وبینار ذهن میلیون دلاری

یکی از اساتید بزرگ در حوزه برنامه ریزی ذهن جان آساراف است که صاحب چندین شرکت چند میلیون دلاری است و کتاب معروف او "پرورش ذهن" است که جزو پرفروشترین کتابهای نیویورک تایمز محسوب می شود. او یکی از برجسته ترین کارشناسان رفتار و طرز فکر در جهان است . او در زمینه های متفاوتی دارای تخصص و صاحب کسب و کار است ، از املاک و مستغلات گرفته تا نرم افزار و تحقیقات روی مغز و مشاوره تجاری . جان آساراف به تازگی روی سیستم های آموزش مجدد مغز تحقیقات گسترده ای کرده و با این فیلد جدید قصد کمک به بسیاری از انسانهایی دارد که گرفتار باورها و پارادایم های محدودکننده شده اند.

بیش ‌از ۹۵ درصد از موفقیت‌های مالی درست در مغزتان اتفاق می‌افتد. هیچ کس از کودکی به ما آموزش نداده است رابطه سالمی با پول داشته باشیم و اکنون در سن بزرگسالی وظیفه خود ماست که ذهن مان را برای ثروت و فراوانی برنامه ریزی کنیم. جان آساراف به شما کمک می‌کند با شناسایی موانع ذهنی و عاطفی، از قید و بند این موانع رها شده و شما را به بهترین نسخه از خود تبدیل کند. او در این راه از جدیدترین تحقیقات در زمینه علم نئوروپلاستیسیتی یا روان‌شناسی عصبی استفاده می کند.  او به شما در این وبینار نشان می دهد تنها با اختصاص دادن ۲۰ تا ۶۰ دقیقه در هر روز، می‌توانید قدرت ذهنی، دانش و ذهنیت لازم را برای به دست آوردن آزادی مالی در خود ایجاد و نهادینه کنید.

برای دسترسی به لینک های دانلود باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام