دوره 7 روزه ذهن ثروت ساز - جان آساراف

در این دوره، به صورت کامل و جامع نحوه ایجاد یک مایندست و ذهنیت ثروت‌‌ساز را یاد می‌گیرید. یاد می‌گیرید چطور باید طرز فکر یک میلیونر را داشته باشید و چطور باید ضمیر ناخودآگاهتان را با باورها، عادات و اهداف مالی جدید کدنویسی کنید، که باعث شوند رفتارهای پولسازی داشته باشید. به‌ علاوه، چگونگی راه‌اندازی و برنامه‌ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه‌ را به کمک باورها، عادات و ست‌پوینت‌ها یا نقاط مرجع مالی که به‌ طور خودکار رفتارهای پول‌ساز و ثروت‌ساز را هدایت می‌کنند نیز می‌آموزید. شما در این دوره ذهنتان را برای موفقیت مالی تنظیم میکنید. در این دوره، به مفاهیمی که در ادامه آمده است، پرداخته می‎شود:

  • مفهوم واقعی پول چیست و چگونه می‌توانید پول بیشتری داشته باشید؟
  • چرا «ارزش فردی» تعیین ‌کننده‌ «ارزش خالص» شما است؟
  • چگونه یک مایندست و ذهنیت قدرتمند مالی ایجاد کنیم؟
  • چهار مانع کلیدی بر سر راه دستیابی به ثروت و نحوه غلبه کردن بر آن‌ها.
  • یک فرآیند بدون ریسک برای رسیدن به تمام اهداف مالی.
  • قدرت تمرین ذهنی و راه‌اندازی مجدد مغز برای رسیدن به موفقیت مالی.

کشف کنید که چطور باید مثل یک میلیونر فکر و رفتار کنید...
و سپس مثل یک آهنربا پول را جذب کنید!


سوال: آیا ممکن است که فراوانی مالی در مغزتان آغاز شود و سپس در زندگی روزمره تان منعکس شود؟ طبق نتایج تحقیقات...بله!

طبق آخرین تحقیقات انجام شده روی مغز، تمام چیزهایی که به دست می آورید وابسته به این است که ذهنتان چطور شرطی و کدنویسی شده. هیچوقت درآمد و داشته هایتان بیشتر از سطح توقع ضمیرناخودآگاهتان نخواهد شد. کافی نیست که به طور خودآگاه بخواهید موفقیت مالی بیشتری به دست آورید. برای برنده شدن در بازی پول باید در اعماق مغزتان آن را بخواهید تا محقق شود. 

 

 فقط هفت روز با طرز فکر میلیونرها فاصله دارید 

روش اثرگذاری دوره: از امروز به مدت هفت روز، هر روز یک درس جدید دریافت خواهید کرد (مجموعاً هفت درس). درسها کوتاه و شامل موارد عملی هستند که شما را راهنمایی میکنند و باعث میشوند روی پرورش طرز فکر میلیونر شدن تمرکز کنید. 

روز اول: واقعاً پول چیست؟
این مینی دوره فوق‌العاده‌ را که تحول مالی شگرفی در شما ایجاد می‌کند، با نگاهی به چگونگی تکامل یافتن «سیستم مالی» شروع می‌کنیم که از اولین فرم‌ها و اشکال تبادل مالی در میان قبایل شروع شده و به شکل سیستم اقتصادی امروزی درآمده است. با این بررسی، به دلایل وجود باورها و عقاید مشخص مالی پی می‎بریم. به‌ علاوه، با انجام دادن تمرین‌های مختلف از ایده‌ها، عقاید، باورهای مالی و همچنین موانع مالی خود آگاهی پیدا کرده و می‌توانیم رابطه‌ خود را با پول در تمام جوانب بازسازی و ترمیم کنیم.

روز دوم: شما چه طرز فکری در مورد پول دارید؟
امان از داستان‌هایی که ضمیر ناخودآگاه ما برای خود می‌بافد، تا ما را در تاریکی نگه ‌دارد! در این درس ذهنیت یا مایندست مالی فردی شما را بررسی می‌کنیم و به «چرایی» اهمیت داشتن و حیاتی بودن آن در دستیابی به موفقیت مالی می‌پردازیم. در این درس دقیقاً بررسی می‌کنیم که چرا و چطور گفت‌وگوهای درونی با خودمان و گفت‌وگوی بیرونی با دیگر افراد، که تقریباً به‌ طور مداوم در حال انجام دادنش هستیم، بر توانایی ما در کسب درآمد و دیدن فرصت‌ها مالی تأثیر می‌گذارد. در ادامه به کمک سه گام بسیار آسان، با ایجاد تغییر و تحول در مایندست مالی‌ خود به موفقیت مالی دست پیدا می‌کنید که یقیناً با داشتن ذهنیت یا مایندست فعلی مالی برایتان امکان‌پذیر نیست.

روز سوم: ارزش شما واقعاً چقدر است؟
در این درس کاوش عمیقی انجام می‌دهیم و با بررسی دقیق متوجه ارزش واقعی خود می‌شویم. این ارزش تنها به ارزش مالی محدود نمی‌شود، بلکه مجموعه مهارت‌ها، توانایی‌ها، قدرت کسب درآمد و بسیاری از فاکتورهای دیگر را نیز در بر می‌گیرد. ارزش واقعی هر فرد از عوامل مختلفی نشأت می‌گیرد و در این درس به شما نشان می‌دهم چگونه این عوامل و فاکتورها را شناسایی کنید تا بتوانید ارزش‌های فردی‌تان را به‌ منظور نشان ‌دادن ارزش واقعی خود ارتقا بخشید. پس در این درس بسیار هیجان‌‌انگیز همراهم باشید!

روز چهارم: تعیین اهداف مالی
باور کنید یا نه، اغلب افراد برنامه‌ای مدون برای دستیابی به اهداف مالی خود ندارند. در این درس فرایند خاص سه مرحله‌ای را به شما آموزش می‌دهم که با دنبال کردن آن دقیقاً متوجه می‌شوید چگونه برای خود یک هدف مالی تعیین کرده و مسیری برای رسیدن به آن هدف در نظر بگیرید.

روز پنجم: رسیدن به اهداف مالی 
حال که با هدف‌گذاری مالی آشنا شدیم، در این درس به شکل عمیق‌تری به مجموعه‌ای از فرایندها می‌پردازیم که به ما در رسیدن و دستیابی به این اهداف مالی کمک می‌کنند! قطعاً زمانی‌ که اهدافمان را بر روی کاغذ می‌آوریم به آن‌ها قدرت بیشتری می‌بخشیم، اما به‌ منظور دستیابی به اهداف لازم است به یک استراتژی مدون مجهز باشیم تا بر اساس آن اقدام کنیم (درست به‌ همین دلیل است که بسیاری از مردم هرگز به آن‌چه می‌خواهند از جمله اهداف مالی خود دست پیدا نمی‌کنند). در این درس دقیقاً به شما نشان می‌دهم چگونه استراتژی موفقیت خود را تعیین کرده و گام‌ به‌ گام این استراتژی را از روی کاغذ به موفقیت عملی تبدیل کنید.

روز ششم: عبور از چهار مانع
می‌توان گفت چهار مانع بر سر راه موفقیت و دستیابی به ثروت وجود دارد. این موانع بازتابی از تجربیات زندگی روزمره هستند و هر فردی به منظور دستیابی به موفقیت مالی باید بر آن‌ها غلبه کند. این موانع برای بسیاری از افراد بزرگ‌ترین سد در مسیر رسیدن به موفقیت مالی هستند. در این درس تمام این چهار مانع را بررسی می‌کنیم و یاد می‌گیریم چطور آن‌ها را رفع کرده و مدیریت کنیم تا مطمئن شویم دیگر سر راه موفقیت‌مان قرار نمی‌گیرند.

روز هفتم: مغزتان را برای موفقیت مالی آماده کنید
آخرین درس یکی از درس‌های مورد علاقه من است. در این درس مواردی در خصوص راه‌اندازی مجدد مغز می‌آموزیم و نکاتی آموزنده و البته مفید را به دانسته‌های خود اضافه می‌کنیم. راه‌اندازی مجدد مغز تأثیر بسیار قابل‌توجهی بر سرعت انجام دادن کارها می‌گذارد که البته برای دستیابی به اهداف فاکتوری بسیار تعیین‌‌کننده است. با راه‌اندازی مجدد مغز به کمک علم نئوروپلاستیی الگوهای جدیدی را در مغز ایجاد و تقویت می‌کنیم تا هر آن‌چه برای دستیابی به موفقیت نیاز داریم در اختیارمان قرار دهد.

برای دسترسی به لینک های دانلود باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

پول