دوره تحقق خواسته‌ها - اکهارت تل

اکهارت تول نویسنده و استاد معنوی آلمانی است. کتاب‌های او همیشه در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و خودشناسی معنوی هستند. او برای رسیدن به موفقیت مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده است و به همین دلیل است که حرف‌هایش بسیار قابل اطمینان هستند.

اکهارت تول در سال 1977 یعنی زمانی که تنها بیست و نه سال داشت و در مرز خودکشی قرار داشت، ناگهان به شهودی رسید که زندگی خود را برای همیشه تغییر داد. او این شهود را به این شکل توضیح می‌دهد: «یک شب از خواب پریدم. فضای اتاقم چنان مبهم و ناراحت کننده بود، که آرزوی مرگ می‌کردم. آن شب دائم به خود می‌گفتم که چرا باید این زندگی نکبت بار را تحمل کنم؟ در این تفکرات بودم که جرقه‌ای در ذهنم ایجاد شد. با خود گفتم این زندگی نکبت بار حاصل تفکرات من است! کافی است تا دیدگاهم را نسبت به زندگی عوض کنم.»

زندگی اکهارت تول از آن روز به بعد برای همیشه تغییر کرد و او را تبدیل به یکی از مشهورترین افراد دوران ما تبدیل کرده است.اکهارت تل در حال حاضر به عنوان تاثیرگذارترین استاد معنوی جهان شناخته شده است. او در این مینی دوره درباره‌ی راز تحقق خواسته‌ها با شما صحبت می کند و روش از میان برداشتن موانع ذهنی برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایتان را با شما به اشتراک می گذارد.

 


«تجلی فقط زمانی می‌تواند لذت‌بخش و واقعاً موثر باشد که از حالت بودن نشأت بگیرد.»

اکهارت تل


 

 

 در این سری ویدیوهای رایگان کشف خواهید کرد: 

 


 

در این دوره رایگان چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟

1.    چگونه دعا کنیم تا به خواسته‌هایمان برسیم
2.    بهترین جملات تاکیدی برای رسیدن به خواسته‌ها کدام است
3.    تحقق بخشی خواسته‌ها درچه زمانی رخ می‌دهد
4.    چکار کنیم تا بصورت ناخواسته اتفاقات بد رقم نزنیم
5.    چگونه بر موانع ذهنی تحقق بخشی خواسته‌ها غالب شویم

 

 با حضور در لحظه، خلق کنید 

بخش اول:  تاثیر دعا بر تحقق خواسته‌ها
در این بخش یاد می‌گیرید که هنگام دعا کردن برای تحقق خواسته‌ها باید احساس شادی و موفقیت داشته باشید و باور کنید که به خواسته و هدف خود می‌رسید تا دعای شما مورد استجابت قرار بگیرد. دعا کردن با احساس نیاز و کمبود باعث کاهش قدرت خلق و آفرینش خواسته های شما می‌شود.

بخش دوم:  تاثیر جملات تاکیدی بر تحقق خواسته‌ها
در این بخش اکهارت تل به شما آموزش می‌دهد که اگر جملاتی را با حس نیاز و نارضایتی از شرایط موجود با خود تکرار کنید نه تنها به خواسته‌های خود نمی رسید بلکه از ادامه مسیر نا امید هم می‌شوید باید جملاتی را با خودتان تکرار کنید که انرژی‌بخش و شادی‌آور باشد و خودتان را باور کنید تا خواسته‌های شما هرچه سریعتر محقق شود

بخش سوم:  بهترین زمان آفرینش خواسته‌ها
استاد معنوی اکهارت به شما آموزش می‌دهد که تحقق بخشی و آفرینش واقعی در لحظه ی حال رخ می‌دهد و نه در آینده. اگر همین الان خواسته‌ی شما محقق شود چه احساسی خواهید داشت؟ اگر درزمان حال باشید می‌توانید همان احساس شعف و شکرگزاری را حس کنید تا احساس رضایت و خشنودی درونی شما باعث آفرینش خواسته‌تان شود.

بخش چهارم: جایگاه حکمت و هوشیاری در خلق خواسته‌ها
اکهارت می‌گوید نیت خوب نتیجه خوب را تضمین نمی‌کند. یک نیت خوب ممکن است پیامدهای غیر منتظره‌ای داشته باشد . یکی از اجزاء ضروری هر نوع فرایند آفرینش و تحقق بخشی موفقیت‌آمیز این هست که حکمت داشته باشید و به عنوان یک انسان آگاه عمل کنید تا از موضع نفس عمل نکنید فقط از بُعد عقل عمل نکنید.

بخش پنجم: جایگاه نفس در آفرینش خواسته‌ها
خواسته نفس نشات کرفته از نارضایتی و کمبود است و همیشه ما را تحقیر و سرزنش می‌کند و مدام می‌گوید تو کامل نیستی، به اندازه کافی نداری، کافی نیستی و... در حالی که در جوهره وجودتان شما از قبل کاملید و به اندازی خوب و قدرتمند هستید. اگر بجای گوش دادن به نفس با خواسته‌ی کائنات همسو هستید، به سمت آگاهی بیشتر می‌روید. و در لحظه حال قرار می‌گیرید که این وضعیت همان راز تحقق خواسته‌های شماست.

 


«شما چیزهایی را جذب و محقق می‌کنید که با حالت درونی‌تان مطابق باشند.»

اکهارت تل


 

مهمترین دلیلی که ما را از خواسته‌هایمان دور می‌کند و تحقق آنها را به مخاطره می‌اندازد احساس کمبود و نیازمندی است. یعنی فرد احساس می‌کند از یک چیزی محروم است چه پول باشد و چه رابطه، فرد در زندگی خود احساس کمبود می‌کند و عاجزانه دلش می‌خواهد این وضعیت تغییر کند در نتیجه از تحقق بخشیدن به شیوه‌ایی استفاده می‌کند که جواب نمی‌دهد.

با اِکهارت تل در سری پنج قسمتی ویديوهای دگرگون‌کننده‌اش همراه شوید تا کلیدهای تجلی خودآگاه را به شما نشان دهد و بگوید که چطور می‌توانید اعمال‌تان را با وجودتان هماهنگ کنید و چطور می‌توانید با لذت در خلاقیت نامحدود کائنات مشارکت کنید.

برای دسترسی به لینک های دانلود باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام