دوره آنلاین پیشرفته بروس لیپتون - قسمت اول

برای دسترسی به لینک های دانلود باید اشتراک الماست فعال بشه!

می خوای کاربر الماس بشی ولی نمی دونی چطوری؟

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • مرتضی
    پنج شنبه 2 فروردین 1403
    بسیار عالی
    رویال مایند
  • Reyhan
    سه شنبه 11 آبان 1400
    سلام. واقعا خسته نباشید برای تهیه و آماده سازی این همه فایل جذاب. خیلی خیلی سپاسگزارم. فقط ای کاش دوره ی دکتر لیپتون و سمینارهای جول اوستین هم دوبله بودن. اقدامات شما در راستای القای آرامش و حال خوب فوق العاده است. باز هم ممنونم
    رویال مایند

    سلام. ممنون از لطف شما. چشم پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد.

  • رخساره ش
    دوشنبه 13 اردیبهشت 1400
    این ویدئو بسیار آموزنده و تاثیر گذار ه. به قدری با جزئیات پروسه ی تاثیر استرس را باز و قابل فهم کردن که هر جا با واژه استرس مواجه بشم کل این ویدئو اتوماتیک در نظرم تکرار میشه و استرس خودبخود محو میشه. عالی بود . سپاسگزارم.
    رویال مایند

    بسیار فوق العاده

  • حیدر
    شنبه 17 خرداد 1399
    امام علی (ع) می فرماید: مواظب افـکــارت بــــــاش که گفتــارت می شود، مواظب گفتــارت بــــــاش که رفتـــارت می شود، مواظب رفتـــارت بــــــاش که عــــادتت می شود، مواظب عــــادتت بـــــاش که شخصیتت می شود، مواظب شــخـصیتت بــــــاش که سرنوشتت می شود.
    رویال مایند
  • شهرزاد
    دوشنبه 4 فروردین 1399
    سلام و سپاس فراوان. این دوره برای کسانی اشتراک الماس رو دارن رایگان هست؟ یا باید خریداری بشه؟ چون من نمیدونم چه جوری باید خریداری شه.
    رویال مایند

    سلام. برای کسانی که اشتراک الماس دارند رایگان است

  • رضا
    جمعه 9 اسفند 1398
    ممنون واقعا عالی بود.خواهشا ذوبله نکنید بعضی دوره ها رو مثل پارادم شیفت.بزارید همون زبان اصلی باشه بهتره و تاثیر گذارتر هست.هم زحمات شما کم میشه و هم ما درک بهتری داریم.ممنون
    رویال مایند

    سلام. چشم سعی می کنیم همواره دو نسخه دوبله و زیرنویس را با هم قرار دهیم.

  • مصطفی نژادغفار
    یکشنبه 1 دی 1398
    سلام این دوره چندقسمتیه.تشکر از زحماتتون/
    رویال مایند

    حدود 30 ساعت

  • Omid
    شنبه 18 آبان 1398
    سلام .نسخه چاپی کتاب قوانین موفقیت ناپلئون هیل کی منتشر میشه؟
    رویال مایند

    سلا. اصلاً زمان چاپ کتاب ها معلوم نیست فرآیند مجوزگیری بسیار زمانبر است.

  • نیک اندیش
    سه شنبه 14 آبان 1398
    با سلام خدمت همه تلاشگران رویال مایند و همفرکانسی های عزیزم در این جمع صمیمی دوره دکتر بروس لیبتون واقعا محشر هست. من از قبل دوره های چند ساعته کوانتوم رو دیده بودم و همیشه در صدد اثباتش بودم،یه چیزی این وسط ناقص بود که فکر کنم با توضیحاتی که تو همین فایل اول دیدم،کامل تر شد. فرکانس و ارتعاش،همه چیز هست،باورهای ما همان مبدل های سیگنالهای بیرونی به درونی ما هستن که ترشحات شیمیایی را کنترل می‌کنند. واقعا خیلی جالب بود و اطلاعاتی که مدت ها دنبالش بودم رو کامل کرد. به دوستان شدیداً توصیه میکنم در کنار این،مستتد کوانتوم رو هم ببینین مقدمه کوانتوم موفقیتی،بیشتر به عنوان (فیلم مستند راز دو )در ایران مطرح هست.که دوبله شده اش به راحتی قابل دسترس است. باز متشکرم از دوره های بینطیری که رویال مایند آماده می‌کنه برامون.
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • Siavash mazrooee
    دوشنبه 13 آبان 1398
    Its very nice and useful, thanks
    رویال مایند
  • آرش
    دوشنبه 13 آبان 1398
    سلام ممنون عالیه. فقط یک پیشنهاد خوبی داشتم برای بهبود کیفیت و اثرگذاری بیشتر این دوره 30 ساعته، که فکر میکنم بیشترین ساعات رو در بین تمام دوره های سایت داره و جامعترین دوره هست. پیشنهاد و خواهـــش من اینه که این دوره هم مثل دوره پارادایم شیفت دارای جزواتی البته مختصر از صفحات لاتین درون دوره باشه. قسمت اول پر از عکسها و تصاویری بود که دکتر لیپتون با شکل توضیح داده بود و در کنار شکلها توضیحاتی به انگلیسی نوشته شده بود دقیقا مثل دوره پارادایم شیفت که این تصاویر وجود داشت و شما در جزوات اونا رو به فارسی کنار تصاویر توضیح داده بودید که به درک بیشتر خیییییلی کمک میکرد. حالا اگر برای هر قسمت یه جزوه باشه که فقط این تصاویر و نوشته هاش ترجمه بشه خیلی عالی میشه چون دوره یه مقدار مشکل هست. شاید جزوه هر قسمت 5 تا 10 صفحه بیشتر نشه ولی قطعا اثرگذاره چون این کار برای دوره پارادایم موثر بود البته جزوات دوره پارادایم نکات دیگه هم داشت و مفصل تر بود که دوره لیپتون نیاز نداره اما لطفا این تصاویر رو در جزوه به همراه ترجمه نوشته های کنار تصاویر برامون قرار بدید که حداکثر تاثیرگذاری و فایده رو از این دوره 30 ساعته ببریم.
    رویال مایند

    سلام. چشم پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد 

  • آرش ملک زاده
    یکشنبه 12 آبان 1398
    سلام خسته نباشید تیم فوق العاده رویال مایند ممنونم بابت انتشار دوره دکتر بروس کاش دوبله میکردین مثله دوره پارادایم شیفت
    رویال مایند

    بخش محتوای ویژه فقط زیرنویس فارسی است

  • رضا رفیع
    یکشنبه 12 آبان 1398
    با درود و یک خدا قوت جانانه از ته قلبم برای شما رویال مایندی های عزیز. واقعا بی نظیرید. این حجم از مطالب خاص رو هیچ جایی ندیدم. البته می دونم واقعا پرمشغله اید و دارید زحمت میکشید اما خب خودتون توقع مارو بالا بردید. اما حتی الامکان سعی بشه به ترتیب و هرفهته این ویدئوها به اشتراک گذاشته بشه. امیدوارم به زودی هم شاهد انتشار ادامه ویدئوهای 365 روز تا موفقیت باب پراکتور هم باشیم
    رویال مایند

    بله سری دوم مجموعه 6 دقیقه تا موفقیت به زودی آغار می شود

  • علی
    یکشنبه 12 آبان 1398
    سلام میخواستم بدونم با توجه به اینکه این دوره پیشرفته هست و آموزه‌های مشکلی داره، پیش نیازی نیاز هست که قبل از این دوره آموزش ببینیم؟
    رویال مایند

    پیشنیار این دوره کتاب بیولوژی باور است

  • محبوبه
    یکشنبه 12 آبان 1398
    عالی بود ، سپاسگزارم رویال مایند🙏🌹
    رویال مایند
  • at
    شنبه 11 آبان 1398
    تشکر از جوابگویی شما. خب این که میگید دوره سخت است و باید هر قسمت رو چندین بار ببینیم کمی نگرانم کرد. یعنی این دوره غیر از کتاب بیولوژی باور پیش نیاز دیگه ای از ویدئوها یا کتابهای اساتید دیگه داره که باید قبل این دوره ببینیم؟؟؟
    رویال مایند

    خیر کتاب بیولوژی باور کافی است. البته بعد از چند قسمت خیلی از مفاهیم به ظاهر سخت برایتان عادی می شود.

  • Tahereh
    شنبه 11 آبان 1398
    سلام وقت تون بخیر. ممنون از سایت خوبتون. دوره آنلاین پیشرفته بروس لیپتون محتوای ویدیویش واسم باز نمیشه تنها صوت هست و اونم انگلیسی صحبت میشه . باید چی کار کنم که ویدیو همراه صوت واسم بیاره؟ در باقی قسمت ها هم‌ویدیو هست هم صدا
    رویال مایند

    سلام. لینک اصلاح شد لطفاً دوباره دانلود کنید

  • محدثه اسماعیلی
    شنبه 11 آبان 1398
    چقدر منتظر شروع این دوره بودم..ممنونم رویال مایند عزیز...
    رویال مایند
  • at
    شنبه 11 آبان 1398
    عرض سلام. اولاً که ممنون بابات این دوره چون خیلی وقت بود منتظر این مجموعه بودم. فقط یه سوال این الان 37 دقیقه هست و در کانال تلگرام ذکر شده که این دوره 30 ساعت هست خب نمیشه شما حداقل هفته ای 1 ساعت اشتراک گذاری کنید؟؟؟ آخه اگه هر قسمت بخواد حدود 37 یا مثلا 40 دقیقه باشه و هفته ای یک قسمت باشه 11 ماه طول میکشه!!!!! تا تموم بشه. اگه میشه حداقل هر هفته 1 ساعت بزارید که حالت قطره چکونی نداشته باشه و 11 ماه یا به عبارتی نزدیک 1 سال طول نکشه
    رویال مایند

    چشم هر هفته بین 45دقیقه تا 1 ساعت را به اشتراک خواهیم گذاشت. اما آموزه های این دوره سخت هستند و باید هر فایل را چندین بار ببینید تا به تمام آموزه ها تسلط پیدا کنید. دوره ای پیشرفته است.

  • سابوتاژ
    شنبه 11 آبان 1398
    سلام... تشکر. من که محتوا رو ندیدم فقط دیدم زیرنویس زرد و درشت و خواناست میخواستم بگم لطفا و خواهشا دیگه زیرنویس سفید نذارید بقیه رو مثل همین قسمت اول دوره لیپتون زرد و درشت بزارید. شاید یک نفر بگه آقا چه فرقی داره محتوا رو بچسب! ولی واقعا رنگ و فونت زیرنویس در عدم خستگی چشم و انگیزه برای دیدن و ادامه دادن اثر گذاره خصوصا برای این دوره که 30 ساعت هم هست
    رویال مایند

    سلام. چشم رنگ زیرنویس را زرد می گذاریم

  • محمد کیال
    شنبه 11 آبان 1398
    با سلام خدمت همگی دست اندرکاران سایت فاخر رویال مایند؛ ضمن تشکر فراوان بابت به اشتراک گذاری این محتوای بسیار عالی. ولی چرا اینقدر مظلومانه، لااقل چند سطری در تعریف و تمجید از دکتر بروس لیپتون و این دوره عالی قلم فرسایی میکردین.
    رویال مایند

    سلام . به زودی بخش جدیدی از سایت به ایشان تعلق می گیرد. 

  • محدثه اسماعیلی
    شنبه 11 آبان 1398
    چقدر منتظرشروع این دوره بودم..😍😍ممنون رویال مایند عزیز
    رویال مایند
  • میثم
    شنبه 11 آبان 1398
    رویال مایند خیلی ممنون
    رویال مایند