جملات تاکیدی ثروت‌ساز که فراوانی را به سمت شما می‌آورد

زمان مطالعه : 15 دقیقه

چکیده این مطلب : بگذارید یک بار برای همیشه خیالتان را راحت کنیم. شما بدون ایجاد باور ثروت نمی‌توانید ثروتمند شوید. اولین قدم برای پولدار شدن ایجاد ذهنیت ثروت است. نیاز است ذهنمان را پر از باورهای ثروت‌ساز کنیم تا ما را به سمت پول شاد و فراوانی سوق دهند. پس حتما این مقاله را بخوانید تا جملات تاکیدی قدرتمند برای خودتان پیدا کنید و ذهن و زندگیتان را ثروتمند کنید.

جملات تاکیدی ثروت‌ساز
که فراوانی را به سمت شما می‌آورد

 

بگذارید یک بار برای همیشه خیالتان را راحت کنیم. شما بدون ایجاد باور ثروت نمی‌توانید ثروتمند شوید. اولین قدم برای پولدار شدن ایجاد ذهنیت ثروت است. نیاز است ذهنمان را پر از باورهای ثروت‌ساز کنیم تا ما را به سمت پول شاد و فراوانی سوق دهند.

عبارت تاکیدی ثروت چیست؟

یکی از راه‌های ایجاد ذهنیت و باور ثروتمندانه، تکرار جملات تاکیدی است. اما این عبارات مثبت وقتی معنا پیدا می‌کنند که آن‌ها را با احساس ثروت به خودتان تلقین کنید و بارها و بارها تکرار کنید تا ضمیر ناخودآگاه‌تان آن‌ها را باور کند. زمانی که ضمیرناخودآگاه این جملات تاکیدی را باور کند شما را به سمت خواسته‌هایتان هول می‌دهد تا اقدامات لازم را انجام دهید. از سوی دیگر زمانی که احساستان درگیر شود و بدنتان از لحاظ عاطفی با آن خواسته یکی شود، خواسته‌ی شما به سمتتان خواهد آمد! 

آیا عبارات تاکیدی واقعا برای جذب پول و ثروت تأثیر دارند؟

بله! اما به یک شرط! به شرط اینکه از لحاظ عاطفی و احساسی با آن‌ها درگیر شوید و آن‌ها را با تمام وجود باور کنید. در واقع با تکرار و تلقین آن‌ها را تبدیل به باورهای ثروتساز می‌کنید. هنگامی که احساس ثروت را درک کردید، ضمیر ناخودآگاه تأیید شما را دریافت می‌کند.
ممکن است تکرار عبارات تاکیدی برای دفعات اول، کمی برایتان عجیب و غیر قابل باور باشند. اما آن‌ها را با احساستان ترکیب کنید و خودتان درست مانند همان جمله تصور کنید. تکرار کنید و تکرار کنید. اینگونه مدارهای عصبی جدید در مغز شما تشکیل می‌شود و بعد از مدتی، این عبارات برایتان بدیهی می‌شوند و این زمانی است که شما واقعا آنها را باور کرده‌اید.

 

جملات تاکیدی ثروت


بهترین عبارت یا جمله تاکیدی ثروت چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین عبارات ثروت آن‌هایی هستند که برای شما بهترین انرژی را به همراه داشته باشند و شما را با پول و ثروت و ثروتمندان آشتی دهد. هر کسی می‌تواند عبارات تاکیدی جذب ثروت مخصوص خود را داشته باشد. اما نکات زیر را رعایت کنید تا بهترین جمله‌ی تاکیدی را مناسب خودتان پیدا کنید و بهترین نتایج را بگیرید:

  • استفاده از کلمات مثبت و قدرتمند: کلمات شما باید مثبت باشند. گاهی یک کلمه برای یک نفر بار معنایی منفی دارد و برای دیگری مثبت. پس کوکورانه تقلید نکنید. شاید جمله‌ای که یک نفر با آن ارتباط می‌گیرد برای شما احساس فقر به همراه داشته باشد.

  •  قوانین هستی: سعی کنید در جملاتتان از حقایق و قوانین هستی استفاده کنید تا ذهنتان بهتر بپذیرد

  • احساس ثروتمندی: احساس ثروتمند بودن مهم‌ترین فاکتوری است که باید رعایت کنید. آن جمله تاکیدی را باور کنید. باور کنید که ثروتمندید. باور کنید که هستی پر از فراوانی است و احساس ثروت و ثروتمند بودن را به درونتان بیاورید. احساس بی‌نیازی و آزادی را تجربه کنید.

  • ساده و روان باشد: از جملات سنگین استفاده نکنید. جملات نباید به گونه‌ای باشند که شما هنگام گفتن آن بخواهید فکر کنید که این جمله یعنی چه. باید خیلی راحت مفهوم را انتقال دهد. این مورد بستگی به خودتان نیز دارد. افرادی هستند که با جملات ادبی ارتباط می‌گیرند و افرادی نیز با جملات محاوره و خودمانی. ثروت را برای خودتان معنی کنید و به سادگی از خودتان بپرسید چه احساسی را می‌خواهید تجربه کنید. مثلا «من می‌خواهم از توانایی خرید هر چیزی برخوردار باشم.» شاید با این جمله احساس راحتی نکنید، پس آن را به این صورت تغییر می‌دهید: «من دارم به آزادی مالی می‌رسم. من هر چه بخواهم می‌توانم بخرم».

  • بالا بردن باور فراوانی: نکته‌ی بعدی این است که این جملات باید باور فراوانی را در شما بیشتر کنند. این عبارات را به گونه‌ای انتخاب کنید که به شما احساس فراوانی و آزادی بدهد. چرا می‌خواهید به ثروت برسید؟ برای اینکه به آزادی برسید و به هر چه می‌خواهید دست یابید. پس جملات باید حس ثروت و آزادی را به شما بدهند.

  • توانمند بودن و  اعتماد به نفس: این جملات باید به شما اعتماد به نفس بدهند و احساس کنید بسیار توانمند هستید.

  • حس ارزشمندی نسبت به خود، پول و ثروت: جملاتی را انتخاب کنید که حس ارزشمندی را درونتان بیشتر کند و خود را لایق زندگی پر از نعمت و ثروت بدانید.

  • و مهم‌ترین نکته، استفاده از زمان حال: به گونه‌ای آن جملات را بیان و احساس کنید که گویی هم‌اکنون به واقعیت تبدیل شده. استفاده از زمان حال: حتما حتما برای جملات تاکیدی ثروت از زمان حال استفاده کنید. اگر این کار برایتان سخت است می‌توانید به گونه‌ای بگویید که در حال انجام است. مثلا شاید تصور خرید هر چیزی و آزادی مالی برایتان عجیب باشد. می‌توانید بگویید: «مسیر برای آزادی مالی من باز می‌شود. من دارم به آزادی مالی می‌رسم. توان خرید من دارد بالا می‌رود» و اینگونه ذهن خود را برای ورود ثروت آموزش می‌دهید.

  • شکرگزاری پیش از تحقق خواسته: اگر جملاتتان همراه با شکرگزاری باشد بهترین نتیجه را می‌گیرید. مثل خدایا شکرت که روز به روز ثروتمندتر می‌شم. خدایا شکرت که هر روز ثروت و فراوانی وارد زندگی من می‌شهاین ویژگی‌ها را به ذهن بسپارید و هر جمله‌ای را که چنین احساساتی را به شما می‌داد آن را انتخاب کنید.


حتما ببینید: شکرگزاری پیش از تحقق خواسته + ویدیو دیسپنزا 


 

چگونه بهترین عبارات تاکیدی جذب ثروت را مخصوص خودمان انتخاب کنیم؟

اینکه عبارات تاکیدی شما به گونه‌ای باشد که به خوبی ارتباط بگیرید بسیار مهم است. چرا که قرار است آن‌ها را بارها و بارها تکرار کنید. عبارات تاکیدی مثل این است که دارید با ذهن خودتان صحبت می‌کنید و آرامش و اطمینان را به درونتان می‌آورید. پس حتما کلمات قدرتمند استفاده کنید تا جرات و شهامت را درونتان زیاد کند. 

  • اهدافتان را بنویسید و بر اساس آن‌ها جملات ذهنیت ثروت را برای خودتان انتخاب کنید.

  • ترس‌هایتان را بنویسید و آن‌ها را به شهامت و جرات تبدیل کنید تا یک عبارت تاکیدی فوق‌العاده بسازید. مثلا «من می‌ترسم خودم و مهارت‌هام رو برای آن شرکت بزرگ ارئه دهم.» این اشتباه است. جملات درست را در ادامه بخوانید:

جملات درست: شهامت خودم رو بالا می‌برم. خودم رو در حالتی که جراتمند هستم و شهامت بالایی دارم تصور می‌کنم. من بهترین خودم رو به نمایش می‌ذارم و نتیجه رو به خدا می‌سپارم. جهان هستی به من کمک می‌کنه. ایده‌های مختلف به ذهنم میاد. تمرین می‌کنم که بیانم روان باشه. من بیان روانی دارم. متن ارائه‌ام رو چندین بار می‌خونم تا مسلط بشم. من به توانایی‌هام ایمان دارم و می‌تونم به خوبی از پسش بربیام. اگر من رو قبول نکردند ایرادی نداره چون شکست برای من معنی نداره من تجربه کسب می‌کنم و یاد می‌گیرم.

  • باورهای اشتباه ثروت را بنویسید: باورهای منفی و موانع ثروت مخصوص خودتان را بررسی کنید و آن‌ها را به مثبت تغییر دهید و باورشان کنید. برای این منظور می‌توانید 14 مانع ثروت را مطالعه کنید تا باورهای اشتباه پولی خود را پیدا کنید. تمام ترس‌هایتان را به قدرت و جرات تبدیل کنید.

  • می‌توانید جملات را سوالی کنید. مثلا: «اگر همه‌ی جرات و اعتمادبه‌نفس دنیا را داشتم زندگیم چگونه بود؟»، «اگر جرات و اعتماد به نفس من در بالاترین حد خود بود چگونه برای ثروتمند شدن تلاش می‌کردم؟»، «اگر به فراوانی باور داشتم چه احساسی را درونم تجربه می‌کردم؟» و همین احساسات را در خودتان پرورش دهید. یا به جای گفتن «درآمد من به سرعت در حال افزایش است». می‌توانید سوال کنید و به صدای درونی خود گوش کنید. «من چگونه درآمدم را افزایش دهم؟ چگونه سطح ارتعاشم را برای درآمد بالا افزایش دهم؟»
  • حتما شکرگزاری را اضافه کنید: اگر به شکرگزاری اعتقاد دارید حتما از آن استفاده کنید و اگر ندارید هم باز از جملات و احساسی شکرگزاری استفاده کنید. شکرگزاری ثروت یکی از مهم‌ترین و بهترین ابزار برای رسیدن به خواسته‌هاست. برای قدرتمند شدن جملات تاکیدی‌تان، یک بار جمله را بگویید و احساس ثروت را درونتان حس کنید و سپس شکرگزاری کنید. به مثال زیر توجه کنید: 

1. جمله اول: ثروت و فراوانی به سوی من در حرکت است
2. تصور کنید که این اتفاق افتاده و کاملا احساس کنید ثروتمندید
3. جمله دوم: خدایا شکرت که ثروت و پول به سمت من در حرکته. شکرت که زندگی من پر از ثروت است.
4. به گونه‌ای احساس کنید که گویی هم‌اکنون این اتفاق رخ داده و یا در حال انجام شدن است


حتما بخوانید: 14 روش تغییر باورهای محدودکننده‌ی پول و ثروت


 

فرق جملات تاکیدی ثروت با باورهای ثروتساز چیست؟

جملات تاکیدی یک روش و ابزار است. درواقع یکی از راه‌های تغییر باورهای محدودکننده ثروت و رسیدن به باور ثروتساز است. در جملات تاکیدی ممکن است شما هنوز باور ثروت نداشته باشید و ذهنتان آن جمله را پس می‌زند. اما باور ثروت‌ساز می‌تواند یک جمله تاکیدی ثروت باشد که شما  وذهنتان آن را پذیرفته‌اید. در واقع جملات تاکیدی ثروت با تکرار و پذیرش تبدیل به باور ثروت می‌شوند. شما جملات تاکیدی را به خودتان تلقین می‌کنید تا به باور قدرتمند ثروت تبدیل شوند.

عبارات تاکیدی پول و ثروت
 

 لیست جملات تاکیدی جذب پول و ثروت و کامیابی 

ممکن است برای دفعات اول که این جملات را می‌خواهید و تکرار می کنید، کمی برایتان عجیب باشند و نخواهید که تکرار کنید. اما ادامه دهید و آن‌ها را احساس کنید. ذهن با تکرار تغییر می‌کند. بعد از مدتی ، این عبارات برایتان عادی می‌شوند و باورشان می‌کنید و اینگونه برای خودتان باورهای ثروت‌ساز می‌سازید. در ادامه 6 دسته جمله تاکیدی برای ثروت و جذب فراوانی آمده است:


1.    جملات تاکیدی جذب ثروت و فراوانی جهان هستی

  1. جهان هستی سرشار از فراوانی است
  2. من آهنربای پول هستم
  3. من خود فراوانیم
  4.  احساس ثروتمند بودن را درونم حس می‌کنم
  5.  فراوانی در اطراف من است، در هر کاری که انجام می‌دهم.
  6. ثروت و فراوانی به سوی من جاری می شود.
  7. پول از راه های مورد انتظار و غیرمنتظره به من می‌رسد.
  8. من آماده دریافت پول هستم.
  9. من به راحتی و بدون زحمت پول جذب می‌کنم چرا که جهان سرشار از فراوانی است.
  10. کیهان و جهان هستی همیشه در خدمت منافع من خواهد بود.
  11. من تمام مقاومت‌ها و انرژی منفی درمورد پول را رها می‌کنم و به فراوانی ایمان می‌آورم
  12. هدایایی که به من داده می‌شود را با روی باز می‌پذیرم
  13. امروز معجزات زیادی برایم اتفاق می‌افتد چون جهان هستی پر از فراوانی است.


2. جملات تاکیدی ثروت برای جذب پول و خواسته‌ها

1.    من به راحتی می‌توانم به موفقیت‌های عظیم برسم
2.    من به راحتی می‌توانم پول‌های هنگفت بسازم
3.    خلق پول و ثروت برای من راحت است
4.    پول دائماً وارد زندگی من می‌شود.
5.    من آماده دریافت پول در زندگی‌ام هستم.
6.    پول به روش‌های مورد انتظار و غیرمنتظره به سمت من جریان می یابد.
7.    پول غیر منتظره را می پذیرم و دریافت می کنم.
8.    من راه‌های جدید درآمد را در آغوش می‌کشم.
9.    وضعیت مالی من فراتر از رویاهایم بهبود می یابد. درآمد من فراتر از انتظارم است.
10.    پول در خدمت من است.
11.    هر جا که نگاه می‌کنم نعمت و فرصت‌های پولساز می‌بینم. دائما منابع مالی را در اطرافم کشف می‌کنم.
12.    من به راحتی به اهداف مالی خود می‌رسم
13.    درآمد من به سرعت در حال افزایش است (می‌توانید سوال کنید و به صدای درونی خود گوش کنید. من چگونه درآمدم را افزایش دهم؟ چگونه سطح ارتعاشم را برای درآمد بالا افزایش دهم؟)
14.    با خدمت عالی پول عالی به دست می‌آورم.
15.    با پول معقول برخورد می‌کنم و عاقلانه آن را مدیریت می‌نمایم.
16.    از ورود پول به زندگی‌ام استقبال می‌کنم

 

جمله تاکیدی جذب پول و فراوانی


3. جملات تاکیدی ثروت با تلقین حس اطمینان درونی

1.    من با داشتن پول زیاد در آرامش هستم
2.    من همه بلوک‌ها و موانع درونی‌ام را رها می‌کنم و اجازه می دهم ثروت به داخل جریان یابد
3.    در این لحظه هر چیزی را که مانع پول می‌شود را رها می کنم.
4.    من همیشه پول کافی دارم. من معتقدم پول کافی برای همه وجود دارد.
5.    من از کائنات برای پولی که به سمت من سرازیر می شود تشکر می کنم
6.    برای من امن است که ثروتمند باشم.
7.    جای هیچ نگرانی نیست. پول برای من فراوان است.
8.    من با فرصت‌های پولساز احاطه شدم
9.    خدا و کائنات هوایم را دارد
10.    کائنات در خدمت من است تا ثروتمند شوم
11.    تمام منابعی که نیاز دارم در درون من هستند
12.    پول ریشه شادی و آرامش است
13.    پول و معنویت و عشق با هم هماهنگند
14.    ثروت دائما در زندگی من جریان دارد
15.    من به کائنات اجازه می‌دهم که زندگی‌ام را مملو از ثروت کند



4. جملات تاکیدی ثروت و ایجاد توانمندی، اعتماد به نفس و شهامت

1.    من یک مدیر عالی هستم.
2.    من می‌توانم پول زیادی را مدیریت کنم.
3.    من به راحتی و بدون زحمت پول جذب می‌کنم
4.    من با انجام کاری که دوست دارم ثروتمند می‌شوم.
5.    من تمام تر‌س‌هایم را در هم می‌شکنم .
6.    من شهامت و توانایی ثروتمند شدن را دارم.
7.    من این توانایی را دارم که به راحتی به اهداف مالی خود برسم
8.    اگر دیگران می‌توانند ثروتمند باشند، من هم می‌توانم ثروتمند باشم
9.    امروز فقط و فقط روی چیزی که می‌خواهم ببینم تمرکز می‌کنم. امروز فقط روی پیشرفت و درآمد بالاتر تمرکز می‌کنم.
10.    هر روز، پول و ثروت را انتخاب می‌کنم
11.    من می‌توانم فراتر از حد تصوراتم پول جذب کنم
12.    من حتی زمانی که استراحت می‌کنم نیز پول به سمتم می‌آید.
13.    پول به دست آوردن آسان ترین کار دنیاست و من توانایی پولدار شدن را دارم
14.    اگر اعتماد به نفس بالایی داشتم و اگر همه‌ی اعتماد به نفس و عزت‌نفس دنیا را داشتم چگونه بودم؟ این احساس را درونم حفظ می‌کنم و آن را همیشگی می‌کنم. من همین الان اعتماد به نفس بالایی دارم و از پس هر کاری برمی‌آیم
15.    من به راحتی یاد می‌گیرم و از مهارت‌هایم پول و ثروت هنگفتی به دست می‌آورم
16.    کارهای من باعث موفقیت مدام و پیوسته‌ی من می‌شود
17.    من افراد حرفه‌ای، با استعداد و پرتلاش را جذب می‌کنم


اگر اعتماد به نفس بالایی داشتم و اگر همه‌ی اعتماد به نفس و عزت‌نفس دنیا را داشتم چگونه بودم؟

این احساس را درونم حفظ می‌کنم و آن را همیشگی می‌کنم.



5. جملات تاکیدی ثروت با تلقین حس ارزشمندی

1.    من لایق موفقیت مالی هستم
2.    من لایق ثروتی هستم که آرزو دارم.
3.    من از کسی که در حال حاضر هستم، خوشحالم.
4.    من خود را می‌بخشم و تمام باورهای اشتباه و ترس‌هایم را رها می‌کنم.
5.    خوبی‌ها و بدی‌هایم را می‌پذیرم و در جهت بهتر شدن و تغییر زندگی‌ام حرکت می‌کنم
6.    من اجازه می‌دهم پول و ثروت به سمت من بیایند و من دریافت می‌کنم
7.    من لایق کسب درآمد بیشتر هستم
8.    امروز سرشار از حس ثروت و موفقیت هستم.
9.    امروز معجزات زیادی می‌بینم چون لایق فراوانی هستم
10.    امروز خودم معجزه‌ی خودم می شوم و ثروتم را بیشتر می‌کنم.
11.    هر چه بیشتر می‌دهم، بیشتر دریافت می‌کنم.
12.    بابت پولی که دریافت می‌کنم و پولی که پرداخت می‌کنم خوشحالم
13.    من بسیار ارزشمندم و لیاقت دارم هرچیزی را که میخواهم با بهترین کیفیت بخرم
14.    اگر فرد پولداری را ببینم خوشحالم می‌شوم و به خاطر ثروتی که خدا نشانم داده سپاسگزارم.
15.    من با ثروتمند شدنم به پیشرفت جهان کمک می‌کنم
16.    هر چقدر روی عشق و شادی تمرکز کنم پول بیشتری به دست می‌آورم


 تکنیک شکرگزاری ژاپنی را یاد بگیرید: تکنیک آریگاتو، رازی که شما را ثروتمندتر می‌کند 




6. جملات تاکیدی شکرگزاری ثروت

1.    خدایا شکرت که تو سخاوتمند و ثروتمندی و خزانه تو را هیچ گاه پایانی نیست
2.    خدایا شکرت که بیشتر از من می‌خواهی که من شاد و ثروتمند باشم 
3.    خدایا شکرت که هر روز ثروتمندتر و موفق‌تر می‌شوم
4.    خدایا شکرت که ثروتمند شدن اینقدر آسان است 
5.    خدایا شکرت که ثروتمند شدن اینقدر لذت بخش است
6.    خدایا شکرت که زندگی ثروتمندانه پر از امنیت و حال خوب است
7.    خدایا شکرت که هر روز فرصت‌های مالی بیشتری اطرافم می‌بینم
8.    خدایا شکرت که بینهایت راه برای رسیدن به ثروت وجود دارد 
9.    خدایا شکرت که بینهایت موقعیت و شرایط برای پول‌دار شدن وجود دارد 
10.    خدایا شکرت که ثروت و نعمت‌های بی پایانت را هر روز بیش از پیش وارد زندگیم می‌کنی
11.    بابت پولی که هم‌اکنون دارم شکرت
12.    خدایا شکرت که هر چه خرج میکنم ثروت بیشتری وارد زندگیم می‌شود 
13.    به لطف خدا هر چیزی که خرج می‌کنم فورا دو برابر آن به حسابم برمی‌گرده.
14.    خدایا شکرت که هر چه می‌بخشم ثروت بیشتری وارد زندگیم می‌شود 
15.    خدایا شکرت که زندگیم سرشار از ثروت و فراوانی و شادی شده است 
16.    خدایا از تو ممنونم که همواره راه رسیدن به پول و ثروت را به من نشان می‌دهی 
17.    بی‌نهایت خوشحال و شکرگزارم که روز به روز پول بیشتری از منابع مختلف به زندگی من وارد می‌شود.

 


بسیار خوب در این تعداد زیادی عبارت تاکیدی مهم ثروت آوردیم تا شما عزیزان بهتر بتوانید باورهای محدودکننده و موانع ثروت را درونتان تغییر دهید. هر روز تکرار کنید تا ملکه‌ی ذهنتان شوند و تغییر را در زندگی‌تان ببینید. جملات تاکیدی ثروت اگر با احساس و باور قلبی همراه شوند جادو می‌کنند. شما خواهید دید که توانایی داشتن هر مقدار ثروتی را دارید. طرز فکر شما به گونه‌ای تغییر می‌کند که دیگر هیچ مانعی برای شما معنی ندارد.

 


شما بگویید. جمله‌ی تاکیدی مورد علاقه‌ی شما چیست؟

حتما در بخش کامنت برای ما بنویسید تا همه جملات تاکیدی ثروت بیشتری فرا بگیریم.

 

برای ثبت نظر ارزشمند خود، به پایین صفحه مراجعه کنید. 👇👇

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

جملات تاکیدی ثروت‌ساز
که فراوانی را به سمت شما می‌آورد

 

بگذارید یک بار برای همیشه خیالتان را راحت کنیم. شما بدون ایجاد باور ثروت نمی‌توانید ثروتمند شوید. اولین قدم برای پولدار شدن ایجاد ذهنیت ثروت است. نیاز است ذهنمان را پر از باورهای ثروت‌ساز کنیم تا ما را به سمت پول شاد و فراوانی سوق دهند.

عبارت تاکیدی ثروت چیست؟

یکی از راه‌های ایجاد ذهنیت و باور ثروتمندانه، تکرار جملات تاکیدی است. اما این عبارات مثبت وقتی معنا پیدا می‌کنند که آن‌ها را با احساس ثروت به خودتان تلقین کنید و بارها و بارها تکرار کنید تا ضمیر ناخودآگاه‌تان آن‌ها را باور کند. زمانی که ضمیرناخودآگاه این جملات تاکیدی را باور کند شما را به سمت خواسته‌هایتان هول می‌دهد تا اقدامات لازم را انجام دهید. از سوی دیگر زمانی که احساستان درگیر شود و بدنتان از لحاظ عاطفی با آن خواسته یکی شود، خواسته‌ی شما به سمتتان خواهد آمد! 

آیا عبارات تاکیدی واقعا برای جذب پول و ثروت تأثیر دارند؟

بله! اما به یک شرط! به شرط اینکه از لحاظ عاطفی و احساسی با آن‌ها درگیر شوید و آن‌ها را با تمام وجود باور کنید. در واقع با تکرار و تلقین آن‌ها را تبدیل به باورهای ثروتساز می‌کنید. هنگامی که احساس ثروت را درک کردید، ضمیر ناخودآگاه تأیید شما را دریافت می‌کند.
ممکن است تکرار عبارات تاکیدی برای دفعات اول، کمی برایتان عجیب و غیر قابل باور باشند. اما آن‌ها را با احساستان ترکیب کنید و خودتان درست مانند همان جمله تصور کنید. تکرار کنید و تکرار کنید. اینگونه مدارهای عصبی جدید در مغز شما تشکیل می‌شود و بعد از مدتی، این عبارات برایتان بدیهی می‌شوند و این زمانی است که شما واقعا آنها را باور کرده‌اید.

 

جملات تاکیدی ثروت


بهترین عبارت یا جمله تاکیدی ثروت چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین عبارات ثروت آن‌هایی هستند که برای شما بهترین انرژی را به همراه داشته باشند و شما را با پول و ثروت و ثروتمندان آشتی دهد. هر کسی می‌تواند عبارات تاکیدی جذب ثروت مخصوص خود را داشته باشد. اما نکات زیر را رعایت کنید تا بهترین جمله‌ی تاکیدی را مناسب خودتان پیدا کنید و بهترین نتایج را بگیرید:

  • استفاده از کلمات مثبت و قدرتمند: کلمات شما باید مثبت باشند. گاهی یک کلمه برای یک نفر بار معنایی منفی دارد و برای دیگری مثبت. پس کوکورانه تقلید نکنید. شاید جمله‌ای که یک نفر با آن ارتباط می‌گیرد برای شما احساس فقر به همراه داشته باشد.

  •  قوانین هستی: سعی کنید در جملاتتان از حقایق و قوانین هستی استفاده کنید تا ذهنتان بهتر بپذیرد

  • احساس ثروتمندی: احساس ثروتمند بودن مهم‌ترین فاکتوری است که باید رعایت کنید. آن جمله تاکیدی را باور کنید. باور کنید که ثروتمندید. باور کنید که هستی پر از فراوانی است و احساس ثروت و ثروتمند بودن را به درونتان بیاورید. احساس بی‌نیازی و آزادی را تجربه کنید.

  • ساده و روان باشد: از جملات سنگین استفاده نکنید. جملات نباید به گونه‌ای باشند که شما هنگام گفتن آن بخواهید فکر کنید که این جمله یعنی چه. باید خیلی راحت مفهوم را انتقال دهد. این مورد بستگی به خودتان نیز دارد. افرادی هستند که با جملات ادبی ارتباط می‌گیرند و افرادی نیز با جملات محاوره و خودمانی. ثروت را برای خودتان معنی کنید و به سادگی از خودتان بپرسید چه احساسی را می‌خواهید تجربه کنید. مثلا «من می‌خواهم از توانایی خرید هر چیزی برخوردار باشم.» شاید با این جمله احساس راحتی نکنید، پس آن را به این صورت تغییر می‌دهید: «من دارم به آزادی مالی می‌رسم. من هر چه بخواهم می‌توانم بخرم».

  • بالا بردن باور فراوانی: نکته‌ی بعدی این است که این جملات باید باور فراوانی را در شما بیشتر کنند. این عبارات را به گونه‌ای انتخاب کنید که به شما احساس فراوانی و آزادی بدهد. چرا می‌خواهید به ثروت برسید؟ برای اینکه به آزادی برسید و به هر چه می‌خواهید دست یابید. پس جملات باید حس ثروت و آزادی را به شما بدهند.

  • توانمند بودن و  اعتماد به نفس: این جملات باید به شما اعتماد به نفس بدهند و احساس کنید بسیار توانمند هستید.

  • حس ارزشمندی نسبت به خود، پول و ثروت: جملاتی را انتخاب کنید که حس ارزشمندی را درونتان بیشتر کند و خود را لایق زندگی پر از نعمت و ثروت بدانید.

  • و مهم‌ترین نکته، استفاده از زمان حال: به گونه‌ای آن جملات را بیان و احساس کنید که گویی هم‌اکنون به واقعیت تبدیل شده. استفاده از زمان حال: حتما حتما برای جملات تاکیدی ثروت از زمان حال استفاده کنید. اگر این کار برایتان سخت است می‌توانید به گونه‌ای بگویید که در حال انجام است. مثلا شاید تصور خرید هر چیزی و آزادی مالی برایتان عجیب باشد. می‌توانید بگویید: «مسیر برای آزادی مالی من باز می‌شود. من دارم به آزادی مالی می‌رسم. توان خرید من دارد بالا می‌رود» و اینگونه ذهن خود را برای ورود ثروت آموزش می‌دهید.

  • شکرگزاری پیش از تحقق خواسته: اگر جملاتتان همراه با شکرگزاری باشد بهترین نتیجه را می‌گیرید. مثل خدایا شکرت که روز به روز ثروتمندتر می‌شم. خدایا شکرت که هر روز ثروت و فراوانی وارد زندگی من می‌شهاین ویژگی‌ها را به ذهن بسپارید و هر جمله‌ای را که چنین احساساتی را به شما می‌داد آن را انتخاب کنید.


حتما ببینید: شکرگزاری پیش از تحقق خواسته + ویدیو دیسپنزا 


 

چگونه بهترین عبارات تاکیدی جذب ثروت را مخصوص خودمان انتخاب کنیم؟

اینکه عبارات تاکیدی شما به گونه‌ای باشد که به خوبی ارتباط بگیرید بسیار مهم است. چرا که قرار است آن‌ها را بارها و بارها تکرار کنید. عبارات تاکیدی مثل این است که دارید با ذهن خودتان صحبت می‌کنید و آرامش و اطمینان را به درونتان می‌آورید. پس حتما کلمات قدرتمند استفاده کنید تا جرات و شهامت را درونتان زیاد کند. 

  • اهدافتان را بنویسید و بر اساس آن‌ها جملات ذهنیت ثروت را برای خودتان انتخاب کنید.

  • ترس‌هایتان را بنویسید و آن‌ها را به شهامت و جرات تبدیل کنید تا یک عبارت تاکیدی فوق‌العاده بسازید. مثلا «من می‌ترسم خودم و مهارت‌هام رو برای آن شرکت بزرگ ارئه دهم.» این اشتباه است. جملات درست را در ادامه بخوانید:

جملات درست: شهامت خودم رو بالا می‌برم. خودم رو در حالتی که جراتمند هستم و شهامت بالایی دارم تصور می‌کنم. من بهترین خودم رو به نمایش می‌ذارم و نتیجه رو به خدا می‌سپارم. جهان هستی به من کمک می‌کنه. ایده‌های مختلف به ذهنم میاد. تمرین می‌کنم که بیانم روان باشه. من بیان روانی دارم. متن ارائه‌ام رو چندین بار می‌خونم تا مسلط بشم. من به توانایی‌هام ایمان دارم و می‌تونم به خوبی از پسش بربیام. اگر من رو قبول نکردند ایرادی نداره چون شکست برای من معنی نداره من تجربه کسب می‌کنم و یاد می‌گیرم.

  • باورهای اشتباه ثروت را بنویسید: باورهای منفی و موانع ثروت مخصوص خودتان را بررسی کنید و آن‌ها را به مثبت تغییر دهید و باورشان کنید. برای این منظور می‌توانید 14 مانع ثروت را مطالعه کنید تا باورهای اشتباه پولی خود را پیدا کنید. تمام ترس‌هایتان را به قدرت و جرات تبدیل کنید.

  • می‌توانید جملات را سوالی کنید. مثلا: «اگر همه‌ی جرات و اعتمادبه‌نفس دنیا را داشتم زندگیم چگونه بود؟»، «اگر جرات و اعتماد به نفس من در بالاترین حد خود بود چگونه برای ثروتمند شدن تلاش می‌کردم؟»، «اگر به فراوانی باور داشتم چه احساسی را درونم تجربه می‌کردم؟» و همین احساسات را در خودتان پرورش دهید. یا به جای گفتن «درآمد من به سرعت در حال افزایش است». می‌توانید سوال کنید و به صدای درونی خود گوش کنید. «من چگونه درآمدم را افزایش دهم؟ چگونه سطح ارتعاشم را برای درآمد بالا افزایش دهم؟»
  • حتما شکرگزاری را اضافه کنید: اگر به شکرگزاری اعتقاد دارید حتما از آن استفاده کنید و اگر ندارید هم باز از جملات و احساسی شکرگزاری استفاده کنید. شکرگزاری ثروت یکی از مهم‌ترین و بهترین ابزار برای رسیدن به خواسته‌هاست. برای قدرتمند شدن جملات تاکیدی‌تان، یک بار جمله را بگویید و احساس ثروت را درونتان حس کنید و سپس شکرگزاری کنید. به مثال زیر توجه کنید: 

1. جمله اول: ثروت و فراوانی به سوی من در حرکت است
2. تصور کنید که این اتفاق افتاده و کاملا احساس کنید ثروتمندید
3. جمله دوم: خدایا شکرت که ثروت و پول به سمت من در حرکته. شکرت که زندگی من پر از ثروت است.
4. به گونه‌ای احساس کنید که گویی هم‌اکنون این اتفاق رخ داده و یا در حال انجام شدن است


حتما بخوانید: 14 روش تغییر باورهای محدودکننده‌ی پول و ثروت


 

فرق جملات تاکیدی ثروت با باورهای ثروتساز چیست؟

جملات تاکیدی یک روش و ابزار است. درواقع یکی از راه‌های تغییر باورهای محدودکننده ثروت و رسیدن به باور ثروتساز است. در جملات تاکیدی ممکن است شما هنوز باور ثروت نداشته باشید و ذهنتان آن جمله را پس می‌زند. اما باور ثروت‌ساز می‌تواند یک جمله تاکیدی ثروت باشد که شما  وذهنتان آن را پذیرفته‌اید. در واقع جملات تاکیدی ثروت با تکرار و پذیرش تبدیل به باور ثروت می‌شوند. شما جملات تاکیدی را به خودتان تلقین می‌کنید تا به باور قدرتمند ثروت تبدیل شوند.

عبارات تاکیدی پول و ثروت
 

 لیست جملات تاکیدی جذب پول و ثروت و کامیابی 

ممکن است برای دفعات اول که این جملات را می‌خواهید و تکرار می کنید، کمی برایتان عجیب باشند و نخواهید که تکرار کنید. اما ادامه دهید و آن‌ها را احساس کنید. ذهن با تکرار تغییر می‌کند. بعد از مدتی ، این عبارات برایتان عادی می‌شوند و باورشان می‌کنید و اینگونه برای خودتان باورهای ثروت‌ساز می‌سازید. در ادامه 6 دسته جمله تاکیدی برای ثروت و جذب فراوانی آمده است:


1.    جملات تاکیدی جذب ثروت و فراوانی جهان هستی

  1. جهان هستی سرشار از فراوانی است
  2. من آهنربای پول هستم
  3. من خود فراوانیم
  4.  احساس ثروتمند بودن را درونم حس می‌کنم
  5.  فراوانی در اطراف من است، در هر کاری که انجام می‌دهم.
  6. ثروت و فراوانی به سوی من جاری می شود.
  7. پول از راه های مورد انتظار و غیرمنتظره به من می‌رسد.
  8. من آماده دریافت پول هستم.
  9. من به راحتی و بدون زحمت پول جذب می‌کنم چرا که جهان سرشار از فراوانی است.
  10. کیهان و جهان هستی همیشه در خدمت منافع من خواهد بود.
  11. من تمام مقاومت‌ها و انرژی منفی درمورد پول را رها می‌کنم و به فراوانی ایمان می‌آورم
  12. هدایایی که به من داده می‌شود را با روی باز می‌پذیرم
  13. امروز معجزات زیادی برایم اتفاق می‌افتد چون جهان هستی پر از فراوانی است.


2. جملات تاکیدی ثروت برای جذب پول و خواسته‌ها

1.    من به راحتی می‌توانم به موفقیت‌های عظیم برسم
2.    من به راحتی می‌توانم پول‌های هنگفت بسازم
3.    خلق پول و ثروت برای من راحت است
4.    پول دائماً وارد زندگی من می‌شود.
5.    من آماده دریافت پول در زندگی‌ام هستم.
6.    پول به روش‌های مورد انتظار و غیرمنتظره به سمت من جریان می یابد.
7.    پول غیر منتظره را می پذیرم و دریافت می کنم.
8.    من راه‌های جدید درآمد را در آغوش می‌کشم.
9.    وضعیت مالی من فراتر از رویاهایم بهبود می یابد. درآمد من فراتر از انتظارم است.
10.    پول در خدمت من است.
11.    هر جا که نگاه می‌کنم نعمت و فرصت‌های پولساز می‌بینم. دائما منابع مالی را در اطرافم کشف می‌کنم.
12.    من به راحتی به اهداف مالی خود می‌رسم
13.    درآمد من به سرعت در حال افزایش است (می‌توانید سوال کنید و به صدای درونی خود گوش کنید. من چگونه درآمدم را افزایش دهم؟ چگونه سطح ارتعاشم را برای درآمد بالا افزایش دهم؟)
14.    با خدمت عالی پول عالی به دست می‌آورم.
15.    با پول معقول برخورد می‌کنم و عاقلانه آن را مدیریت می‌نمایم.
16.    از ورود پول به زندگی‌ام استقبال می‌کنم

 

جمله تاکیدی جذب پول و فراوانی


3. جملات تاکیدی ثروت با تلقین حس اطمینان درونی

1.    من با داشتن پول زیاد در آرامش هستم
2.    من همه بلوک‌ها و موانع درونی‌ام را رها می‌کنم و اجازه می دهم ثروت به داخل جریان یابد
3.    در این لحظه هر چیزی را که مانع پول می‌شود را رها می کنم.
4.    من همیشه پول کافی دارم. من معتقدم پول کافی برای همه وجود دارد.
5.    من از کائنات برای پولی که به سمت من سرازیر می شود تشکر می کنم
6.    برای من امن است که ثروتمند باشم.
7.    جای هیچ نگرانی نیست. پول برای من فراوان است.
8.    من با فرصت‌های پولساز احاطه شدم
9.    خدا و کائنات هوایم را دارد
10.    کائنات در خدمت من است تا ثروتمند شوم
11.    تمام منابعی که نیاز دارم در درون من هستند
12.    پول ریشه شادی و آرامش است
13.    پول و معنویت و عشق با هم هماهنگند
14.    ثروت دائما در زندگی من جریان دارد
15.    من به کائنات اجازه می‌دهم که زندگی‌ام را مملو از ثروت کند



4. جملات تاکیدی ثروت و ایجاد توانمندی، اعتماد به نفس و شهامت

1.    من یک مدیر عالی هستم.
2.    من می‌توانم پول زیادی را مدیریت کنم.
3.    من به راحتی و بدون زحمت پول جذب می‌کنم
4.    من با انجام کاری که دوست دارم ثروتمند می‌شوم.
5.    من تمام تر‌س‌هایم را در هم می‌شکنم .
6.    من شهامت و توانایی ثروتمند شدن را دارم.
7.    من این توانایی را دارم که به راحتی به اهداف مالی خود برسم
8.    اگر دیگران می‌توانند ثروتمند باشند، من هم می‌توانم ثروتمند باشم
9.    امروز فقط و فقط روی چیزی که می‌خواهم ببینم تمرکز می‌کنم. امروز فقط روی پیشرفت و درآمد بالاتر تمرکز می‌کنم.
10.    هر روز، پول و ثروت را انتخاب می‌کنم
11.    من می‌توانم فراتر از حد تصوراتم پول جذب کنم
12.    من حتی زمانی که استراحت می‌کنم نیز پول به سمتم می‌آید.
13.    پول به دست آوردن آسان ترین کار دنیاست و من توانایی پولدار شدن را دارم
14.    اگر اعتماد به نفس بالایی داشتم و اگر همه‌ی اعتماد به نفس و عزت‌نفس دنیا را داشتم چگونه بودم؟ این احساس را درونم حفظ می‌کنم و آن را همیشگی می‌کنم. من همین الان اعتماد به نفس بالایی دارم و از پس هر کاری برمی‌آیم
15.    من به راحتی یاد می‌گیرم و از مهارت‌هایم پول و ثروت هنگفتی به دست می‌آورم
16.    کارهای من باعث موفقیت مدام و پیوسته‌ی من می‌شود
17.    من افراد حرفه‌ای، با استعداد و پرتلاش را جذب می‌کنم


اگر اعتماد به نفس بالایی داشتم و اگر همه‌ی اعتماد به نفس و عزت‌نفس دنیا را داشتم چگونه بودم؟

این احساس را درونم حفظ می‌کنم و آن را همیشگی می‌کنم.



5. جملات تاکیدی ثروت با تلقین حس ارزشمندی

1.    من لایق موفقیت مالی هستم
2.    من لایق ثروتی هستم که آرزو دارم.
3.    من از کسی که در حال حاضر هستم، خوشحالم.
4.    من خود را می‌بخشم و تمام باورهای اشتباه و ترس‌هایم را رها می‌کنم.
5.    خوبی‌ها و بدی‌هایم را می‌پذیرم و در جهت بهتر شدن و تغییر زندگی‌ام حرکت می‌کنم
6.    من اجازه می‌دهم پول و ثروت به سمت من بیایند و من دریافت می‌کنم
7.    من لایق کسب درآمد بیشتر هستم
8.    امروز سرشار از حس ثروت و موفقیت هستم.
9.    امروز معجزات زیادی می‌بینم چون لایق فراوانی هستم
10.    امروز خودم معجزه‌ی خودم می شوم و ثروتم را بیشتر می‌کنم.
11.    هر چه بیشتر می‌دهم، بیشتر دریافت می‌کنم.
12.    بابت پولی که دریافت می‌کنم و پولی که پرداخت می‌کنم خوشحالم
13.    من بسیار ارزشمندم و لیاقت دارم هرچیزی را که میخواهم با بهترین کیفیت بخرم
14.    اگر فرد پولداری را ببینم خوشحالم می‌شوم و به خاطر ثروتی که خدا نشانم داده سپاسگزارم.
15.    من با ثروتمند شدنم به پیشرفت جهان کمک می‌کنم
16.    هر چقدر روی عشق و شادی تمرکز کنم پول بیشتری به دست می‌آورم


 تکنیک شکرگزاری ژاپنی را یاد بگیرید: تکنیک آریگاتو، رازی که شما را ثروتمندتر می‌کند 




6. جملات تاکیدی شکرگزاری ثروت

1.    خدایا شکرت که تو سخاوتمند و ثروتمندی و خزانه تو را هیچ گاه پایانی نیست
2.    خدایا شکرت که بیشتر از من می‌خواهی که من شاد و ثروتمند باشم 
3.    خدایا شکرت که هر روز ثروتمندتر و موفق‌تر می‌شوم
4.    خدایا شکرت که ثروتمند شدن اینقدر آسان است 
5.    خدایا شکرت که ثروتمند شدن اینقدر لذت بخش است
6.    خدایا شکرت که زندگی ثروتمندانه پر از امنیت و حال خوب است
7.    خدایا شکرت که هر روز فرصت‌های مالی بیشتری اطرافم می‌بینم
8.    خدایا شکرت که بینهایت راه برای رسیدن به ثروت وجود دارد 
9.    خدایا شکرت که بینهایت موقعیت و شرایط برای پول‌دار شدن وجود دارد 
10.    خدایا شکرت که ثروت و نعمت‌های بی پایانت را هر روز بیش از پیش وارد زندگیم می‌کنی
11.    بابت پولی که هم‌اکنون دارم شکرت
12.    خدایا شکرت که هر چه خرج میکنم ثروت بیشتری وارد زندگیم می‌شود 
13.    به لطف خدا هر چیزی که خرج می‌کنم فورا دو برابر آن به حسابم برمی‌گرده.
14.    خدایا شکرت که هر چه می‌بخشم ثروت بیشتری وارد زندگیم می‌شود 
15.    خدایا شکرت که زندگیم سرشار از ثروت و فراوانی و شادی شده است 
16.    خدایا از تو ممنونم که همواره راه رسیدن به پول و ثروت را به من نشان می‌دهی 
17.    بی‌نهایت خوشحال و شکرگزارم که روز به روز پول بیشتری از منابع مختلف به زندگی من وارد می‌شود.

 


بسیار خوب در این تعداد زیادی عبارت تاکیدی مهم ثروت آوردیم تا شما عزیزان بهتر بتوانید باورهای محدودکننده و موانع ثروت را درونتان تغییر دهید. هر روز تکرار کنید تا ملکه‌ی ذهنتان شوند و تغییر را در زندگی‌تان ببینید. جملات تاکیدی ثروت اگر با احساس و باور قلبی همراه شوند جادو می‌کنند. شما خواهید دید که توانایی داشتن هر مقدار ثروتی را دارید. طرز فکر شما به گونه‌ای تغییر می‌کند که دیگر هیچ مانعی برای شما معنی ندارد.

 


شما بگویید. جمله‌ی تاکیدی مورد علاقه‌ی شما چیست؟

حتما در بخش کامنت برای ما بنویسید تا همه جملات تاکیدی ثروت بیشتری فرا بگیریم.

 

برای ثبت نظر ارزشمند خود، به پایین صفحه مراجعه کنید. 👇👇

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند
مقالات پیشنهادی

نظر شما درباره این مطلب

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام