برایان تریسی - رژیم ذهنی 21 روزه

روز خود را با انگیزه و خلاقیت زیاد آغاز کنید تا شما را برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ‌تر در طول روز آماده سازد. هر روز دو ساعت قبل از رفتن به سر کار بیدار شوید و یک ساعت اول را در خود و ذهن خود سرمایه‌گذاری کنید.

سی الی شصت دقیقه از وقت‌تان را صرف خواندن متنی انگیزشی، الهام‌بخش و آموزشی کنید. اولین تغذیه‌ی ذهن شما در هنگام صبح باید متنی مثبت، سالم و هماهنگ با روش زندگی مطلوب شما باشد.

برترین اهداف خود را  با استفاده از فعل ساده یادداشت کنید. کلمات طوری نوشته شود که گویی به هدف‌تان رسیده‌اید. همیشه از قبل برنامه‌ریزی داشته باشید. کارهایی را که باید در طول روز انجام دهید یادداشت کنید و بر اساس اولویت به انجام آن‌ها بپردازید. 

در مقابل وسوسه‌ی انجام کارهای کوچک در ابتدای امر مقاومت کنید. به کاری بزرگ و مهم پرداخته و تا به پایان رساندن آن دست از کار نکشید.

در حین رانندگی به فایل‌های صوتی آموزشی گوش دهید. این روشی عالی برای رشد شخصی شما در طول زندگی است و در آخر در انجام کارهای‌تان سرعت عمل داشته باشید. هر چقدر سرعت عمل بیش‌تری داشته باشید، انرژی بیش‌تری خواهید داشت و کارهای بیش‌تری را انجام خواهید داد.





لینک دانلود:

دیدگاهها


نظرات دیگر کاربران