متود سیلوا و قدرت خارق العاده ذهن

چقدر در مورد شهود و بینش اطلاع دارید؟ نحوه استفاده صحیح از شهودتان را بلد هستید؟ آیا تا به حال چیزی در مورد متود سیلوا شنیده اید؟ اگر دوست دارید بیشتر در مورد توانایی های ماورایی ذهنتون یاد بگیرد کلیپ رایگان زیر را با دقت ببینید. فقط 15 دقیقه وقت بذارید و کلیپ را تا آخر ببینید تا از توانایی های نهفته ذهن تون متحیر بشید:

آیا می دانید برای بیدار کردن توانایی‌های ذهنی‌تان و عمل‌ کردن در بالاترین سطوح ذهنی چه روش هایی وجود دارد؟

آیا دوست دارید راه‌حل‌های فوق‌العاده خلاقانه به‌ صورت آنی به ذهنتان خطور کند؟

می دانید می توانید با دسترسی به هوش برتر و بی‌ حد و مرز ضمیر ناخودآگاه‌تان، تصمیم‌های بهتری در زندگی بگیرید؟

افکار و احساسات در کنار هم واقعیت زندگی شما را خلق می کنند. آیا می دانید چگونه افکار  و احساس‌تان را با عمیق ترین خواسته‌هایتان هم ارتعاش کنید؟

 

برای آشنایی بیشتر با متود فوق العاده‌ی سیلوا اولترا مایند، کلیپ زیر را تماشا کنید:

آیا می دونید سطح آلفای امواج مغزی دروازه‌ای به سوی توانایی‌های خارق‌العاده ذهن و سطوح بالای آگاهی هست؟ تا به حال در مورد چهار سطح آگاهی چیزی شنیدید؟ این چهار سطح ذهنی عبارت اند از:


۱. سطح ذهنی بتا: در این سطح پیش فرض آگاهی، بیدار و هوشیار هستیم.
۲. سطح ذهنی آلفا: حالتی آرام که هنگام آرامش، ریلکسیشن و خواب سبک تجربه می‌شود. حالت آلفا حالتی بهینه برای یادگیری، رشد، و خودآگاهی است. 
۳. سطح ذهنی تتا: سطح تتا حالت مدیتیشن و خواب عمیق است. در این سطح توانایی‌هایی مانند درون ‌نگری پیشرفته، توانایی هیپنوتیزم کردن خود، شفای ذهن و بدن، و سایر موارد فعال می‌شوند.
۴. سطح ذهنی دلتا: سطح دلتا عمیق‌ترین حالت ناخوآگاه و خواب دیدن بدون رویا است.

پس‌از دهه‌ها مطالعه موردی و تحقیق، متود سیلوا به این نتیجه رسیده‌ است که سطوح هوشیاری آلفا و تتا بیشترین نقش را در تکامل فردی ایفا می‌کنند. این مطالعات توسط تحقیقات علمی بی‌شماری مورد تایید قرار گرفته ‌است. از جمله مطالعاتی که روی جوامع بومی انجام‌ شد و نشان می‌داد این افراد از سطح «آگاهی چند فازی»، برای بیدار کردن توانایی‌های ناشناخته ذهنی‌شان استفاده می‌کردند که برای سایر افراد عادی قابل ‌دسترسی نیستند. 

اگر دوست دارید بیشتر در مورد این چهار سطح آگاهی اطلاعات کسب کنید کلیپ زیر را تماشا کنید: