشته‌ ۷۰۷۰ دارند، بسیار به کانون خانواده پایبندند. این افراد زمانی ‌که عاشق شوند، تمام هم و غمشان تشکیل خانواده و داشتن روابطی پایدار می‌شود. درصورتی‌ که شریک عاطفی شما فردی با عدد فرشته 7070 است، بسیار خوش‌شانس هستید. این فرد برای‌تان هر کاری می‌کند و هر لحظه از بودن در این ‌رابطه و در کنار او لذت می‌برید.

به علاوه، افراد با عدد فرشته‌ 7070 بسیار روح لطیفی داشته و حساس هستند و از این لحاظ می‌توان گفت که در معرض آسیب‌پذیری قرار دارند. این افراد بسیار صادق هستند و بودن در کنارشان برای طرف مقابل احساس راحتی و آرامش خاطر به ارمغان می‌آورد.

 

باید در مسیر عشق به فرشتگان نگهبان ایمان داشته باشید

و تمام تلاش‌تان را انجام دهید تا در رابطه خود به تعادل و پایداری برسید. 

 


- چند حقیقت جالب در مورد عدد فرشته 7070:

عدد فرشته 7070 از ترکیب اعداد فرشته شماره 0، 7، و 70 تشکیل شده است، که هر کدام ۲ بار در این عدد فرشته ظاهر شده‌اند و اهمیتی دو چندان در تعبیر و تفسیر کلی این عدد فرشته پیدا می‌کنند. به علاوه، عدد فرشته شماره 707 هم در عدد فرشته 7070 یافت می‌شود و بر معنا و مفهوم آن تأثیر می‌گذارد. پس به منظور درک و تفسیر معنا و مفهوم عدد فرشته 7070 لازم است با معنا و مفهوم تک تک این اعداد فرشته آشنا شده و در نهایت با جمع‌بندی آنها به تعبیر و تفسیر درستی از معنا و مفهوم این عدد فرشته دست پیدا کنیم. 

ابتدا به عدد فرشته شماره 0 می‌پردازیم. انرژی‌های مثبت و قوی بسیاری در عدد فرشته شماره 0 نهفته است؛ از جمله انرژی‌های مثبت مربوط به شجاعت، خواستن، ابتکار و خلاقیت و ... . عدد 0 عددی سنتی و متعارف است که دوست دارد تابع قوانین باشد و همواره نگرش‌های درست و از پیش‌ تعیین‌ شده را بر نگرش‌های جدید، نامشخص و نگرش‌هایی که عدم قطعیت دارند ترجیح می‌دهد‌. 

افرادی که چنین عددی را دارند همواره به‌ دنبال آرامش، امنیت خاطر و ثبات هستند و پیش نمی‌آید که بخواهند به‌ بهای بر هم خوردن ثباتشان ریسک کنند. چنین افرادی همواره تمایل دارند در آرامش خاطر زندگی کنند، همه‌ چیز از پیش برنامه‌ریزی‌ شده باشد و امورشان هم از پیش سازمان‌ یافته شده باشد. 

حال به عدد فرشته شماره 7 می‌پردازیم. عدد فرشته شماره 7، عددی بسیار معنوی، عرفانی و با نفوذ بسیار است. این عدد نماد آگاهی جهانی، معنویت و تکامل معنوی است که منجر به بیداری معنوی و روشنگری می‌‎شود. عدد فرشته شماره 7 نمادی از تشویق شدن است؛ به این معنی که این عدد مشوق‌تان در مسیر پیشروی به سمت اهداف است. فرشتگان با ارسال کردن عدد فرشته شماره 7، می‌گویند در مسیر درستی قرار دارید و باید به راه‌تان ادامه دهید. باید بدانید تمام تلاش‌های‌تان نتیجه خواهند داد و از فرشتگان‌تان پاداش خواهید گرفت.

این عدد فرشته نمادی از توانایی‌ها و دانش روانی شما است. به ‌علاوه این عدد فرشته بیانگر این است که در آینده اتفاقات بزرگی در انتظارتان است؛ زیرا سخت تلاش کرده‌اید و سزاوار و شایسته رخ دادن این اتفاقات بزرگ و مثبت هستید. باید به ‌خاطر تمام چیزهایی که به ‌زودی در انتظارتان است خوشحال باشید. 

به علاوه، عدد فرشته‌ شماره ۷ نشان‌ دهنده خرد، معنویت و وجدان است. افرادی که عدد فرشته‌ شماره ۷ دارند بسیار اندیشمند و آرمان‌گرا هستند و از روی عقل عمل می‌کنند. این افراد علاقه زیادی به مطالعه دارند و کاملاً دوست‌داشتنی و کمال‌گرا هستند. این افراد همیشه در جست‌وجوی کسب مهارت جدیدی هستند و علاقه زیادی به تحقیق کردن و تجزیه ‌و تحلیل دارند. ذهنیت این افراد سرشار از نبوغ بوده و قوه تخیلشان بسیار شکوفا است. این افراد کاملاً محتاط هستند، معمولاً چهره واقعی خود را نشان نمی‌دهند و اغلب با کنایه رفتار می‌کنند. افرادی که عدد فرشته شماره 7 دارند، تمایل دارند منزوی باشند و اغلب نسبت ‌به دیگران انعطاف‌پذیرتر هستند.

و اما نوبت به عدد فرشته شماره 70  می‌رسد. عدد فرشته‌ شماره ۷۰ ترکیبی از انرژی‌ها و ارتعاش‌های ۲ عدد فرشته ۰ و 7 است. عدد ۰ نشان‌دهنده پتانسیل، تمام و کمال بودن است و با انرژی‌های شروعی دوباره همراستا است. عدد ۷ نمایانگر بیداری معنوی، خرد درونی، شهود و روشنگری معنوی است. زمانی ‌که این دو عدد با هم ترکیب شوند، عدد فرشته‌ شماره ۷۰ حاصل می‌شود. این عدد فرشته بیانگر آن است که فرا خوانده شده‌اید تا بر روی رشد و تکامل معنوی خود تمرکز کنید و در عین‌ حال شروع‌های جدیدی را به کمک پتانسیل نامحدودتان در آغوش بگیرید.

این عدد فرشته پیامی از قلمروهای معنوی است تا شما را راهنمایی کند، بیش ‌از پیش به خرد و شهود درونی خود توجه کنید و به توانایی‌های‌تان برای دست یافتن به اهداف، باور و ایمان داشته باشید. این عدد فرشته تأکید دارد که فرصت‌های جدید را در آغوش بگیرید. لازمه در آغوش گرفتن فرصت‌های جدید و دیدن آن‌ها، رها کردن گذشته و تجربیات خوب و بد آن است. پس آغوش خود را به روی تجربه‌های جدید باز کنید و کوله‌بارتان را برای سفری جدید ببندید. 

 

تنها چیزی که باید از گذشته با خود همراه داشته باشید، تجربیات است

تا دیگر اشتباهات و خطاهای گذشته را تکرار نکنید.

 

حال به عدد فرشته شماره 707 می‌پردازیم. عدد فرشته ۷۰۷ از انرژی و ارتعاش اعداد ۰ و ۷ با تأثیر دو مرتبه‌ای عدد ۷ تشکیل شده ‌است. این عدد نشان می‌دهد باید رشد و توسعه معنوی خود را در اولویت قرار دهید. لازمه این امر آن است تا بر تقویت ارتباط معنوی خود، یافتن راه‌هایی برای عمیق کردن درکتان از خود و دنیای اطراف تمرکز کنید. به ‌علاوه، این عدد فرشته تشویق‌تان می‌کند تا یادگیری خود را توسعه داده و دانش خود را گسترده‌تر کنید.

این عدد فرشته همچنین نشانه‌ای از تحقق و تکمیل اهداف زندگی‌ است. فرشتگان تشویق‌تان می‌کنند تا کاری را که مدت‌هاست شروع کرده‌اید به پایان برسانید. این عدد فرشته نشان می‌دهد در آستانه رسیدن به نقطه عطف بزرگ و هدفی بلند مدت هستید که برای رسیدن به آن بسیار تلاش کرده‌اید. این عدد فرشته بر بیداری و روشنگری معنوی دلالت می‌کند. به‌ علاوه، تأکید می‌کند باید هر گونه احساس و باور منفی و محدودکننده را که مانع از دستیابی به اهداف و تحقق پتانسیل‌های‌تان می‌شود، از سر راه بردارید. لازم است به‌ منظور موفقیت ترس و تهدید را از سر راه بردارید و با اطمینان خاطر و ثبات قدم در مسیری که در آن پا نهاده‌اید قدم بگذارید.

 


پیشنهاد ما برای شما: اگر به دنبال تحقق اهداف خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم دوره‌ی فوق‌العاده "دوره‌ی جهش کوانتومی" اثر "برت گلدمن" (کلیک کنید)، که در سایت رویال‌مایند در اختیار شما قرار داده شده است، را از دست ندهید. این دوره، یک برنامه آنلاین است که به کمک آن و به واسطه قدرت تجسم پیشرفته، مرحله به مرحله جهان‌های موازی را کاوش کرده، با خود برتر و نسخه‌های مختلف‌تان ملاقات کرده و از آن‌ها در خصوص تحقق اهداف و خواسته‌های‌تان راهنمایی دریافت می‌کنید. 


 

این عدد نشان می‌دهد یکی از رسالت‌های شما که در انطباق با اهداف روح‌تان است، خدمت به جهانیان است. با خدمت به دیگران داشته‌های شما نیز بیشتر و بیشتر می‌شود و از همه مهم‌تر به آسودگی خیالی دست پیدا می‌کنید که در نوع خود بی‌نظیر است.

 

زمانی ‌که تجارب دلخواه‌تان را داشتید و رشد کردید،

نوبت به آن می‌رسد تا آنچه دارید به دیگران ببخشید و داشته‌های‌تان را با دنیا تقسیم کنید. 

 

از ترکیب معنا و مفهوم این اعداد فرشته، معنای کلی عدد فرشته 7070 حاصل می‌شود. به علاوه باید گفت عدد فرشته 7070 با عدد فرشته شماره 5 ارتباط تنگاتنگی دارد؛ زیرا از حاصل جمع اعداد تشکیل دهنده این عدد فرشته، عدد فرشته شماره 5 حاصل می‌شود. 

و اما عدد فرشته شماره 5. عدد فرشته شماره 5، یکی از پویاترین اعداد فرشته است. این عدد نمادی از فعالیت، منحصر به فرد بودن، فرد گرایی، آزادی، خلاقیت، تغییرات، سازگاری، شجاعت و توجه کردن به جسم و احساسات شهوانی مربوط به آن است. همچنین نشان دهنده مهربانی، رحمت و درک است. این عدد جزء اعدادی است که ثبات و پایداری کمتری دارد، به این معنی که انعطاف‌پذیر و قابل تغییر است. افرادی که شماره فرشته 5 را دارند، از چالش‌ها نمی‌‎ترسند و می‌توانند خود را با شرایط مختلف زندگی وفق دهند. اعتماد به نفس و خود آگاهی این افراد، مانع از آن می‌شود که یکپارچگیشان را از دست بدهند.

عدد فرشته شماره 5، با شهوت و سرگردانی ابدی همراه است، یعنی نیاز به آزادی و بی بند و بار بودن. برخی از عددشناسان بر این باورند که وجود عدد 5 در ترکیب عدد فرشته و یا در تاریخ تولد افراد، نمایانگر جنبه خاصِ شخصیتِ ماجراجویانه و غیر قابل پیش‌بینی آن‎ها است. کسی که عدد فرشته شماره 5 را دارد، فردی عاشق ماجراجویی و چالش است و درک و دریافت او از جهان مبتنی بر تجربیاتش در زندگی است. 

عدد فرشته شماره 5 با انرژی مغناطیسی، کاریزما، کنجکاوی و جذابیت طنین‌انداز می‌شود. می‌توان گفت افراد با عدد فرشته شماره 5، تمایل دارند زندگی را بدون ترس و محدودیت تجربه کنند. با این حال، داشتن عدد شماره 5، نشان دهنده جنبه نادان یا بی فکر فرد نیست؛ آن‌ها در عین داشتن دیدی باز و گسترده، از عقل سیلم هم برخوردارند. افرادی که عدد فرشته شماره 5 دارند، خود را همانگونه که هستند قبول دارند و خصوصیت بی همتایی و منحصر به فرد بودنشان را پرورش می‌دهند.

عدد فرشته‌ شماره 5 نماد عمل، حرکت، و بی‌قراری است. افرادی که این عدد فرشته را دارند شدیداً خواستار آزادی و ماجراجویی هستند. آن‌ها فوق‌العاده بی‌باک و بی‌پروا هستند. این افراد بدون اتکا به دیگران زندگی می‌کنند و قدرت استدلال بالایی دارند. این افراد معمولاً در سنین پایین خانه و خانواده خود را به امید یافتن و دنبال کردن رؤیاهایشان ترک می‌کنند. ممکن است این افراد به ‌خاطر سختی‌های زندگی شخصیتی تکانشی، برون‌گرا، بی‌حوصله و اغلب تهاجمی داشته باشند. افرادی که عدد فرشته‌ شماره 5 دارند به ‌شدت عاشق تغییر هستند و برای هر گونه ماجراجویی آماده‌اند.

معمولاً نگه‌داشتن این افراد در خانه کار سختی است؛ چون همیشه تمایل دارند بیرون بروند و فعالیت و ماجراجویی کنند. این افراد ذاتاً جسور هستند و نماد قدرت و استقامتند. آن‌ها ظرفیت زیادی برای زندگی کردن در هماهنگی با کائنات و آزادی دارند و همواره به استقبال موارد جدید و تغییرات می‌روند. عدد فرشته‌ شماره 5 نشانه‌ای از تغییر و پذیرش چیزهای جدید و تمایل به تجربه کردن افق‌های جدید است. افرادی که این عدد فرشته را دارند بی‌پروا به جلو می‌روند و هرگز ترس و ناراحتی به دل راه نمی‌دهند. 

(برای اینکه ترس، استرس، اضطراب و آشوبِ درونی را از روتین روزمره‌تان کنار بگذارید و بجای آن‌ها وضعیت هیجانی‌تان را آزادانه انتخاب کنید و احساس خوشبختی، خلاقیت و آرامش‌تان را به حداکثر برسانید،  "دکتر داسون چرچ" در "دوره‌ی مغز عارف" (کلیک کنید)، ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای تحقق این انقلابِ درونی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا آرامش، شادی و غرقگی برای‌تان مانند نفس کشیدن راحت و آسان شود).

 

حرکت در مسیر موفقیت فقط رو به جلو است.

 

عدد فرشته شماره 5 معمولاً نماد دانش و عزم در زندگی است. این عدد برای حرکت رو به جلو و ساختن شخصیت مورد نظرمان انگیزه‌بخش ماست. علاوه بر این، عدد فرشته شماره 5  به اهمیت آموزش در زندگی اشاره دارد. هیچ زمانی برای یادگیری موارد جدید و آموزش دیر نیست. مجهز بودن به دانش، در پشت سر نهادن دوران سختی و مشکلات یاری‌تان کرده و کمک می‌کند با تمام چالش‌هایی که ممکن است بر سر راه‌تان وجود داشته باشد، روبرو شوید. عدد فرشته شماره 5 بیانگر این است که فرشتگان مراقب‌تان هستند و قدم به قدم دنبال‌تان می‌کنند.  

برای طرف‌داران مکتب فیثاغورث و در حوزه عددشناسی، شکل هیروگلیف  یا مصر باستانی نشان‌دهنده ازدواج روح متجلی شده با مادر طبیعت و به نوعی اتحاد سلول با زمین است. ثمره این ازدواج مقدس مرد است که به ‌صورت یک ستاره‌ای پنج پر در یک دایره است و یک صلیب همراه آن است که نشان‌دهنده آگاهی قلب است. یکی از ویژگی‌های این ستاره آن است که می‌توان آن را بدون بلند کردن قلم از روی کاغذ کشید که نمادی از تداوم حرکت برای ساختن زندگی است. عدد 5 نشان‌دهنده فردی صالح است که به آگاهی معنوی و کمال رسیده است. 

در فلسفه چینی عدد پنج نماد تعادل بین نمادهای یین (۲) و یانگ (۳) است. باور بر این است که عدد 5 نماد انسان است که به‌ صورت مجموع دو دست، دو پا و یک تن نشان داده می‌شود. نقل است که عیسی مسیح 5 زخم برداشته بود که به «پنج زخم مسیح» معروف است. به‌ علاوه، عدد 5 نماد حواس پنج‌گانه مانند شنوایی، بویایی، چشایی، لامسه، و بینایی است. عدد 5 در علم عددشناسی نماد اتحاد و تعادل است. عدد 5 در دین اسلام ناده پنج رکن اصلی دین یعنی ایمان، نماز، روزه، صدقه و حج است. عدد 5 نشان ‌دهنده تعداد انگشتان دست‌ و پا است. عدد 5 برای قوم مایا نمادی مقدس بود؛ زیرا نشان ‌دهنده خدای ذرت بود. گفته می‌شود ذرت 5 روز پس ‌از کاشته شدن جوانه می‌زند و به وجود می‌آید. ستاره 5 پر نیز یک نماد جادویی است که در برخی فرهنگ‌ها به ‌عنوان طلسم استفاده می‌شود. این ستاره پنج پر نشان ‌دهنده تکامل، آزادی، و حس ماجراجویی است. 


- چرا عدد فرشته 7070 را می‌بینیم؟

ما تنها نیستیم و فرشتگان نگهبان نظاره‌گر تلاش‌هایمان هستند. زمانی ‌که بیش‌ از هر چیزی به کمکشان احتیاج داشته باشیم، با ارسال کردن اعداد فرشته ما را یاری می‌کنند. آن‌ها با ارسال این عدد به ما می‌گویند ما را انتخاب کرده‌اند تا مورد راهنمایی قرار گیریم و باید از این بابت شکرگزار و قدردان باشیم. فرشتگان با ارسال این عدد اطلاع می‌دهند، زمان شروع سفر معنوی فرا رسیده است و باید برای قدم گذاشتن در چنین مسیری از لحاظ معنوی آماده شویم و البته لازم است بیشتر روی خود کار کنید. تنها وظیفه‌مان رمزگشایی درست این پیام ها و سپس به‌ کارگیری توصیه‌های نهفته در این پیام‌ها است.

یکی از قدرتمندترین اعداد فرشته، عدد ۷۰۷۰ است که معانی و تعابیر بسیاری در خود نهفته دارد. لازم است برحسب شرایطی که در آن قرار داریم، این عدد را به‌ خوبی تعبیر و تفسیر کنیم، تا بتوانیم نتیجه و توصیه مناسبی با توجه به شرایط خود از این عدد بگیریم. همانطور که گفته شد، عدد فرشته‌ 7070 ترکیبی از اعداد فرشته شماره ۰ و 7  است. این ترکیب قدرتمند، نشان‌دهنده انرژی‌های معنوی، پتانسیل بی‌نهایت، کامل شدن و شروع های جدید است. فرشتگان نگهبان شما را در رسیدن به اهداف معنوی و مادی حمایت و راهنمایی می‌کنند و تشویق‌تان می‌کند در این مسیر به خود و توانایی‌های‌تان اعتماد کنید و ایمان داشته باشید.

این عدد فرشته نشان‌ دهنده اهمیتِ در اولویت قرار دادن رشد و توسعه معنوی است. باید احساسات منفی و بعد باورهای محدودکننده را رها کرده و با مجهز شدن به علم و دانش، باور و اعتقاد به خود در مسیری جدید گام برداشت و تجربیات جدیدی کسب کرد. باید از منطقه امن خود فاصله گرفت و دنیا را کاوش کرد. پیام اصلی این عدد فرشته رها شدن از قید و بند گذشته، کنار گذاشتن شک، ترس و تردید و قدم گذاشتن در مسیری جدید برای اکتشافات آینده است. واضح است در این مسیر پر پیچ‌وخم باید از استعدادها و مهارت‌های خود بهره گیرید و روی کمک و یاری فرشتگان نگهبان و قلمروهای معنوی حساب کنید.

کتاب صوتی "تفکر بهتر، زندگی بهتر" و کتاب الکترونیکی "تفکر بهتر، زندگی بهتر" "اثر جول اوستین" (کلیک کنید)، ابزاری را ارائه می‌دهد که از طریق آن‌ها می‌توانید افکار و باورهای محدودکننده و مخرب را از بین ببرید و با کنترل افکارتان، زندگی خارق‌العاده‌ای برای خود و خانواده‌تان خلق کنید). باید همیشه به خاطر داشته باشید که، برای خلق زندگی خود نیازمند تغییر باورهای اشتباه و کنترل ذهن هستید.

 


  • برای ما بنویسید آیا با تأثیر اعداد بر زندگی خود موافق هستید؟
  •  آیا تا به حال تجربه‌ی روبرو شدن با یک عدد مشخص را به دفعات داشته‌اید؟
  •  آیا متوجه ارتباطی بین اعدادی خاص با امور زندگی‌تان شده‌اید؟

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

 

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

نظر شما درباره این مطلب

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام