قسمت سوم - سمینار بیولوژی باور (بخش اول)

برای دسترسی به لینک های دانلود باید اشتراک الماست فعال بشه!

می خوای کاربر الماس بشی ولی نمی دونی چطوری؟

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • فروغ دریغ
    یکشنبه 3 دی 1402
    دکتر بوریس لیپتون، دریچه هایی جدید از علوم و شناخت و اگاهی نسبت به وجودمان را اموزش می‌دهد، فوق العاده جالب توضیح میدهد
    رویال مایند
  • Karimjanazizi
    پنج شنبه 29 آبان 1399
    سلام. لطف کنید و کار های دکتر بروس و دوبله کنید. اگر دوبله هزینه داره می تونید قیمت بزارید روی این بسته تصویری تا شما هزینه اضافه ندهید. من حاضرم بسته تصویری آن لاین دکتر بروس لیپتون و بخرم تا بفهمم بهتر. همه کارهاتونو دوبله کنید. همه کتاب ها تونو صوتی کنید. ممنون میشم.
    رویال مایند

    سلام. چشم سعی می کنیم دوبله کنیم

  • سایه
    شنبه 12 بهمن 1398
    سلام روز خوش.با تشکر از زحمات بی نظیر رویال مایند عزیز. از دکتر بروس خیلی چیزها یاد گرفتم.خیلی به آگاهی و دانشم اضافه شد.واقعا از رویال مایند عزیز جهت اشتراک گذاری این منابع قدرتمند سپاسگزارم.در آخر میخوام بگم دکتر بروس خیلی بامزه ست.کودک درونش خیلی دوس داشتنیه:)
    رویال مایند

    سلام. بله استادی بی نظیر هستند

  • فاطمه
    شنبه 7 دی 1398
    مثل همیشه خیلی عالیه . ممنونم
    رویال مایند
  • مسعود
    سه شنبه 3 دی 1398
    خیلی سایت خوب و جامعی دارید از زحماتتون متشکرم
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • آرش
    جمعه 22 آذر 1398
    سلام . ببخشید یه سوالی در مورد این دوره ذهنم رو درگیر کرده که چرا از لفظ آموزش های "آنلاین" استفاده میکنید؟؟؟ آخه قسمت اول و دوم آنلاین بود ولی قسمت سوم که یک سمینار حضوریه مردم نشستن آنلاین حساب نمیشه. گفتم شاید دلیل دیگه ای داره که اسمش رو گذاشتید آنلاین برا همین میپرسم... ممنون میشم یه توضیح جامع و شفافی بدید در مورد این مجموعه چون من دیدم که دوستان دیگه ای هم براشون سواله و یه کم مبهمه این دوره
    رویال مایند

    خوب این دوره آنلاین است. بگوییم دوره حضوری بروس لیپتون؟؟ شما به صورت آنلاین آموزه های ایشان را دریافت می کنید. از طرفی حدود 29 ساعت وبینار است و فقط یک ساعت سمینار است.

  • مهرداد mQ
    چهار شنبه 20 آذر 1398
    با سلام و عرض خسته نباشید، حس میکنم این قسمت سوم تو فضای دیگری هستش و با دو قسمت قبل کامل تفاوت داره، ایا دو قسمت قبل ادامه نداشت و اینکه کلا چند هفته طول میکشه این سمینار؟، ممنون از پاسخگویی شما
    رویال مایند

    اینطور نیست که قسمت ها به دنبال هم باشند. به طور مثال قسمت اول و دوم یک وبینار مستقل هستند و قسمت سوم و چهارم هم یک سمینار مستقل هستند. کل آموزه های آنلاین دکتر بروس لیپتون حدود 30 ساعت است که هر هفته بین 30 تا 45 دقیقه را به اشتراک خواهیم گذاشت.