درهای ورود به لحظه‌ی حال

در این دوره حضور در لحظه‌ی اکنون را درک خواهید کرد و متوجه خواهید شد که چگونه ذهن مشوش و آشفته‌ی خود را آرام کنید و لذت لحظه‌ی حال رو تجربه کنید. حضور در لحظه حال و تجربه‌ی «بودن» چالشی است که بسیاری افراد نمی‌توانند به خوبی آن را درک کنند. بسیاری در دام ایگو افتاده‌اند و هر روز را در تنش و اضطراب به سر می‌برند. آن‌ها فقط کارها را انجام می‌دهند تا به اهدافشان برسند و از «بودن و حضور» غافل می شوند. در حالی که نیروی عظیم تحقق بخشی اهداف و خواسته‌ها در «حضور» نهفته است. بدون حضور در لحظه شما طعم خوش رضایت و خرسندی را نخواهید چشید.

اکهارت تل در این دوره رایگان به شما نحوه انجام  کارهای معمولی «به شیوه مکتب ذن» را می آموزد. به شما یاد می دهد که چگونه یک توجه با کیفیت داشته باشید و تمام کارهایتان را با بهترین کیفیت انجام دهید. او از دامهایی که ایگو برایتان پهن کرده میگوید تا بتوانید از آنها گذر کرده و طعم حضور در لحظه را بچشید همچنین توضیح می دهد که سرچشمه همه رنج‌ها چیست و چگونه میتوانیم از این رنج رهایی یابیم.


در این عصر پر آشوب، نیاز به بیداری و آگاهی و حضور در لحظه بسیار بیشتر شده است، پس این دوره‌ی فوق‌العاده رو از دست ندید.

برای دسترسی به لینک های دانلود باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام


 

اکهارت تل به عنوان یکی از الهام‌بخش‌ترین رهبران معنوی دنیای امروز شناخته می‌شود. مجله‌ی نیویورک تایمز او را «محبوب‌ترین استاد معنوی در امریکا» نامیده و مجله‌ی واتکینز او را «تاثیرگذارترین استاد معنوی در دنیا» نامیده است. او  در دوره آفرینش رویاها، به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان با تغییر حالت آگاهی، شرایط بیرونی را تغییر داد. یاد می‌گیرید که چطور از اعماق وجودتان و با قدرتی نشأت گرفته از هوش خلاق کائنات، خواسته‌هایتان را خلق کنید. یکی از کلیدهای خلق و تجلی آگاهانه، «حضور» است، حس «من هستم» و تنها منبع حقیقی حس رضایت و فراوانی در ما. وقتی «حضور» داریم، با حس لذت، قدردانی و رضایت خاطر خلق می‌کنیم.

اگر دوست دارید بیشتر در مورد حضور در لحظه و آفرینش خواسته ها و رویاهایتان یاد بگیرید دوره آفرینش رویاها مناسب شماست.

«ایده‌ی کمبود از نفس و ایگو نشأت می‌گیرد. در جهان، کمبودی وجود ندارد. بلکه فراوانی بی‌نهایت وجود دارد.»

اکهارت تل

دوره‌ی آفرینش رویاها یک دوره‌ی آنلاین و تصویری است که از هشت بخش تشکیل شده است. هر بخش از یک ویدیوی اصلی و چند ویدیوی فرعی تشکیل شده است که ویدیوهای اصلی را اکهارت به تنهایی و ویدیوهای فرعی را به همراه همکارش کیم انگ ارائه خواهد کرد. همچنین 27 تمرین اختصاصی در این دوره ارائه شده است که به شما کمک می‌کند آموزه‌های هر بخش را به نحو احسن عملی سازید. علاوه بر این، پرسش‌هایی نیز برای ژورنال‌نویسی و تأمل، یادداشت نویسی و تهیه‌ی جملات تأکیدی ارائه شده است. در این دوره یاد میگیرید که چگونه از جملات تاکیدی، ویژن برد و دیگر ابزارهای تحقق بخشی استفاده کنید. در دوره آفرینش رویاها یاد می‌گیرید که احساس نیازمندی و کبود را حذف کنید و رویاهایتان را با حس لذت، قدردانی و رضایت خاطر خلق کنید. یاد می‌گیرید که چگونه با تغییر حالت درونی و تغییر آگاهیتان، شرایط بیرونی را تغییر دهید. در این دوره ابزارهای مهم آفرینش مثل جملات تاکیدی، ویژن برد و ... و نحوه استفاده از آنها را به خوبی یاد می گیرید تا احساس فراوانی و احساسات متعالی را درونتان نهادینه کنید. همچنین سلامت و شفای جسمی و تمارین بهبود روابط آگاهانه را فرامی‌گیرید و مبحث بهبودی پس از تروما و ضربه روحی توضیح داده میشود. هنر رها کردن را یاد می‌گیرید. درواقع مهمترین بخش آفرینش  خواسته ها و رویاهایتان «رها کردن» است که به خوبی در این دوره آن را درک خواهید کرد. یاد می‌گیرید که چگونه شکرگزاری کنید و چگونه از قدرت شگفت انگیز شکرگزاری استفاده کنید. به گفته اکهارت تول شکرگزاری به حدی تاثیرگذار است که اگر فقط همین تمرین را یاد بگیرید میتواند زندگیتان را تغییر دهد. در این دوره تمارین ساده و قدرتمند و مراقبه هایی بی نظیر و کاربردی خواهید داشت تا آگاهانه خلق کنید و طعم خوش رضایت و خرسندی را بچشید.

برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه دوره آفرینش رویاها شوید و توضیحات هر بخش را مطالعه کنید:

ضمانت بازگشت وجه آفرینش رویاها