آزادسازی قدرت شهود با دو تکنیک از متود سیلوا

زمان مطالعه :12 دقیقه

چکیده این مطلب : اگر می‌خواهید جواب مسأله‌ها و مشکلاتتان را به راحتی به دست آورید و از قدرت تصمیم‌گیری بالایی بهره‌مند شوید این مقاله را از دست ندهید. با توجه به شهودتان و شنیدن آن می‌توانید به راه‌های درست دست پیدا کنید. در متود سیلوا نیز مفصل به شهود پرداخته شده و تکنیک‌هایی فوق‌العاده و قدرتمند برای ارتباط بهتر ما با شهودمان طراحی شده که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

آزادسازی قدرت شهود

با دو تکنیک از متود سیلوا

 


آیا تا به حال برایتان پیش آمده که پاسخ مسئله‌ای که مدت‌ها درگیر آن بودید در خواب یا بیداری به شما الهام شود؟
آیا درباره شهود و قدرت آن چیزی شنیده‌اید؟
آیا در طول روز و در موقعیت‌های مختلف با شهودتان ارتباط برقرار می‌کنید؟
به نظر شما آیا روشی وجود دارد که بتوانیم با شهودمان بهتر ارتباط برقرار کنیم؟


حتماً تا به حال برای شما پیش آمده یا از کسی شنیده‌اید که در یک موقعیت حساس پاسخ یا روشی به شما الهام شده و شما با انجام آن موفق شده‌اید، یا اینکه مدت‌ها درگیر مسئله‌ای بودید و در خواب پاسخ آن مسأله را یافته‌اید و .... به این موضوع، شهود می‌گویند، بسیاری از افراد معتقدند که راه درست و پاسخ‌های درست زندگی ما در ارتباط ما با شهودمان و شنیدن آن است، در متود سیلوا نیز به شهود پرداخته شده و تکنیک‌هایی فوق‌العاده قدرتمند نیز برای آزادسازی قدرت شهودمان طراحی شده که در این مقاله قرار است به آن‌ها بپردازیم.


شهود چیست؟
می‌توان گفت تقریباً همه‌ی ما تا به حال در زندگی‌مان کلمه «شهود» را شنیده‌ایم، یا شاید هم آن را در زندگی‌مان تجربه کرده باشیم، همین الان کمی فکر کنید و زندگی خود را بررسی کرده، ببینید تا به حال برایتان پیش آمده که ذهن‌تان درگیر مسئله‌ای باشد و در موقعیتی عجیب مانند خواب یا هر جای دیگر ناگهان پاسخ آن مسئله برایتان مشخص شده باشد، یا در یک دوراهی قرار گرفته باشید اما به گونه‌ای ناخودآگاه راه درست را انتخاب کرده و منطقی پشت آن نبوده که چرا آن راه را انتخاب کردید؟ به این موضوع «شهود» می‌گویند.


یکی از نخستین کسانی که شهود را به معنای امروزی آن به‌کار برده، کارل گوستاو یونگ است. او در سال ۱۹۳۳ شهود را به صورت یک کارکرد روانشناختی که به روشی ناخودآگاه، اطلاعات دریافتی انسان‌ها را پردازش می‌کند توصیف کرده است.
می‌توان شهود را اینگونه تعریف کرد:

«دریافت بی‌میانجی یک چیز یا فراگیری دانش بدون استفاده از منطق، اثبات و استدلال.»


فیلسوفان شهود را اینگونه تعریف کرده‌اند:

«دسترسی سرراست به دانش ناخودآگاه
و توانایی پی بردن به چیزی غریزی بی‌نیاز به استدلال آگاهانه.»

 

ناپلئون هیل و قدرت شهود


به جمله بالا از ناپلئون هیل توجه کنید؛ منظور ناپلئون هیل، دسترسی به «شهود»مان بوده است.

طبق تحقیقات سیلوا، با رفتن به سطح آلفای ذهنی و نفوذ به ذهن‌مان، به منابع شهود، خلاقیت و ایده دسترسی پیدا می‌کنیم. داستان‌های تاریخی از زنان و مردانی حکایت دارد که با توانایی‌های ذهنی این سطح، به ایده‌های جدید، نبوغ و خلاقیت رسیدند.
حتماً نام کتاب جاناتان مرغ دریایی را شنیدید، این کتاب به قدری سروصدا کرد که روی جلد مجله تایم رفت، اما نکته جالب اینجاست، نویسنده کتاب، ریچارد باخ در مصاحبه‌ای گفت که روی فصل آخر کتاب به مشکل خورده بوده و نمی‌دانسته که چطور آن را تمام کند، زمانی که ریچارد در یکی از سمینارهای متود سیلوا شرکت کرده بود، بینشی برای تمام کردن آن فصل پیدا کرد، زیرا توانست به سطح ذهنی آلفا و مرکزیت خودش برود و جریانی از ایده‌ها به ذهنش سرازیر شد و کتاب جاناتان مرغ دریایی را تمام کرد. او با استفاده از تکنیک‌های متود و رسیدن به قدرت شهود خود توانست به ایده پایان کتاب خود دست یابد.

 

در یک نظرسنجی از دانشمندان مشخص شد که 16 درصد آن‌ها ادراک فراحسی را واقعیتی ثابت و 45 درصد آن را امکان‌پذیر می‌دانستند. ادراک فراحسی در مشاغل به یک سرمایه تبدیل شده. امروزه شهود راهی برای تقویت خلاقیت و الهام گرفتن در شرکت‌های سراسر جهان است، هرچند از نحوه کارکرد شهود اطلاعی نداریم، اما می‌دانیم که کار می‌کند، زمانی که در مورد شهود یا ادراک فراحسی صحبت می‌کنیم، منظور افراد کلاهبرداری نیست که می‌خواهند آینده شما را پیشگویی کنند و پول بگیرند، در واقع منظور ما توانایی طبیعی انسان برای به دست آوردن دانش، ایده‌ها و بینشی است که از منبعی فراتر از کالبد فیزیکی و دانشی که در مغزمان داریم بدست می‌آید.


پروفسور جان میهالاسکی از دانشگاه مهندسی نیویورک، یک مطالعه پیشگامانه در مورد تأثیر ادراک فراحسی و شهود بر عملکرد مدیران انجام داد، او با مطالعه روی گروهی از مدیران دریافت که مدیرانی که بالاترین میزان شهود را دارند، بالاترین میزان همبستگی با رشد و موفقیت شرکت‌شان را دارند.
ما درک دقیقی از نحوه عملکرد درک فراحسی نداریم اما بهتر است این را بدانیم که برای درک واقعیت هر چیزی، نیازی به دانستن نحوه عملکردش نیست. مانند خورشید که بیش از هزاران سال است که از آن برای جهت‌یابی، گرم شدن و از نور آن استفاده می‌کنیم، اما انسان‌ها نمی‌دانستند خورشید چیست و تنها صد سال است که می‌دانیم خورشید توده‌ای بزرگ از اتم‌های هلیوم و هیدروژن است که از طریق واکنش‌هایی، گرما و نور آزاد می‌کنند اما از هزاران سال پیش از آن استفاده می‌کردیم، بنابراین با همین استدلال می‌توانیم حقیقی بودن شهود را توجیه کنیم. به احتمال بسیار نسل‌های آینده کارکرد شهود را درک خواهند کرد.
شاید در این لحظه این جمله از نسیم حرمین، فیزیکدان بزرگ، پارگراف بالا را بهتر توضیح دهد:

«معنویت همان فیزیک است که هنوز معادله‌ای برای آن پیدا نکرده‌ایم.»

بسیاری از مفاهیمی که علم امروزه به آن دسترسی پیدا کرده، در پانصد سال گذشته برای مردم مانند افسانه بود زیرا نمی‌توانستند به صورت علمی آن را ثابت کنند، «شهود» نیز اینگونه است

 

موفقیت و قدرت شهود

 

در ادامه می‌خواهیم با دو تکنیک از متود سیلوا آشنا شویم که به ما کمک می‌کند بتوانیم به قدرت شهودمان دست پیدا کنیم و به پاسخ‌های سوالات‌مان برسیم.

 تکنیک اول: تکنیک صفحه نمایش ذهنی 
اولین تکنیکی که می‌خواهیم با آن آشنا شویم، تکنیک صفحه نمایش ذهنی است. این تکنیک، یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به قدرت شهود است.
مطابق گفته‌های خوزه سیلوا، زمانی که چیزی را خلق می‌کنید، از تخیل‌تان استفاده می‌کنید، مانند زمانی که خانه رویایی خودتان را تجسم می‌کنید، از تخیل‌تان استفاده می‌کنید، اما زمانی که اطلاعاتی را دریافت می‌کنید، به آن تجسم می‌گویند.
زمانی که قرار است با تجسم کردن فردی را درمان کنید، آن فرد را به علاوه اطلاعات شهودی که از او دریافت می‌کنید، می‌توانید ببینید. مثلاً اگر فردی ناراحتی قلبی داشته باشد ممکن است شهود شما قلب آن فرد را به صورت پژمرده یا شکسته شده به شما الهام کند و این تجسم است. بنابراین تجسم، دریافت کردن اطلاعات است. اما در تخیل ما دریافت نمی‌کنیم بلکه برعکس در آن ما ارسال‌کننده افکار هستیم. بنابراین ما می‌توانیم از تجسم کردن برای دریافت و از تخیل کردن برای ارسال اطلاعات استفاده کنیم و ما برای این کار از تکنیکی به نام صفحه نمایش ذهنی استفاده می‌کنیم.

در این تکنیک شما ابتدا با محرک 3-2-1 به سطح آلفای ذهنی می‌روید و سپس یک صفحه نمایش بزرگ را در مقابل‌تان و در این صفحه نمایش بزرگ هدفی که در سه سال آینده دارید و می‌خواهید به آن دست یابید را تصور می‌کنید. زمانی که این تکنیک را انجام دهید، شما در سطح آلفای ذهنی با شهودتان ارتباط برقرار کرده و به صورت ناخودآگاه به دنبال راهی برای رسیدن به هدف‌تان خواهید بود.


در اینجا کامل و حرفه ای این تکنیک را  یاد بگیرید: تکنیک صفحه نمایش ذهنی، آینده‌تان را خلق کنید



 

 تکنیک دوم: تکنیک فیلم ذهنی 
تکنیک بعدی که پیشرفته‌تر و کامل‌تر است، تکنیک فیلم ذهنی است. سیلوا این تکنیک را قبل از مرگش طراحی کرد و از این حیث می‌توان گفت که این تکنیک کامل‌ترین و به‌روزترین تکنیک سیلوا است.
سیلوا معتقد بود زمانی که چیزی را روی صفحه ذهنی خودتان می‌بینید، در واقع آن را ایجاد و در واقعیت خلق می‌کنید و اینگونه روی واقعیت تأثیر می‌گذارید. اما پس از مدتی متوجه شد که هر چیزی را که خلق می‌کنیم، لزوماً برایمان مناسب نیست، ممکن است خود برتر ما اهداف بزرگ‌تری برایمان در نظر داشته باشد، معمولاً زمانی که سعی می‌کنیم چیزی را عمداً خلق کنیم، آن چیز ما را از مسیر درست‌مان جدا کند.

بنابراین زمانی که صحبت از ساختن زندگی می‌شود، یک بخش مربوط به خواسته‌های خودمان و بخش دیگر مربوط به چیزی است که روح‌مان می‌خواهد آن را تجربه کند.
تکنیک فیلم ذهنی، تکنیکی بسیار زیبا است و در موقعیت‌هایی که درباره درستی مسیرمان شک داریم، راه درست را به ما نشان می‌دهد. این تکنیک نه در مورد تحلیل کردن، بلکه در مورد هماهنگی و هم‌سویی است، تجسم کردن در مورد اجبار کردن است اما در هم‌سویی مطمئنید پاسخ همه سوالات را نمی‌دانید و ممکن است اهداف شما الزاماً با مأموریت روح‌تان هم‌خوانی نداشته باشد. بنابراین به قدرت بالاتر متصل می‌شوید تا در نهایت تجلی کامل روح‌تان را تجربه کنید. تکنیک فیلم ذهنی در مورد تسلیم شدن، رها کردن و هم‌ارتعاش شدن است. باور سیلوا به این است که ما تنها نیستیم و به نیروی برتری دسترسی داریم که ما را راهنمایی می‌کند و برایمان برنامه‌ای دارد که با روح‌مان در انطباق است، از تکنیک فیلم ذهنی برای ارتباط با قدرت برترمان استفاده می‌کنیم.


این تکنیک را کامل و حرفه ای یاد بگیرید: تکنیک فیلم ذهنی؛ راه درست را از قدرت برتر بپرسید


 

 

قدرت شهود و نیوری برتر
 

در این تکنیک، اول باید بدانید که می‌خواهید چه مشکلی را در زندگی‌تان حل و فصل کنید، مشکلی را انتخاب کنید که راه‌حل مناسب یا جواب دقیقش را نمی‌دانید و به عبارت دیگر در این مشکل شاید بر سر یک دوراهی باشید. این تکنیک در دو مرحله انجام می‌شود، اول در صبح و دوم در شب، دلیلش هم این است که در این زمان‌ها راحت‌تر وارد فرکانسی ذهنی دلتا می‌شوید، سطح دلتای مغز ما همان سطح آفرینش است، در این سطح شما می‌توانید خلق کنید و به منابع غنی انرژی دسترسی دارید. در این تکنیک شما زمانی که در حالت بتا هستید، در ذهن‌تان از مشکل‌تان فیلم می‌سازید و در صبح و شب با تکنیک‌های مخصوصی که در متود سیلوا آموزش داده شده، این فیلم را می‌بینید و به راه‌حل درست مشکل‌تان دست پیدا می‌کنید.

ویشن لاکیانی در دوره‌ی متود سیلوا، با فایل‌های صوتی قدرتمند شما را راهنمایی می‌کند که در این تکنیک‌ها به مهارت خارق‌العاده برسید و به نیروی عظیم هوش برتر و ضمیر ناخودآگاهتان دسترسی پیدا کنید. اگر می‌خواهید این تکنیک‌ها را به صورت کامل‌تر، دقیق‌تر و عملی یاد گرفته و با عملی کردن آن‌ها، به شهودتان دسترسی پیدا کنید، حتماً در دوره متود سیلوا (کلیک کنید) شرکت کرده و زندگی‌تان را دگرگون کنید.

 


 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید:


از شهود و الهاماتی که به شما می‌شود برای ما و دوستانتان بنویسید. آیا تا به حال قدرت شهود را تجربه کرده اید؟ برایتان اتفاق افتاده که در مورد مسأله‌ای دچار تردید شده‌اید و ناخودآگاه با نشانه و الهاماتی به اطمینان رسیدید؟ یا در خواب، به جواب و راه‌حلی دست یابید؟ حتما تجربیات خود را در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

 

محمد هادی سحابی
تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

آزادسازی قدرت شهود

با دو تکنیک از متود سیلوا

 


آیا تا به حال برایتان پیش آمده که پاسخ مسئله‌ای که مدت‌ها درگیر آن بودید در خواب یا بیداری به شما الهام شود؟
آیا درباره شهود و قدرت آن چیزی شنیده‌اید؟
آیا در طول روز و در موقعیت‌های مختلف با شهودتان ارتباط برقرار می‌کنید؟
به نظر شما آیا روشی وجود دارد که بتوانیم با شهودمان بهتر ارتباط برقرار کنیم؟


حتماً تا به حال برای شما پیش آمده یا از کسی شنیده‌اید که در یک موقعیت حساس پاسخ یا روشی به شما الهام شده و شما با انجام آن موفق شده‌اید، یا اینکه مدت‌ها درگیر مسئله‌ای بودید و در خواب پاسخ آن مسأله را یافته‌اید و .... به این موضوع، شهود می‌گویند، بسیاری از افراد معتقدند که راه درست و پاسخ‌های درست زندگی ما در ارتباط ما با شهودمان و شنیدن آن است، در متود سیلوا نیز به شهود پرداخته شده و تکنیک‌هایی فوق‌العاده قدرتمند نیز برای آزادسازی قدرت شهودمان طراحی شده که در این مقاله قرار است به آن‌ها بپردازیم.


شهود چیست؟
می‌توان گفت تقریباً همه‌ی ما تا به حال در زندگی‌مان کلمه «شهود» را شنیده‌ایم، یا شاید هم آن را در زندگی‌مان تجربه کرده باشیم، همین الان کمی فکر کنید و زندگی خود را بررسی کرده، ببینید تا به حال برایتان پیش آمده که ذهن‌تان درگیر مسئله‌ای باشد و در موقعیتی عجیب مانند خواب یا هر جای دیگر ناگهان پاسخ آن مسئله برایتان مشخص شده باشد، یا در یک دوراهی قرار گرفته باشید اما به گونه‌ای ناخودآگاه راه درست را انتخاب کرده و منطقی پشت آن نبوده که چرا آن راه را انتخاب کردید؟ به این موضوع «شهود» می‌گویند.


یکی از نخستین کسانی که شهود را به معنای امروزی آن به‌کار برده، کارل گوستاو یونگ است. او در سال ۱۹۳۳ شهود را به صورت یک کارکرد روانشناختی که به روشی ناخودآگاه، اطلاعات دریافتی انسان‌ها را پردازش می‌کند توصیف کرده است.
می‌توان شهود را اینگونه تعریف کرد:

«دریافت بی‌میانجی یک چیز یا فراگیری دانش بدون استفاده از منطق، اثبات و استدلال.»


فیلسوفان شهود را اینگونه تعریف کرده‌اند:

«دسترسی سرراست به دانش ناخودآگاه
و توانایی پی بردن به چیزی غریزی بی‌نیاز به استدلال آگاهانه.»

 

ناپلئون هیل و قدرت شهود


به جمله بالا از ناپلئون هیل توجه کنید؛ منظور ناپلئون هیل، دسترسی به «شهود»مان بوده است.

طبق تحقیقات سیلوا، با رفتن به سطح آلفای ذهنی و نفوذ به ذهن‌مان، به منابع شهود، خلاقیت و ایده دسترسی پیدا می‌کنیم. داستان‌های تاریخی از زنان و مردانی حکایت دارد که با توانایی‌های ذهنی این سطح، به ایده‌های جدید، نبوغ و خلاقیت رسیدند.
حتماً نام کتاب جاناتان مرغ دریایی را شنیدید، این کتاب به قدری سروصدا کرد که روی جلد مجله تایم رفت، اما نکته جالب اینجاست، نویسنده کتاب، ریچارد باخ در مصاحبه‌ای گفت که روی فصل آخر کتاب به مشکل خورده بوده و نمی‌دانسته که چطور آن را تمام کند، زمانی که ریچارد در یکی از سمینارهای متود سیلوا شرکت کرده بود، بینشی برای تمام کردن آن فصل پیدا کرد، زیرا توانست به سطح ذهنی آلفا و مرکزیت خودش برود و جریانی از ایده‌ها به ذهنش سرازیر شد و کتاب جاناتان مرغ دریایی را تمام کرد. او با استفاده از تکنیک‌های متود و رسیدن به قدرت شهود خود توانست به ایده پایان کتاب خود دست یابد.

 

در یک نظرسنجی از دانشمندان مشخص شد که 16 درصد آن‌ها ادراک فراحسی را واقعیتی ثابت و 45 درصد آن را امکان‌پذیر می‌دانستند. ادراک فراحسی در مشاغل به یک سرمایه تبدیل شده. امروزه شهود راهی برای تقویت خلاقیت و الهام گرفتن در شرکت‌های سراسر جهان است، هرچند از نحوه کارکرد شهود اطلاعی نداریم، اما می‌دانیم که کار می‌کند، زمانی که در مورد شهود یا ادراک فراحسی صحبت می‌کنیم، منظور افراد کلاهبرداری نیست که می‌خواهند آینده شما را پیشگویی کنند و پول بگیرند، در واقع منظور ما توانایی طبیعی انسان برای به دست آوردن دانش، ایده‌ها و بینشی است که از منبعی فراتر از کالبد فیزیکی و دانشی که در مغزمان داریم بدست می‌آید.


پروفسور جان میهالاسکی از دانشگاه مهندسی نیویورک، یک مطالعه پیشگامانه در مورد تأثیر ادراک فراحسی و شهود بر عملکرد مدیران انجام داد، او با مطالعه روی گروهی از مدیران دریافت که مدیرانی که بالاترین میزان شهود را دارند، بالاترین میزان همبستگی با رشد و موفقیت شرکت‌شان را دارند.
ما درک دقیقی از نحوه عملکرد درک فراحسی نداریم اما بهتر است این را بدانیم که برای درک واقعیت هر چیزی، نیازی به دانستن نحوه عملکردش نیست. مانند خورشید که بیش از هزاران سال است که از آن برای جهت‌یابی، گرم شدن و از نور آن استفاده می‌کنیم، اما انسان‌ها نمی‌دانستند خورشید چیست و تنها صد سال است که می‌دانیم خورشید توده‌ای بزرگ از اتم‌های هلیوم و هیدروژن است که از طریق واکنش‌هایی، گرما و نور آزاد می‌کنند اما از هزاران سال پیش از آن استفاده می‌کردیم، بنابراین با همین استدلال می‌توانیم حقیقی بودن شهود را توجیه کنیم. به احتمال بسیار نسل‌های آینده کارکرد شهود را درک خواهند کرد.
شاید در این لحظه این جمله از نسیم حرمین، فیزیکدان بزرگ، پارگراف بالا را بهتر توضیح دهد:

«معنویت همان فیزیک است که هنوز معادله‌ای برای آن پیدا نکرده‌ایم.»

بسیاری از مفاهیمی که علم امروزه به آن دسترسی پیدا کرده، در پانصد سال گذشته برای مردم مانند افسانه بود زیرا نمی‌توانستند به صورت علمی آن را ثابت کنند، «شهود» نیز اینگونه است

 

موفقیت و قدرت شهود

 

در ادامه می‌خواهیم با دو تکنیک از متود سیلوا آشنا شویم که به ما کمک می‌کند بتوانیم به قدرت شهودمان دست پیدا کنیم و به پاسخ‌های سوالات‌مان برسیم.

 تکنیک اول: تکنیک صفحه نمایش ذهنی 
اولین تکنیکی که می‌خواهیم با آن آشنا شویم، تکنیک صفحه نمایش ذهنی است. این تکنیک، یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به قدرت شهود است.
مطابق گفته‌های خوزه سیلوا، زمانی که چیزی را خلق می‌کنید، از تخیل‌تان استفاده می‌کنید، مانند زمانی که خانه رویایی خودتان را تجسم می‌کنید، از تخیل‌تان استفاده می‌کنید، اما زمانی که اطلاعاتی را دریافت می‌کنید، به آن تجسم می‌گویند.
زمانی که قرار است با تجسم کردن فردی را درمان کنید، آن فرد را به علاوه اطلاعات شهودی که از او دریافت می‌کنید، می‌توانید ببینید. مثلاً اگر فردی ناراحتی قلبی داشته باشد ممکن است شهود شما قلب آن فرد را به صورت پژمرده یا شکسته شده به شما الهام کند و این تجسم است. بنابراین تجسم، دریافت کردن اطلاعات است. اما در تخیل ما دریافت نمی‌کنیم بلکه برعکس در آن ما ارسال‌کننده افکار هستیم. بنابراین ما می‌توانیم از تجسم کردن برای دریافت و از تخیل کردن برای ارسال اطلاعات استفاده کنیم و ما برای این کار از تکنیکی به نام صفحه نمایش ذهنی استفاده می‌کنیم.

در این تکنیک شما ابتدا با محرک 3-2-1 به سطح آلفای ذهنی می‌روید و سپس یک صفحه نمایش بزرگ را در مقابل‌تان و در این صفحه نمایش بزرگ هدفی که در سه سال آینده دارید و می‌خواهید به آن دست یابید را تصور می‌کنید. زمانی که این تکنیک را انجام دهید، شما در سطح آلفای ذهنی با شهودتان ارتباط برقرار کرده و به صورت ناخودآگاه به دنبال راهی برای رسیدن به هدف‌تان خواهید بود.


در اینجا کامل و حرفه ای این تکنیک را  یاد بگیرید: تکنیک صفحه نمایش ذهنی، آینده‌تان را خلق کنید



 

 تکنیک دوم: تکنیک فیلم ذهنی 
تکنیک بعدی که پیشرفته‌تر و کامل‌تر است، تکنیک فیلم ذهنی است. سیلوا این تکنیک را قبل از مرگش طراحی کرد و از این حیث می‌توان گفت که این تکنیک کامل‌ترین و به‌روزترین تکنیک سیلوا است.
سیلوا معتقد بود زمانی که چیزی را روی صفحه ذهنی خودتان می‌بینید، در واقع آن را ایجاد و در واقعیت خلق می‌کنید و اینگونه روی واقعیت تأثیر می‌گذارید. اما پس از مدتی متوجه شد که هر چیزی را که خلق می‌کنیم، لزوماً برایمان مناسب نیست، ممکن است خود برتر ما اهداف بزرگ‌تری برایمان در نظر داشته باشد، معمولاً زمانی که سعی می‌کنیم چیزی را عمداً خلق کنیم، آن چیز ما را از مسیر درست‌مان جدا کند.

بنابراین زمانی که صحبت از ساختن زندگی می‌شود، یک بخش مربوط به خواسته‌های خودمان و بخش دیگر مربوط به چیزی است که روح‌مان می‌خواهد آن را تجربه کند.
تکنیک فیلم ذهنی، تکنیکی بسیار زیبا است و در موقعیت‌هایی که درباره درستی مسیرمان شک داریم، راه درست را به ما نشان می‌دهد. این تکنیک نه در مورد تحلیل کردن، بلکه در مورد هماهنگی و هم‌سویی است، تجسم کردن در مورد اجبار کردن است اما در هم‌سویی مطمئنید پاسخ همه سوالات را نمی‌دانید و ممکن است اهداف شما الزاماً با مأموریت روح‌تان هم‌خوانی نداشته باشد. بنابراین به قدرت بالاتر متصل می‌شوید تا در نهایت تجلی کامل روح‌تان را تجربه کنید. تکنیک فیلم ذهنی در مورد تسلیم شدن، رها کردن و هم‌ارتعاش شدن است. باور سیلوا به این است که ما تنها نیستیم و به نیروی برتری دسترسی داریم که ما را راهنمایی می‌کند و برایمان برنامه‌ای دارد که با روح‌مان در انطباق است، از تکنیک فیلم ذهنی برای ارتباط با قدرت برترمان استفاده می‌کنیم.


این تکنیک را کامل و حرفه ای یاد بگیرید: تکنیک فیلم ذهنی؛ راه درست را از قدرت برتر بپرسید


 

 

قدرت شهود و نیوری برتر
 

در این تکنیک، اول باید بدانید که می‌خواهید چه مشکلی را در زندگی‌تان حل و فصل کنید، مشکلی را انتخاب کنید که راه‌حل مناسب یا جواب دقیقش را نمی‌دانید و به عبارت دیگر در این مشکل شاید بر سر یک دوراهی باشید. این تکنیک در دو مرحله انجام می‌شود، اول در صبح و دوم در شب، دلیلش هم این است که در این زمان‌ها راحت‌تر وارد فرکانسی ذهنی دلتا می‌شوید، سطح دلتای مغز ما همان سطح آفرینش است، در این سطح شما می‌توانید خلق کنید و به منابع غنی انرژی دسترسی دارید. در این تکنیک شما زمانی که در حالت بتا هستید، در ذهن‌تان از مشکل‌تان فیلم می‌سازید و در صبح و شب با تکنیک‌های مخصوصی که در متود سیلوا آموزش داده شده، این فیلم را می‌بینید و به راه‌حل درست مشکل‌تان دست پیدا می‌کنید.

ویشن لاکیانی در دوره‌ی متود سیلوا، با فایل‌های صوتی قدرتمند شما را راهنمایی می‌کند که در این تکنیک‌ها به مهارت خارق‌العاده برسید و به نیروی عظیم هوش برتر و ضمیر ناخودآگاهتان دسترسی پیدا کنید. اگر می‌خواهید این تکنیک‌ها را به صورت کامل‌تر، دقیق‌تر و عملی یاد گرفته و با عملی کردن آن‌ها، به شهودتان دسترسی پیدا کنید، حتماً در دوره متود سیلوا (کلیک کنید) شرکت کرده و زندگی‌تان را دگرگون کنید.

 


 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید:


از شهود و الهاماتی که به شما می‌شود برای ما و دوستانتان بنویسید. آیا تا به حال قدرت شهود را تجربه کرده اید؟ برایتان اتفاق افتاده که در مورد مسأله‌ای دچار تردید شده‌اید و ناخودآگاه با نشانه و الهاماتی به اطمینان رسیدید؟ یا در خواب، به جواب و راه‌حلی دست یابید؟ حتما تجربیات خود را در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

 

محمد هادی سحابی
تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند
مقالات پیشنهادی

نظر شما درباره این مطلب

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام