کتاب پرورش ذهن - جان آساراف

«پرورش ذهن» کتابی در مورد استفاده کردن از مغز برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان است. این کتاب یک راهنمای علمی و مبتنی بر علم، در مورد چیزهایی است که شما را عقب نگه می‌دارد، چیزهایی که می‌تواند شما را به سمت جلو سوق دهد و کمک به درک کردن آن‎ها است. 

در ادامه کتاب با مواردی که در ادامه آمده است آشنا خواهید شد:

• با شیوه‌‎های توانمند سازی آشنا می‌شوید که می‌توانند زندگیتان را متحول کنند. خواهید آموخت چگونه احساساتی را مانند عدم اطمینان و تردید، که باعث تعللتان می‌شوند و در نتیجه نمی‎توانید گام‌های درستی در جهت دستیابی به موفقیت‌های معنوی، احساسی، ذهنی و جسمی بردارید، تشخیص داده و از قید و بندشان رها شوید.  

• خواهید آموخت آنچه را که واقعاً شما را عقب نگه‌ داشته بشناسید و پس ‌از فرم دهی مجدد به آن‌ها، رهایشان کرده و به ‌دنبال آن مغزتان را برای داشتن اعتماد به ‌نفس، اطمینان و تمرکز برای رسیدن به اهداف و رویاهایتان آموزش دهید. 
    

• یاد خواهید گرفت تا در بالاترین سطح ممکن وجودی خود احساس کنید، فکر کنید، و عمل کنید تا بتوانید به‌ جای هدف‌ گذاری صرف، واقعا به اهدافی که تعیین کرده‌اید دست پیدا کنید.  
    

• یاد خواهید گرفت تا چگونه با هدف و معنای بیشتری زندگی کنید؛ احساس کنید کنترل بیشتری بر روی خود دارید، از استرس و تنش رها شوید، خود را از شرایط نا مطلوب برهانید و افرادی که نشاط و انرژیتان را می‌گیرند، از زندگیتان حذف کنید.  

ما در خط مقدم انقلاب علوم مغز قرار داریم که می‌تواند ابزار بهتری برایتان فراهم کند تا با تعادل روحی و معنوی به ‌مراتب بیشتر و مؤثرتری کار کنید. انقلابی که می‌تواند به شما کمک کند تا زندگی پر معناتر، پر شورتر، هدفمندتر و شادتری داشته باشید. باورها، داستان‌ها و بهانه‌های محدود کننده‎ شما چیزی بیش ‌از الگوهای ناخودآگاه تقویت شده نیستند که باعث می‌شوند به‌ طور مداوم به شیوه‎ای خاص فکر کنید، احساس کنید و رفتار کنید و همان نتایج را بارها و بارها به دست بیاورید.در حال ‌حاضر پیشرفت فناوری و علم «نئوروپلاستیسیتی»  یا «انعطاف ‌پذیری عصبی و تغییر مغز»، درهای رها شدن از بند این الگوها را به رویمان گشوده‎اند.

هدف از نوشتن این کتاب، قدرت دادن به شما برای شناسایی و رها شدن از مواردی است که مانع از این می‌شوند تا به کامل‌ترین ظرفیت پتانسیل تان دست پیدا کنید و بزرگ‌ترین چشم‌اندازهای زندگی‌تان را محقق کنید. چیزی که شما را واقعا عقب نگه داشته است، کمبود دانش یا مهارتتان نیست. بلکه طرز فکر و نگرش‎ها، موانع احساسی و عادت‌های کاملاً ریشه‌‎دار هستند که سد راهتان می‌شوند. باید آن‌ها را رها کرده و مسیر رسیدن به پیروزی و موفقیت‌هایتان را هموار کنید. با تمرین ذهنی یاد می‌گیرید الگوهای عادتتان را تغییر دهید و احساسات تضعیف کننده را، مانند مواردی که در ادامه آمده است، از بین ببرید:

•    ترس از شکست یا موفقیت 
•    شرم و خجالت 
•    ترس از قضاوت شدن 
•    کم ‌ارزش دانستن و دست کم گرفتن خود 
•    منفی نگری و بدبینی 
•    عدم اعتماد به ‌نفس 

 در این کتاب به تکنیک‌های قدرتمند و مبتنی بر عملکرد مغز پی خواهید برد که ورزشکاران، افسران تکاور، مدیر عاملان و فضانوردان زبده از آن‌ها برای ارتقاء دادن سطح آگاهی و مهارت‌هایشان استفاده می‎کنند و به این وسیله در بالاترین سطح ممکن عمل می‌کنند. کتاب پرورش ذهن کلید شما برای دستیابی به سرسختی ذهنی بیشتر، اعتماد به ‌نفس بالاتر و افزایش بردباری عاطفی است. با استفاده از آن سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه به سلامتی، ثروت، شغل و حرفه، رابطه و تجارت مد نظرتان خواهید رسید. با انجام دادن روزانه تمرین ذهنی، می‌توانید ذهنیت خود را تغییر داده، الگوهای ذهنی و  مهارت‌های احساسی خود را بهبود دهید و به این وسیله می‌توانید موانعی را که سد راه دستیابی به اهداف و آرزوهای بزرگ‌تان هستند، از سر راهتان بردارید.
 

برای دسترسی به لینک های دانلود باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام