وبینار 8 مانع ثروتمند شدن - هارو اکر

اگر دوست دارید آن چیزی را یاد بگیرید که باعث شد هارو اکر از زیر صفر به یک مولتی میلیونر تبدیل شود، وبینار هشت مانع ثروتمند شدن را به دقت تماشا کنید. آموزه‌های این دوره حلقه‌ی گمشده‌ی دستیابی به اهداف مالی شما است. هارو اکر هشت مانع ثروتمند شدن را به شما معرفی می کند تا بتوانید برنامه‌‎ی مالی ذهن‌تان را تصحیح کنید. همچنین راه حل از بین بردن این موانع را در اختیارتان قرار می دهد که زندگی مالی‌ شما را برای همیشه متحول می‎‌کنند.

آیا پول را به سختی به دست می‎آورید یا به راحتی؟ آیا برای خودتان کار می‎کنید یا برای دیگران؟ آیا به مدت طولانی یک شغل را انجام می‎دهید یا مدام شغل عوض می‎کنید؟

هر کسی یک «ترموستات داخلی پول» دارد. ترموستات داخلی پول، همان طرحی است که هر‌کس در ذهنش درباره پول دارد. طرح مالی شما مانند یک ترموستات عمل می‎کند. اگر دمای داخل اتاق 25 درجه باشد، مشکلی نخواهد بود، چون ترموستات برای 25 درجه تنظیم شده‌ است. حالا قضیه جالب می‌شود. آیا چون ممکن است پنجره ی اتاق باز و هوای بیرون سرد باشد، دمای اتاق به 10 درجه برسد؟ بله، اما در نهایت چه اتفاقی می‎افتد؟ ترموستات عمل می‎کند و دمای اتاق را به 25 سانتی‌گراد برمی‎گرداند. آیا ممکن است چون پنجره باز است و هوای بیرون گرم است، دمای اتاق به 30 درجه‌ی سانتی‌گراد برسد؟ بله ممکن است. اما در نهایت، دوباره ترموستات عمل می‎کند و دمای اتاق را به 25 درجه می‎رساند. تنها راهی که بتوانید برای همیشه دمای اتاق را تغییر دهید، تنظیم دوباره‌ی ترموستات است. به طور مشابه، تنها راه تغییر سطح موفقیت مالی شما «برای همیشه»، تنظیم دوباره‌ی ترموستات مالی‌تان – در واقع همان طرح مالی ذهن‌تان- است.
 

هارو اکر در این وبینار به شما توضیح می‎‌دهد که چرا سرنوشت برخی از افراد به گونه‌ای رقم می‌‎خورد که ثروتمند باشند و سرنوشت دیگران به گونه‌ای است که یک زندگی معمولی را تجربه می کنند. او برای شما از دلایل اصلی موفقیت، معمولی بودن و یا شکست مالی خواهد گفت و این‎که چگونه آینده‌ی مالی‎‌تان را بهتر کنید. متوجه خواهید شد که چگونه از کودکی باورهای مالی محدود کننده در ذهن شما شکل گرفته است و عادت های مالی ای در شما ایجاد شده است که در نهایت منجر به فقر می شوند.  در این وبینار روش هایی تأثیرگذار به شما آموخته می شود که به شما کمک می‌‎کنند افکار منفی را از خود دور کنید، بتوانید مانند افراد ثروتمند و موفق فکر کنید و به موفقیت دست یابید. هم‎چنین، به طور عملی راهکارهایی را برای افزایش درآمد و کسب ثروت یاد می‎گیرید.

 

 

برای دسترسی به لینک های دانلود باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

مانع اول: پول یا معنویت 
بسیاری از مردم بر این باور هستند که نمی‌توانند یک فرد معنوی و در عین حال پولدار هم باشند. آنها اعتقاد دارند که مردم پولدار انسانهای بدی هستند، پول منشا همه بدیهاست و ... آیا واقعا همینطور است؟ در ویدیوی اول متوجه میشویم که پول در زندگی همه چیز نیست، اما پول مهم است و نقش خود را دارد. پول ابزار مهمی ست زیرا وظیفه دارد در پیشبرد اهداف خیرخواهانه و در راستای خدمتگزاری به نوع بشر پشتیبان ما باشد. 

مانع دوم: احساس کمبود لیاقت (شایستگی شما)
برعکس باوری که اغلب مردم در خصوص رابطه میزان دارایی و اعتماد به نفس افراد دارند، جالب است بدانید که اتفاقا تعداد زیادی از انسانهای پولدار از عزت نفس کمی برخوردار هستند و دقیقا بخاطر این کمبود و خلا درونی‌ست که برای کسب ثروت می تازند و در تلاش هستند که با دارایی و ثروتی که بدست می‌آورند این خلا را از چشم خود و از چشم دیگران مخفی سازند..! مشخصه بارز آنها این است که حال خوشی ندارند و از زندگی خویش راضی نیستند. اما این یک داستان ساختگی و بر پایه دروغ است که به شما القا شده که: "شما لیاقت رسیدن به پول و رفاه اقتصادی را ندارید." هر انسانی شایستگی کامل برای دستیابی به بالاترین سهم ثروت که در طرح آفرینش او مقدر شده را دارد.

مانع سوم: لذت نبردن از زندگی (هوشمندانه کار کن)
بعضی بر این اصرار دارند که می‌خواهند زندگی متعادلی داشته باشند و نمی‌خواهند سخت کار کنند. خوب است بدانید که شما می توانید هم پولدار شوید و از زندگی هم لذت ببرید. جهان ما جهان انرژی ست. پول هم نوعی از انرژی محسوب می‌شود. پول زیاد نشان دهنده انرژی زیاد و پول کم نشان دهنده انرژی کم است. بر این اساس شما برای بدست آوردن پول زیاد نیازمند مقدار زیادی از انرژی هستید، اما لزوما این انرژی شما نیست، بلکه شما هستید که اهرم های انرژی را در دست می‌گیرید و می‌توانید اهرم ها را به حرکت درآورید و در نتیجه دریچه های جدیدی از فراوانی به روی شما گشوده خواهد شد. بنابراین سخت کار کردن جواب همه چیز نیست بلکه این هوشمندانه کارکردن هست که بسیار مهم است. حتما صحبتهای هارو اکر رو در این باره بشنوید

مانع چهارم: مدیریت پول اشتباه
اکثر مردم از اینکه پول خود را بودجه بندی کنند، بیزار هستند. ضمن اینکه اکثرا در مدیریت پول ناکارامد هم عمل می‌کنند. این درحالی‌ست که مدیریت پول یک فعالیت معنوی محسوب می‌شود. اگر به خوبی پول و سرمایه را مدیریت کنیم، دیگر مهم نیست که درآمد کم یا زیاد یا متوسطی داریم زیرا این سیستم مدیریت پول، خودکار وارد عمل می شود و شما برکت را تجربه خواهید کرد و متوجه می‌شوید که پول تان بخ خوبی زیاد می‌شود و به آزادی دست پیدا می‌کنید.

مانع پنجم: پول، هدف و نبود اشتیاق 
-  چطور می‌توانم با انجام کاری که دوست دارم پولدار شوم؟ 
اینکه شما بتوانید هدفمند زندگی کنید، در حقیقت معنوی‌ترین کاری هست که توانسته‌اید انجام دهید. زیرا شما با یک ماموریت و هدف خاص پا به عرصه زندگی گذاشته‌اید و کار اصلی شما این است که این ماموریت را زندگی کنید. یک ماموریت خیلی خاص و منحصر به فرد که مخصوص شماست و در قلب و روح و سرشت شما جای دارد . شما با داشتن یک قلب پاک می توانید این هدف را در زندگی شناسایی و دنبال کنید، آنرا به ثمر بنشانید و در عین اینکه شاد هستید، پولدار باشید و به انسانهای دیگر هم کمک کنید.

مانع ششم: پول، ذهن و ترس 
ذهن بزرگترین دشمن همه انسانهاست و ترس بزرگترین مانعی‌ست که در برابر قلب و روح قرار دارد، بزرگترین اژدهایی که مانع به انجام رسیدن یک زندگی متعالی تحت راهبری روح می شود. ترس تنها عاملی ست که شما را در مسیر تقدیر خود متوقف می‌کند. اما به غیر از ترس، نداشتن اطلاعات لازم هم می‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. اطلاعات صحیح به شما شیوه صحیح دستیابی به هدف را نشان میدهد. روشی که قدم به قدم برای کنترل ذهن وجود دارد به شما آموزش داده خواهد شد  مهم ترین بخش آن رعایت این دستورالعمل است : فکری که بر اساس ترس های شماست، واقعی نیست آنرا را اصلا باور نکنید!

مانع هفتم: پول و روابط
روابط در زندگی ما کاملا از جنس معنوی هستند، آنها برای ما مهم هستند، زیرا نقش بهترین آموزگاران را برای ما بازی می‌کنند، اما دیگر به تجربه می‌دانیم یکی از دلایل مهم در تفرقه و جدایی پول است. به نمونه‌های زیر توجه کنید:
-  همسرم کار نمی‌کند، با این وجود که پول لازم داریم.
-  همسرم همه پول‌ها را خرج می‌کند، چطور می توانم نگران نباشم؟
-  به فرزندانم پول تو جیبی بدهم و یا آنها را برای کسب درآمد به انجام کاری وادار کنم؟
-  اگر پولدار شوم، انتظارات و توقعات خانواده از من بیشتر خواهد شد.
مخالفت شما یا طرف مقابل‌تان در خصوص پول صرفا به برنامه‌های ناخودآگاه مالی شما مربوط می‌شوند و ضروریست که در سطح عمیق به این موارد رسیدگی شود. در این دوره در خصوص مدیریت این سطح وجود تکنیکهایی می‌آموزیم.

مانع هشتم: پول، ورشکستگی یا آزادی
در حقیقت کمبود پول یا ورشکستگی هیچ نوع افتخاری ندارد. از اینکه ورشکسته باشید و خود را به این خاطر معنوی بدانید، سخت در اشتباهید. برعکس، داشتن درآمد کافی بسیار مهم است زیرا به شما احساس رهایی می‌دهد. آزادی مالی از آنجایی اهمیت دارد که به شما فرصت می‌دهد که بر خلاف تمام اجبارها، خود واقعی‌تان باشید و بر آن اساس زندگی کنید. به شما این امکان را می‌دهد که در نهایت آزادی بتوانید خویش برتر خود را متجلی کنید.

 

✅ حتماً ویدیوهای بالا را نگاه کنید و توضیحات مهم هارو اکر را با دقت گوش کنید. همچنین تمرین تجسم خلاق و برنامه‌ریزی ناخودآگاه ذهن را انجام بدید 👆

 


با قوانین معنوی پول زندگی مالی‌تان را متحول کنید


به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره آموزشی آنلاین هارو اکر را حتما دنبال کنید. در این برنامه آموزشی 8 هفته‌ای، که فقط هفته‌ای 2 ساعت از زمان شما را می‌گیرد، هر هفته روی یکی از موانع ذهنی در خصوص پول و ثروت کار می‌شود و همراه با انجام یک مدیتیشن 20دقیقه‌ای در هر جلسه، سیستم باورهای شما نسبت به پول و فراوانی به صورت خودکار و به تدریج تغییر خواهد کرد. در پایان دوره قطعا شما شاهد انقلاب درونی در ضمیر ناخودآگاه خود و به تبع آن متوجه تغییرات مشهودی در زندگی مالی خود خواهید بود. با قوانین معنوی پول زودتر از هر زمان دیگری تبدیل شوید به یک مولتی مولتی مولتی میلیونر

 

قوانین معنوی پول

 

طی هشت مرحله شما یاد خواهید گرفت که

چگونه فردی مهربان، دوست داشتنی، آرام، متعادل، معنوی

و بسیار بسیار بسیار ثروتمند شوید.

 

این دوره زندگی افراد بسیاری را در سراسر جهان تغییر داده. هزاران نفر از شرکت کنندگان در دوره‌های هارو اکر انواع موفقیت‌های مالی را از ارتقای شغلی گرفته تا کسب میلیون‌ها دلار را گزارش داده اند. از این رویا‌ل مایند این روزه‌ی بی‌نظیر را 30 روز ضمانت بازگشت وجه می‌کند تا شما با خیال راحت در این دوره شرکت کنید و از آموزه‌های فوق‌العاده‌ی هارو اکر استفاده کنید.

قوانین معنوی ثروتمند شدن