مسترکلاس آزادی مالی به سبک ژاپنی

پول باعث گردش جهان می‌شود و چه بخواهید یا نخواهید، امروزه پول مبحث مهمی در جهان است. مطمئنم که شما در طول عمرتان زیاد درباره پول شنیده‌اید و با آن درگیر بودید. از همان دوران بچگی همه‌ی ما خواه یا ناخواه با پول سر و کار داشتیم. قلک می‌خریدیم، آن را به مرور پر می‌کردیم و هدیه‌ای برای خودمان می‌خریدیم یا کار دیگری با آن می‌کردیم. به مرور زمان و با بزرگ شدن‌مان پول به موضوع مهم‌تری در زندگی‌مان تبدیل شد. هزینه تحصیل، هزینه ماشین، هزینه خرید خانه و .... پول برای ما تبدیل به یک موضوع بسیار مهم و حتی اولویت اول زندگی‌مان شد. 

 

به راستی پول چیست؟
چرا بیشتر مردم هنوز از میزان دارایی خود راضی نیستند و هر روز پول بیشتری می خواهند؟
چگونه می‌توانیم با پول ارتباط خوبی برقرار کنیم و دارایی خود را افزایش دهیم؟

 

برای دانستن پاسخ این سؤالات با کن هوندا خواهیم بود. کن هوندا تا کنون 58 کتاب نوشته است که به 15 زبان ترجمه شده و 8 میلیون نسخه از آن فروش رفته است. آخرین کتاب او «پول شاد: هنر ژاپنی برای رسیدن به آزادی مالی» نام دارد. کن هوندا زندگی خود را صرف درک رابطه بشر با پول و چگونگی استفاده کردن از آن برای ایجاد یک زندگی پر از رفاه، صلح و شادی کرده است. او در ژاپن معروف به «میلونر ذن» است. جالب است بدانید که کشور ژاپن به نسبت جمعیت خود بیشترین تعداد افراد ثروتمند را در جهان دارد و در ژاپن از هر 20 نفر 1 نفر درباره کن هوندا شنیده یا کتاب‌های او را خوانده است.

 

شاید تا به حال کتاب‌های مختلفی درباره پول، مدیریت هزینه و درآمد، سرمایه گذاری و ... خوانده‌ باشید، تمام این‌ها به بهره هوشی پول یا «Money IQ» مربوط است، کمتر پیش آمده که کتابی درباره هوش هیجانی پول یعنی «Money EQ» خوانده یا مطلبی درباره آن شنیده باشید.کن هوندا معتقد است داشتن IQ بالا درباره پول نشانگر این نیست که شما حتماً در جذب ثروت و پول موفق خواهید بود. بلکه به نظر او این هوش هیجانی پول یعنی «Money EQ» است که رابطه ما با پول را مشخص می‌کند. کن هوندا به جای اینکه درباره پول و هزینه و درآمد و .... به شما بیاموزد، Money EQ یعنی هوش هیجانی پول را به شما یاد می‌دهد زیرا اگر هوش هیجانی مناسبی درباره پول نداشته باشید هیچگاه نمی‌توانید رشد پول را به خوبی تجربه کنید.

 

در این مسترکلاس کن هوندا باورهای اشتباه درباره پول را نشان می‌دهد و با گرفتن تست متوجه می‌شوید که کدام یک از این باورهای اشتباه را دارید. سپس تکنیکی به شما می‌آموزد تا بتوانید این باورها را از بین ببرید. در این مستر کلاس با مفهومی به نام ظرف دریافت پول آشنا می شوید. به عقیده‌ی کن هوندا هر کدام از ما یک ظرف درونی داریم که بزرگی و کوچیکی آن تعیین کننده‌ی میزان درآمد ما خواهد بود. همچنین بعضی از آسیب های کودکی موجب ترک خوردن و شکسته شدن این ظرف درونی شده است و به خاطر همین آسیب های دوران کودکی، خیلی از افراد در سنین بزرگسالی نمی توانند درآمد خوبی داشته باشند. کن هوندا در این مستر کلاس از طریق یک تکینک فوق العاده که از استاد مرحومش «واهی تاکدا»  (معروف به وارن بافت ژاپن)​ فرا گرفته است به شما یاد خواهد داد چگونه این زخم های مالی را شفا دهید و ظرف دریافت‌تان را بزرگ‌تر کنید.

 

اگر می خواهید این مستر کلاس را تماشا کنید همین حالا قلم و کاغذی بیاورید زیرا قرار است تمرینات زیادی را در طول این مسترکلاس فوق العاده به انجام برسانید.

برای دسترسی به لینک های دانلود باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام